PDA

View Full Version : اكسبيرت Forex Hacked

SYRIAN
08-06-2012, 00:29
السلام عليكم
اقدم لكم اكسبيرت يعمل على زوج الكيبل
وبصراحة اعجبني جدا
وارفقت عليه افضل نسخة اعدادات جربتها عليه
بالتوفيق

Shady Moustafa
08-06-2012, 00:36
السلام عليكم اقدم لكم اكسبيرت يعمل على زوج الكيبل وبصراحة اعجبني جدا وارفقت عليه افضل نسخة اعدادات جربتها عليه بالتوفيق شكرا ليك اخى الاكسبيرت كويس بس محتاج حساب كبير ولوت صغير بس خلى بالك لو اغلق المضاعفات فى الاكسبيرت وعملتها 0 وخليت جميع الصفقات بلوت واحد حتلاقيه الاكسبيرت عمل مارجن كول ونتايجه حتبقى وحشه وده لان الاكسبيرت معتمد فى الاساس على مضاعفة الللوت ومن غيره حيخسر بس انا بحب الاكسبيرتات اللى بتبقى هى اساسا ناجحه والمضاعفات بتخليها تكسب اكتر لكن مش تبقى من غيرها فاشله

SYRIAN
08-06-2012, 00:53
شكرا ليك اخى الاكسبيرت كويس بس محتاج حساب كبير ولوت صغير بس خلى بالك لو اغلق المضاعفات فى الاكسبيرت وعملتها 0 وخليت جميع الصفقات بلوت واحد حتلاقيه الاكسبيرت عمل مارجن كول ونتايجه حتبقى وحشه وده لان الاكسبيرت معتمد فى الاساس على مضاعفة الللوت ومن غيره حيخسر بس انا بحب الاكسبيرتات اللى بتبقى هى اساسا ناجحه والمضاعفات بتخليها تكسب اكتر لكن مش تبقى من غيرها فاشله

والله انا جربته على الكيبل مع الاعدادات المرفقة
وفد اعجبني جدا
ونسبة صفقاته الخاسرة تعادل 2\5
بالتوفيق

Shady Moustafa
08-06-2012, 01:00
والله انا جربته على الكيبل مع الاعدادات المرفقة وفد اعجبني جدا ونسبة صفقاته الخاسرة تعادل 2\5 بالتوفيق أنا اصلى عملتله باكتيستات كتيره وده الىى اكتشفته ثانيا الاكسبيرت من غير استوب لوس خطير جدا شوق الباكتيست ده انا عملته للاكسبيرت من عام 2011 الى 2012 بحساب 1000 دولار لوت 0.1 دولار ودى كانت النتيجه انسخ روابط الصور فى المتصح عشان تشوفهم http://i1240.photobucket.com/albums/gg492/shadymoustafa/Capture-24.jpg http://i1240.photobucket.com/albums/gg492/shadymoustafa/fdhfd.jpg لاكسبيرت خطير وزى ما انت شايف الدرو داون 58 فى الميه وقيمته 3000 دولار يعنى لو الباكتيست كان اتعمل فى الوقت اللى الحساب فيه عمل دروداون 3000 دولار كان الباكتيست حيطلع متمرجن فاهم قصدى والدروداون عالى عشان مفيش ستوب لوس فمنصحكش ابدا ابدا تشتغل على اكسبيرت بدون استوب لوس الا لو مثلا حطيت 100 دولار وتبقى عامل حسابك انك ممكن تخسرها وتسحب كل شهر جميع الارباح عشان مثلا لو جيت على الشهر الخامس والحساب اتمرجن يبقى تحط تانى 100 دولار من الارباح وهكذا بس برده لازم تخلى بالك ولو بصيت فى اعدادات الاكسبيرت حتلاقى خاصيه اسمها allowistoploss ومعموله false يعنى ملغيه وهى دى الستوب لوس وهو ملغى ويما جربت اعملها true وخاصيه تحتيها اسمها istoploss ومعموله 300 ودى قيمة الستوب لوس الافتراضى والاكسبيرت عمل مارجن فى الباكتيست ويما عملتها 100 الاكسبيرت نجح بس الارباح قلت عن الاول والدرو داون برده كان فى حدود 3000 دولار طبعا حتقول ازاى دروداون 3000 دولار مع اننا عملنا الستوب لوس 100 حقولك لان مضاعفة اللوتات فى الاكسبيرت ممكن توصل 8 ول 20 دولار للوت فممكن تلاقى صفقه مقفوله بخساره 500 دولار عشان اللوت 5 والستوب 100 فجربت الغى المضاعفات وقيمة المضاعفه فى الاكسبيرت هى booster يما عملتها 0 الاكسبيرت عمل مارجن كوول والباكتيست شكله كان عامل زيجزاج كتير رفيع ونازل لتحت وعمال ينزل وده كده معناه انه اكسبيرت فاشل فهو يعتمد فى الربح على المضاعفات فى المقام الاول وان الغيت بيمرجن الحساب انا افضل اكسبرتات المضاعفات اللى بتبقى مش بتضاعف حجم اللوت وبتكون كسبانه من غير ماتحتاج لمضاعفة الللوت وان ضفنالها مضاعفة لوت تكسب اكتر لاكن مش يبقى ربحها مرهون فقط على المضاعفه وده معناه ان الاكسبيرت ده نقاط الدخول بتاعته مش حلوه ومبنى على استراتيجيه مش حلوه ومعتمد على مضاعفة الللوت وبرده اعمل شوية باكتيستات بنفسك تانيه يمكن توصل لاعدادات أفضل وأنا الباكتيست بتاعى على منصة انستا فوركس والبيانات التاريخيه من منصة انستا فوركس والحكايه دى مش صعبه ابقى اعمل باكتيستات بنفسك برده عشان تجرب الحجات كلها قبل متفتح ديمو او حقيقى اضغط فى الميتا تريدر على xx tools xx > xx history center xx > xx تختار العمله والفريم بدبل كليك xx > xx ثم تختار download xx وبعدين تفتح الستراتيجى تيستر وتختار الاكسبيرت المراده اختباره والتايم فريم ودوس ستارت وبعد التيست تدوس expert properties تعدل فى الاعدادات وتعمل باكتيست تانى وتعقد تعيد وتعيد لغاية متوصل لاكثر ربح مع اقل خساره ودرو داون واهم حاجه تبقى معلم صح على use date وتختار من تاريخ كذه الى كذه مثلا 2011-01-01 to 2012-01-01 كده يبقى سنه وبالتوفيق ليك

SYRIAN
08-06-2012, 01:07
ما شاء الله
ايمتا لحقت تكتب كل هالكلام
معك حق بالنسبة لموضوع الستوب لوز
لكن طريقة تعاملي معه هي عندما يقوم الاكسبيرت بفتح صفقة معاكسة اقوم بالتدخل يدويا لاغلاق الصفقة الخاسرة
ثم اضاعف لوت الصفقة الجديدة
واكثر انعكاس كان 3 صفقات
ونصيحة لك اخي شادي ان لاتعتمد على نتائج الباك تيست لكي لاتضيع وقتك عالفاضي
وجرب الاكسبيرت على الديمو
وستجد النتائج مغايرة تماما لما اعطاك اياها الباك تيست

