PDA

View Full Version : الحمد لله لقد وصلتني بطاقة الماستركارد اليوم

sky44
08-09-2012, 15:04
السلام عليكم

الحمد لله قبل كل شيء و اشكر الاعضاء الكرام و مندوب شركة انستافوركس الاخ
mrdark
وايضا مشرفي المنتدى و على راسهم
smart

على كل المعلومات التي قدموها لي بارك الله فيهم

للعلم فأنا من المغرب و قد طلبتها يوم 15 من شهر 7 و وصلتني في 9 من شهر 8

لاكن ما زال لدي استفسار هل اقوم بتفعيلها الان ام انتظر حتى اقوم باول سحب لان حسابي الان ليس فيه شيء

hwida nada
08-09-2012, 15:11
السلام عليكم

mrdark
smart

لاكن ما زال لدي استفسار هل اقوم بتفعيلها الان ام انتظر حتى اقوم باول سحب لان حسابي الان ليس فيه شيء

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الف الف مبروك اخى الفاضل ويارب نباركلك على السحب عن قريب انشاء الله
ياريت حضلرتك تعرفنى ايه هى مميزات البطاقة دى
وايه البديل ليها لو انا عندى اكتر من منصة لاكتر من شركة يبقى الافضل اشتغل بانه نوع من البطاقات
ارجو من اللى عنده معلومة انه يرد عليا

mrdark
08-09-2012, 16:51
السلام عليكم

mrdark
smart

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
أولا لاداعي للشكر أخي فهذا واجبي وبخصوص سؤالك تقدر تفعل البطاقة وقتما أردت فقط إحرس على أن تكون مفعلة قبل طلب السحب إذا أردت تأجيل التفعيل

---------- Post added at 01:51 PM ---------- Previous post was at 01:49 PM ----------

وايه البديل ليها لو انا عندى اكتر من منصة لاكتر من شركة يبقى الافضل اشتغل بانه نوع من البطاقات

يمكنكي إستخدام بطاقة إنستا للسحب من شركة إنستا والشركات الأخرى إسحبي على بونك إلكترونية أو إطلبي بطاقة فيزا تابعة لأحد بنوك بلادك وإستخدميها مع كل الشركات هذا كل ما أعرفه

sky44
08-09-2012, 17:25

شكرا لك اختي بالنسبة لسؤالك فبطاقة انستافوركس هي ارخص وسيلة و اسهلها للسحب في نظري كما انها آمنة و تغنينا عن البنوك الالكترونية و كذى عن الوسطاء فانصحكي بها اختي اما في ما يخص سؤالك التاني فليست لدي فكرة و اتمنى من اصحاب الخبرة افادتنا

mohamedd
08-09-2012, 19:37
يا للسرعة.حتى أنا أخويا عاد
لبارح اللي نويت فيها نطلب فيها
وحدة ليا.شكرا على المرور

Shady Moustafa
08-09-2012, 20:41
ألف ألف مبروك أخى
المشكله احنا عندنا فى مصر البريد المصرى سئ جدا ومش بيوصل الجوابات بسهوله وخصوصا لو من بره مش بتوصل ونادرا لو وصلة مع حد ده غير انى سمعت فى النت انهم بيفتحوا الجوابات اللى بتوصل من بره وممكن الحجات بتتسرق ده غير بتاع البوسطه فى مصر وكأن مهمة هى التخلص من الجواب باى طريقه وخلاص يديه لاى حد ممكن يوصل شارع تانى او للجيران فالافضل فى مصر هو
dhl
وهى شركه للشحن السريع زى البوسطه او البريد كده بس شركه خاصه وممكن تبقى توصل طرد يعنى مثلا لو الواحد مشترى موبايل من النت هما يوصلوه وطبعا الخدمه والدعم المتابعه كويسين

sky44
08-09-2012, 20:55
وحدة ليا.شكرا على المرور

شكرا لك اخي . سوف تصلك باذن الله حالما تطلبها و اقصى حد هو شهر و خمسة ايام في حال تأخرت و انصحك بها اخي لانها اقتصادية و وسيلة آمنة لسحب الاموال . بالتوفيق لك اخي

ألف ألف مبروك أخى
المشكله احنا عندنا فى مصر البريد المصرى سئ جدا ومش بيوصل الجوابات بسهوله وخصوصا لو من بره مش بتوصل ونادرا لو وصلة مع حد ده غير انى سمعت فى النت انهم بيفتحوا الجوابات اللى بتوصل من بره وممكن الحجات بتتسرق ده غير بتاع البوسطه فى مصر وكأن مهمة هى التخلص من الجواب باى طريقه وخلاص يديه لاى حد ممكن يوصل شارع تانى او للجيران فالافضل فى مصر هو
dhl
وهى شركه للشحن السريع زى البوسطه او البريد كده بس شركه خاصه وممكن تبقى توصل طرد يعنى مثلا لو الواحد مشترى موبايل من النت هما يوصلوه وطبعا الخدمه والدعم المتابعه كويسين

