PDA

View Full Version : اريد تبادل الافكار بخصوص الفوركس حتى يستفيد الجميع

himaa
08-08-2012, 04:03
السلام عليكم اخوانى
انا عضو جديد لنج
وعايز افعل شى جيد اتعرف على اشخاص جديده نساعد بعض
نحل ونشور على بعض يبقى كل اللى فى هذا الموضوع اخوان كلامى غريب شويه بس انا موجوع اوى من الخيانه اللى بقبلها كل يوم فى حياتى وقلت المال بعد ما كان موجود بس الخساره اكتر وحياتى كمان بتنها تصدقو انا مش عارف اللى اللى خلانى اشترك فى الموقع ده واقول الكلام ده بس يمكن بحاول اساعد نفسى من اللى انا فيه عايز حد يسعدنى يارب اللى يشارك فى موضوعى يبقى فاهم انا اقصد ايه

midojocker
08-08-2012, 04:31
اوكي انا ايضا جديد و اريد مشاركتك و مسانتدة بعضنا البعض من اجل مضي قدما معا
لا اخفي عليك انا اريد مساند لي في هادا الموضوع وشكراااا

ahmedyousef33
08-08-2012, 05:00
انا معك رتب الموضوع واعلمنى بالجديد وتحياتى لك

abdeslam33
08-08-2012, 05:58
أنا معاكم يا إخواني و أنا أيضا عضو جديد في المنتدى و لا أفهم شيء في مجال الفوركس
أتمنى أن يوفقنا الله عز و جل

alaaavocato_2009
08-08-2012, 06:01
انا افهم ما تقصده جيدا وانا جديد فى الفوركس ايضا واتمنى ان نساعد بعض ونبقى على تواصل

realyone
08-08-2012, 06:03
طيب ايه اللي انتم محتاجين واعضاء المحترفيين اكيد مابيقصروا معاكم حددوا نوع المساعده التي تحتاجونها,اذا اردتم توصيات فالمنتدى فيه قسم للتوصيات واذا اردتم دروس في الفوركس ايضا يوجد اقسام بالمنتدى في دروس للفوركس

mizoxavi
08-08-2012, 06:03
اضيفوني معكم انا جديد لا املك خبرة ان كنت ستتعاونوني اناهنا لنتعاونوا والله امر المسلم باعانة اخوه المسلم

thunderfot
08-28-2012, 23:16
السلام عليكم اخوانى
انا عضو جديد لنج
نحل ونشور على بعض يبقى كل اللى فى هذا الموضوع اخوان كلامى غريب شويه بس انا موجوع اوى من الخيانه اللى بقبلها كل يوم فى حياتى وقلت المال بعد ما كان موجود بس الخساره اكتر وحياتى كمان بتنها تصدقو انا مش عارف اللى اللى خلانى اشترك فى الموقع ده واقول الكلام ده بس يمكن بحاول اساعد نفسى من اللى انا فيه عايز حد يسعدنى يارب اللى يشارك فى موضوعى يبقى فاهم انا اقصد ايه

كلنا هنا أخوة وأسرة واحدة فمرحبا بك

الدنيا بها ظلم كبير وانهيار أكبر في الاخلاق

أدخل لتتعلم معنا من البدايه وستجد كل العون والحب ومن يأخذ بيدك في طريق الفوركس

هام لكل مبتدىء * وقفه مع النفس قبل فوات الاوان * أدخل أبدا معي (http://forex*masr.com/showthread.php?5207)

سلسلة الترجمه * قسم الورش التعليميه * ورشة رقم 1 * كتاب الفوركس (http://forex*masr.com/showthread.php?5296)

سلسلة الترجمه * قسم الدروس * درس رقم 1 (http://forex*masr.com/showthread.php?5778)

sa3idsmp
08-29-2012, 17:44
اخي الكريم الخيانة هده تحدث في كل مكان و نحن في هدا العالم

