PDA

View Full Version : //تداول العملات

zeze2017
04-29-2017, 21:57
الســــــــــــــــــــلا م عليــــــــــــــــــــــ ــــــــكم ورحمـــــــــــــــــــــ ــه الله وبركـــــــــــــــــــــ اتة الفوركس عهو سوق كبير للعلات جميعها حول العالم والمعادن ولكن فى هذا المجال يجب فهم ودراسه تفاصيله جيدا من اجل الاستمرار وعدم الخساره فى البدايه ويجب فتح حساب تجريبى اولا فبل البدء فى الحقيقى..

yousee
04-29-2017, 22:51
تداول العملات هو أحسن تجارة وانا في نضري من أكتر التجارات المربحة في العالم هي تداول العملات فهدا السوق يتم تدول فيه خمس ترليونات في اليوم فيمكنك أن تتخيل حجم الأرباح

snnaky
06-24-2017, 22:49
استكمالا لمسلسل المواضيع الفاشلة التى لا ترى ان تكون سوى عنوان فقط ولا موضوع ولا افادة ولا مضمون ولا اىزفت بصراحة حاجة زفت زفت زفت اية اللى مكتوب دة مجرد عنوان
ماذا تقدمى الينا من افادة وهل انتى مقتنعة بأنك بتقدمى معلومة مفيدة مفعلا ولا دة استهبال ولا اية مش فاهم كلمتين جاى ترميهم نسخ ولصق ولا مجهود ولا افادة يبقى اية الداعى اصلا للموضوع واية االفايدة اللى ممكن استفيدها انا من موضوع بدون موضوع زى دة

nore
06-25-2017, 01:36
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته تسلم اخي الكريم الغالي لطرحك موضوع مهم لكل مبتدا ومعلومات مهمه عن تداول العملات ونريد المزيد من المواضيع