PDA

View Full Version : كيف تضع الأمر Will Busby presents "Institutional Order Flow: How to Locate and Trade

tamermosa
06-10-2017, 17:55
كيف تضع الأمر

Will Busby presents "Institutional Order Flow: How to Locate and Trade it"

برجاء المتابعة

https://www.youtube.com/watch?v=VMrVUar-h14&index=3&list=PLT_Zo_t0SQlNvZhABjrYooR-1hCgLyDNJ

snnaky
06-10-2017, 22:55
طب يا اخ تامر هو انت لية مش بتجيب فيديوهات عربية على الرغم من ان الفكرة نفسها تم تكرارها اكتر من مرة ولكن على الأقل لو عاوز تانقل انقل محتوى عربى او حتى مترجم انما واضح انك مش فاضى تشوف اللى بتنقلة يعنى بتنقل بالعنوان بس ههههه البونص مش مخلياك تشوف الا العنوان بس مهو طالما انت شغال بونص بس يبقى مافيش اى افادة منك او استقادة

anas ahmed
06-11-2017, 02:27
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
شكرا لك اخي الكريم علي ما تقدمه لي و للزملاء في المنتدي من المعلومات الممتازه عن كيفيه وضع الاوامر في سوق الفوركس
و تقبل مروري

yanic00
07-10-2017, 20:45
بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته أشكرك أخي العزيز على هده المعلومات القيمة

احب اشكرك على شرحك واحب اقولك انه شرح ممتاز لان حضرتك بتختصر فيه

وشكرا للجميع علي حسن التعاون الرائع

Mohammed Darwish
07-10-2017, 21:34
بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد حياك الله أخي مشكور أخي على هذة الشروحات وشكرا جزيلا على هذا الفيديو الاكثر من رائع وجاري التطبيق على حساب ديمو مشكور على مجهودك أخي تقبل مرووووووري المتواضع والله الموفق
ص