Shady Moustafa
08-06-2012, 01:19
ما شاء الله ايمتا لحقت تكتب كل هالكلام معك حق بالنسبة لموضوع الستوب لوز لكن طريقة تعاملي معه هي عندما يقوم الاكسبيرت بفتح صفقة معاكسة اقوم بالتدخل يدويا لاغلاق الصفقة الخاسرة ثم اضاعف لوت الصفقة الجديدة واكثر انعكاس كان 3 صفقات ونصيحة لك اخي شادي ان لاتعتمد على نتائج الباك تيست لكي لاتضيع وقتك عالفاضي وجرب الاكسبيرت على الديمو وستجد النتائج مغايرة تماما لما اعطاك اياها الباك تيست هههه لا ده انا اصلى لسه امبارح كان فى واحد باعتلى رساله خاصه فى منتدى تتانى بيسالنى على راى فى اكسبيرت فوركس هاكد فكتبتله الكلام ده فيما شفت موضوعك حبيت احط الرد اللى انا بعتله نسخته هنا للافاده بدل ما اعيد تانى من دماغى بالنسبه للباكتيست انا طريقتى انى ببحث عن الاكسبيرتات وبحمل الاكسبيرت وبعقد عليه فى الباكتيست واعمله باكتيستات كتيره لغاية ما اوصل لافضل اعدادات ليه فلو لقيتها وحشه بمسحه وبدور على اكسبيرت تانى والاكسبيرت اللى يعجبنى الباكتيست بتاعه ببدء اجربه ديمو وان عجبنى فى الديمو اشغله على الحقيقى وصدقنى الباكتيستات مهمه وبتبقى حقيقيه فهو مجرد اختبار على الماضى لكن طبعا متصدقش الباكتيستات اللى بيحطوها المواقع اللى بتبيع الاكسبيرتات دى بتبقى اكسبيرتات مزوره هدفها وانا مش بصدق اى باكتيست على النت خالص الا الباكتيست اللى بعمله بالميتا تريدر عندى بس لو انت حتجرب الاكسبيرتات ديمو ومش حتستخدم الباكتيست يبقى حتعقد شهر لكل اكسبيرت ولو غيرت اعدادات فى اكسبيرت انت جربته شهر حتحتاج شهر تانى وممكن تعقد 4 اشهر فى اختبار اكسبيرت واحد وبعدين يطلع فى الاخر فاشل فصدقنى الباكتيستات مهمه

SYRIAN
08-06-2012, 01:24
سوف اخبرك كيف اكتشفت خداع الباك تسيت
افتح شارت اي عملة على فريم الدقيقة
وانظر الى شكل الشموع ستجدها شيء صغير وشيء كبير وشموع كثيرة على شكل خوطو عرضية
ثم اعمل باك تسيت لنفس العملة على فريم الدقيقة مع تفعيل خاصية الباك تيست المرئي وستجد اختلاف كبير بشكل الشموع على الشارت العادي وشكل الشموع على شارت الباك تسيت

Shady Moustafa
08-06-2012, 01:37
سوف اخبرك كيف اكتشفت خداع الباك تسيت افتح شارت اي عملة على فريم الدقيقة وانظر الى شكل الشموع ستجدها شيء صغير وشيء كبير وشموع كثيرة على شكل خوطو عرضية ثم اعمل باك تسيت لنفس العملة على فريم الدقيقة مع تفعيل خاصية الباك تيست المرئي وستجد اختلاف كبير بشكل الشموع على الشارت العادي وشكل الشموع على شارت الباك تسيت أنا حاليا مش حهعرف أجرب اللى بتقولى عليه لانى سايب اكسبيرت دلوقتى وبعمله باكتيست من امبارح فبكره ان شاء الله حجرب واشوف بس انت الكلام اللى بتقوله ده على انهى شركه لان احيانا اغلاقات الشموع فى الشركات بتختلف والاسعار مش بتبقى زى بعضها بالظبط وهل كنت بتجرب الباكتيست العادى اللى هو اوبن برايسز ولا اللى هو ايفيرى تيك ؟ لانه ايفيرى تيك بيبقى ادق

medhat
08-06-2012, 01:43
اعتقد من الافضل عم الاغتماد على الاكسبيرتات الا اذا حس الانسان بعدم استطاعته اداره امواله
بنفسه لان ذالك يعطل التمرين وعمل العقل ويجعل منه عبد لها

Eng PTC
08-06-2012, 02:06
يا جماعة طيب وصلتوا لأيه ؟
نستخدم الاكسييرت ولا لا ؟
طبعاً لو حستخدمه راح ابدأ اجبره على حساب ديمو
ومستحيل اسيبه يشتغل وانا مش موجود
يعني حكون جالس واشوف بيعمل ايه

ROTARY28
08-06-2012, 16:19
ما هي نتائج الاختبارات؟

bony2
08-09-2012, 23:42
فى انتظار نتايج اختبار الاكسبرت

Shady Moustafa
08-10-2012, 01:20

ما هي نتائج الاختبارات؟

فى انتظار نتايج اختبار الاكسبرت
أخوانى أنظروا مشاركتى رقم 4 انا قايل فيها كل حاجه عن الاكسبيرت وحاطط الباكتيستات كمان

domadoma
08-10-2012, 12:29
كل الاكسبيرت مش بيشضتغل فترة طويله الا ويخسرك دم قلبك

pota1999
08-10-2012, 18:26
بالنسبة لاكسبرتات المضاعفات انا كنت من عشاقها لانها بتخلي الحساب فى وقت قياسي فى السما ، لكن مع ذلك بيكون الريسك فيها عالي جدا لان فى كل مضاعفة الريسك بيزيد وبالتالي ممكن توصل للوت حسابك مايقدرش يتحمله وتكون النتيجة بالتالى تصفيرالحساب . وده هو اللى حصل معايا كذا مرة .

mmt123
08-10-2012, 21:46
اكسبيرت ممتازولكن بالفعل هو محتاج حساب كبير علشان يستحمل التذبذب وكمان لازم ندخل بلوتكبير اصل الفكره اصلا انه ماشى مع الترند يعنى كدا كدا لازم يحقق ارباح
شكرا على مجهودك

basom59
08-11-2012, 15:38
هو بصراحة انا جربته بس مش بشكل موسع يعني محتاج يتجرب لمدة اول مع فتح الجهاز بشكل مستمر وعلى العموم بالتوفيق

red line
08-15-2012, 12:33
السلام عليكم و رحمة الله
وجزاك الله خير اخي
وجعله في ميزان حسناتك