اتأسف اخي لهذا الحال و اتمنى ان تتحسن الاوضاع مستقبلا ان شاء الله

mohamed eldamnhorey
08-09-2012, 21:09
ألف ألف مبروك أخى
dhl

انا وصلتى فى مصر عادى جداً على البريد

اعتقد بقا مش كل المكاتب

احنا عندنا علشان مكتب البريد جنبى

كنت بروح اسالهم كل شويه

Shady Moustafa
08-09-2012, 21:23

اعتقد بقا مش كل المكاتب

كنت بروح اسالهم كل شويه
أنا قبل كده كنت عاوز أفعل المونى بوكرز تفعيل العنوان المفروض فيه جواب بيوصل للعنوان اللى انا كتبته فى مونى بوكرز على الرغم من انى كاتبه صح
لكن الجواب موصلش ومر عليه يجى اكتر من سنه دلوقتى وبتبقى فعلا محتاجه الواحد يتابع كل شويه معاهم ده غير انها بتفرق من مكتب لمكتب بس برضه الموضوع صعب بالنسبالى وميطمنش ممكن يكون العيب من المكان اللى انا ساكن فيه

اتأسف اخي لهذا الحال و اتمنى ان تتحسن الاوضاع مستقبلا ان شاء الله
إن شاء الله يارب

baidovich
08-09-2012, 22:18
و الله يا اخي مبروك عليك انا ايضا من المغرب و انا اعمل الان على جلب البطاقة اريد فقط ان استفسرك هل دفعت مقابل خدمة التوصيل ?

realyone
08-09-2012, 22:27
السلام عليكم

mrdark
smart

مبروك على حصولك على بطاقة ماستركارد لكن اخي لدي استفسارهل هذه البطاقة تقدم بالمجان او تدفع عليه عمولة قبل الحصول عليه فأنا مره قدمت طلب الحصول على بطاقة ماستر كارد في شركه أخرى ولم تصلني

ahmedyousef33
08-09-2012, 22:31
مبروك عليك اخى الكريم انك استلمت هذه البطاقه وعقبالى انا ايضا لما تجيلى بس انا بعمل الان على جلب هذه البطاقة

aminos
08-10-2012, 01:01
السلام عليكم
مبروك عليك أخي الكريم أنا أيضا طلبتها يوم 26 شهر 6
ووافقو على طلبي لكن للأسف لم تصلني بعد و الله أعلم
ما المشكلة تقبل مروري و الله أنا فرحان لك أخي الكريم
و إن شاء الله دوما أرباح

sky44
08-10-2012, 01:26
و الله يا اخي مبروك عليك انا ايضا من المغرب و انا اعمل الان على جلب البطاقة اريد فقط ان استفسرك هل دفعت مقابل خدمة التوصيل ?

الله يبارك فيك اخي ان شاء الله تتسلمها اما بالنسبة لسؤالك فانا لم ادفع اي شيء حتى ان رصيدي في الشركة ليس فيه مال عندما طلبتها

الف مبروك ياغالى وانشاء الله هاقدم عاليها وعلى البطاقة دى

الله يبارك فيك اخي و ان شاء الله تتسلمها و انصحك بها لانها وسيلة آمنة و اقتصادية

مبروك عليك اخى الكريم انك استلمت هذه البطاقه وعقبالى انا ايضا لما تجيلى بس انا بعمل الان على جلب هذه البطاقة

الله يبارك فيك اخي و اتمنى ان تتسلمها في اقرب وقت

السلام عليكم
مبروك عليك أخي الكريم أنا أيضا طلبتها يوم 26 شهر 6
ووافقو على طلبي لكن للأسف لم تصلني بعد و الله أعلم
ما المشكلة تقبل مروري و الله أنا فرحان لك أخي الكريم
و إن شاء الله دوما أرباح

الله يبارك فيك اخي اصبر قليلا فاقصى حد لوصولها هو شهر و نصف و ان شاء الله تتسلمها

hehelibeb
08-10-2012, 01:28
ما الفائدة من هذه البطاقة وهل لها مستقبل

وهل كل واحد ممكن يطلب هذه البطاقة

sky44
08-10-2012, 03:11
ما الفائدة من هذه البطاقة وهل لها مستقبل

وهل كل واحد ممكن يطلب هذه البطاقة

شكرا اخي على المرور بالنسبة لسؤالك فان هذه البطاقة وسيلة للسحب و الايداع بأقل تكلفة كما انها آمنة و بفضل هذه البطاقة يمكنك السحب من اي صراف آلي في العالم . كما انه يمكن لاي شخص طلب الحصول عليها

السلام عليكم والف مبروك لكن ممكن حد يشرح لنا واش الفايدة من البطاقة دي وهل كل واحد لازم يحصل على واحدا زيها

السلام عليكم اخي هذه البطاقة تستعمل اخي لسحب الاموال من اي صراف آلي في العالم كما انها اقتصادية و هناك الكثير من الوسائل الاخرى للسحب كالبنوك الالكترونية لاكنني افضل الماستركارد حسب تجربة الجميع و ولست ملزما بالحصول عليها لانها تبقى كما قلت وسيلة لسحب المال و ايداعه فقط

mohamed farag
08-10-2012, 03:17
مبرووووووووووووووك عليك عقبال ما تكسب بقي يااااااااااااااااااااارب

noureen
08-10-2012, 03:30
من فضلك ان تشرح لنا كيفيه طلبها وهل يجب ان انتظر حتى
احصل على البونص فى الشهر القادم لانى ليس لى بونص هذا الشهر ام يمكننى طلبها الان؟؟؟؟

target100
08-10-2012, 04:19
انا موضوع البونص ده بقي مش فهماه خالص ياريت حد يعرفني هوه ازاي وبتعامل فيه ازاي

