PDA

View Full Version : فوركس | اقوي اكسيبرت سكالبينج في العالم

itsho15
06-07-2017, 06:58
الســـــــــــلام عليــــــــكم ورحــــــــمه الله وبركــــــاته ان كل متـــــــــــداول فى ســـــوق تـــــــــداول العمــــــــــلات الاجنبيـــــــــــــة الفوركس له قوانين واسس ومبادئ وليس عشوائي

ولذلك اليكم بعض الدروس في الفوركس فوركس فوركس | اقوي اكسيبرت سكالبينج في العال
https://www.youtube.com/watch?v=rjkD8QveuG8&t=32s
م

eslam-gad
06-07-2017, 14:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخوة الكرام نشكركم علي معلوماتكم المفيدة ونتمني المزيد من المعلومات والشروحات لكي نستفيد من خبراتكم ونشكركم علي مجهودكم الراءع والله الموفق والمستعان

snnaky
06-07-2017, 14:37
يا جماعة من فضلكم من فضلكم شوية فهم لطبيعة القسم واهتمام بالأفادة حضرتك انت او غيرك بتعملوا عشوائية فى المواضيع كدة ومعظم الفيديوهات مكررة من حيث المحتوى او الفكرة يعنى مافيش جديد وبعدين فى قسم اخر اسمة قسم الأستراتيجيات يعنى مواضيعكم تتناسب معاة اكتر من القسم دة عشان دة قسم تعليمى فياريت تكون اخر مرة ونخلص من ماسورة الفيديوهات السخيفة دى
شوية نظام من فضلكم انتوا مش شغالين مقاولين .. راعوا واهتموا بالمواضيع اللى بتقدموها من فضلكم الحكاية مش بونص وبس اهتموا شوية بالمنتدى اللى بتاخدوا منةالبونص

alihassib0
06-07-2017, 14:54
اشكرك اخي الكريم على مشركتنا هذا الفيدو اتمنى ان يستفيد منها الاخوة الكرام و بــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــالتوفيق لــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــك اخـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــي الكريم اتمنى ان تكون دائما فــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــي صحة و عافية و خير مــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــن الله و ان يرشدك ربك الى مــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــا تحبه و يقربك منه سبحانه...

moneer
06-07-2017, 15:01
hالسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم اشكرك على هذا الموضوع الرائع لاستراتيجية سكالبينج مع تمنياتي للجميع بالتوفيق والنجاح
وبارك الله فيك

oroba
06-07-2017, 19:05
بسم الله الرحمن الرحيم
لا يوجد اكسبرت قوى ومجانى.. فالاكسبرت القوى لن يقوم صاحبه بطرحه للجميع سواء مجاناً أو بأموال.. فإذا كان يربح منه فما الدافع لبيعه؟؟ لذلك عليك بالابتعاد عن الاكسبرتات إلا إذا كنت مبرمج وتستطيع برمجة اكسبرتك الخاص.

locos
06-07-2017, 19:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رغم اني لست من هواة السكريبتات وافضل التداول في سوق الفوركس يدويا لكن فعلا فيديو
جميل ويظهر سكريبت جيد خاصة للمبتدئين
شكرا لك اخي الكريم على المجهود الجبار
بالتوفيق والسلام