mando123487
08-17-2012, 21:13
شكرا لك على الاسكربت وجارى التجربة

وانشاء الله بعد التجربة حقول رايى

dachraoui
08-18-2012, 05:15
أعتقد من الافضل عم الاعتماد على الاكسبيرتات

maf
08-19-2012, 17:22
شوف الاحسن والافيد والاضمن انك تشتغل من غير اى اسكريبت الان انتى بذكاء الاسكريبت دة من صنع واحد محترف او واحد بيعرف يتعلم عن طريق لغة البرمجة السؤال هنا افرض الاسكريبت دة خسرك اموالك طيب لية نستخدمة هاليك احسن فى دخولك انت وبلاش الاسكريبت الانى كنت مجرب اسكيرب اسمو اسكريب رحلة الملوين وخسرنى 300 دولار والله فى يوم بقا كل ما صفقة يفتتحها تخسر با 20 دولار يوقفلها ويفتح صفقة جديدة على اخر اليوم خلص رصيدى كلة
ههههههه يظهر اخي الكريم انه كان مقصود منه رحلة خسارة المليون جنيه وانت فهمته غلط
بس احب انفي كلامك اخي الكريم عن تجربه شخصية هناك اكسبرتات ناجحه جداً وافضل اكسبرتات هيا التي تقوم بعمل مضاعفات وتعمل علي لوت صغير وتضاعف في حالة انعكاس السعر بأكثر من عشره لعشرون نقطه حسب حجم اللوت وراس المال
وأخيرا القبول بمكسب صغير ومستمر افضل وأكثر آمنا من اكسبرتات المضاعفات السريعة إحنا مستعجلين علي إيه ؟؟؟

abdulhadi
08-24-2012, 20:28
مشكور اخي الكريم على هذا الاكسبرت
بارك الله فيك

Designeur
08-26-2012, 11:00
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
شكرا لك اخي على اكسبيرت
تقبل تحياتي اخوك في الله محمد

kameleddinm
09-23-2012, 15:54
ياحماعة وصلتوا لحل اولسا

ahmedprns
09-25-2012, 02:59
ثم اعمل باك تسيت لنفس العملة على فريم الدقيقة مع تفعيل خاصية الباك تيست المرئي وستجد اختلاف كبير بشكل الشموع

---------- Post added at 01:42 PM ---------- Previous post was at 01:41 PM ----------

لكن طريقة تعاملي معه هي عندما يقوم الاكسبيرت بفتح صفقة معاكسة اقوم بالتدخل يدويا لاغلاق الصفقة الخاسرة
واكثر انعكاس كان 3 صفقات

---------- Post added at 03:24 PM ---------- Previous post was at 01:42 PM ----------

واكثر انعكاس كان 3 صفقات

---------- Post added at 11:58 PM ---------- Previous post was at 03:24 PM ----------

طريقة تعاملي معه هي عندما يقوم الاكسبيرت بفتح صفقة معاكسة اقوم بالتدخل يدويا لاغلاق الصفقة الخاسرة
واكثر انعكاس كان 3 صفقات
ونصيحة لك اخي شادي ان لاتعتمد على نتائج الباك تيست لكي لاتضيع وقتك

---------- Post added at 11:59 PM ---------- Previous post was at 11:58 PM ----------

طريقة تعاملي معه هي عندما يقوم الاكسبيرت بفتح صفقة معاكسة اقوم بالتدخل يدويا لاغلاق الصفقة الخاسرة
واكثر انعكاس كان 3 صفقات
ونصيحة لك اخي شادي ان لاتعتمد على نتائج الباك تيست لكي لاتضيع وقتك
بجد شكرا علي الاجابه

dracula
09-25-2012, 08:16
إكسبيرت قديم ناجح على الباك تيست لكن على الحقيقي فاشل لا أنصح به أبدا لالنه يعتمد على المضاعفات

mohamed eldamnhorey
09-25-2012, 11:15
إكسبيرت قديم ناجح على الباك تيست لكن على الحقيقي فاشل لا أنصح به أبدا لالنه يعتمد على المضاعفات

مش عارف ليه الاكسبرتات بتبقا ناجحه على التجريبى وانما على الحقيقى بتبقا فاشله وتجيب ورا

ايه السبب بقا مش عارف

Safaa Trader
09-26-2012, 14:08
كل الاكسبرتات التي تعتمد على المضاعفات لديها نقاط ضعف
انا افضل الاكسبرتات التي تعتمد على خطوط الموفنج بفتح واغلاق الصفقات

asmaa1
09-29-2012, 03:42
اقدر افهم من كده ان موضوع الاكسبرت ده عباره عن وهم كبير ولابد من التداول اليدوي ؟
ارجو من الخبراء ان يفيدونا هنا عشرات المواقع لو كان هناك اكسبرت ناجح نشر في احداها لكان انتشر مثل انتشار النار في الهشيم ولكن حتي الان تحن نسمع ولانري شيئ
رجاء التاكيد او النفي

elwakeel_mad
09-30-2012, 08:06
شكرا جزيلا و تم التنزيل و جارى تجربته

و من جرب أى جديد فليخبر أخوانه فى المنتدى لتعم الفائدة

و شكراً

HOUSAMMI
09-30-2012, 12:55
بسم الله

ياجماعة اليس من الافضل تجربة السكربت على حساب تجريبى الاول

بدون خسائر وبدون ماتكون موجود على الجهاز

--------------

جارى تحميل السكربت

boshboshking
09-30-2012, 17:27
اعتقد من الافضل عدم الاعتماد على الاكسبيرتات الا اذا حس الانسان بعدم استطاعته اداره امواله

umrozeid
09-30-2012, 17:31
اخي انا لم افهم ما هو هذا الملف بالظبط

kingmos4
10-02-2012, 14:34
مشكووووور اخىالكريم
بس ازاى اشتغل على هذا السكربت
وكيف استفيد منه

Minismsm
10-05-2012, 03:20
كيـف يتم تشغيــل الاسكربت ؟؟
وليه دائما بنسمع تحذيرات من الاسكربتات وابعدو عنها والكلام ده .؟؟

dmx
10-05-2012, 07:45
ياريت الاخوة اللى جربوه يقولوا لنا ماذا حدث معهم

ينصحونا بتجربته ولا لا

لانى مبتدأ وخبرتى قليلة

kimokonolove
10-06-2012, 02:26
فعلآ الباك تستات مهمة جدآ جدآ لاكن لكل اكسبيرت لة زوج يعمل فى فترة محددة وايضآ اعداداتة بتختلف طبعآ لكل فترة
والأكسبيرت الجيد الذى يعمل بنسبة ربح ويجتاز كل الصعوبات والاخبار العنيفة المؤثرة على السوق تكون نسبة ربحة قليلة جدآ
وبالنسبة للأكسبرت فأكيد لة اعدادات محددة من الشركة ولن تذكرها مجانآ او اكيد هذة نسخة قديمة لاتعمل بشكل جيد

rigiray
10-06-2012, 13:23
سلام الله عليكم
مشكور اخي على هذا
الاكسبيرت ولكن تنقض الصور للتوضيح
خاصة وانا مبتدئ

السهم الأسود
10-12-2012, 20:20
هذا الأكسبيرت فاشل وجربتة على فترات طويلة بالباك تست

wazzap
10-13-2012, 00:09
جاري الأن عمل الباك تست
وفعلا صفقاته نادره جدا
خلينا نشوف ايه الحكايه
وهو فيه خاصية المضاعفات
لي عوده حالا

lovemoon
10-13-2012, 01:10
هذا الأكسبيرت فاشل وجربتة على فترات طويلة بالباك تست

هل جربت الاكسبرت علي اوقات معينة ؟
ربما هذه الاكسبرت مخصص لأوقات معينة مثل افتتاح البورصة
الأمريكية أو بورصة لندن

kosha66
10-15-2012, 21:03
هنا بقى بنحتار واحد يقول دا جميل والتنى يقول وحش واحنا الغلابة المبتدأين

