PDA

View Full Version : وداعا للخساره في الفوركس رقم (1)

itsho15
06-07-2017, 05:56
الســـــــــــلام عليــــــــكم ورحــــــــمه الله وبركــــــاته ان كل متـــــــــــداول فى ســـــوق تـــــــــداول العمــــــــــلات الاجنبيـــــــــــــة الفوركس له قوانين واسس ومبادئ وليس عشوائي

ولذلك اليكم بعض الدروس في الفوركس فوركس وداعا للخساره في الفوركس رقم (1)

https://www.youtube.com/watch?v=q1D4a3Gnqj8&t=12s

eslam-gad
06-07-2017, 11:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخوة الكرام نشكركم علي معلوماتكم المفيدة ونتمني المزيد من المعلومات والشروحات لكي نستفيد من خبراتكم ونشكركم علي مجهودكم الراءع والله الموفق والمستعان

Ebrahim0
06-07-2017, 11:49
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا لك اخى الكريم على هذا الموضوع المفيد ونتمنى المزيد فى المستقبل القريب ان شاء الله

shenouda mamdoh
06-07-2017, 13:32
سلام اخى الكريم
بصراحة انا مش عارف اقول اية درس مفيد جدا وانا مش عارف دى علامة ولا اية بس انا من قبل ما اتفرج على الفديو دا انا كونت اتبعت الطريقة دى على حساب تجريبى والحمد لله ياجماعة صدقونى لو قولتلكو انى الصفقات كلها كسبانه هتكدبونى وحاليا انا كسبان 1400$ بس دا حساب تجريبى انا بجربوا فى الأول ولسا الصفقات شغالا

snnaky
06-07-2017, 14:05
شيء سخيف جدا لما يكون كل همك انك تعمل عدد ن المواضيع دون الأهتمام بالمحتوى ؟ على فكرة احنا كلنا هنا عشان البونص + التعلم والأفادة يعنى بنفيد ونستفيد انما انت موجود عشان البونص بس يعنى عاوز تستفيد بس بدون افادة لو كنت فعلا عاوز تفيد الناس كنت نزلت فيديو مترجم او عربى انما انت مش مهتم غير بعدد المواضيع فقط وحصيلتم من البونص بس

oroba
06-07-2017, 19:36
بسم الله الرحمن الرحيم
فيديو رائع للأستاذ والمحلل الكبير فى مجال الفوركس الأستاذ أنور بدران.. وهو يشرح فيه أساسيات الفوركس وكيفية الربح من هذا المجال.. وكيفية إدارة رأس المال السليمة.

zeze2017
06-07-2017, 19:36
الســـــــــــلام عليــــــــكم ورحــــــــمه الله وبركــــــاته ان كل متـــــــــــداول فى ســـــوق تـــــــــداول العمــــــــــلات الاجنبيـــــــــــــة استخدام استراتيجية عشرة نقاط ثم الاغلاق تسمى اسكالبينج فى التداول

omar eldakhly
06-07-2017, 19:57
لسلام عليكم ورحمه الله و بركاته
الفيديو عن وداعا للخساره في الفوركس 1 سوف اقوم بمشاهده ورؤيه النتائج واعطائك راي الشخصي
تقبل مروري ي اخي

nore
06-07-2017, 20:21
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته تسلم اخي الكريم الغالي لطرحك موضوع مهم لكل مبتدا ومعلومات مهمه ولابد من مشاهده هذا الفيديو