PDA

View Full Version : الحساب التجريبي افضل فى الحاله النفسية للمتداول

sheka2017
06-17-2017, 07:35
الســــلام عليــــــــــــكم ورحـــــــــــــمه الله وبركــــــــــــاته --------------بعد التحية الطيبه -----ارجو النقــــــاش فى الموضــــــوع حتى يفيــــد و يستفــــيد الجمــــيع من التجـــــارب فى هذا الســــــوق الكــــبير ----------ان الاحداث السياسية او الاخبار الاقتصادية الاسبوعيه التى منها القوى والضعيف والتوسط هى العوامل والمحرك الرئيسي للسوق

Morocco
06-18-2017, 16:43
معلومات رائعة حيث لم اكن اعرف بعض الاشياء حول الفوركس من قبل حيث عرفتها في هذا الموضوع شكرا لك،واريد ان انصح الجميع بتتبع قواعد الفوركس لتجنب الخسارة

moneer
06-18-2017, 16:53
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بالتأكيد ذالك يا صديقي فبالنسبة الي انا فتح صفقة كبيرة على الحساب التجريبي واروح انام وبعد اسبوع بتذكر اني كنت فاتح صفقة عالتجريبي اما عالحقيقي بفتح صفقة صغيرة وبروح انام وطول الليل بظل احلم بيها
تحياتي لك

leila yekhlef
06-18-2017, 18:54
شكرا علي المعلومه التلرخيه لسوق الفوركس
اتمني ان نري موضوع شرح جديد مفيدا للمبتداين
ويشتمل علي صور لشرح
تقبل مروري يا اخي

adamarwan
06-18-2017, 20:22
الحساب التجريى به ممكن ان تتعلم العديد
من الامور التى ممكن ان تفيدك فى السوق لدى من الافضل ان تتمكن
من ان تتمر عليه كتيرا وان تتدرب فيه
وحظ موفق

snnaky
06-19-2017, 00:14
ياعم نقاش اية هو انت عامل موضوع اساسا عشان نتناقش فية بلاش تضحك على نفسك وعلينا اللى عاوز يعمل نقاش اساسا يحدد نقاط وبنود النقاش الأول وايةى هى نقاط الأتفاق والأختلاف اللى حنتناقش عليها مشاكتب اى كلمة واعمل عنوان وقول نقاش نقاش اية هو انت متصور انك عامل موضوع بجد ولا اية انت حسابك حيتم حظرة ان شاء الله زى الحساب التانى بتاع زيزى الاى انت عاملة