الىى بنضيع فى وسطكم براحة علينا الله يخليكم

Cayote
10-16-2012, 15:09
السلام عليكم
ممكن يا جماعة توضوح اكثر ... مش فاهم حاجه

nrgslawi
10-22-2012, 22:45
شكرا لك اخي الغالي على الطرح جاري التحميل بارك الله فيك على المساعدة
بالتوفيق

kingptc
10-23-2012, 03:12
الاكسبيرت ده لزمو اعداد قوي
اساسا صحبو اللي بيبيعو بيتابع معاك يوم بيوم وده من كلام احد الاعضاء في منتدى تاني

Mosty92
10-23-2012, 04:09
جاري التحميل
وشكـــــرا علي المساعدة
ولكن فعلا لازم إعداد جيد

ahmeddd2210
10-26-2012, 20:14
السلام عليكم ورحمة الله
شكرا ليك اخى الاكسبيرت كويس بس محتاج حساب كبير

vip1988
10-26-2012, 21:39
السلام عليكم
شكرا لك اخي الكريم على هدا الموضوع الرائع
واتمنا ان شاء الله ان يتوفق الجميع في هدا المنتدى الرائع
مع تحياتي للجميع

vamoscapitos
10-27-2012, 16:21
جاري التجربة ساعمل له باك تيست

ان شاء الله اضيف بعض الاعدادات

ونصل به الى افضل ما يمكن

ameer
10-27-2012, 16:28
اهلا بيك اخي الكريم وشكرا لك على هذا الاكسبريت ونتمنى ان يكون ناجح ورائع في اتخاذة للقرارات ويربحنة المال اكيد بالبداية لازم نجربة ونشوف نسبة نجاحه في فتح الصفقات

forex.masr
10-28-2012, 18:23
شكرا يا باشا وبجد الاكسبرت ده جامد اوى اوى اوى وانصح الجميع بتجربته
وبجد موضوعك رائع ويستحق التقدير وتسلم الايادى وننتظر مزيدك

zezoo torky
10-30-2012, 03:15
الاكسبرت دا لسه بادئ اجربة يارب يكون كويس

بس دا ينفع مع استراتيجة معينة ؟؟

mohamed amin
10-30-2012, 06:52
انا هحاول اتبع الاكسبرتات دى واطبق حاجة منها انا فعلا
اتعملت حاجات منها كويس بس يارب اكسب لو اتيح ذلك

forex.masr
10-30-2012, 19:45
أنا اصلى عملتله باكتيستات كتيره وده الىى اكتشفته ثانيا الاكسبيرت من غير استوب لوس خطير جدا شوق الباكتيست ده انا عملته للاكسبيرت من عام 2011 الى 2012 بحساب 1000 دولار لوت 0.1 دولار ودى كانت النتيجه انسخ روابط الصور فى المتصح عشان تشوفهم http://i1240.photobucket.com/albums/gg492/shadymoustafa/Capture-24.jpg http://i1240.photobucket.com/albums/gg492/shadymoustafa/fdhfd.jpg لاكسبيرت خطير وزى ما انت شايف الدرو داون 58 فى الميه وقيمته 3000 دولار يعنى لو الباكتيست كان اتعمل فى الوقت اللى الحساب فيه عمل دروداون 3000 دولار كان الباكتيست حيطلع متمرجن فاهم قصدى والدروداون عالى عشان مفيش ستوب لوس فمنصحكش ابدا ابدا تشتغل على اكسبيرت بدون استوب لوس الا لو مثلا حطيت 100 دولار وتبقى عامل حسابك انك ممكن تخسرها وتسحب كل شهر جميع الارباح عشان مثلا لو جيت على الشهر الخامس والحساب اتمرجن يبقى تحط تانى 100 دولار من الارباح وهكذا بس برده لازم تخلى بالك ولو بصيت فى اعدادات الاكسبيرت حتلاقى خاصيه اسمها allowistoploss ومعموله false يعنى ملغيه وهى دى الستوب لوس وهو ملغى ويما جربت اعملها true وخاصيه تحتيها اسمها istoploss ومعموله 300 ودى قيمة الستوب لوس الافتراضى والاكسبيرت عمل مارجن فى الباكتيست ويما عملتها 100 الاكسبيرت نجح بس الارباح قلت عن الاول والدرو داون برده كان فى حدود 3000 دولار طبعا حتقول ازاى دروداون 3000 دولار مع اننا عملنا الستوب لوس 100 حقولك لان مضاعفة اللوتات فى الاكسبيرت ممكن توصل 8 ول 20 دولار للوت فممكن تلاقى صفقه مقفوله بخساره 500 دولار عشان اللوت 5 والستوب 100 فجربت الغى المضاعفات وقيمة المضاعفه فى الاكسبيرت هى booster يما عملتها 0 الاكسبيرت عمل مارجن كوول والباكتيست شكله كان عامل زيجزاج كتير رفيع ونازل لتحت وعمال ينزل وده كده معناه انه اكسبيرت فاشل فهو يعتمد فى الربح على المضاعفات فى المقام الاول وان الغيت بيمرجن الحساب انا افضل اكسبرتات المضاعفات اللى بتبقى مش بتضاعف حجم اللوت وبتكون كسبانه من غير ماتحتاج لمضاعفة الللوت وان ضفنالها مضاعفة لوت تكسب اكتر لاكن مش يبقى ربحها مرهون فقط على المضاعفه وده معناه ان الاكسبيرت ده نقاط الدخول بتاعته مش حلوه ومبنى على استراتيجيه مش حلوه ومعتمد على مضاعفة الللوت وبرده اعمل شوية باكتيستات بنفسك تانيه يمكن توصل لاعدادات أفضل وأنا الباكتيست بتاعى على منصة انستا فوركس والبيانات التاريخيه من منصة انستا فوركس والحكايه دى مش صعبه ابقى اعمل باكتيستات بنفسك برده عشان تجرب الحجات كلها قبل متفتح ديمو او حقيقى اضغط فى الميتا تريدر على xx tools xx > xx history center xx > xx تختار العمله والفريم بدبل كليك xx > xx ثم تختار download xx وبعدين تفتح الستراتيجى تيستر وتختار الاكسبيرت المراده اختباره والتايم فريم ودوس ستارت وبعد التيست تدوس expert properties تعدل فى الاعدادات وتعمل باكتيست تانى وتعقد تعيد وتعيد لغاية متوصل لاكثر ربح مع اقل خساره ودرو داون واهم حاجه تبقى معلم صح على use date وتختار من تاريخ كذه الى كذه مثلا 2011-01-01 to 2012-01-01 كده يبقى سنه وبالتوفيق ليك

بجد الواحد مش عارف يقولك اخى الكريم وبجد كمان انت فنان كبير اوى اوى لان بجد انت نصحت الاعضاء اللى ممكن كانوا ممكن يجربوه من غير تسست وشكرا ليك على الموضوع الرائع واتمنى التوفيق وننتظر مزيدك يا باشا

