PDA

View Full Version : مشاهدة المحاضرات والشروحات قبل البدء فى التداول بالسوق

sheka2017
05-27-2017, 17:22
الســــلام عليــــــــــــكم ورحـــــــــــــمه الله وبركــــــــــــاته --------------بعد التحية الطيبه -----ارجو النقــــــاش فى الموضــــــوع حتى يفيــــد و يستفــــيد الجمــــيع من التجـــــارب فى هذا الســــــوق الكــــبير ---------- ان التحليل الفنى لابد من الاعتماد عليه ومن خلاله يتم تحديد الاتجاه العام والدعم والمقاومه

nore
05-27-2017, 17:51
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته اشكرك لطرحك هذا النقاش والذي سيستفيد منه الجميع من تجارب الاعضاء وتقبل مروري

snnaky
07-15-2017, 19:09
بالله عليك يا اخى اية اللى ممكن انا كمتاجر استفيد منة لما اعرف المصطلح دة ؟؟ وهل المصطلح دة بالأهمية اللى تخليك تفرد لة موضوع بالفعل عشان السطر دة
يا اخى انت عامل موضوع مجرد عنوان فقط فبلاش توهم نفسك بأفادة الناس انت تصتنع الأفادة وانت لا تفعلها انما نحتاج الى شرح ومعلومات واستخدام الشرح الفنى لكى يستفيد التاجر

moneer
07-15-2017, 19:14
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي المتداول اشكرك على موضوعك وحضرتك تقوم بحث الجميع على مشاهدة المحاضرات والشروحات وكل ما يمد بعلاقة بالفوركس نصيحتك جيدة وقد وصلت
بارك الله فيك

mohamed kamal fadel
07-15-2017, 19:44
السلام عليكم ورحمة الله
بالله عليك يا اخى اية اللى ممكن انا كمتاجر استفيد منة لما اعرف المصطلح دة ؟؟ وهل المصطلح دة بالأهمية اللى تخليك تفرد لة موضوع بالفعل عشان السطر دة