---------- Post added at 03:19 AM ---------- Previous post was at 03:00 AM ----------

هوه البونص ده بحصل عليه ازاي ؟؟؟؟؟وكمان بيتحسب ازاي ؟؟؟؟
انا نفسي اعرف الطريقة بس

tamid0
08-10-2012, 04:52
السلام عليكم و رحمة الله
الف مبروك يا غالي
بس انا سمعت ان عمولاتها
كبيرة في السحب
انا سمعت كده ممكن توضحلنا
بالتوفيق

webtech
08-10-2012, 07:28
السلام عليكم اخي الفاضل و الف الف مبرزك انا طلبت البطاقة ايضا وسانتظر ويظهر لي انها لاتتاخر اما بخصوص العمولة فهي عند التفعيل تدفع 17 دولار تقريبا و تاخذ عمولة 1 دولار عن كل سحب للمال و هي صالحة في اي شباك اوتوماتيكي عبر العالم

Didios
08-10-2012, 08:06
أنا بأتساءل هل ممكن إستخدام البطاقة في الإيداع ؟؟؟
وإذا كانت الإجابة (نعم) فهل يتم ذلك عن طريق ماكينة الصراف الآلي ؟؟؟
وسؤال أخير : أي ماكينة صراف آلي تصلح للتعامل بهذه البطاقة من خلالها ؟؟؟
بمعنى الماكينة التابعة لأي بنك ؟؟؟

sky44
08-10-2012, 14:02
من فضلك ان تشرح لنا كيفيه طلبها وهل يجب ان انتظر حتى
احصل على البونص فى الشهر القادم لانى ليس لى بونص هذا الشهر ام يمكننى طلبها الان؟؟؟؟

تفضل اخي هذا موضوع لكيفيت طلب البطاقة
http://forex-masr.com/showthread.php?1311-%D8%B4%D8%B1%D8%AD-%D8%B7%D9%84%D8%A8-%D8%A8%D8%B7%D8%A7%D9%82%D8%A9-%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D9%83%D8%A7%D8%B1%D 8%AF-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7-%D9%81%D9%88%D8%B1%D9%83%D8%B3-%D9%84%D8%B3%D8%AD%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%A7%D9%84-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D9%8A-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81-%D8%A7%D9%84%D9%8A

انا موضوع البونص ده بقي مش فهماه خالص ياريت حد يعرفني هوه ازاي وبتعامل فيه ازاي

---------- Post added at 03:19 AM ---------- Previous post was at 03:00 AM ----------

هوه البونص ده بحصل عليه ازاي ؟؟؟؟؟وكمان بيتحسب ازاي ؟؟؟؟
انا نفسي اعرف الطريقة بس

البونص اخي هو مال تقوم بجمعه وذلك بوضع ردود فعالة في هذا المنتدى و تتسلمه في بداية كل اسبوع من كل شهر في حسابك في شركة انستافوركس لكي تمكن من المتاجرة به و سحب ارباحه

السلام عليكم و رحمة الله
الف مبروك يا غالي
بس انا سمعت ان عمولاتها
كبيرة في السحب
انا سمعت كده ممكن توضحلنا
بالتوفيق

الله يبارك فيك اخي . بالنسبة لبطاقة انستافوركس هي بطاقة تمكنك من صرف ارباحك في اي وقت تشاء و في اي صراف آلي في العالم و في امان تام . و بالنسبة لاصدار البطاقة هو 17 دولار و يتم خصمها في اول سحب لك بالبطاقة و الخدمة الشهرية 1 دولار فقط و في كل سحب 3 دولار فقط

السلام عليكم اخي الفاضل و الف الف مبرزك انا طلبت البطاقة ايضا وسانتظر ويظهر لي انها لاتتاخر اما بخصوص العمولة فهي عند التفعيل تدفع 17 دولار تقريبا و تاخذ عمولة 1 دولار عن كل سحب للمال و هي صالحة في اي شباك اوتوماتيكي عبر العالم

الله يبارك فيك اخي اتمنى ان تصلك اخي في اقرب وقت . بالتوفيق

اعتقد اخي انه يمكنك الايداع بها لاكن لتتاكد اكثر اسأل مندوب الشركة هنا في المنتدى الاخ
mrdark

mrdark
08-10-2012, 14:23

البطاقة تستخدم للسحب من أي ماكينة تابعة لأي بنك كان في العالم
ثانيا يمكنك الإيداع من خلالها وذلك عن طريق موقع شركة إنستا تدخل تضغط على إيداع المال وتختار في طرق الإيداع بطاقة إنستا وإتبع التعليمات بعدها

king
08-10-2012, 18:24
الف مبروك اخى ومستر كارد انستا فوركس تسهل الامور جدا للتاجر عند السحب والايداع وتجعل الامور الماليه اسرع واسهل وافضل بكثير والعديد من الاعضاء الان يفكر فى اقتناء هذه البطاقه الرائعه التى تسهل التعاملات الماليه معا الشركه

nader
08-11-2012, 03:53
السلام عليكم

mrdark
smart

الف مبروك اخي
انت شجعتني لطلب البطاقة مثلك فقد كنت متخوفا من ان تاخد وقتا طويلا للوصول الى المغرب
يعني 24 يوم مدة معقولة
بارك الله فيك وبالتوفيق