الاغلب يعمل بمنطق القوي يأكل الضعيف لكن الحل في نظري

هو صقل الموهبة و التعلم و طرح الاسئلة اكثر من مرة حتى تتمكن

من ايجاد الايجابات الصحيحة

hwida nada
08-29-2012, 18:12
[QUOTE=himaa;244807]السلام عليكم اخوانى
انا عضو جديد لنج
نحل ونشور على بعض يبقى كل اللى فى هذا الموضوع اخوان كلامى غريب شويه بس انا موجوع اوى من الخيانه اللى بقبلها كل يوم فى حياتى وقلت المال بعد ما كان موجود بس الخساره اكتر وحياتى كمان بتنها تصدقو انا مش عارف اللى اللى خلانى اشترك فى الموقع ده واقول الكلام ده بس يمكن بحاول اساعد نفسى من اللى انا فيه عايز حد يسعدنى يارب اللى يشارك فى موضوعى يبقى فاهم انا اقصد ايه[/QUOTE

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخى الفاضل لا تضع نفسك تحت سيطرة هذا الاحساس اخرج من داخلك تمرد على نفسك
الخيانة اكترنا تعرض لها والناس اللى بتحبك لحد ما فلوسك تخلص وحجات اكتر من كدهكتير اوى
والله انا شايفة من وجهة نظرى ان طالما انتا لسة عايش ومبدئك متغيرش يعنى كل اثاثياتك سليمة يبقى انتا هتخرج من كبوتك باقصى سرعة
رجاء لا تستسلم

hehelibeb
08-29-2012, 18:48
نحن رهن الإشارة

إذا كان لديك أي سؤال

أو أي خدمة نقدمها لك أهلا بيك

goodbye_love
08-29-2012, 19:47
قلبت علينا المواجع يااخى
بس كلنا هنا اخواة ومحدش بيتأخر عن مساعدة لو في ايدة
احنا كلنا معاك

amr beni ata
09-03-2012, 01:43
فكره جميله اخيالكريم لتعم الفائدهالاغلب يعمل بمنطق القوي يأكل الضعيف لكن الحل في نظري

sonya
12-31-2012, 20:17
الدورة راح تفيدنا كثير
لو فى دوره للمبتدئين الكل هيستفيد

ahmedelssaidy
12-31-2012, 20:21
انا الصراحه مش فاهم حاجه

خالص ياريت تفهمينا اكتر

hasback
12-31-2012, 21:28
السلام عليكم اخوانى
انا عضو جديد لنج

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته اهلا اخ هيما انا فاهمك اخي الكريم والله يكون في عونك.والله في عون العبد ما كان العبد في عون اخيه وان شاء الله تجد من الاخوة كل ود ان شاء الله واي استفسار احنا في الخدمة واهلا بك معنا اخ بين اخوتك وانشاء الله تحقق الارباح

ام سفيان
01-24-2013, 05:37
اللسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا لسه مبتدئه و مسجله جديد فى المنتدى
يارب اصحاب الخبره يفدوك:):):):)

farahatxbs
01-24-2013, 06:56
السلام عليكم
سيدى الفاضل
الساده الاعضاء انا بسجل مشاركتى معكم فى فكره المساعده انا طلبتها من قبل ولكن لم يشترك احد من الاعضاء
شكرا لكم

forex.secret
01-25-2013, 15:20
طبعا اخى الكريم فى هنا فى المنتدى ورش للتوصيات اخى الكريم وبجد ان شاء الله ربنا يوفقن جميعا

Aya Ali
01-30-2013, 00:35
المنتدى هنا ماشاء الله الاعضاء كلهم بيتواصلوا مع بعض ويساعدوا بعض جدا
بالتوفيق للجميع

etharhesham
02-18-2013, 07:42
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. انا زيك لسا عضوة جديدة فى المنتدى ومجال الفوركس .. اولا عايزة اقولك متسيبش نفسك للاحساس ده .. انا فهماك وفاهمه قصدك وحاسة بيك لان انا كمان بمر بحاله شبيه بحالتك كده .. لكن ده ميخلكش تبقى يائس كده .. خليك دايما فاكر (لايكلف الله نفسا الا وسعها ) .. يعنى مهما شوفت فى حياتك .. اعرف ان انت قدها وقدود ومش حمل تقيل ولا حاجة .. الاحساس ده من الشيطان لان هو اللى بيسبب الياس .. سيبها على الله :)
ثانيا بقى الفوركس مجاله حلو وهيشغلك وتقدر تحقق اهداف كتير حلوة من خلاله وتشغل وقتك بيه .. شوفوا هتعملوا ايه وانا معاكوا :)

esraa nasrallah
02-18-2013, 14:00
انا كمان مبتدآه ونفسى اتعلم بس حاسه الموضوع كبير اوى اوى تفتكروا ممكن اوصل فى يوم انى افهم كل حاجه عن الفوركس

