PDA

View Full Version : التسرع

zeze2017
06-02-2017, 19:20
الســـــــــــلام عليــــــــكم ورحــــــــمه الله وبركــــــاته ان كل متـــــــــــداول فى ســـــوق تـــــــــداول العمــــــــــلات الاجنبيـــــــــــــة لابد من عدم التسرع فى اتخاذ القرار حتى لا تخسر او تتمرجن

anas ahmed
06-02-2017, 19:36
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
شكرا لك اختي الكريمه علي ما تقدميه لي و للزملاء في المنتدي من المعلومات الممتازه عن التسرع و اتخاذ قرارات خاطئه في سوق الفوركس
و تقبلي مروري

mohcine amari
06-02-2017, 22:01
السلام عليكم و رحمة الله
كلنا نعرف المثل القائل في العجلة الندامة و في التاني السلامة الفوركس لا يبتعد عن هذا المثل في اذا تسرعت في التداول ستجد نفسك في الندامة

snnaky
06-02-2017, 22:52
طب دة العنوان فين حضرتك الموضوع ؟؟؟؟؟
بصراحة انا لا ارى اى جدوى من موضوعك اخى الكريم فهذا امر اعتقد انة من السطحية ان تقوم بعمل موضوع بهذا اشعر احيانا ان بعض كاتبي الموضوعات يظنون انهم مضطرون لكتابتها وغالبا هى موضوعات بدون هدف او بدون قيمة او افادة هو انت قولت اية ووضحت اية عشان تعتبر نفسك عملت موضوع اساسا انا مش لاقى اى فايدة من كلامك الفارغ دة ؟؟ انت عامنل موضوع فى منتهى السطحية خسارة انة يتقال علية موضوع اساسا لو حضرتك اهتميت شوية بأنك تضع المعلومات الكاملة للشرح يعنى تضع شارت توضح علية الأداة الفنية اللى بتتكلم عنها ومراحل التطبيق اكيد كان ممكن نقول علية موضوع

nore
06-02-2017, 23:19
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته تسلم اخي الكريم الغالي لطرحك موضوع مهم لكل مبتدا ومعلومات مهمه ونريد منك المزيد في المعلومات عن التسرع وتقبل مروري