The soul slayer
08-11-2012, 05:39
ألف مبروك لك أخي الغالي، إن شاء الله تنفعك لأني سمعت أنها بتسهل عملية السحب كثير

roukhou
08-11-2012, 09:05
بارك الله فيك اخي على الموضوع

حقيقة استفدت منه واستفادوا الزملاء منه
باللتوفيق للجميع

A7mad_Aziz
08-12-2012, 19:04
انا دائما لحترم شركه انستا لانها ممتازه في الالتزتم وتقدس المواعيد وتحافظ علي العملاء من اصغر عميل لاكبر عميل

mohamed amin
09-07-2012, 22:54
الف مبروك اخى الكريم التوفيق انشاء اله وربنا ييارك فى السحب ويتم على خير
وبدون اى مشاكل ياريت لو سمحت الايضاح طرق السحب جوزيت خيرا

حمد
09-10-2012, 13:58
السلام عليكم . ازيكم ياجماعة .
ارجو من اللى عنده معلومة انه يرد عليا . وبالموفقية للجميع . والسلام عليكم

mido95
09-10-2012, 14:06
مبرو يا اخى على استلامك للماستر كارد و لكن اريد ان اسألك عن عدا اشياء
ما هى المستندات المطلوبة لطلب الماستر كارد ؟ و هل فى رسوم دفعتها فى الطلب و لا الدفع بيكون بعد وصول البطاقة ؟ ‏‎ ‎

ayman.shosha
09-17-2012, 18:35
مبارك عليك الماستر كارد
وربنا يرزقك بيها الخير الكتير
اما عن التفعيل فلست مطالب بتفعيلها فورا
قم بذلك فبل اول عملية سحب
ولا ترهق نفسك بهذا الموضوع المهم انك تملك الفيزا الان

anouaros
09-17-2012, 21:31
السلام عليكم

mrdark
smart

السلام عليكم اخي العزيز
انا اسمي انور و انا ايضا من المغرب
و ا ريد ان استفسر اذا كان ممكن
ما هي طريقة ايداعك للمال في شركة اينستا فوركس قبل ما توصلك الماستركارد ؟ هل بحوالمة مصرفية ام ماذا ؟

samiam2012
09-17-2012, 21:37
فعلا الف مبروك ممكن تقولينا انت من انهى بلد ووصلتك فى قد ايه اذا امكن عشان نقدر نعرف نطلبها ولا لا

rajawi
09-18-2012, 15:51
انا وصلتني فى المغرب على البريد
العدي مند اسبوغ

Mr.rzine
09-18-2012, 16:23
سلام اخي
انا كدلك من المغرب اخبرني كيف اطلبها وشكرا اخي

elkhawaga
09-18-2012, 16:26
انا نفسى اوصل لمرحلة استلام الفيزا
ساعتها الفرحة مش هتسعنى
اما التفعيل مش مهم دلوقتى

Mr.rzine
09-18-2012, 16:37
أخي من فضلك لو يتم التوضيح في هده النقطة لان الكتير يبحت عن شرح استلام وطلب الكارت وشكرا جزيلا

mrdark
09-18-2012, 17:15
سلام اخي
انا كدلك من المغرب اخبرني كيف اطلبها وشكرا اخي

السلام عليكم
إتبع الشرح التالي
http://forex-masr.com/showthread.php?1311-%D8%B4%D8%B1%D8%AD-%D8%B7%D9%84%D8%A8-%D8%A8%D8%B7%D8%A7%D9%82%D8%A9-%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D9%83%D8%A7%D8%B1%D 8%AF-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7-%D9%81%D9%88%D8%B1%D9%83%D8%B3-%D9%84%D8%B3%D8%AD%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%A7%D9%84-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D9%8A-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81-%D8%A7%D9%84%D9%8A

siabdelaziz
09-18-2012, 17:19
هنيئا لك أخي

abderrahim
09-18-2012, 19:47
لف الف مبروك اخى الفاضل

ممدوح الشاعر
09-18-2012, 20:07
الف مبروك يا اخى وعقبالى انا من مصر وانتظر حضور البطاقه ولكن فى الحقيقه انا مسجل من فتره قريبه
هل دفعت ثمن للتوصيل

mrdark
09-18-2012, 23:59
الف مبروك يا اخى وعقبالى انا من مصر وانتظر حضور البطاقه ولكن فى الحقيقه انا مسجل من فتره قريبه
هل دفعت ثمن للتوصيل

البطاقة ترسل على البريد العادي ولايوجد ثمن للتوصيل

mohamed amin
09-19-2012, 00:13
السلام عليكم وحرمة الله وبركاتو الف مبروووك اخى الكريم ارجو منك
التوفيق دائما فى هذا المجال الواسع المثير ودائما بالتميز وتحقيق المكاسب وشكرا

piotos
09-19-2012, 15:20
وحدة ليا.شكرا على المرور

kosha66
10-15-2012, 22:33
يارب وفق الجميع للربح وبعدين مشكلة سحب الارباح تيجى بعدين
نربح الاول بس وبعدين نشوف المشكلة دى ربنا يوفقك الجميع

mohamed10037
10-15-2012, 22:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخوانى واخواتى الكرامن بعد التحية والسلام
الحمدوالسلام والرحمة على كل شئ من عند الله سبحانة وتعالى وهو على كل شئ قدير

eslam92
10-15-2012, 23:12
الف مبروك اخى وبالتوفيق فى اول عمليات سحب لك
اتمنى ان تكون اول عملياتك ميسرة وكبيرة اخى
تقبل مرورى