Omaryat1
04-13-2013, 04:56
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
مرحبا بك أخي بيننا نا في المنتدى و نحن في الخدمة أي شيء احتجت له

maged mohamed
04-13-2013, 09:56
بسم الله الرحمن الرحيم
اهلا بك بالمنتدى فوركس العرب
ان شاء الله ستجد غايتك وتريح نفسك

RODY EHAB
04-23-2013, 02:01
السلام عليكم اخي فكرتك حلوه اوي يجب ان نتشاور مع بعض
واتمنا لك النجاح المستمروتفائل بالحياه

remo timo
04-23-2013, 08:03
أن كمان عضوة جديدة زيكم بالضبط وعجبني جدا الموضوع وأتمني أستكماله بالشكل الصحيح حتي نستفيد .

mohamed_reda1987
04-23-2013, 12:02
اهلا بك اخى وسطنا انت بس حدد اتجاهاتك فى الفوركس وقيم ادائك وشوف انت لسه عاوز تتعلم ولا انت هتتداول فى هذا المجال ولو ممكن تساعد زمايلك قولنا فى اى مجال ممكن تساعدنا

maheralphax7
05-22-2013, 11:26
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
أنا كمان مبتدئ و لسه جديد لكن الأعضاء في المنتدى متعاونين جدا و بيساعدوا أي حد عنده مشكلة أو إستفسار
و لكن أنا ممكن أساعدك و يشرفني أني أتواصل معاك و على الأقل إيد لوحدها ماتسقفش و التعاون مفيد للجميع

ahmed_magdddy
05-24-2013, 23:21
كلنا هنا اصدقاء و اخوات على فكرة و بنساعد بعض فا انت متحملش اى هم خالص و اى حاجة عايزظ تستفسر عنا
اسئلنا هنا فى المنتدى و الكل هيبقى جنبك انشاء الله

انس بن تن
05-28-2013, 16:03
السلام عليكم يا اخي
فكرتك كويسه يجب ان نتشاور معا بس يا اخي هنا كل واحد مختص بنفسه
اه ممكن يعلمونا كمبتدئين دا واجب عليهم بس في بعض الاوقات اكيد بيبقو مشغولين
عشان كدا بقول لازم نتعلم احنا كل شئ ومنعتمدش ع اي حد
بالتوووفيق للجميع

Mido3amer
05-28-2013, 16:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخي الكريم
شكرا يا أخي الفكرة جديدة ورائعة
عسى الله أن يثيبك عليها
شكرا أخي تحياتي لك

شهاب
05-28-2013, 18:37
والله يا باشا انا حاسس بيك جدا ان شاء الله ربنا يساعدك وتخرج من كربك ده وانا عن نفسى موافق اساعدك والى اقدر اساعدك بيه فى هذا المجال
هو انى اديك الى اتعلمته حتى الان لمده 7 شهور وبرضه لسه مبكسبش بصراحه بس مين عارف ممكن انت تكون اذكى منى وتفهم حجات عنى
تقب مرورى وان شاء الله خير

melad
06-25-2013, 14:30
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته , اهلا بيك معانا استاذ1 هيما , و إنشاء الله تجد الأشخاص اللذيت تتمناهم و إنشاء الله تتعلم من المنتدى هنا الكثير , و فى هنا فى امنتدى ناس كثيره بتحب تساعد كده لوجه الله مش اكثر ربنا يسهل و تتعرف عليهم

hebkar
06-26-2013, 02:31
عليكم السلام ورحمه الله وبركاته
اهلا بك وبالفعل نحن نحاول الان ان نكون مجموعه لنتداول سويا وانا اعترف ان العمل الجماعى خير من العمل الفردى
وسيكون فى المجمل عقول مختلفه خير من الرؤيه العمياء لشخص فردى
وانا اعرف ان اغلب المتداولون لا يرضون لكننا بحمد الله سنعمل مجموعه
تحياتى لك

rachidmarocain
06-26-2013, 02:41
السلام عليكم ورحمة الله تعال وبركاته
أخي إنشاء الله تستفيد من خبراء و تتعلم كل مايخص التداول في فوريكس...
بالتوفيق أخي ومزيد من الألق أخوك رشيد من المغرب

