PDA

View Full Version : ههههههه نكت التجارة

mahmoudnaser
06-16-2017, 20:54
شعور رهيب..حين تفتح صفقة سكالبينغ بلوت كبير على خبر قوي..وفجأة تنقطع الكهرباء أو الأنترنات..دون ان تترك لك الفرصة لوضع الستوب لوز.
هذه التجربة لحسن الحظ لم تحصل معي ;)
دمتم بخير

---------- Post added at 05:54 PM ---------- Previous post was at 05:53 PM ----------

شعور رهيب..حين تفتح صفقة سكالبينغ بلوت كبير على خبر قوي..وفجأة تنقطع الكهرباء أو الأنترنات..دون ان تترك لك الفرصة لوضع الستوب لوز.
دمتم بخير

دمتم بخير

locos
06-16-2017, 22:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ههههه حصلت في مرة معي وانقطع النات يعني دخلت في حالة هستيرية حتى اني تخاصمت مع
مسؤول الشبكات
شكرا لك اخي الكريم على الفيديو والطرح وبالتوفيق لك في الصفقات

ابوفؤاد
06-17-2017, 00:47
هماك الكثير من الكرق التى من المكن ان تعم بها و ان تفتح الصفقه بكل اومرها و من خلال فتح صفقه فانتمن السهل وضع كل الاومر قبل ان تقوم بفتح الصفقه لتفادى مثل هذا الامر و النحاه

mostafa1995
06-17-2017, 06:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..... الفون موجود :)
تقدر تفتح التطبيق الخاص بانستا الابليكيشن
ومن ثم متابعة الصفقة
وتقدر تشوف التحليلات والمؤشرات ب ابليكسشن اخر

Hala Abdo
06-18-2017, 01:52
السلام عليكم و رحمه الله تعالى و بركاته
اعتقد اني قريت الموضوع ده النهارده قبل كده و رديت عليه
على العموم كنت بقول الحل للمشكلة دي انك تشترك في نت على التليفون ولا تعتمد على نت الراوتر و انقطاع الكهرباء

Mahamme
06-22-2017, 02:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...
فعلا الموضوع ده خصل معايا اكتر من مرة واضطريت ألجأ للعمل من باقات الهات المحمول بالرغم من وجود كمبيوتر وواي فاي بالمنزل

امير الفتلاوي
06-22-2017, 05:42
السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة
طبعا ضحكت من كل قلبي هههههههه طبعا اخي الكريم كلمن و رزقه و يمكن ما مكتوبلك و لو مكتوبلك خصبن علي و عليك بيكون و الحمد الله على كل حال
و يا رب التوفيق لكل و لجميع الاخوه العرب

تحياتي لك

jojo99
06-22-2017, 06:29
السلامة عليكم اخى كيف اخى
اخى الكريم هههه اخى الكريم انا لو حصل معايا كدة ممكن انتحر ولكن الله يكون فى عونك ان حصل معاك كدة وياريت تكون ربنا سترها وعديت على خير انشاء الله

sheka2017
06-22-2017, 06:31
الســـــــــــلام عليــــــــكم ورحــــــــمه الله وبركــــــاته السوق كبير عالميا لان من يتداول فيه عدد كبير من المؤسسات والافراد والشركات العالمية والبنوك المركزية العالمية وافراد سواء كانو مستثميرن كبال من رجال الاعمال اصحاب المحافظ الكبيره جدااا والمتوسطه وافراد عاديين براس مال متوسط وصغير تقبلووووو مرورى

akram mohamed obaid
06-23-2017, 12:55
هذا الامر يعتبر فاجعه للمتداول والحمد لله لم تحصل لي مثل هذه الأمور على الإطلاق لأنني لا اتداول وقت صدور الأخبار الاقتصادية المهمه والقوية لأنني لااحبذ المتاجرة وقت صدور الأخبار