raees
10-19-2012, 04:51
السلام عليكم اخي هذه البطاقة تستعمل اخي لسحب الاموال من اي صراف آلي في العالم كما انها اقتصادية و هناك الكثير من الوسائل الاخرى للسحب كالبنوك الالكترونية لاكنني افضل الماستركارد حسب تجربة الجميع و ولست ملزما بالحصول

ayoub999
10-22-2012, 16:59
مبروك عليييييييييييييك خويا نتمناو ليك كل الخير في المنتدى.وانا كدالك اريد طلبها في القريب العاجل انشاء الله.ولاكن عندي مشكل بسيط مع ربط المنتدى بشركة انستافوركس من يعرف كيف فل يساعدني وجزاكم الله 1000 خير

ameer
10-22-2012, 17:01
الف مبروك عليك اخي الكريم ونتمالك النجاح الدائم في عالم الفوركس وانا كذالك بصراحة اريد اطلبها راح احتاج مساعدتك في المستقبل القريب ومبروك الك مرة ثانية

mrdark
10-22-2012, 18:48
مبروك عليييييييييييييك خويا نتمناو ليك كل الخير في المنتدى.وانا كدالك اريد طلبها في القريب العاجل انشاء الله.ولاكن عندي مشكل بسيط مع ربط المنتدى بشركة انستافوركس من يعرف كيف فل يساعدني وجزاكم الله 1000 خير

أخي لكريم عليك فتح حساب مع شركة إنستا تحت رعاية المنتدىل لتستطيع ربطه

nrgslawi
10-22-2012, 19:27
اخي الغالي قم بتفعيلها الان لان التفعيل هو مجاني ولايتم خصم اي مبلغ من حسابك لكن عند شحنها اول مرة يتم اقتطاع العمولة

xp7700
10-23-2012, 03:40
لف الف مليون مبروك
عقبال متسحب فلوس منها
معلش استحملونى انا عضو جديد معاكو لو حد يقدر ياري يعرفنى اعمل ايه عشان انا مش عارف حاجة خالص :)

kingptc
10-23-2012, 14:04
هل فعلا البطاقة صالحة لكي يتم تفعيل الباي بال
وما هي المصاريف الخاصة بالبطاقة المرجو من لدي معلومة يفيدنا يا اخوان

mrdark
10-23-2012, 15:27
هل فعلا البطاقة صالحة لكي يتم تفعيل الباي بال
وما هي المصاريف الخاصة بالبطاقة المرجو من لدي معلومة يفيدنا يا اخوان

مؤخرا إستطعت تفعيل البايبال بالبطاقة وستجد كل الرسوم في حسابك على موقع الشركة

Cayote
10-25-2012, 07:36
السلام عليكم
اخي الفاضل و الف الف مبرزك انا طلبت البطاقة ايضا وسانتظر ويظهر لي انها لاتتاخر

jaafar282
10-25-2012, 18:00
ألف ألف مبروك أخى

فتحية55555
10-28-2012, 19:17
ربنا يوفقك وادعيلى بانها توصلنى بطاقة الماستر كار زيك ان شاء الله

ahamed ali
11-01-2012, 20:15
مبروك انا طلبت البطاقة ايضا وسانتظر ويظهر لي انها لاتتاخر اما بخصوص العمولة فهي عند التفعيل تدفع 17 دولار تقريبا و تاخذ عمولة 1 دولار عن كل سحب للمال و هي صالحة في اي شباك اوتوماتيكي.

hossam eden
11-01-2012, 21:12
الفم مبروك وكنت عايز اعرف الواحد ممكن اطلبها ازاى ويعنى ايه عند التفعيل عشان مش عارف لان
اخوكم مبتدئ ولسه فى اول الطريق

---------- Post added at 06:12 PM ---------- Previous post was at 05:32 PM ----------

الفم مبروك وكنت عايز اعرف الواحد ممكن اطلبها ازاى ويعنى ايه عند التفعيل عشان مش عارف لان
اخوكم مبتدئ ولسه فى اول الطريق

Mamadof55
11-02-2012, 00:16
الف مبروك يا اخى لكن ممكن تقول لنا كم استغرقت البطاقة من وقت حتى وصلت اليك

zizo20
11-02-2012, 00:27
الف مليون مبروك لكن قولي شو عم بتسوي حتي يصبح للك بطاقه

eletrebi
11-02-2012, 04:20
الف مبروك ياوعبالى يارب

انا كنت فكرت اجيبها بس مش دلوقتى لانى عندى ظروف تمنعنى انى اجيبها فى الوقت الحالى

اكيد ان شاء الله كلها كام شهر كدا وهجبها بس اما افضى خالص للفوركس بنسبة مية فى المية

مبروك يا اخى

بس عندى سؤال بردة

السحب بيبقى بالجنية المصرى ولا الدولار ؟

mrdark
11-02-2012, 20:10
الف مبروك ياوعبالى يارب

انا كنت فكرت اجيبها بس مش دلوقتى لانى عندى ظروف تمنعنى انى اجيبها فى الوقت الحالى

اكيد ان شاء الله كلها كام شهر كدا وهجبها بس اما افضى خالص للفوركس بنسبة مية فى المية