متمنية العلم
10-30-2012, 19:55
حنجربها ان شاء الله بس يارب تجيب نتائج كويسه وشكرا للافادة

maaado
10-31-2012, 13:19
اولا انا لسه جديد في الفوركس
وياريت كل واحد ينزل اكسبرت يكون كاتب كل عيوبه ومميزاته
ويشتغل علي حساب ادايه
وشكرا

zs-zs
11-17-2012, 21:35
شكرا ليك اخى الاكسبيرت كويس بس محتاج حساب كبير ولوت صغير بس خلى بالك لو اغلق المضاعفات فى الاكسبيرت وعملتها 0 وخليت جميع الصفقات بلوت واحد حتلاقيه الاكسبيرت عمل مارجن كول ونتايجه حتبقى وحشه

adj.rma
11-18-2012, 18:57
أرى أن استعمال هذه الاكسبرتات يتطلب خبرة لذا يجب الحذر وموضوعك رائع على العموم أخي

tarek22
11-19-2012, 22:21
لاكسبرتات مهما بلغت دقتها فاشله فاشلة بكل المقاييس
ولايمكن الاعتماد عليها فى التداول والافضل التداول اليدوى

أمير الحياة
11-24-2012, 16:59
شكرا ليك على المجهود حجربه وارد انشاء الله

brimoel
11-25-2012, 00:42
السلام عليكم و رحمة الله
اعتقد ان العمل اليدوي افضل لانه ينمي المهارة و التجربة و الخبرة
و لا خير في من لا ياكل من عمل يده

LTF
11-26-2012, 20:17
السلام عليكم و رحمة الله
ما كل هذ؟؟؟ أعتقد أننا نحن المبتدئين بعيدين جدا عن هذا الكلام الكبير جدا........على العموم مشكورين جدا

amin dabes
11-26-2012, 23:13
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
والله تسلم الايادي ياغالي
جاري التحميل والتجربه
هو مفيش شرح ؟
تقبل مروري

mozex
12-18-2012, 16:28
كيفف يشتغلل هدا الإكسبرت فيه حد جربه

mohadiane
12-18-2012, 18:28
السلام عليكم ورحمة الله شكرا أخي على هذا الإكسبرت سنحاول تجربته

mlkiop
12-19-2012, 00:37
كل الاكسبرتات التي تعتمد على المضاعفات لديها نقاط ضعف
انا افضل الاكسبرتات التي تعتمد على خطوط الموفنج بفتح واغلاق الصفقات

الحصري
12-19-2012, 23:30
انا جربته هو ممتاز بس لما السوق بيقلب
عليه بيعمل خسائر كبيرة فارجو الحذر منه

ayman.shosha
12-25-2012, 18:05
طيب لو ممكن اخى العزيز
الباك تست بتاعك
والخاص بالاكسبيرت

تقبل مرورى

belaid
01-17-2013, 17:12
السلام عليكم و رحمته الله تعالى و بركاته
مشكور على هذة المعلومات ونتمنى ان تكون فعالة وتفيدنه وتفيد كل الناس في الفوركس
وننتظر منك المزيد و المزيد انشاء الله

Ahmed H
01-17-2013, 17:48
طب ملما انت بتقول جربته صح طب ليه متنزلناش الهيستري بتاع الباك تست
لكي نتاكد اولا من صلاحيته ومميزاته

maged mohamed
01-17-2013, 19:44
بسم الله الرحمن الرحيم
اشكرك حتى تثتغيث على هذة المعلومات التى توثى المبتدئن فى عالم الفوركس
ازادك الله من علمة

hossine1984
01-19-2013, 14:51
اشكرك حتى تثتغيث على هذة المعلومات التى توثى المبتدئن فى عالم الفوركس
ازادك الله من علمة

العزوني
01-19-2013, 15:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شكرا على هذه المعلومات القيمة واتمنى الاستفادة للجميع

locos
01-19-2013, 19:22
اسمو مخيف ههه على كل ان شاء الله
يخترق الفوركس ويحصل على سر الربح
للجميع

uosef
01-21-2013, 20:44
مشكوووووووووووووووووووووو ووووووووووووور اخي واتمنا لك
التوووووووووووووووووووووو ووووووووفيق والسلا عليكم ورحمة الله وبركاته

ahmedibrahem
02-12-2013, 00:46
الف شكر لك علي الاكسبيرت واتمني
يحقق نتيجه جيده الف شكر لك يا اخي

abobody
02-17-2013, 02:47
شكرا جزيلا تم التنزيل و جارى تجربته
و سيتم وضع النتائج باذن الله
و شكراً

---------- Post added at 01:47 AM ---------- Previous post was at 01:46 AM ----------

شكرا جزيلا تم التنزيل و جارى تجربته
و سيتم وضع النتائج باذن الله
و شكراً

nh4
02-25-2013, 17:57
ياريت يكون اكسبرت ناجح انا سمعت عنه كتير
بس لازم الباك بتاعه يكون كويس علشان نشغله على حساب حقيقى
وخصوصا انه من نوع المضاعفات

ebram
02-25-2013, 18:07
بجد الواحد بيتبسط جدا لما بيلاقي حد من الاعضاء الكرام بيستفادو من المعلومات من المنتدي
يريت نتعلم ان المنتدي هنا بيحتوي علي الكتير جدا من المعلومات

jahdour2013
04-09-2013, 13:20
السلام عليكم
اكسبيرت يعمل جيداا
وبصراحة اعجبني جدا
بالتوفيق:bravo:

fatma fathy
04-20-2013, 18:18
اكسبيرت من غير استوب لوز اخى الكريم كارثه
قد يعرضك للمارجن كول باسرع مما تتخيل

سضقض
04-21-2013, 14:58
نعم بالطبع اخي اوافقك الراي
والاشتغال لاول مرة يكون على الديمو لتجنب المضاعفات

dalirap
04-21-2013, 15:39
مشكور أخي على هذا الاكسبرت سأقوم بتنزيلها وتجربتها على حساب ديمو
واتمنى إن يكون فعال ومربح

payza
04-21-2013, 16:41
نصيحة يا اجماعة لا تعتمدوا علي الاكسبرتات لانها خاسرة
وشكرا للتوضيح من الاخوة الكرام

ayman66
04-22-2013, 00:59
السلام عليك و رحمة الله تعالى و بركاته
بس محتاج حساب كبير

anwar haleem
04-23-2013, 02:49
انا اسه جديد في الفوركس
وكنت محتاج افهم الليلية كلها عن الفوركس والايداع والسحب
ممكن لينك يوضح لي الليلة دي كلها

samir113333333
04-24-2013, 17:28
ثم اعمل
باك تسيت لنفس العملة على فريم الدقيقة مع تفعيل خاصية الباك تيست المرئي وستجد اختلاف كبير بشكل الشموع على الشارت العادي وشكل الشموع على شارت الباك تسيت

Omar_Amor
04-24-2013, 21:20
شكرا لك على الاسكربت وجارى التجربة

ahmedhawash
04-25-2013, 15:43
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتـــه

شكرا على الاكسبيرت وربنا المستعان

mou1234ssa
04-25-2013, 23:03
اعتقد من الافضل عم الاعتماد على
الاكسبيرتات الا اذا حس الانسان بعدم استطاعته اداره امواله
بنفسه لان ذالك يعطل التمرين
وعمل العقل ويجعل منه عبد لها
بتوفيق

verdi verdi
04-30-2013, 23:17
اعجبك هدا الاكسبرت ادن مبورك عليك يا اخي
كان عليك ان تشرح لنا طريقة استعماله
لتعم الفائدة بشكل جيد

djmedfreeman
05-06-2013, 15:21
السلام عليكم شكرا على الموضوع و بعد :
شكرا على الاكسبيرت يبدو جيدا جاري التجربة موفق

forex.man
05-08-2013, 17:49
السلام عليكم ورحمة اللله
شكرا اخى العزيز وواضح من ردود الاعضاء
انه اكسبرت ناجح جارى التجربه اليوم ان شاء الله
تقبل فائق احترامى

hicham07
06-29-2013, 16:47
اخي مع ان الاخ عمل عليه اختبارته و طلعت مش كويسة نسبيان
انا ايضا ساقوم بيحميل البرنامج و اعمل عليه اختبارات و اجربه بطريقة يدوية يعني على الحساب التجريبي

مصطفى حمدان
09-23-2013, 00:25
مشكور اخى الفاضل ونتمنى من الله ان يزيد فى عطائك لاعضاء المنتدى حتى نحقق الاستفادة ونحقق جميعا اهدافنا والله الموفق

ahzi
09-23-2013, 22:31
مشكور أخي الفاضل على مجهودك و على موضوعاتك
و على افادتك للآخرين
تقبل مروري

doola2020
09-29-2013, 23:59
والله هو باين من اسمه انه ملف فيرس مش اكسبيرت أساسا وانت كمان معمولك حظر يعني مفيش ثقة فيه

aleque05
10-14-2013, 14:09
السلام عليكم
و الله ليعجز اللسان عن الكلام لما يقف على بطولات و أعمال جبارة لأخ متميز مثلك أخي
بارك الله فيك ، و جعل عملك في ميزان الحسنات
بالتوفيق

hasback
11-01-2013, 18:06
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته,بالنسبة للاسم فهو يشير للقرصنة ولا اعلم ان كان هذا صدفة ام ان هناك برنامج قرصنة داخل الاكسبيرت

ashrafshawky
11-15-2013, 19:38
اخى الكريم لك كل الشكر على هذا الموضوع الجيد والمفيد وننتظر العديد من المواضيع الجيدة والمفيدة وبالتوفيق والربح الكبير من هذا العالم الكبير

shico73
11-15-2013, 23:05
>>>>>>>>>>>>>>>>>>................__________________________________ _______لوسمحت اشرح لنا الاكسبيرت
فما فائده ان تضع اسما لموضوعك.......
دون ان تشرح ما بداخله.........
الاكسبيرتات موجوده فى كل مكان اخى العزيز
والاهم هنا هو التجربه.......... طييب نفهم احنا بقي ازاي الان ..............<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

ahmed531
11-22-2013, 02:16
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مشكور اخى على شرحك وافادتنا العديد من الاكسبرتات المميزه والناجحه ولكن يعيبها عدم وجو استوب لوز وهو اهم شىء لاغنى عنه

misterforex
11-24-2013, 05:30
عملت له باك تست ولم اجده ناجح

فكيف موقعه يعرض نتائج مختلفه عن الباك تست ؟ نصيحه لوجه الله لاتفكر فيه نهائيا ،، نهاية حسابك راح تكون مارجن كول

ahmedibrahim258258
11-25-2013, 11:23

juve4ever
12-15-2013, 00:44
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم
إكسبيرت قديم ناجح على الباك تيست لكن على الحقيقي فاشل كل الاكسبرتات التي تعتمد على المضاعفات لديها نقاط ضعف

salim telecom
12-15-2013, 01:30
السلام عليكم أخي الكريم
شكرا لك علي الموضوع لاكن انا في الوقت الحالي لا اريد ان ازاجف ب اكسبرت ممكن انني لسة مبتدئ اخاف ان اتعامل به
و الله أعلم و الله الموفق

Hassan Owen
01-06-2014, 19:36
ما شاء الله
واكثر انعكاس كان 3 صفقات
فعلا فعلا أخي syrian أن عند اختبار يجب أن يختار على حساب ديمو بدل ضياع الوقت مع الباك تيست ويا ريت الاخوه الأعضاء يستمع إلى هذا الكلام وجزاكم الله خيرا وشكرا

Moro_Mezo
01-06-2014, 20:49
انظر الى شكل الشموع ستجدها شيء صغير وشيء كبير وشموع كثيرة على شكل خوطو عرضية
ثم اعمل باك تسيت لنفس العملة على فريم الدقيقة مع تفعيل خاصية الباك تيست المرئي وستجد اختلاف كبير بشكل الشموع على الشارت العادي وشكل الشموع على شارت الباك تسيت

معيض المالكي
01-25-2014, 16:29
السلام عليكم

ahmedibrahim258259
01-25-2014, 18:54
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الغالى تم تحميل الاكسبرت وجاري التجربة على الحساب الديمو وارفاق النتائج لكي يستفيد الجميع
تقبل مروري

Wdiaa41
01-25-2014, 19:02
تحياتى أسأل الله ان يرزقنا وإياكم رزقا واسعا
لك وشكرا لك

وان شاء الله بالربح
ونسأل الله الخيرة واتمنى لك ولجميع المشاركين التوفيق والسلام عليكم

تـقبـل مـروري .. بـالتـوفيـق للجميع

واتمنى لك المكسب الوفير فى سوق الفوركس ياعزيزى..

Nader7
01-25-2014, 19:03
شكرا لك اخي العزيز
على هذه المعلومات القيمة
وبارك الله فيك وجزاك الله كل خير
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

harimeche
01-25-2014, 22:08
الســـــــلام عليكم ورحمة الله

أشكرك اخي على هدا الإكسبيرت

سأجربه إن شاء الله

لكن لو كنت شرحت الإكسبريت لكان

أفضل

Mostafa_ali
01-25-2014, 22:22
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته..
نشكر جميع الاعضاء على مجهوداتهم ...
وان شاء الله نكبر جميعا فى مجال الفوركس :) :) :)

amr mostafa
02-26-2014, 14:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
شكرا عى الموضوعات الكريم من اخى لكريم ولكنهاعلى كل حال هى احسن استراتجية من غيرها
شكرا اخى الفاضل وننتظر المزيد من الموضوعات

merengue
02-27-2014, 01:17
السلام عليكم يا اخواني و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي المصطفي . علي اي فريم يعتمد هذا الاكسبيرت

AMLAK
02-27-2014, 01:20
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اعتقد اخي الكريم بالنسبة لاكسبرتات المضاعفات انا كنت من عشاقها لانها بتخلي الحساب فى وقت قياسي فى السما ، لكن مع ذلك بيكون الريسك فيها عالي جدا لان فى كل مضاعفة الريسك بيزيد وبالتالي ممكن توصل للوت حسابك مايقدرش يتحمله وتكون النتيجة بالتالى تصفيرالحساب . وده هو اللى حصل معايا كذا مرة والسلام

aymanso
02-27-2014, 01:25
السلام عليكم شكرا اخى على هذة النصيحةوسوف يتم
تجربتة اولا على حساب ديمو حتى نتمكن من تعميمها

darsh
02-27-2014, 10:11
الموضوع قديم هل حد جرب هذا الاكسبرات ام لا وياريت لو حد جربة يقلنا النتايج حتى نستفيد من هذه النتائج ولكم جزيل الشكر