Mounir-92
08-18-2013, 14:25
اخي الكريم الخيانة هده تحدث في كل مكان و نحن في هدا العالم

الاغلب يعمل بمنطق القوي يأكل الضعيف لكن الحل في نظري

mohamed saad
09-14-2013, 18:52
لا عليك يا اخي استهدى بالله واعلم ان الامة لو اجتمعت على ان ينفعوك او يضروك لن يفعلوا الا ما اراده الله لك واسلوب اليأس الذي اجده في كلامك غير مطلوب نهائي خاصة في مجال مثل الفوركس عليك ان تنسى كل ما فات وابدأ من جديد وتعلم بتمهل وعندما تقضي فترة تعلم مناسبة وتضبط نفسك في اتداول ستربح وسيكون نفسيتك مرتاحه ولا تحزن

WASEM DALLOUL
09-14-2013, 19:01
السلام عليكم
شكرا لك ياأخي على هذه المشاركة الرائعة وجزاك الله كل خير واتمنى ان نكون جميعا يد واحده بأذن الله

om moataz
09-15-2013, 11:17
هى الفكرة هايلة و هتفيد الاعضاء الجدد اكيد لانهم مفيش عندهم فكرة عن مصطلحات كتير فى مجال الفوركس و بيحسوا انه صعب عليهم لكن دا ماينفعش يكون كله مبتدئيين لازم يكون فى اعضاء خبرة فى المجال دا علشان يستفيد المبتدئيين من خبرتهم

doola2020
11-19-2013, 10:11
والله فكرة كويسة يا أخي الكريم وأنا علي أتم استعداد بمعرفتي بحضرتك ولكن أنا أري أن هذا الموضوع قديم جدا وأعتقد أنك لم تعد تدخل علي المنتدي

ashrafshawky
11-19-2013, 11:26
اخى الكريم ىانا اعتقد انة يكفى التعلم من المنتدى وجمع الخبرة من الردود وبالتوفيق والربح الوفير

---------- Post added at 08:26 AM ---------- Previous post was at 08:25 AM ----------

اخى الكريم ىانا اعتقد انة يكفى التعلم من المنتدى وجمع الخبرة من الردود وبالتوفيق والربح الوفير من هذا العالم الكبير

ilham
11-19-2013, 14:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على اشرف الانبياء والمرسلين اما بعد
الله يوفقك اخي انا معاك
وتقبل المرور

joker7diaa
11-19-2013, 15:53
يجب ان تعرف انك اذ تداولت وكنت بحاجت المال سوف تخسر
عند التدول انسا انك محتاج فلوس وركز على القواعد الاساسية التي يعمل عليها السوق واقراءة التحليل الفنسي
بالتوفيق لك

forexman55555
11-19-2013, 19:13
المنتدى مفتوح للتعاون بين الاعضاء بلا شك بل هذه فرصة عبقرية لتبادل
المعلومات بين الاعضاء من خلال المشاركات الفعالة و الهادفة فى عالم الفوركس المربح جدا

عاشق الفوركس
12-20-2013, 13:55
شوف يا صديقى الفاضل,انا هنا وان احتجت ا ى خدمة منى فقط عليك الاتصال بي من ةخلال المنتدى ولا تستحي وقل ما يدور في قلبك لكي اصل بك الى الاحترف تحياتى لك وللجميع .

mta1
03-22-2014, 05:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على الرسول الكريم وعلى اله وصحبه اجمعين وعلى من تبعهم باحسان الى يوم الدين اما بعد
جزاكم الله خيرا شباب معلومات قيمة استفدت منها فعلا وكانت ذا نفع كبير لى واصلوا التقدم وتقبلوا تحياتى
...
.................................................. .....