مبروك يا اخى

بس عندى سؤال بردة

السحب بيبقى بالجنية المصرى ولا الدولار ؟

السحب لايكون بالدولار بل يكون بعملة البلد الذي تتواجد به

abdou1978
11-03-2012, 19:49
اخواني اشقائي من مصر ان من المغرب كيف يمكنني الحصول وتسلم الاموال بالمغرب

perdromen
11-03-2012, 19:50
مبروووووك

بالتوفيق لكل الاعضاء

mrdark
11-03-2012, 21:06
اخواني اشقائي من مصر ان من المغرب كيف يمكنني الحصول وتسلم الاموال بالمغرب

عن طريق البنوك الإلكترونية أو عن طريق تحويل بنكي أو بطاقة ماستر كارد أو فيزا كارد

youssefkasimi
11-09-2012, 13:07
انا ايضا من المغرب و انا اعمل الان على جلب البطاقة

y4x
11-09-2012, 19:51
الف مبروك اخى على البطاقة

عقبال ما تسحب بيها ارباح وتعمل موضوع زى كدة والكل يباركلك

haytham_mhmd
11-09-2012, 23:28
كنت عايز اعرف هل لازم عشان اطلبها يكون في رصيدي فلوس مودعه او ارباح ولا ممكن اطلبها ورصيدي مفيهوش غير البونص بس ؟
وكم تكلفه الطلب ليها لو هتتبعتلي علي مصر باستخدام الدي اتش ال

mousa5809
11-10-2012, 00:29
مبروك عليك يااخي وصول البطاقه ونتمنى ان تصل للجميع والاستفاده منها

aifazied
11-10-2012, 04:22
يجب عليك تفعيلها من الأن و إلا ألغيت البطاقة

renad
11-10-2012, 17:50
الف مبروووووووك
بس ممكن اعرف ايه هي الخطوات اللي اتبعتها علشان تطلب البطاقه وازاي بيتم تفعيلها
وهل هي متاحه للاستخدام في مصر عادي من البنوك
وشكرا وبالارباح دائما ان شاء الله

mrdark
11-11-2012, 00:31
كنت عايز اعرف هل لازم عشان اطلبها يكون في رصيدي فلوس مودعه او ارباح ولا ممكن اطلبها ورصيدي مفيهوش غير البونص بس ؟
وكم تكلفه الطلب ليها لو هتتبعتلي علي مصر باستخدام الدي اتش ال

أخي الكريم يمكنك طلبها وقتما أردت وحتى لو كان رصيدك صفر
وتكلفة طلبها على الدي أتش أل هي 60 دولار

mhammed
11-11-2012, 15:05
الف مبروك يا اخي وانشاء الله ربنى يوفقك وتعبيها فلوس كتير وبنتمنالك دايئم التقدم
يلا شد حيلك وورينى الشغل على اصولو سلام عليكم موفق اخي

mohamed djat
11-12-2012, 19:23
انا ايضا قمت بطلب لبطاقة مستر كارد منذ اسبوعين وا مازلة في الانتظار
و إن شاء الله ستصل عما قريب

tarek22
11-15-2012, 08:40
لحقيقة يا اخي السحب عن طريق البنوك الالكترونية افضل بكثير واسرع كمان ومفيش عمولة كبيرة عليه وممكن تسحببعد كدا نقدا من اي وسيط

lotfi2528
11-16-2012, 21:10
السلام عليكم و رحمة الله
ألف مبروك أخي ونتمنى أن تستفيد منها ويستلم بقية الأعضاء بطاقاتهم بدون تأخر
بارك الله فيك

abeedkid
11-19-2012, 12:21
الف الف مبروك لك اخي
شي جميل ان تكون معك بطاقة ماستركارد تسحب بها ارباحك مباشرة من حسابك

yassoo011
11-19-2012, 13:21
هل سحبت منها من اي ا تي ام ام لم تجربها بعد
الرجاء لو استعملتها في السحب ان تخبرنا ولك كل التقدير

xlanc
11-21-2012, 17:56
سلام عليكم الف مبروك يا اخى
بالنسبة للبريد فى مصر فطبعا الشركات زى dhl w tnt فهى احسن

Mamadof55
11-22-2012, 10:16
الف مبروك يا اخى و انا ارى ان بطاقة الماستركارد انستافوركس هى افضل وسيلة للسحب و هى ما يميز امستافوركس عن بقية شركات الفوركس

seralayoon1
11-23-2012, 02:11
الف مبروك يا اخي وهي فعلا شئ رائع انا استخدمها من اكثر من سنة

Forex4moon
11-26-2012, 00:09
مبروك عليك البطاقة اخي هذا يعني ان الوقت اللزم لوصول البطاقة هو 25 يوم وهذه فترة قصيرة انا ايضا سأطلبها ان شاء الله اخي.

mxmx
11-30-2012, 00:52
مبروك اخى انا فعلا بحاول ان اعرف الطريقة فى الحصول
على الماستر كارت دى باريت لو تقولنا ازاى قدرت تعملها

mrdark
11-30-2012, 22:15
مبروك اخى انا فعلا بحاول ان اعرف الطريقة فى الحصول
على الماستر كارت دى باريت لو تقولنا ازاى قدرت تعملها

