PDA

View Full Version : اختبار جميع الاستراتيجيات لتختار ما يناسبك فى الحساب الحقيقي

zeze2017
06-03-2017, 11:01
الســـــــــــلام عليــــــــكم ورحــــــــمه الله وبركــــــاته ان كل متـــــــــــداول فى ســـــوق تـــــــــداول العمــــــــــلات الاجنبيـــــــــــــة اختبار جميع الاستراتيجيات لتختار ما يناسبك فى الحساب الحقيقي

nore
06-03-2017, 16:36
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته تسلم اخي الكريم الغالي لطرحك موضوع مهم لكل مبتدا ومعلومات مهمه لاختيار جميع استراتيجيات للاختيار

hossam.ahmed2
06-03-2017, 16:38
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته تسلم اخي الكريم الغالي لطرحك موضوع مهم لكل مبتدا ومعلومات مهمه لاختيار جميع استراتيجيات للاختيار
...................

anas ahmed
06-03-2017, 17:17
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
شكرا لك اختي الكريمه علي ما تقدميه لي و للزملاء في المنتدي من المعلومات الممتازه عن اختيار الاستراتيجيات في سوق الفوركس
و تقبلي مروري

Mohamed.hassan
06-03-2017, 17:24
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كل عام وانتم بخير احببت كثيرا هذا الموضوع
واستفدت كثيرا اشكرك اخى على تلك المعلومات
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

snnaky
06-03-2017, 17:54
السؤال بقى هو حضرتك لحد امتى حتفضل تخترع مواضيع وعناوين وتضحك علينا بالمواضيع الخايبة اللى انت بتكتبها دى ...؟ انت متخيل السطر اللى انت بتكتبة دة بيشرح حاجة ؟ طب انت متخيل ان دة ممكن يكون شرح ؟ يا أخى اتقى الله انت بتضحك علينا وبتضيع وقتنا على الفاضى لأن الشرح يعنى تضع شارت توضح علية الأداة الفنية اللى بتتكلم عنها ومراحل التطبيق علشان الأمور تكون افضل من خلال عرض شارت توضيحى وعرض تطبيق الادوات من خلالها على الشارت حتى تكتمل الأفادة