PDA

View Full Version : دمج مؤشرين

salim77
06-05-2017, 23:56
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
لاتبخلوا علينا بردودكم المفيذة وخصوصا اصحاب التجارب الخبراء الذين سبقونا في هذا المجال حتى نستفيذ جميعا فالافكار والتجارب لا تحصى ولاتعد بالتوفيق للجميع

hooda
07-16-2017, 14:20
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
شكراً لك أخي الكريم على هذا الطرح انا شخصيا استفدت منه كتير بالتوفيق للجميع في منتدا الفوركس للتسهيل على الأعضاء. تقبل مروري

snnaky
07-16-2017, 14:37
هو انت قولت اية يتفهم عشان حد يجاوب عليك مش لما تحدد استفسارك الأوةل عشان نعرف انت عاوز اية اساسا ؟
انت موضوعك كلة عبارة عن عنوان بس ومش واضح اى حاجة ولو النت كسلان لأمؤخذة تكتب استفسارك بشيء من الأهتمام طب اللى عاوز يساعدك يهتتم بيك ازاى وانت نفسك معندكش اهتمام بنفسك
يعنى ضع استفسار مفهوم واهتم بشرح ما تريد حتى تجد اجابة لما تريد بلاش تكون انت اول واحد يساعد على عدم معرفتك

muhammad ismail
07-16-2017, 14:47
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
من افضل المؤشرات اللى تقدر انك تدمجهم مع بعض اخى الكريم ما البولمجر باند باعداداته الافتراضيه والموفنج افريدج ب 3 اعدادات له هما ال 55 وال 100 وال 200 وتقدر انك
تتاول عليهم لو عرفت ازاى تشتغل عليهم هما الاتنين

zunebha
07-16-2017, 18:23
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته اكيد اخي الغالي سر التوفيق بالفةركس هو النقاش وتبادل التجارب والخبرات اما شخصيا انصحك بالصبر ثم الصبر لان التهور بالفوركس يعني المرجنة مباشرة.

ahmedmahmoud2017
07-16-2017, 18:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته دمج موشرين امر عادي جدا من خلال منصة اليتا تريد من الممكن الموفينجات مع الاستوكاستيك

m7med
07-17-2017, 01:55
((السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ))
في الحقيقه اخي الكريم انا لا اعلم لكن اتمني ان اعرف من الاعضاء و في نهاية هذا الموضوع الرائع اتمني من الله ان تكون في تمام الصحة والعافية وايضا اتمني من الله ان يرزقنا من هذا المجال الرائع

joseph2
07-17-2017, 02:13
لدخول بلوت كبير على حسابى ... للأسف راس مالى كان صغير ودخلت بلوت صغير وبالتالى مع اى انعكاس حتى ولو صغير هتمرجن وهو ما حدث :/
2- عدم وضع استوب لوز ... وده فى حد ذاتو كارثه ... مع اى خبر قوى ولا حاجه جه عكس المتوقع سيحدث مرجنه لا محاله ... وبالتالى مهما كنت واثق من صفقتك وداخل بلوت صغير لازم تحط استوب لوز للأمان

omar2017
07-17-2017, 02:22
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بالطب يمكنك دمج الموشرات من خلال المستا تريدر من خلال اضافة الموشرات عادي جدا تثبل تحياتي ومرورى