ilyes chaieb
04-13-2014, 23:21
بالفعل موضوع غريب و اعذرنى انا مش فاهم حاجة يعنى انت عاوز ايه بالظبط!
لو كان على المساعدة اكيد كلنا بنحاول نساعد بعض و كلنا اخوة في الله
تقبل مرورى

hagar zakaria
04-14-2014, 02:14
السلام عليكم
هون عليك مفيش حاجه تستاهل ربنا يكرمك ويكرمنا انشاء الله
والله انا كمان مبتدئه وماعنديش اي خلفيه عن الفوركس حتى لما حاولت اتعلم واخد كورسات
لقيت الكوسات غاليه ب 4000 جنيه والله وانا معيش المبلغ ده علشان اتعلم وانا ربة منزل كنت بشتغل في الاول وليا دخل بس ظروفي الاسريه ماقدرتش اكمل شغلي بحاول اعمل اي حاجه علشان ازود دخلي وفي نفس الوقت عندي احباط ومعنديش ثقه في نفسي ان انا ممكت اتعلم وادخل في مجال الفوركس واكسب منه بس بحاول اعلم نفسي بنفسي هنا في المنتدى وماحدش عارف الخير هيجي منيين

RomanyMoreed
04-19-2014, 12:59
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

مع احترامي لحضرتك لو عايز تعمل موضوع زي كده يبقي تكتبه في قسم النقاشات افضل من هنا بكتير

بالتوفيق لك

عاشق الفوركس
04-22-2014, 11:30
السلام عليكم ورحمة الله ,شكرا لك اخي الغالي على الموضوع وعلى الطرح التى وعلى الفكرة التى قدمتها لنا على امل ان يتفاعال الاعضاء من الطرح والاقتراح ،ان شاء الله,تقبل مروروي والله ولي التوفيق للجميع

a7med84
05-21-2014, 00:22
هو المنتدى عباره عن اللى ات بتتكلم عليه

يعنى كلنا اخوه وفكره المنتدى هى تبادل المعرفه فقط فى موضوعات هايفه وبعيده عن الفوركس مبوظه المنتدى شويه

gehad87
09-12-2014, 21:00
ربنا يكون معاك وحاول تستمر في المنتدى اشتغل كويس واتعلم كويس وارمي اي شيئ في الماضي مع الماضي
وابداء هنا وحاول يبقا ليك مجال عمل خاص بيك
فاهتم بقا بدراسة مجال عملك

Motaz Hr
09-12-2014, 21:01
جمعة مباركة وبالتوفيق

Ahmed.azema
09-15-2014, 00:42
انا معاك اخى ف اى امر من الامور لو احتجتى هتلاقينى ف اى وقت اهم شئ هو الاستمرار وهد الكسل .. مشوار الالف ميل يبدا بخطوه عزيزي

awa
10-15-2014, 21:04
السلام عليكم المنتدى ممكن يكون مكان كويس جدا للتعارف بين الناس اصحاب
الاهتمامات المشتركة فى مجال الفوركس فممكن لو انت سكالبر مثلا تتعرف على ناس سكالبرز برضو

mahmoud sheded
10-16-2014, 21:31
موضوع اكثر من رائع , جزاك الله خيرا اخى الفاضل
مع تمنياتى لجميع الاعضاء بالنجاح والتوفيق , والربح الوفير

abdgaribtc
10-16-2014, 22:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اصدقائي الاعزاء اصلا المنتدى
هنا وطرح المواضيع هو بحد ذاته مساعدة للجميع فعند وجود اي
استفسار هنا تحل جميع الامور

Rchd197
10-16-2014, 23:13
السلام عليك اخي الكريم فعلا فكرة رائعة طرحتها و اظن اننا كلنا في هدا الموقع لهدا الهدف نساعد بعضنا البعض ونسفيد و نفيد فقط اود ان اوجه ندائي لمن نجح في هدا الميدان ان ينيرنا بتجربته و مساره في مجال الفوركس ماهي اهم الاستراتيجيات و الطرق التي تمكننا من النجاح و ماهي الاخطاء او الاشياء التي يجب تجنبها و حبدا لو اوردتم بعض المراجع و الكتب يمكننا من الاستفادة منها

mahmoud sheded
10-17-2014, 08:42
موضوع اكثر من رائع , جزاك الله خيرا اخى الفاضل

mahmoud mostafa
10-18-2014, 09:50
موضوع فى غاية الروعة بارك الله فيك اخى الفاضل

gehad87
11-01-2014, 00:41
اوكي انا ايضا جديد و اريد مشاركتك و مسانتدة بعضنا البعض من اجل مضي قدما معا
لا اخفي عليك انا اريد مساند لي في هادا الموضوع وشكراااا

