PDA

View Full Version : فتح صفقه فى وقت الاخبار

zeze2017
06-05-2017, 21:42
الســـــــــــلام عليــــــــكم ورحــــــــمه الله وبركــــــاته ان كل متـــــــــــداول فى ســـــوق تـــــــــداول العمــــــــــلات الاجنبيـــــــــــــةيجب الابتعاد عن فتح صفقه فى وقت الاخبار بدون استوب لوز يؤدى الى الربح الكبير او المرجن كول

snnaky
06-06-2017, 00:01
يادى المصيبة هو انت فاكر انك كدة بتعلن عن اسرار وانك عملت موضوع
يابنى انت موضوعك كلة عبارة عن عنوان بس مافيش اى حاجة تانية هو السلام عليكم + تكرار لنفس العنوان اللى انت كتبتة فين اى حاجة مافيش هل انت جاى تعمل موضوع عشان تكتب العنوان بس
هو دة الأفادة وهو دة الموضوع ؟ تفتكر انت كدة مبسوط بنفسك تفتكر كدة فى اى نوع من انواع الافادة

nore
06-06-2017, 00:25
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته تسلم اخي الكريم الغالي لطرحك موضوع مهم لكل مبتدا ومعلومات مهمه لفتح صفقه في وقت الاخبار ولابد الحظر منها

hos7sam
06-06-2017, 00:31
الســـــــــــلام عليــــــــكم ورحــــــــمه الله وبركــــــاته ان كل متـــــــــــداول فى ســـــوق تـــــــــداول العمــــــــــلات الاجنبيـــــــــــــةيجب الابتعاد عن فتح صفقه فى وقت الاخبار بدون استوب لوز يؤدى الى الربح الكبير او المرجن كول

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
نعم اخى وقت الاخبار لا احد يعلم الاتجاه وكلها تكون صفقات اسكالبينج ان وجدت فرص
تقفبل مرورى

boooody
06-10-2017, 10:02
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مشكور اخى الكريم على هذه المعلومه واميد البساطه هى اهم شى فى كل شى

sob81
06-10-2017, 10:15
من اكثر اوقات خطورة على الحساب هو فتح الصفقات وقت الاخبار القوية حيث يكون السوق فى وضع تذبذب وبالتالى لا يمكن
تحديد الاتجاه العام للسوق

Mr Fathy
06-10-2017, 11:20
بسم الله الرحمن الرحيم من اهم الحاجات فعلا فى سوق الفوركس اننا ناخد بالنا فى اوقات الاخبار الاقتصادية ولازم فعلا استوب لوز

moneer
06-10-2017, 11:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم تكمن الخطورة العالية في التداول وقت الاخبار المهمة وليس كل الاخبار لأن بعض الاخبار لا تحرك السوق وكأنها لم تكن ولكن يوجد اخبار قوية ويوجد متداولين يحترفون ذالك الوقت للتداول
بارك الله فيك

Aymen 1999
06-27-2017, 20:32
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تفصل اخي اشرح لنا قنحن في حاجة لكل معلومة مفيدة
وجازاك الله خيرا...................