PDA

View Full Version : لابد من وضع استوب لوز فى اوقات الاخبار

sheka2017
06-17-2017, 07:56
الســــلام عليــــــــــــكم ورحـــــــــــــمه الله وبركــــــــــــاته --------------بعد التحية الطيبه -----ارجو النقــــــاش فى الموضــــــوع حتى يفيــــد و يستفــــيد الجمــــيع من التجـــــارب فى هذا الســــــوق الكــــبير ---------- كيف اصبح من المتداولين الاكثر احترافية فى سوق الفوركس

doaa sary
06-17-2017, 16:45
مشكور ع النصيحة اخى الكريم الاستوب لوز اهم اداه تحميك من المارجن كول
وبتحافظ ع حسابك خصوصا وقت التحركات الغير متوقعه القوية بالاخبار

snnaky
06-17-2017, 18:21
كلام جميل اخى الكريم بس اسمحلى احنا هنا فى منتدى تعليمى يعنى عاوزين موضوعات تعليمية يتعلم منها المبتدأ اداة جديدة او معلومة جديدة تنفعة فى المتاجرة ويتم توضيحها من خلال رؤية فنية مش مجرد كلام عابر وخلاص يعنى اثبت كلامك فنيا ومن خلال شارت فنى مش رؤية نظرية وبس طب واحنا استفدنا اية من الكلام دة كدة بدون شارت وتوضيح كيفيات

omar eldakhly
06-17-2017, 18:28
لسلام عليكم ورحمه الله و بركاته
شكرا ي صديقي علي هذها الناصيح الرائعه الان ووقت الاخبار ممكن شامعه واحده تبقي 200 و 300 بيب بارك الله فيك تقبل مروري ي اخي

Marina101
06-18-2017, 02:14
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا اخي الكريم على المعلومة ونرجوا ان تعم الفائدة للجميع ان شاء الله ونتمنى المزيد من مواضيعك

haitham salama
06-18-2017, 02:20
بالطبع اخى الكريم لابد من وضع ستوب لوز فى أى من الصفقات التى تتداول فيها وقت الأخبار وذلك خوفا من الأرتدادات فى السوق
ولذلك لابد من وضع ستوب لوز للصفقات خوفا من الأرتدادات والخسارة ومرجنة حسابك.

blot
07-18-2017, 22:28
شكرا جدا يا اخى على هذا الموضوع لابد من وضع استوب لوز فى اوقات الاخبار وانا بالفعل سوف اقوم بحفظ هذا الموضوع
لاهمية الموضوع وانتظر منك ومن جميع الاعضاء المزيد من المواضيع المفيدة