PDA

View Full Version : التأني والصبر عاملان اساسيان فى الاستمرار فى سوق الفوركس

zeze2017
05-17-2017, 02:36
الســـــــــــلام عليــــــــكم ورحــــــــمه الله وبركــــــاته ان كل متـــــــــــداول فى ســـــوق تـــــــــداول العمــــــــــلات الاجنبيـــــــــــــة التأني والصبر عاملان اساسيان فى الاستمرار فى سوق الفوركس

mohamed ebrahim khatab 1
05-17-2017, 11:25
السلام عليكم
يمكن تعلم التداول في سوق الفوركس من خلال الكثير من الاعتبارات
النعروفه والممكنه من وقت لاخر واعتبار اليات تكون مفيدة في الكثير
من الاواقات تقبل مروري وتحياتي لكل اعضاء المنتدي الكرام بالتوفيق لكم
جميعا

haitham salama
05-17-2017, 11:57
يعتبر الصبر والتأنى فى الفوركس بالنسبة للمتداول أهم ما من المفترض أن يتميز به وخاصة عند الخسارة
كيف تستطيع تعويض خسارتك وذلك لو كان ليس غاضبا وفكر بحكمة وعقل

nore
05-17-2017, 12:57
الفوركس اخي الكريم لابد من وجود الصبر والتاني لكي تكون مستثمر ناجح في راس المال وعدم الفشل ويجب ان تذكر ايضا دراسه السوق جديدا وتقبل مروري اخي الغالي.

ابوفؤاد
05-17-2017, 13:53
السرح الوحيد الذى من المفترض ان تحصن به الصبر على الصفقات خاسره كاانت او رابح على ان يكونالمقتاح معك لتعرف متى توقف الصبرو تخرج رشيا بما قسم الله لك و بهذا تكون العمليه هى الاكبر و الافيد لك

rashford
05-17-2017, 14:03
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
نعم اخي الكريـم التأني و الصبر مهمين جدا في تجارة الفوركس و هما من الصفات التي يتميز بها المتداول المحترف .

snnaky
05-17-2017, 14:06
ياسلام وحضرتك كدة عامل موضوع وكدة ولا بتتوهم ولا دة اية
يابنى دة العنوان بتاع الموضوع بتاعك اكبر من الموضوع نفسة اية الهبل دة واية كم السطحية دى واية التفاهة والأسيتخفاف بالناس دة هو انت لاقى المنتدى سبوبة بتاخد منها بونص بالشكل دة ؟؟ طب اتقى الله فى المال اللى بيتاخدة بالشكل دة انت مش ممكن تاخد بونص على الكلام الفارغ دة ولا حتى حجم السطورؤ اللى بتكتبها ينفع يكون قانونى وانا لو مكانت اللأشراف اعملك حظر والله انت بتستخف بينا كلنا كدة اعضاء واشراف