أخي الكريم هنا شرح لكيفية طلب البطاقة

sarah
12-01-2012, 12:23
يا جماعه انا من مصر ودى اول مرة ليا فى الفوركس
بس لسه مسحبتش اى مبلغ لسه بقالى 3 ايام فقط فى هذا المجال
ارجو حد يعرفنى اتعامل مع بنك ايه وميكونش نصاب ويكون سريع
لانى بصراحه مش بخرج من البيت خالص ومش هينفع اروح اتابع
كل شويه فى البنوك او البريد _انا عايزة اطمن اتعامل مع بنك ايه ويكون بيدعم مصر وامن ومش
نصاب ويكون بسرعه ومبقاش مضطرة انى اروح البنك ده اسال كل شويه_
ارجو خبراء الفوركس يفيدونى

hisham faqir
12-01-2012, 14:55
ياريت ياجماعه تورونى الطريقه الصحيه للتسجيل في البايونير وكيف توصل البطاقه لحد عندي

IMADZZ
12-01-2012, 15:44
الف مبروك يا اخى و انا ارى ان بطاقة الماستركارد انستافوركس هى افضل وسيلة للسحب

و هى ما يميز امستافوركس عن بقية شركات الفوركس

ان شاء الله لارباح اكبر

r.federer
12-02-2012, 14:31
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته أخي اخي مبروك عليك هي بطاقة مفيدة جدا فهي تريح أكثر من البنوك الإلكترونية

esam1230
12-05-2012, 02:54
السلام عليكم اخى من المغرب والف مبروك بس الله يخليك كيف تم طلبة ولازم يكون حسابى فية مبلغ حتى اطلب الفيزا ولا كيف ياريت الشرح لينا حتى نطلب الفيزا بارك الله فيك وشكرا

mrdark
12-05-2012, 22:45
السلام عليكم اخى من المغرب والف مبروك بس الله يخليك كيف تم طلبة ولازم يكون حسابى فية مبلغ حتى اطلب الفيزا ولا كيف ياريت الشرح لينا حتى نطلب الفيزا بارك الله فيك وشكرا

يمكنك طلبها حتى لو حسابك فارغ وستجد الشرح هنا

محمد السايح
12-09-2012, 15:26
هل هناك شروط لطلب بطاقة السحب الخاصة بشركة انستا فوركس وما هى خطوات الحصول عليها بالتفصيل . أرجو من الاخوة الافاضل الرد على هذا الموضوع ضرورى . وما هى الرسوم المطلوبة

mrdark
12-09-2012, 20:48
هل هناك شروط لطلب بطاقة السحب الخاصة بشركة انستا فوركس وما هى خطوات الحصول عليها بالتفصيل . أرجو من الاخوة الافاضل الرد على هذا الموضوع ضرورى . وما هى الرسوم المطلوبة

الشرط الوحيد هو أن يكون لديك حساب مع شركة إنستافوركس وهنا ستجد شرح لطلب البطاقة

azzeddine1
12-10-2012, 01:15
شكرا أخي على هدا الموضوع و مبروك عليك انا ايضا من المغرب و أريد أن أسالك على الخطوات التي اتبعتها للحصول على كارت.
و هل ضروري ان يكون الحساب مفعل ليتم الحصول عليها و شكرا
أنتظر الرد

النسر الأسود
12-12-2012, 15:51
مبروك عليك اخى الكريم انك استلمت هذه البطاقه
و من فضلك ان تشرح لنا كيفيه طلبها

yassoo011
01-19-2013, 07:28
مبروك على اوصول الواضح انها وصلت في اقل من شهر
وهذا جيد ويمكنك تفعيلها اذا اردت

العزوني
01-19-2013, 07:46
السلام عليكم
مبروك الوصول واتمنى لك التوفيق وتحقيق احلامك من خلال عالم الفوركس

walidmax1974
01-23-2013, 01:22
اولا الف مبرك و ان شاء الله ربنا يباركلك فى رصيده مقدما بالحلال ان شاء الله
و شكرا على بشرتك الحلوة لانى بعت اطلب الكارت و لسه موصلش بس انت بتقول وصل بعد 3 اسابيع
يبقا نستنى ان شاء الله ... و الف شكر

locos
01-23-2013, 22:02
الف مبروك اخي
والعاقبة للارباح
هذا تاكيد على احترافية انستافوركس
بالتوفيق

pride
01-25-2013, 21:06
مبروووك أخي الكريم
أتمنى لك كل التوفيق في عالم الفوركس المليء بالربح

فارس بلاحدود
01-27-2013, 18:59
مبروك عليك

benayen
01-27-2013, 19:39
السلام عليكم

mrdark
smart

وعليكم السلام ورحمة الله
مبروك عليك اخي الكريم انا لقد طلبتها انا في الانتظار

محمود شبايك
01-27-2013, 21:30
طيب حضرتك ممكن اقولى انت
الرسوم بتاعتها كام عشان لو حلوة اطلب واحدة

mxmx
01-27-2013, 21:43
اتمنى انا ايضا اخى ان احضى بها
مبروك للك واتمنى لك الربح

riadh100
01-28-2013, 00:15
مبروك عليك و العاقبة لنا باذن الله

mrdark
01-28-2013, 00:32
طيب حضرتك ممكن اقولى انت
الرسوم بتاعتها كام عشان لو حلوة اطلب واحدة

