PDA

View Full Version : التدريب على الديمو

mahmoud552
04-29-2017, 21:30
أخى الكريم لاتمارس المضاربة فى الفوركس بحساب حقيقى
ولكن يجب عليك أن تتدرب على برنامج التداول ديمـــو فترة كبيره من الوقت
حتى تتقن بعض فنون المضاربة فى الفوركس وأن تطبق بعض الاستراتيجيات
وأن تتعلم من أخطائك الذى وقعت فيها نتيجة تحليل خاطىء لك أو اتباع توصية
لأى أخ كريم بدون تحليل او فكر منك فيحتمل أن يكون هذا الأخ على خطأ بالرغم من خبرته
فليس هناك انسانا معصوما من الخطأ
لأنه لو كانت هذه الأخطاء على حساب حقيقى فستكون كارثة كبيره

asherf2011
04-29-2017, 21:38
السلام عليكم ورحمة الله التعلم على حساب تجريبي من اهم اساسيات الدخول لعالم التجارة الالكترونية
واختبار الاستراتيجيات وفهم طرق التداول بشكل متقن ومعرفة الاخطاء للبدء في التجارة الحقيقية

yousee
04-29-2017, 23:20
التدرب على الديمو حتى هو يلزمه أن تكون ملتزم لأنك تتدرب في الديمو من أجل العمل في الحقيقي لأنه ادا لم تكون قادر على الاتزام في الحساب التجريبي فكيف ستندم في الحقيقي لهدا ضع في دهنك دائما أنه عليك أن تتدرب جيدا إدا أردت النجاح

snnaky
06-24-2017, 23:00
يادى المصيبة هو انت فاكر انك كدة بتعلن عن اسرار وانك عملت موضوع
يابنى انت موضوعك كلة عبارة عن عنوان بس مافيش اى حاجة تانية هو السلام عليكم + تكرار لنفس العنوان اللى انت كتبتة فين اى حاجة مافيش هل انت جاى تعمل موضوع عشان تكتب العنوان بس
هو دة الأفادة وهو دة الموضوع ؟ تفتكر انت كدة مبسوط بنفسك تفتكر كدة فى اى نوع من انواع الافادة

saher
06-25-2017, 00:09
يادى المصيبة هو انت فاكر انك كدة بتعلن عن اسرار وانك عملت موضوع
يابنى انت موضوعك كلة عبارة عن عنوان بس مافيش اى حاجة تانية هو السلام عليكم + تكرار لنفس العنوان اللى انت كتبتة فين اى حاجة مافيش هل انت جاى تعمل موضوع عشان تكتب العنوان بس
هو دة الأفادة وهو دة الموضوع ؟ تفتكر انت كدة مبسوط بنفسك تفتكر كدة فى اى نوع من انواع الافادة

يادي المصيبه هو انت في كل رد برضو بتستهذا بالناس والمواضيع يا اخي ما تفيد انت الناس وورينا !! شغلك ونزل انت مواضيع بقي تفيد بدل ما انت عمال تهين في الناس وتنشر السلبيه فقط
وانا هبعت للادمن سكريت بكلامك ده كله وهو يتصرف معاك

moneer
06-25-2017, 00:45
السلام عليكم ورحمة اله وبركاته
اخي الكريم لا يوجد متداول ناجح لم يتدرب على اليمو ولا يمكن .
ان التدرب على الديمو هو مفتاح النجاح للمتداول وليعلم الجميع ان الحساب التجريبي هو الحل لتقوم بتجربة الاستراتيجيات قبل البدء فيها عالحقيقي

nore
06-25-2017, 01:27
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته تسلم اخي الكريم الغالي لطرحك موضوع مهم لكل مبتدا ومعلومات مهمه عن التدريب علي الديمو

adamarwan
06-25-2017, 01:32
لبد من ان تاخد قت الكافى فى التدرب
والتمر على السوق وفى تجربة السوق
وان تتمكن من ان تفهم كل الامور التى تجرى فيها
وهدا الامر لبد منه كبداية

haitham salama
06-25-2017, 01:54
بالبع أخى الكريم لابد أولا أن تمر بمرجلة التدريب على حساب ديمو وبعد ذلك المضاربة من خلال حساب حقيقى ، حيث يمكن التعلم الجيد للتحليل الفنى والتحليل الأساسى وكيفية إدارة رأس المال ، حتى تحقق تجاح فى ذلك السوق.