PDA

View Full Version : سؤال هام جدا الرجاء الرد

3ar3ar
05-12-2017, 13:24
السلام عليكم اخوانى رجاء
اريد من الاعضاء اصحاب الخبرة يفيدونى كيف اسحب الارباح انا وصلتنى بطاقه بايونير
وعايز اربطها بشركة انستا فوركس
يا ترى هينفع ؟ ولو لا طيب هقدر استفيد بالبايونير ازاى ولا هى كدة خلاص ملهاش لزمة ؟؟؟؟؟
ياريت تفيدونى بس عضو يكون فاهم؟
شكرا ليكم فى انتظار ردودكم

---------- Post added at 12:24 PM ---------- Previous post was at 12:20 PM ----------

اخوانى الكرام فى انتظاركم
اريد احد يفيدنى جزاكم الله خير لانى بصراحة ما بعرف ليه مفيش حد بيرد على اسئلتى بالرغم انى بلاقى ناس كتير بتطرح اسئله ويوجد ردود كثيره
شكرا لكم

zakariacr07
05-12-2017, 14:48
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

أخي الكريم لم أسحب من قبل على بطاقة بايونير أنصحك بالبحث في اليوتيوب أو قوقل عن طريقة ربط بطاقة بايونير بشركة أنستا فوركس

Mr Fathy
05-12-2017, 15:18
بسم الله الرحمن الرحيم والله يا زعيم انا مشتغلتش قبل كدا على بطاقة البايونير دى لانى لما سحبت قبل كدا سحبت على المونى بوكر

zizoo99
05-12-2017, 18:05
شكرا لك اخى على الستفسارك فعند وصول بطاقة بايونيير يمكنك السحب من خلالها من خلال اى ماكينة atm المتوفرة لدى اى بنك و لكن فى مصر هتسحب اموالك بالجنيه المصرى و ليس بالدولار

3ar3ar
05-13-2017, 01:25
طيب شكرا جدا انا دورت فى اليوتيوب على ان ىكيف اربط بطاقه بايونير بانستا فوركس وملقتش بل فى ناس بتقوللى انستا فوركس لا تقبل البيايونير ومش عارف هل هى مقبوله ولا مش مقبوله هل هى انستا فةركس بتدعم البايونير ولا لا

Drissi
05-13-2017, 01:53
في نظري حتى لو لم تقبل انستافوركس بطاقة بايونير يمكنك طلب بطاقة انستافوركس مثل ما طلبت بطاقة بايونير أو حتى بطاقة نتلر وأظن سعرها 25دولار. بالمجمل اذا كان المبلغ في حساب البنك الالكترونى يمكنك دائماسحبه أما بالتحويل البنكي أو البطاقة البنكية