PDA

View Full Version : وداعا للخساره في الفوركس رقم(2 )

itsho15
06-07-2017, 05:56
الســـــــــــلام عليــــــــكم ورحــــــــمه الله وبركــــــاته ان كل متـــــــــــداول فى ســـــوق تـــــــــداول العمــــــــــلات الاجنبيـــــــــــــة الفوركس له قوانين واسس ومبادئ وليس عشوائي

ولذلك اليكم بعض الدروس في الفوركس فوركس وداعا للخساره في الفوركس رقم(2 )

https://www.youtube.com/watch?v=JgaALzK7ESE&t=55s

eslam-gad
06-07-2017, 11:44
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخوة الكرام نشكركم علي معلوماتكم المفيدة ونتمني المزيد من المعلومات والشروحات لكي نستفيد من خبراتكم ونشكركم علي مجهودكم الراءع والله الموفق والمستعان

sob81
06-07-2017, 11:46
وداعا للخسارة فى الفوركس من المواضيع التى تساعد الجميع فى التتداول فى انه يريد ان يكون وداعا للخسارة ونشكرك على تقديم هذا الموضوع
ونتمنى المزيد من المواضيع المساعده

snnaky
06-07-2017, 14:08
يا اخى شكرا على المعلومة بس الكلام دة قديم جدا والموضوع دة مكرر يعنى اعادة نقلة مرة اخرى لن يفيد احد طالما انك تعيد نفس المضمون ونفس الفكرة بنفس العنوان بدون اى اضافة او تحديث فما هى اذن الأفادة ؟؟ على العكس اخى تكرار المواضيع بدون فائدة لة اثر سيء جدا من ناحية التنظيم و والوقت والجهد فحرصا على وقتنا لا داعى لتكرار نفس المواضيع القديمة بدون فائدة

shenouda mamdoh
06-07-2017, 14:11
سلام اخى الكريم
اشكرك على مجهودك الرائع لطرحك هذا الفديو القوى جدا انا اتعلمت منه شوية حاجات كانت نقصانى فى الفديو الى فات بس بصراحة انا فرحان جدا يارب تنجح معايا على التجريبى عشان ادخل على الحقيقى واجربه

oroba
06-07-2017, 19:31
بسم الله الرحمن الرحيم
هذا الفيديو للأستاذ أنور بدران من الفيديوهات القليلة التى تشرح كيفية الربح من مجال التداول فى سوق الفوركس بأسلوب سهل وبسيط ودون أى تعقيدات.

locos
06-07-2017, 19:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شكرا لك اخي الكريم على المجهود الطيب والشرح الرائع
بالتوفيق لجميع المتداولين في فهم هذا الاستراتيجية والعمل بها
وتحقيق الارباح والابتعاد على الخسائر
شكرا لك

nore
06-07-2017, 20:22
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته تسلم اخي الكريم الغالي لطرحك موضوع مهم لكل مبتدا ومعلومات مهمه لعدم الخسارة من الفوركس