PDA

View Full Version : اربح يوميا 25$ دولار من الانترنت على الاقل بدون بذل جهد وبدون الحاجة لموقع أو قناة يو

itsho15
06-17-2017, 08:19
الســـــــــــلام عليــــــــكم ورحــــــــمه الله وبركــــــاته ان كل متـــــــــــداول فى ســـــوق تـــــــــداول العمــــــــــلات الاجنبيـــــــــــــة الفوركس له قوانين واسس ومبادئ وليس عشوائي
اربح يوميا 25$ دولار من الانترنت على الاقل بدون بذل جهد وبدون الحاجة لموقع أو قناة يوتيوب

https://www.youtube.com/watch?v=It_BKfrQDnI

manal1
06-17-2017, 15:22
لك كل الشكر والتقدير على هذا العمل المميز
وأرجو الأستفادة منه من قبل الأعضاء الكرام في هذا المنتدى الجميل ..
عموما ارجو لك التقدم مع المزيد من الأنجازات .
تقبلوا خالص التحيه

Charef
06-18-2017, 18:50
شكر خاص لك اخي المحترم وبارك الله فيك على جهدك المتواصل ومجهودك الرائع وعلى هذه المعلومات القيمة وتقبل تحياتي ومروري والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

yousee
06-18-2017, 21:23
أخي ان الفوركس إدا احترفته يمكنك أن تربح 1000 دولار في اليوم لأن 25 دولة مبلغ زهيد جدا والشخص لا يجب أن يضيع وقته من أجل هدا المبلغ

omar eldakhly
06-18-2017, 21:53
لسلام عليكم ورحمه الله و بركاته
الفيديو عن اارباح 25 دولار في اليوم سوف اقوم بمشاهده ورؤيه النتائج واعطائك راي الشخصي
تقبل مروري ي اخي

snnaky
06-18-2017, 23:49
ياحبيبى دة ملوش اى علاقة بالفوركس ولا منتدى بيتكلم عن الفوركس يعنى حضرتك مهما كان موضوعك دة موضوع عام وكان الافضل انة يكون فى المكان المناسب زى المواضيع العامة انما مش فى منتدى للفوركس وقسم تعليمى
يعنى عاوز تكتب فى المنتدى اكتب عن الفوركس غير كدة شوف منتدى تانى تتسلى فية
لا كدة مينفعش ومش معقول كل مرة اقولك نفس الكلام مينفعش كدة ياباشا حافظ على تعليملات المنتدى من فضلك
نصيحة