PDA

View Full Version : (^$^) فوركس | استراتيجية الدقيقه علي حساب حقيقي (^$^)

boooody
06-19-2017, 20:50
-^- السلام عليكم ورحمه الله وبركاته -^-
(--^--) اليكم اخوتي الاحبه موضوع فوركس | استراتيجية الدقيقه علي حساب حقيقي (--^--)

https://www.youtube.com/watch?v=MaHMP61nDBA&t=54s

(*-.-*) تقبلوا تحياتي (*-.-*)

Bastof
06-19-2017, 20:54
شكرا لك اخي على طرح هذا الموضوع المفيد بكل صراحة عالم الفوركس هو جميل جدا حيث من الممكن ان يصبح الشخص غنيا اذا قام بالمتاجرة بكل حذر اتمنى التوفيق لكل الاعضاء

adamarwan
06-19-2017, 21:26
فى الديد من الامور التى تتوفر منها تتمكن من ان تتداول
على مستوى عالى من الحرفية بهدا الخطوت تتمكن
من ان تتداول اون تنحف ى السوق بهدا الطريق
وحظ موفق

sherifmohamed
06-19-2017, 21:59
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لقد استفدت من هذا الموضوع
وارجو ان تستمر بالنشرواتمني لك التوفيق

omar eldakhly
06-19-2017, 23:53
لسلام عليكم ورحمه الله و بركاته
الفيديو عن استراتجيه والارباح علي حساب حقيقي فيديو مميز جدا و تحفيزي بارك الله فيك ي
تقبل مروري ي اخي

snnaky
06-20-2017, 00:15
احب اقول لحضرتك انت او غيرك بتعملوا عشوائية فى المواضيع كدة ومعظم الفيديوهات مكررة من حيث المحتوى او الفكرة يعنى مافيش جديد وبعدين فى قسم اخر اسمة قسم الأستراتيجيات يعنى مواضيعكم تتناسب معاة اكتر من القسم دة عشان دة قسم تعليمى فياريت تكون اخر مرة ونخلص من ماسورة الفيديوهات السخيفة دى
شوية نظام من فضلكم انتوا مش شغالين مقاولين .. راعوا واهتموا بالمواضيع اللى بتقدموها من فضلكم الحكاية مش بونص وبس اهتموا شوية بالمنتدى اللى بتاخدوا منةالبونص

settouti
06-20-2017, 00:20
ا
موضوع مهم يا أخي و أرجو من المدونين أن يتحفونا بتعليقات تكون تتمة لهذا الموضوع
و تزيده تفصيلا و تفهيما حتى تعم الفائدة فنادرا ما نتعلم من تعليقات المدوينين
ستراتيجية الدقيقه

Mostafa Ezz
06-20-2017, 00:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

فى قسم اخر اسمة قسم الأستراتيجيات يعنى مواضيعكم تتناسب معاة اكتر من القسم دة عشان دة قسم تعليمى فياريت تكتب الموضوع في مكانه المخصص تقبل مروري أخي

haitham salama
06-20-2017, 00:29
شكرا أخى على ذلك الفيديو الرائعة والذى تشرح من خلالها إستراتيجية الدقيقة والتى عادة ما ينجح بها العديد من المتداولين
وتحقق نتائج رائعة اخى الكريم، واعرف العديد من المتداولين ربححو ألاف الدولارات من خلال تلك الإستراتيجية.

zeze2017
06-20-2017, 00:31
الســـــــــــلام عليــــــــكم ورحــــــــمه الله وبركــــــاته الحالة النفسية لابد ان تكون مهيئه للتدول دون ان تؤثر على التفكير فى التسرع فى اتخاذ القرار لان ادارة راس المال والالتزام بها هى اصعب من التداول نفسه فان طمعت ضاع راس المال فلابد من الادارة الصارمه تقبلوووو مرورى وتحياتى