PDA

View Full Version : تحريك الاستوب لوز الى نقطه الدخول او حجز الارباح

sheka2017
06-17-2017, 07:57
الســــلام عليــــــــــــكم ورحـــــــــــــمه الله وبركــــــــــــاته --------------بعد التحية الطيبه -----ارجو النقــــــاش فى الموضــــــوع حتى يفيــــد و يستفــــيد الجمــــيع من التجـــــارب فى هذا الســــــوق الكــــبير ---------- الحلم بالثراء ليس حلم شخص واحد ولكن كل المتداولين او معظمهم يحلمون بالثراء عن طريق الفوركس ولكن منهم القليل ينجحونوهم من يديرو حساباتهم بادارة راس المال والصبر والالتزام

Morocco
06-18-2017, 16:58
معلومات رائعة حيث لم اكن اعرف بعض الاشياء حول الفوركس من قبل حيث عرفتها في هذا الموضوع شكرا لك،واريد ان انصح الجميع بتتبع قواعد الفوركس لتجنب الخسارة

nore
06-18-2017, 17:24
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته تسلم اخي الكريم الغالي لطرحك موضوع مهم لكل مبتدا ومعلومات مهمه عن تحريك الاستوب لوز الي نقطه الدخول او حجز الارباح

hussein1985
06-18-2017, 17:37
بالفعل ان ادارة راس المال هى العامل الاساسى لوصول المتداول الى الهدف المنشود وهو ليس الثراء
كما يزعم البعض لانه حلم صعب نوعا ما ولكن ايجاد طريق للدخل الاضافى ولا مانع من ان يحقق ارباح كبيرة من وراء الفوركس

omar eldakhly
06-18-2017, 17:55
السلام عليكم ورحمه الله و بركاته
فعلا ي صديقي حجز الارباح من اهم م يكون حتي لا تعكسي عليك الصفقه ب صفه جامد تقبل مروري ي اخي

adamarwan
06-18-2017, 20:47
نعم اخى من بين الحليل الدى ممكن
ان تستعين بها فى السوق لكى تتمكن من ن تظمن الصفقة
وان تكون فى مامن على كل التحركات التى ممكن
ان تكون
وحظ موفق

snnaky
06-19-2017, 00:39
انا معنديش اى مانع انك تعمل موضوع وتتكلم عن اداة فنية سواء كان هذا اداة جيدة او لا بس الاهم انك لما تعمل موضوع تضع ادوات الشرح فى الموضوع فين ياباشا ادوات الشرح بتاعتك مش معقول تكون بتكتب موضوع فنى وتتكلم عن اداة فنية بغض النظر عن اتفاقى او اختلافى فيها ومتعملش شروحات فنية وتنزل شارت توضح علية المحتوى