انتو مش محتاجين اكتر من الوقت اللسي تدوه لنفسكم علشان تتعلموا
وبعدكده تتوجه للقسم التعليمي العام وتتابعوا بعض الفيديوهات التعليمية لمشريفينا وان شاء الله تستفادو

antonioforex
11-14-2014, 23:20
السلام عليكم
نعم اخي فكرة جيدة هده يجب علينا ان نتعاون في التحليل و التعلم كي نستطيع الوصول لنتائج جيدة
و اتمنى لك التوفيق في عملك اخي الفاضل.

ahmedelka
12-25-2014, 00:56
السلام عليكم
ماشاء الله الاوة كلهم متضامنين ومستعدين للتعاون وهده منسمة المسلم بارك الله قيكم
اتمني لاخونا ان يكون استعد طما نينه واستفراره وحياته العادية
الزمن يداوي جميع الجراح تقبل مروري
بالتوفيق للجميع

4ex trader
12-26-2014, 23:11
عليك باليوتيوب والمنتديات التعليمية فهى دائما ملاذ المبتدئين وستجد كل م تبحث عنه فيها

abdgaribtc
12-27-2014, 09:57
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته موضوع جديد في عالم الفوركس الضخم الذي ندخله أنصح به في المنتدي وذلك من خلال هذه المشاركات الرائعة التي تظهر في الصفحة

abdelhak redouane
01-20-2015, 21:15
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته مشكور اخي الكريم على هذا الطرح الساده الاعضاء انا بسجل مشاركتى معكم فى فكره المساعده انا طلبتها من قبل ولكن لم يشترك احد من الاعضاء
شكرا لكم
بالتوفيق للجميع

aseer
01-21-2015, 10:36
السلام عليكم و رحمة الله و بركته اخى الكريم بعد التجيه فكره جميله اخى واى مساعده انا تحت امرك

انا خبرتى محدوده ولكن انا اعرف اشياء كثيره وتعلمت كثير وان شاء الله نفيد ونستفيد من بعض

4ex trader
02-08-2015, 04:08
مرحبا بك فى هذا المجال الرائع , لكى تنجح فى هذا المجال لابد من الصبر وبذل المجهود

katreenaziz
02-08-2015, 08:30
اخى الكريم فى فى القسم التعليمى شروحات كتير للمبتدئين فى مجال الفوركس وفية شروحات فيديوا مبسطة وفية موضوع جميل اسموا اسئل وانا اجيب بلفيديوا اظن كل حاجة موضحة للمبتدئين وكمان الخبراء لن يبخلوا عليكم بشئ اتمنى لكم جميعا التوفيق

basim
02-08-2015, 10:51
السلام عليكم اعزائي اعضاء منتدى فوركس العرب الكرام
فكرة المساعده رائعه وخير الناس من نفع الناس واعظم سعاده في الانسان هي من وجهة نضري تقديم المساعده
للااخرين تحياتي

asxqw
04-23-2015, 23:15
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة افعل شى جيد اتعرف على اشخاص جديده نساعد بعض نحل ونشور على بعض يبقى كل اللى فى هذا الموضوع اخوان كلامى غريب شويه بس انا موجوع اوى من الخيانه اللى بقبلها كل يوم فى حياتى وقلت المال بعد ما كان موجود بس الخساره اكتر وحياتى كمان بتنها تصدقو انا مش عارف اللى اللى خلانى اشترك فى الموقع ده واقول الكلام ده بس يمكن بحاول اساعد نفسى من اللى

---------- Post added at 08:15 PM ---------- Previous post was at 08:14 PM ----------

مشكور اخي الكريم على الموضوع القيم و على المعلومات التي قدمتها وأتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، بالفعل هي خبايا، و وبركاتة افعل شى جيد اتعرف على اشخاص جديده نساعد بعض نحل ونشور على بعض يبقى كل اللى فى هذا الموضوع اخوان كلامى غريب شويه بس انا موجوع اوى من الخيانه اللى بقبلها كل يوم فى حياتى وقلت المال بعد ما كان موجود لو تقدم الكثير إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إ نشاء الله