Hassan Owen
04-22-2014, 00:50
ما شاء الله
واكثر انعكاس كان 3 صفقات

fatimaido
04-23-2014, 01:43
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته بارك الله لطرح الموضوع آلي فيه فايده كبيره
مشكوور على الطرح اخي موشربظن انوا يعديه رسم نفسه لاني كنت قد استخدمته قبل

reda2001
04-24-2014, 20:02
حساب كبير ولوت صغير بس خلى بالك لو اغلق المضاعفات فى الاكسبيرت وعملتها 0 وخليت جميع الصفقات بلوت واحد حتلاقيه الاكسبيرت عمل مارجن كول ونتايجه حتبقى

midooo258261
04-24-2014, 20:51
اهلا وسهلا اخواني بالمنتدي الكريم شكرا اخي على هذا الاكسبرت تم التحميل جعله الله في ميزان حسناتك
تقبل ودي واحترامي

reda2001
04-25-2014, 22:00
هذه جيد جدا موضوع مفيد للغايه حقا
اتمنا ان يكون فى مزيد من هذا التقنيات والتعليم

magedman
10-31-2014, 12:56
السلام عليكم ورحمة الله
مشكور اخي علي الاسكربت
واتمني ان يكون مفيد ومربح جزاك الله خير وففقك
تقبل تحياتي

abdotitim
11-18-2014, 23:01
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اهميه وافاده الجميع ان شاء الله بالربح الجميل
مؤشر نتمى ان يستفاد منه اعضاء المبتدئين ونتمنى التوفيق للجميع

subeh4
11-20-2014, 10:43
ما شاء الله
واكثر انعكاس كان 3 صفقات

Asmae
12-08-2014, 01:36
شكرا يا خي على الاكسبرت لقد بحثت عنه و يبدوا انه لا بأس بتجربته
و ان شاء الله يأقوم بتجربته على الديموا فترة كافية و ان كان جيد قد أضعه للاستفدة منه في وضوع جديد
و شكرا مرة اخرى

lyes1977
03-05-2015, 11:40
اهلا وسهلا بكل الاخوة اعضاء المنتدى الكريم فوركس العرب وبعد ، والله يا اخي الكريم انت فعلا تساعدنا كثيرا من خلال هذه السلسلة الرائعة من الاكسبيرتات المجانية والتي ستمكننا حتما من التداول الالي ، على العموم جاري التحميل ان شاء الله

mac
03-05-2015, 14:14
لم تقل لنا كيف نشغل هذا الاكسبرت
و اي استراتيجية يستعمل وفقا لا
ي منهج و هل هو مناسب مع رئس
مال صغير ...

amermazzen
03-08-2015, 12:03
السلام عليكم ورحمة الله مشكور اخي الكريم على الموضوع الجيد الذي طرحته في المنتدى لأن الاكسبرتات تلعب دور كبير في مساعدة التاجر على كيفية الربح في السوق عن المتاجرة الآلية لابد منا لتعلم الجيد وكسب الخبرة الكافية التي تساعد التاجر في المتاجرة الحقيقية.

zer2999
04-18-2015, 18:10
السلام عليكم،
مشكور يا أخ على الموضوع الرائع والمفيد والمجهود
أنا بصدد تحميل وتجربة السكربت للتجربة والاسفادة
عموما شكرا على المجهود

elmahdielannabi71
04-22-2015, 01:33
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبراكاته
شكرا لك اخي الكريم على هذا الأكسبرت الذي سيساعدني ان شاء الله في مجال الفوركس
واصل عملك الجيد اخي الكريم تقبل تحياتي اخي الغالى

maroki
05-20-2015, 00:34
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
بارك الله فيك وأحسن الله اليك على موضوعك القيم
أثابك الله خير الجزاء في الدنيا والآخرة

messi120183
06-01-2015, 00:35
مشكور على هذا العمل. أتمنى أن يستفيد الأعضاء من هذا الاكسبرت
و فقك الله على هذا العمل الرائع وتقبل تحياتي

golden_boy19
06-01-2015, 21:35
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته، بارك الله فيكم اخي الكريم على هذا الموضوع وكذا طرح هذا الاكسبيرت، ورغم تواجد العديد منها، إلا أنه يتوجب على التاجر تجربة قدر كبير منها وهذا للوقوف على الاكسبرتات الناجحة والفعالة والتي تعطي مردودا طيبا يساعد التاجر على معرفة تحرك السوق، بصدد التجريب، ونرجو منكم دوام التألق.

alihar316
08-11-2015, 14:42
. بسم الله الرحمان الرحيم انك مشكور جزيل الشكر يا اخي الكريم على مجهود ك القيم والمفيد وموضوعك المميز فيما يخص اكسبيرت Forex Hacked نحن ننتظر منك المزيد

moh19DZ
08-15-2015, 21:05
بدل ما اعيد تانى من دماغى بالنسبه للباكتيست انا طريقتى انى ببحث عن الاكسبيرتات وبحمل الاكسبيرت وبعقد عليه فى الباكتيست واعمله ت كتيره لغاية اوصل لافضل اعدادات ليه فلو لقيتها وحشه بمسحه وبدور على اكسبيرت تانى والاكسبيرت اللى يعجبنى الباكتيست بتاعه ببدء اجربه ديمو وان عجبنى فى الديمو اشغله على الحقيقى وصدقنى الباكتيستااشهر فى اختبار اكسبيرت واحد وبعدين يطلع فى الاخر فاشل فصدقنى الباكتيستات مهمه

atbill
08-19-2015, 00:31
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخوتي واحبابي في الله تحيه طيبه وبعد
موضوع في غايه الاهميه والروعه وحقى استفدت واتمني ان يستفيد الكثير من الموضوع وتقبل مرروري

alimed
09-22-2015, 16:06
جزاك الله كل خير وبارك الله فيك
آحسن الله اليك ورفع الله قدرك في عليين
اللهم أهدي شباب المسلمين
اللهم أستر بنات المسلمين

atbill
09-26-2015, 13:28
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته هدا الموضوع يعتبر من المواضيع المهمة التي لا يجب أن نهملها فهناك بعض المواضيع بقدر ماهي بسيطة بقدر ماهي مهمة

fatimaido
10-18-2015, 21:17
شكرا لك اخي
بصراحه انا مبتدئ بالفوركس تقبلوا تحياتي واحترامي
امنياتي للجميع بالتوفيق والنجاح
تقبل مرورى

alizert2015
02-13-2016, 18:11
شكرا اخي على تقديم اكسبيرت الفوركس هاكد و انشاء الله ساقوم بتجربته على
الديمو حتى اتحقق من نتائجه قبل ان اقوم بتطبيقه في الحساب الحقيقي و شكرا

hoomid
02-14-2016, 02:01
بسم اله الرحمان الرحيم
شكرا اخي على الموضوع . المرجو اخي عمل اعدادات الاكسبيرت و العملات المناسبة له . و ان امكن نتاءج باكتيست

