PDA

View Full Version : فوركس | أستراتيجيه مناطق الدخول

boooody
05-27-2017, 08:33
*** .(| السلام عليكم ورحمه الله وبركاته |). ***
*-* اليكم اخوتي الاحبه موضوع فوركس | أستراتيجيه مناطق الدخول *-*
*****-.- تقبلوا تحياتي -.-******

https://www.youtube.com/watch?v=tLp-Mt3ZIWY&t=105s

zizoo99
05-27-2017, 09:33
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
شكرا لك اخى على هذا الفيديو فتحديد مناطق الدخول هو من اساسيات التداول الناجح فى الفوركس كما ان هذه المناطق يلزمها صبر و انتظار كبير

sob81
05-27-2017, 09:37
استراتيجية مناطق الدخول فقط من الاستراتيجيات الجيدة والمهمة واتلى تساعد فى نجاح اى صفقة هو ان تتدخل فى الصفقة فى المكان
الجيدويجب تجربتها على التجريبي فترة

naderbronto
05-27-2017, 10:16
مشكور اخي الكريم علي طرح الموضوع ولكني لي وجهة نظر في خذا الموضوع فدائما ما تتعدد الاساليب والاستراتيجيات
ويبقي دائما الترند والدعوم والمقومات هي اهم اسباب النجاح لأي تداول علي الاطلاق

أحمد سالمان
05-27-2017, 10:22
كل الشكر على هذا النشر الرائع المتميز تقبل مرورى أخى الكريم أستفدت كثيرا جدا منه وأجاب على بعض التساؤلات التى كانت تخطر فى بالى شكرا لك والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته.

ahmed megahed
05-27-2017, 12:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الله يبارك لك في مجهودك وما تعرضه وتقدمه لنا من موضوعات مختلفة في مجال الفوركس مما يساعد أمثالي من المبتدئين في التعلم و اكتساب الخبرات في مجال تداول العملات فشكرا جزيلا لك

snnaky
07-15-2017, 15:40
الفوركس لايحتاج الى تعريف فهو ببساطة تجارة زى اى تجارة مش محتاجة كلام كتير بس كل تجارة ولها شروط وضوابط من الأخر اللى عاوز ينجح فى الفوركس لازم يهتم ب3 اساسيات
امتى يشترى وامتى يبيع ودى يعرفها لما يتعلم مناطق الطلب ومناطق العرض الدعوم والمقاومات ويشترى اولا ولا يبيع ودى يعرفها لما يبتعلم الأتجاة على اى فريم او اطار زمنى ومهم جدا ادارة رأس المال يعنى اختار اللوت المناسب لحجم حسابك

belalelsaid
07-15-2017, 16:12
نعم اخي فنقطه الدخول هي من اهم اساسيات نجاح الصفقه واذا اخترت نقطه الدخول الصحيحه فانك كدا اتممت نسبه كبيره من الصفقه وعليك انتظار الربح فقط