نادر صباح الدين
04-23-2015, 23:21
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته، صديقنا العزيز، الحياة كلها مبنية على الخير والشر، فلا هذا يدوم ولا هذا يدوم، وما علينا إلا أن نتقبل الوقائع التي نعيشها وإن كانت صعبة، ولكن هذه هي الحياة، على كل حال لاتكن متشائم، فالحياة أكبر من أن تكون مختزلة في تجربة محددة مع هذا الشخص أو ذاك، انصحك بأن تنفح على الحياة، وتشارك في أعمال المنتدى واكتب آراءك وأفكارك، فقد تجد من يسمع إليك، وقد تجد من يساعدك في تجاوز مشكلاتك، وفقك الله ورعاك.

flisachraf
04-25-2015, 20:54
مرحباً أخي كريم شكراً على موضوع فكرة ممتازة تساهم في دعم بعض للبعض لأن من أسرار نجاح تعاون نتمنى تفعيلها على أرض واقع

jamila cchahed
04-25-2015, 21:51
بسم الله الرحمان الرحيم لخيانة اكترنا تعرض لها والناس اللى بتحبك لحد ما فلوسك تخلص وحجات اكتر من كدهكتير اوى
والله انا شايفة من وجهة نظرى ان طالما انتا لسة عايش ومبدئك متغيرش يعنى كل اثاثياتك سليمة يبقى انتا هتخرج من كبوتك باقصى سرعة
رجاء لا تستسلم
تقبل مروري
والسلام

4ex trader
04-25-2015, 22:17
ي اخى الدوام ف هذا السوق او هذا المجال بالتاكيد سيعرفك على المزيد من الاشخاص مع تمنياتى للجميع بالنجاح والتوفيق

nuclear2010
04-25-2015, 22:22
السلام عليكم جميعا
اخى العزيز اهلا بك فى عالم الفوركس
واللى انت محتاجه سواء من كتب او فيديوهات اوى اى شى
لفهم الفوركس نحن سنساعدك فيه

chennana
04-27-2015, 23:56
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اخي الكريم اذا كنت تبحث عن المساعدة عليك بالقسم الخاص بالمبتدئين
و اذا كان لديك اي استفسارات ضع سؤالك او اتصل على الخاص
بالتوفيق

kaka23
05-14-2015, 20:57
اخي يمكنك الاشتراك في المجموعات الموجودة في المنتدى اختر المجموعة اللتي تريد الانضمام لها
او يمكنك مراسلة اي شخص على الخاص هنا في المنتدى لمساعدتك في استفسارات

karimovtich
08-17-2015, 14:31
اخي الكريم مرحبا بك في منتدانا العزيز اولا عليك بالبحث في القسم التعليمي والخاص بالمبتدئين في عالم الفوركس ستجد العديد من الفيديوهات والمساعدات التي ستفيدك في بدايه طريقك

ishak88
10-13-2015, 18:25
السلام عليكم اخي عليك التعلم بالتوجه الى القسم التعليمي و فتح حساب
تجريبي للتدرب عليه و كسب الخبرة و سنتعاون هنا جميعا ان شاء الله لتحقيق الارباح

waleed shaaban
10-13-2015, 20:33
اريد اخى ان اطمئتك بعده نقاطط عمليهو طبعا انا فاهم من الكلام ان اتنصب عليك وبقولك هنا ما فيش نصب و ان كلان فسوف تفقد وقت انت فعلا تفقده بلا فائده كيف انت هنا تشارك بالرد و تحصل على بونص او هدايه لتتاجر بها وتاخذ الارباح المترتبه على ما تعلمت من المنتدى غاما ان تتعلم و تتاجر انت بمجهودك او دعك من الموضوع و ابحث عن غيره

queen_yasmeen
10-13-2015, 20:39
عليك التعلم بالتوجه الى القسم التعليمي و فتح حساب
تجريبي للتدرب عليه و كسب الخبرة و سنتعاون
هنا جميعا ان شاء الله لتحقيق الارباح
ونتمنا الربح للجميع

