PDA

View Full Version : سؤال مهم

elsaied
06-03-2017, 19:56
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخواني الكرام
اريد معرفه من المتخصصين ماذا بعد ربح الدولارات في المنتدي ومتي يتم تحويلها الي حسابي
وماهي سياسه سحب الارباح في شركه انتستا
تحياتي للجميع

YOUNESS EL-BAKKIOUI
10-12-2017, 13:27
السلام الله عليكم. اخي الكريم تحويل الأموال من منتدى فوركس الى انيستا فوركس يتم في بداية كل شهر يمكن ان تتداول به و الارباح تسحب

nour3iny
10-30-2017, 05:56
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بعد ان يتم جمع الدولارات البونص من المنتدى يتم تحويلها تلقائيا الى حسابك بشركه انستا لتبدء التدوال بها وتستطيع سحب الارباح بدون اى قيود او شروط
تقبل مرورى

forexone1
10-30-2017, 09:51
البونص يتم تحويله في اول كل شهر من منتدى فوركس العرب الى شركه انستا فوركس ويتم اوتوماتيك ام بدون اي تدخل منك واصل في اول الاسبوع قد تاخرت قليلا يمكنك ان تفتح الصفقات من هذا البونص ولهذا و و يمكنك تحويل ال 4 فقط الى اي بنك الكتروني او ارضى خاص بك

ehabbob
10-30-2017, 22:37
اخي العضو الكريم ربحك من المنتدى يسمى بالبونص وهى تحول الى حسابك فى انستا للتداول فقط وليس للسحب وسياسه السحب هى الربح ما فوق البونص بمعنى المبلع الذى ربحته من التداول بالبونص لك وللسحب
والله ولى التوفيق

magic10
10-30-2017, 22:40
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

في المنتدى انت بتجمع بونص ولكن غير قابل للسحب مباشرة وبيتحولك لحسابك بأنستا فوركس في اول أسبوع من كل شهر جديد وتستطيع سحب أرباح التداول به بدون قيود

zakariacr07
10-31-2017, 14:54
بعد جمع البونيص في المنتدى يتم تحويله على حسابك في شركة أنستا فوركس كل شهر لتتداول به و يجب أن يكون حسابك مفعل في المستويين لكي تستطيع سحب الأرباح و من بين شروط التداول هو عدم إغلاق الصفقة حتى تتعدى 5 دقائق و عدم طلب السحب و لديك صفقات مفتوحة

هدير البدري نور
11-01-2017, 22:13
التحويل بيتم خلال اول الشهر يا اخي وبعد كده بيتحول الي حسابك ومن هنا فقط
تقدر تفتح حساب حقيقي وتتداول براحتك انتظر منك كل ما هو جديد

muhammad ismail
12-23-2017, 07:49
البونص بتحصل عليه من المنتدى عن طريق كتابه الردود على المواضيع المختلفه او نشر المواضيع فى المنتدى والبونص بيتحول فى اول اسبوع من الشهر الجديد
وبتبدا تتداول والارباح اللى بتحققها تقدر تسحبها من على بنك سكرل او بنك نتلر او على حسب البنوك المتوفرة فى الشركه وحسب راحتك انت

Najmi
01-10-2018, 14:13
مرحبا أخي الكريم
حسب معرفتي يتم جمع الأرباح المحققة في بداية كل شهر وترسل إلى حسابك في الشركة في اليوم العاشر من الشهر
أو قد تستمر إلى اليوم ال15 على حسب المشتركين في المنتدى
تقبل مروري

هدير البدري نور
01-10-2018, 16:35
بعد الربح يا اخي الفاضل كل ما عليك هو الاشتراك في البنك الالكتروةني
الخاص بشركة انستا وتقدر من خلاله تسحب ارباحك
انتظر منك كل ما هو جديد بالتوووفيق

haitham salama
01-10-2018, 18:24
أخى الكريم بعد الحصول على البونص وربط حسابك فى المنتدى بشركة أنستا يمكن المضاربة فى الفوركس، وعند الحصول على الارباح يمكن لك ان تحولها عبر حسابك على البنوك الالكترونية والتى تدعمها شركة أنستا فوركس، وعادة ما تستغرق تلك العملية يوم كامل.

skylol
01-10-2018, 19:32

اخي الغالي بعد تحويل البونص الى حساب التداول الخاص بك تبدا التداول بصفقات بعد تحليل الزوج وعندما تحقق اي ارباح تستيطع ان تقدم طلب سحب الى الشركة واقل مبلغ للسحب خمسة دولار واياك ان تفتح صفقات اثناء تقديم طلب السحب وبالتوفيق للجميع

Abo Hamdy
01-10-2018, 21:41
بيتم تحويلها للحساب وبتخش صفقات بيهم او بجزء منهم " وده يستحسن " لو ربحت من خلالهم تقدر تسحب الربح ده
اما عن ميعاد تحويلهم فأحنا لحد دلوقتي مش عارفين هو مفيش ميعاد ثابت لكن في الاغلب بيتم التحويل يوم 10 من كل شهر
وحصل بعض التأخير الشهر ده لوجود مشاكل في المنتدى وبيتم حلها حاليا وان شاء الله يصل البونص قريبا جدا

emadomda
01-13-2018, 04:45
اولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي او اختي العزيز
ثانيا عليك عمل ردود كتير وكتير هنا في المنتدي في الاول وبعدها اربط حسابك في المنتدي بحسابك في انستا فوركس
وبعدها اما انت تتعلم علي اساراتيجيه معينه ومفيده لك او تشتغل ع برامج توصيات
اتمني ان اكون افتدك وربنا معاك

mostafa1995
01-13-2018, 15:56
بعد ان تعمل على الردود اخي ومن ثم يتحول لك البونوص على حسب الشغل بتاعك قيمة الرد والتفاعل عليه من تقييمات ومن شكر
يتحول الى حسابك في انستا ومن ثم تبدا بالتدول هناك قوانين يجب ان تتعلمها لكي تتداول بشكل امن في انسا
وسياسة سحب الارباح هي لما بتربح صفقة مثلا 10 دولار تسحبهم على البنك المتاح لك في الموقع انستا واللي انت بتتعامل معاه
بس اهم حادة تكون متعلم فعلا وفاهم كل حاجة

a7med 2almasry
03-21-2018, 22:50
السلام الله عليكم. اخي الكريم تحويل الأموال من منتدى فوركس الى انيستا فوركس يتم في بداية كل شهر يمكن ان تتداول به و الارباح تسحب

manotripleewry
03-21-2018, 22:52
بعد ان تقوم بجمع البونص يحول تلقائيا الى حسابك فى انستا فوركس
بعد ذلك يمكنك القيام بالتداول وجنى الارباح منه
بعد ذلك يتم تحويل الربح خلال اول اسبوع من الشهر