PDA

View Full Version : سؤال

ahmed zekry
06-03-2017, 01:37
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا كنت عايز اعرف لو حسابي في المنتدى اقفل هل حسابي في انستا هتقفل ولا يفضل مفتوح ?!

emadomda
03-08-2018, 14:36
تجربتي في تفعيل حسابي للمستويين في اقل من يوم
حكيلكم تجربتي في الاشتراك وتفعيل حسابي في انستا فوركس لاستفادة الاعضاء الجدد .

اولا قمت بالاشتراك في المنتدى هنا , وبعدين روحت على موقع انستا فوركس وسجلت حساب استاندر ولكن لم اضف اليه كلمة platfourm عند الاشتراك وعرفت انها ضروروية و روحت عمل حساب تاني وربط الحساب الجديد بالمنتدى , وقولت قبل ما اشترك افعل الحساب علشان سمعت من ناس كتير ان التفعيل للمستوى الثاني صعب جداً .

قمت برفع صورة واضحة للبطاقة الشخصية وليصال كهرباء حديث باسمي , وجاني انه ايميل انه اترفضت التفعيل بسبب عدم مطابقة البيانات , رفعتهم مرة تاني نفس الرسالة والسبب والايميل بيجي بعد 10 دقائق بالكتير من رفع الصور .

علطول بعت رسالة للدعم الفني العربي , طلبوا مني احدد وقت للاتصال بي قولتلهم مستعد للاتصال الان .
اتصلوا بيا مشكورين وابلغوني ان السبب اني كاتب الاسم ثنائي واسم البطاقة رباعي طلبت تغيير الاسم زي ما في البطاقة رباعي , وقاموا بعد اغلاق الاتصال بتغيير الاسم فعلاً , وقمت برفع نفس المستندات وجاء الرد بالايميل الاتوماتيكي انه تحت المراجعة , تاني يوم بفتح الايميل لقيت انه اتفعل المستويين , يعني اتفعل الحساب في اقل من 24 ساعه للمستويين بخطوة واحدة

ehabbob
03-11-2018, 01:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخى العضو الكريم فى الغالب حسابك فى انستافوركس سيستمر طول ما فيه رصيد
والله ولى التوفيق