mohmed1214
10-13-2015, 20:40
موضوع مفيد وهناك اخرين يستفادون من هذا الموضوع واتمنى الابداع اكثر وان تتحفنا بما هو جديد والا تبخل علينا
بما تعرفه واللهم يوفقك الى الخير والبركة والسعادة الابدية....تقبل مروري وشكرا لحضرتكم

bazogaalg
10-13-2015, 22:27
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى
بالتـــــوفيـــــــــق للجــــميـــــع موفــــــقـــون انشــــاء الله

marwanadam
10-13-2015, 23:03
بطبع اخى كما قل الاخوى كلنا نحن هنا فى هدا المنتدى جمعتنا السوق
ولكن هنا انسان ونحجتاج الى ان نفرفش وان نخرج كل المجهود والمنتدى والاحباب هو افضل مكان لهدا الامر
وبتوفيق

csebai11
11-26-2015, 01:17
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع كلنا نتفهم هذه الحالة و كلنا في المنتدى ذوي دخل ضعيف او عاطلين عن العمل لا يمكن شحن الحساب باموال حقيقة فنتاجر بالبونص ايضا في هذا المنتدى نستفيد من شياين الا وهما المعرفة و البونص الذي يسمح لنا بالتداول و عند مقارنة الفوركس مع غيره من وسائل الرببح من الانتر فهو يعد الافضل لكن بشرط ان تكون محبا لها العمل و تسعى جاهدا لتحقيق النجاح فلا تصدق من يقول لك انك ستصبح مليونير في سوق الفوركس دون جهد فالصبر هو مفتاح هذا السوق

Navigueur24
11-26-2015, 02:06
السلام عليكم
موضوع مفيد وهناك اخرين يستفادون من هذا الموضوع واتمنى الابداع اكثر وان تتحفنا بما هو جديد والا تبخل علينا
بما تعرفه واللهم يوفقك الى الخير والبركة والسعادة الابدية....تقبل مروري وشكرا لحضرتكم

forez
11-27-2015, 23:47
بســـــــــــــم الله الرحمـــــــان الرحيـــــــم
الســــــــــــــــــــــ ـــــلام عليكـــم و رحمـــــة الله و بركاتـــــه
من لديه فكرة مفيدة لن يقوم بمشارككتها للاسف لن الاستراتيجية المربحة تباع باثمان باهذة اخي الغالي
ارجوا أن يكون مروري مفيد ...

xmenflis1
03-25-2016, 23:46
مرحباً شكراً على إضافة
أنا معاكم يا إخواني و أنا أيضا عضو جديد في المنتدى و لا أفهم شيء في مجال الفوركس
بتوفيق للجميع

maroki-01
06-17-2016, 17:47
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وتعالى
والصلاة والسلام على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم
بَاَرَكَ اَللهُ فِـيكَ عَلَىَ هَذَاَ اَلْمَوْضُوُعْ اَلْمُمَيَزْ
إفتح موضوع بعنوان لجلب الأعضاء و التعاون

adamarwan
06-22-2016, 20:31
انت اخى ما عليك الى ان تستفيد من المنتدى وان تحوال ان تجمع منه المعولمتا الكافية
التى بها ممكن ان تحولها الى مكاسب
وان تنتر من المجال الى انت فيه
وحظ موفق

Mohammed Abdel Monem
06-23-2016, 07:03
طيب ايه اللي انتم محتاجين واعضاء المحترفيين اكيد مابيقصروا معاكم حددوا نوع المساعده التي تحتاجونها,اذا اردتم توصيات فالمنتدى فيه قسم للتوصيات واذا اردتم دروس في الفوركس ايضا يوجد اقسام بالمنتدى في دروس للفوركس

سلام عليكم اخى الكريم
موضوع في قمة الخيااال
طرحت فابدعت
دمت ودام عطائك
ودائما بأنتظار جديدك الشيق
لك خالص حبي وأشواقي
سلمت اناملك الذهبيه على ماخطته لنا
اعذب التحايا لك

لكـ خالص احترامي

xmenflis1
08-06-2016, 19:13
مرحباً شكراً على إضافة
بتوفيق للجميع