PDA

View Full Version : من الاهم السعر ام الكمية

salim77
06-11-2017, 21:14
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
المرجو من الاخوة اعضاء المنتدى ان يتكرموا بشروحاتهم وتعليقاتهم لنستفيذ جميعا واتمنى للجميع التوفيق ولاتبخلةا علينا مما علمكم الله

hooda
07-15-2017, 11:59
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
انا مش فاهم حاجة في موضوعك بيتكلم عن أي ياريت لو يكون في توضيح اكتر من كدا لموضوعك بالتوفيق للجميع في منتدا الفوركس. تقبل مروري

snnaky
08-16-2018, 19:41
سعر اية وكمية اية وفين هو الموضوع اللى انت منتظر الناس تعلق علية هو انت كتبت حاجة ولا وضحت اى حاجة دة استفسار محتاج استفسار عن استفسارك وماهية
انت بتتكلم على اية وعاوز اية ولا دة مجرد كلمتين عنوان تعمل عليهم موضوع وتاخد علية بونص والأسم عملت موضوع هو فين الموضوع وسعر اية وكمية اية واية المقصود بيهم وعاوز تفهم اية كل دة مش واضح فى استفسارك

emadomda
10-26-2018, 02:29
من المال الخاص به. الرافعة المالية في نطاق 100: 1 هي نسبة عالية ، ولكنها ليست شائعة. بطبيعة الحال ، يجب أن يفهم المتداول استخدام الرافعة المالية والمخاطر التي يمكن أن تفرضها الرافعة المالية على الحساب. يجب استخدام الرافعة بحكمة وبحذر إذا كان لها أي فوائد. يمكن لعدم التفاهم أو الحكمة في هذا الصدد بسهولة مسح حساب التاجر. (لمزيد من المعلومات حول الرافعة المالية ، تحقق من “الرافعة المالية للفوركس: سيف ذو حدين”.)

الاحترافية : ميزة أخرى لأسواق الفوركس هي حقيقة أنها تتداول 24 ساعة على مدار الساعة ، تبدأ كل يوم في أستراليا وتنتهي في نيويورك. المراكز الرئيسية هي سيدني وهونج كونج وسنغافورة وطوكيو وفرانكفورت وباريس ولندن ونيويورك.

WASEM DALLOUL
10-29-2018, 01:13
السلام عليكم
أنا برأيي يا اخي الكريم ان كلاهما ضروريان السعر ضروري جدا لكي تعرف السوق أين يتوجه وبنفس الوقت الكميه والحجم ضروري لتعرف القوة الحركية للسعر
وبالتوفيق للجميع