samyramadan
02-14-2016, 23:56
شكرا ليك اخى الاكسبيرت كويس بس محتاج حساب كبير ولوت صغير بس خلى بالك لو اغلق المضاعفات فى الاكسبيرت وعملتها 0 وخليت جميع الصفقات بلوت واحد حتلاقيه الاكسبيرت عمل مارجن كول ونتايجه حتبقى وحشه وده لان الاكسبيرت معتمد فى الاساس على مضاعفة الللوت ومن غيره حيخسر بس انا بحب الاكسبيرتات اللى بتبقى هى اساسا ناجحه والمضاعفات بتخليها تكسب اكتر لكن مش تبقى من غيرها فاشلهشكرا ليك اخى الاكسبيرت كويس بس محتاج حساب كبير ولوت صغير بس خلى بالك لو اغلق المضاعفات فى الاكسبيرت وعملتها 0 وخليت جميع الصفقات بلوت واحد حتلاقيه الاكسبيرت عمل مارجن كول ونتايجه حتبقى وحشه وده لان الاكسبيرت معتمد فى الاساس على مضاعفة الللوت ومن غيره حيخسر بس انا بحب الاكسبيرتات اللى بتبقى هى اساسا ناجحه والمضاعفات بتخليها تكسب اكتر لكن مش تبقى من غيرها فاشله

antr
02-15-2016, 01:05
الاسم بتاع الاكسبرت مش مطمن لان هاكد يعنى اختراق حاول تتاكد اخى ان الملف مش متفيرس لو انت جايبة من على النت عشان متتفيرسش اجهاز الشباب على المنتدى

ahmedessam2
02-16-2016, 04:56
بارك الله فيك في كتابه هدا الموضوع المقترح المفيد
شكرا جزيلا اخي
وجاري التجربه

mahmoud rabea
02-27-2016, 16:09
جزاك الله خيراً عزيزى

على الموضوع الرائع والمميز

دام لنا تميزك وحضورك الرائع

لك مني ارق المنى

وخالص التقدير والاحترام

kalouforex
02-27-2016, 23:07
شكرا لك اخي على هذا الموضوع الذي هو من أهم المواضيع التي اكتسبت منها نقاط جيدة في مجال المقاومات و الدعوم
هذا إلى زيادة رصيدي في هذا المجال فهو يحدد الدعوم والمقاومات
وشكرا

mohamed.amir
02-28-2016, 18:13

zer7000
03-14-2016, 19:01
السلام عليكم ورحمه الله
موضوع مثل هذا مهم جدا اكيد يدل على الخبرة الكبيرة الى حضرتك اكتسبتها فى مجال الفوركس ومشاركتنا
هذه الموضيع يدل على كرم اخلاق حضرتك فى افادة الاعضاء الجدد احييك يا اخى

luay
04-03-2016, 06:52
شكرا اخي الكريم ماهي اعدادات بحساب السنت ل 100$ جزاك الله خير

Islamo
04-03-2016, 15:13
السلام عليكم ورحمة الله
أظن أن أفضل حل هو تجربته على حساب ديمو ولمدة لا بأس بها قبل الإعتماد عليه في الحساب الحقيقي.
تقبل مروري وبالتوفيق للجميع.

محمد ابوغزاله
06-09-2016, 01:51
لسلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
شكرا لك اخى الكريم على هذا الموضوع المفيد
وننتظر المزيد منك ونحن بصدد التحميل والتجربه ان شاء الله
تقبل مرورى شكرا لك

kiafchouaib
06-09-2016, 13:49
مجهود رائع أخي الكريم, يجب على كل المبتدئين مشاهدته حتى تكون عندهم فكرة واضحة عن الفوركس , فالفوركس علم بحد داته واسع جدا جدا

mostafaali
06-09-2016, 15:10
مشكوووور اخي و بارك الله فيك على هذا الموضوع القيم و المميز حول
الاكسبرت Expert
و الشرح المميز و الرائع المقدم من طرفك
مع تحيات و تمنياتي لك و الى جميع الاعضاء الكرام با النجاح و
با التوفيق ان شاء الله للجميع .تقبل مروري

ahmed nabil mohamed
06-09-2016, 17:46
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكوم ورحمه الله وبركاته
اعجبني موضوعك للغايه لانه مليئ بلمعلومات
الممتعه والمفيده واشكرك علي هاذا المجهود
واتمني لك دوام الصحه والعافيه
..تقبل مروري

محمد ابوغزاله
11-30-2016, 18:49
شكرا لك اخي العزيزعلى هذا الاكسيبرت؛؛ اكسبيرت Forex Hacked
وارجو منك الا تحرمنا من هذه الهدايا الجميلة والاكسيبرتات المجانيه وان تستمر في العطاء
بكل هذا الحماس من روحك الحلوة؛؛؛
لكن باستاذنك ان تكتب لنا فائدة الاكسيبرت وكذا اية معلومات عن كيفية تغير اعداداته..

mohamed.amir
03-02-2017, 00:19

Zinou0008
03-05-2017, 13:14
مشكور اخي الكريم على هذا الموضوع الرائع نتمنى لك المزيد من التألق في المستقبل
و لا تحرمنا من اعمالك يا غالي شكرا مرة اخرى
و السلام عليكم و رحمة الله تعلى و بركاته:yahoo:

hany1978
03-06-2017, 07:56
بسم الله الرحمن الرحيم
اخى الكريم انا اشكرك على الاكسبرت Forex Hacked جارى تجربته على الحساب الديمو
حضرتك اعتقد انشاء الله انه يكون موفيد الى انا ولكل اعضاء المنتدى الكرام
شكرا لمجهودك وتقبلو مرورى

ilyestoumi
03-25-2017, 01:54
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اتمنى لكم يوم مليئ بالربح و اطلب من الله ان يرزقنا من خيراته
كل الاكسبيرتات غير
مضمونة نتائجهم و بالتالي الارباح لذا يجب
توخي الحدر في استحدامهم

بالتوفيق لصاحب الموضوع
ارباح وفيرة بــــــــاذن الله

mehdiradwan2
04-07-2017, 18:02
بســـم الــــــله الرحمــان الرحيـــم السلام عليكم اعضاء منتدانا فوركس العرب كل الاكسبيرتات غير مضمونة نتائجهم و بالتالي الارباح لذا يجب توخي الحيطة ارباح وفيرة بــــــــاذن الله بالتوفيق لجميع الاعضـــــاء

soliman12
04-07-2017, 18:33
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
شكرا على الافادة
والمساهمة فى تعليم الاخوة بالمنتدى
زى اكسيبرت budak
المهم يكون فية استو لوزب

zunebha
04-07-2017, 19:56
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبىكاته
نعم فعلا مجهود جبار لقد استفدت كثيرا.
بارك الله فيك على الموضوع بالتوفيق تقبل مروري.

mehdiradwan2
04-08-2017, 04:01
بســـم الــــــله الرحمــان الرحيـــم السلام عليكم اعضاء منتدانا فوركس العرب كل الاكسبيرتات غير مضمونة نتائجهم و بالتالي الارباح لذا يجب توخي الحيطة ارباح وفيرة بــــــــاذن الله بالتوفيق لجميع الاعضـــــاء