PDA

View Full Version : الاستفاده من الأخطاء هو سر النجاح

sheka2017
06-17-2017, 07:49
الســــلام عليــــــــــــكم ورحـــــــــــــمه الله وبركــــــــــــاته --------------بعد التحية الطيبه -----ارجو النقــــــاش فى الموضــــــوع حتى يفيــــد و يستفــــيد الجمــــيع من التجـــــارب فى هذا الســــــوق الكــــبير ----------لابد من استخدام المؤشرات ولكن ليس فى كل الاوقات لانها من الممكن ان تخسر او تتمرجن اذا اعتمدت عليها فى اوقات الاخبار دون وقف للخسارة

Morocco
06-18-2017, 17:00
معلومات رائعة حيث لم اكن اعرف بعض الاشياء حول الفوركس من قبل حيث عرفتها في هذا الموضوع شكرا لك،واريد ان انصح الجميع بتتبع قواعد الفوركس لتجنب الخسارة

nore
06-18-2017, 17:23
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته تسلم اخي الكريم الغالي لطرحك موضوع مهم لكل مبتدا ومعلومات مهمه عن الاستفاده من الاخطاء

snnaky
06-19-2017, 00:08
يادى المصيبة هو انت فاكر انك كدة بتعلن عن اسرار وانك عملت موضوع
يابنى انت موضوعك كلة عبارة عن عنوان بس مافيش اى حاجة تانية هو السلام عليكم + تكرار لنفس العنوان اللى انت كتبتة فين اى حاجة مافيش هل انت جاى تعمل موضوع عشان تكتب العنوان بس
هو دة الأفادة وهو دة الموضوع ؟ تفتكر انت كدة مبسوط بنفسك تفتكر كدة فى اى نوع من انواع الافادة

moneer
06-19-2017, 00:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم على كل حال انا اريد ان اقدم لك شكري لموضوعك مع انك لم تقدم شيئ ولكن عنوان فقط اريد لب الموضووووع

rassendyll
06-19-2017, 00:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة انا احبك من كل قلب تقول من قلب لقلب اخوج لانك شخص رائع جدا فى تنفيذ اداء واجبك فى المنتدى هذا شكرا اخى وانا فى انتظار مواضيع اكثر من ذلك .