PDA

View Full Version : *--* فوركس | أستراتيجيه الاخبار الجزء الاول *--*

boooody
06-07-2017, 00:07
الســـــــــــلام عليكــــــــم ورحمـــــــــه الــــــــلـــــــــــه وبركاتـــــــــــــــــه

اليكم اخوتي الاحبه موضوع فوركس | أستراتيجيه الاخبار الجزء الاول .

تقبلوا تحياتي ...

https://www.youtube.com/watch?v=_xjYC6R0PEE&t=93s

snnaky
06-07-2017, 00:32
من فضلكم شوية فهم لطبيعة القسم واهتمام بالأفادة حضرتك انت او غيرك بتعملوا عشوائية فى المواضيع كدة ومعظم الفيديوهات مكررة من حيث المحتوى او الفكرة يعنى مافيش جديد وبعدين فى قسم اخر اسمة قسم الأستراتيجيات يعنى مواضيعكم تتناسب معاة اكتر من القسم دة عشان دة قسم تعليمى فياريت تكون اخر مرة ونخلص شوية نظام من فضلكم انتوا مش شغالين مقاولين .. راعوا واهتموا بالمواضيع اللى بتقدموها من فضلكم

alihassib0
06-07-2017, 00:52
اسلام عليكم اخي الكريم شكرا لك اتمنى ان يستفيد منها الاخوة الكرام و بــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــالتوفيق لــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــك اخـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــي الكريم اتمنى ان تكون دائما فــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــي صحة و عافية و خير مــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــن الله و ان يرشدك ربك الى مــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــا تحبه و يقربك منه سبحانه...

medokarem
06-07-2017, 01:11
السلام عليكم اخي الكريم مشكور لك علي الشرح الرائع الذي تقدمه باستمرار
أحييك اخي العزيز من القلب
نص شعري متميز لغةً و بوحاً و ذكريات
قرأت كلماتك الشعرية بشغف و حب
ورأيتها تعكس روحاً رقيقةً شفافةً تقف وراء

Ahmed.s
06-07-2017, 01:28
السلام عليكم ورحمه الله اود ان اشكرك اخي الكريم لطرحك لهذا الموضوع وفقك الله ووفق الجميع وتقبل مروري وشكرا لاني استفدت

باب الحسين
06-07-2017, 02:12
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد
اولا يمكنك ان تجد الاجنده الاقتصاديه اما من خلال موقع الشركه او من خلال العديد من المواقع الاخري و اشهرها فوركس فاكتوري
اما بخصوص شركه انستا و انها تقوم بخصم الارباح من التداول علي الاخبار فهذا الامر غير صحيح تماما من خلال تجربتي الشخصيه في التداول علي الاخبار من خلال منصه انستا
-------------

eslam-gad
06-07-2017, 21:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخوة الكرام نشكركم علي معلوماتكم المفيدة ونتمني المزيد من المعلومات والشروحات لكي نستفيد من خبراتكم ونشكركم علي مجهودكم الراءع والله الموفق والمستعان

engayman
03-19-2020, 09:09
استراتيجية الاخبار وكيفية العمل عليها بطريقة قوية واختيار الوقت المناسب فى التداول عليها من الاستراتيجيات المهمة القوية التى تساعد المتاجر فى التداول والتى يجب معرفتها جيدا ويجب عدم التسرع فى التداول