أخي الكريم كل رسومها ستجدها في صفحة طلب البطاقة في حسابك مع الشركة

darin hamed
01-28-2013, 00:38
مشاء الله الف مبروك

kebaierkhaled
01-28-2013, 00:42
السلام عليكم
مبروك الوصول واتمنى لك التوفيق وتحقيق احلامك من خلال عالم الفوركس

achref977
02-10-2013, 17:45
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مبروك اخي وصول الكارت و ان شاء الله بالتوفيق للجميع

ahmedibrahem
02-20-2013, 16:14
الف مبروك اخي الكريم هلي يمكنك توضيح بعض المميزات لهذه
البطاقه اما بالنسبه لسؤالك فعليك التفعيل قبل السحب بالتوفيق

mo2men911
02-23-2013, 23:20
انا من مصر ولسه طالبها وربنا يكرم وتيجي ونبدا الشغل لاني متحمس للتجربه بصراحه وربنا يوفق الجميع

diesel
02-24-2013, 02:38
سلام مبروك اخي مبروك
انشاء الله يكون حافز لك للاستمرار و التقدم

koudaisi2004
02-24-2013, 02:43
مبروك على حصولك على بطاقة ماستركارد لكن اخي لدي استفسارهل هذه البطاقة

سكوفيلد
02-24-2013, 03:28
مبروك على بطاقتك وعقبال الاخرين وكل من
يشارك فى المنتدى للبحث عن المعلومات او البحث عن البوص
وبالتوفيق للجميع

zinamalqa
02-24-2013, 16:52
لكي تفعل البطاقة يجب ان

تدفع 16 دولار عمولة التفعيل

اذن يجب ان يكون حسابك

فيه المال

verdi verdi
02-25-2013, 22:38
عليكم السلام
مبروك وصول البطاقة و بالتوفيق لك و للجميع في سوق الفوركس

walidmax1974
02-27-2013, 13:19
السلام عليكم ... اولا الف مبروك لوصول الكارد
و عقبالنا ان شاء الله لما توصلنا و ثانيا نصيحة من اخوك
اشحنها و فعلها عند السحب علشان يبقا من الارباح تتخصم
و شكرا

ossama
03-01-2013, 16:14
الف مبروك يا معلم
وعقبالى

dalirap
03-02-2013, 14:17
مبروك أخي وصول البطاقة وإنشاء الله تسحب منها مبالغ مهمة واتمنى لك الربح الوفير
أنا سأطلب البطاقة فالأيام المقبلة

ismail slimani
03-04-2013, 16:53
بالله ياغالى ممكن تفعيل البطاقة عن طريق حسب المرابيح الخاصة بى او لا
سوال هام لى و لفيرى

Bad-SeCToR
03-05-2013, 05:58
الف مبروك اخي
والعاقبة للارباح
هذا تاكيد على احترافية انستافوركس
بالتوفيق

maged mohamed
03-05-2013, 07:09
بسم الله الرحمن الرحيم
الف مبروك عقبال ما يوصل لك وتستلم الارباح عن قريب

Bad-SeCToR
03-05-2013, 17:22
انا كمان الحمد لله وصلتنى
بس المشكلة مش عارف ازاى اشحن ليها رصيد
لو حد يعرف يا جماعة يرد عليا

ADHM2210
03-06-2013, 11:39
السلام عليكم
الافصل اخى الكريم ان تفعلها واذا اردت تفعيلها فيما بعد فكن حريص ان يتم التفعيل قبل تحويل النقود اليها
شكرا

Omar89syria
03-06-2013, 18:47
مبروك على استلام البطاقة اخي
وعقبال سحب الارباح

tarkanovich
03-06-2013, 18:49
السلام
مبروك وصول البطاقة
عقبالنا

elmondal
03-07-2013, 17:34
النسبة للبطاقة اخى ممكن تفيدنى كم تدفع لاصدارها وما مصاريف السحب منها وتكون مشكور

hriga65
03-07-2013, 18:53
السلام عليكم مبروك يااخي على وصول البطاقة وماهي المراحل اللا زمة للحصول على هذه البطاقة

khalid
03-07-2013, 23:19
مبروك للجميع ولكل من لم يحصل عليه اتمنى التوفيق انشاء الله فهده البطاقة تسهل المعاملات المالية
لمستخدميها ولها عدة مزايا عند تفعيلها

mrdark
03-08-2013, 00:45
السلام عليكم مبروك يااخي على وصول البطاقة وماهي المراحل اللا زمة للحصول على هذه البطاقة

أخي الكريم خطوات الحصول عليها موجودة هنا

taoufik bajjou
03-08-2013, 01:15
السلام عليكم أخي الكريم مبروك عليك البطاقة و إن شاء الله تسحب بها مرارا و تكرارا وفقك الله ووفق جميع الأعضاء

zakariaforex
03-08-2013, 04:09
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وركاته

مبروك أخي حصولك على البطاقة

SGASOFT
03-08-2013, 11:10
بطاقة انستافوركس هي ارخص وسيلة و اسهلها للسحب في نظري
كما انها آمنة و تغنينا عن البنوك الالكترونية و كذى عن الوسطاء

tazi larbi
03-10-2013, 01:37
السلام عليكم الف الف مبروك اخي واتمنى ان تسحب بها ارباح بالالف انشاء الله ومشكور غلى المعلومة لانها ازالت الاحباط عن كثير من المنتظرين والف مبروك مرة اخرى والله الموفق

SGASOFT
03-10-2013, 08:05
ياريت حضرتك تعرفنى ايه هى مميزات البطاقة دى

bobsat
03-10-2013, 10:25
حظ سعيد ....

luky007
03-11-2013, 10:49
اخي انا كدلك من الغرب من مدينة وادي زم نصيحتي هي قم بتفعيليها
و ل تخشى شيئا فان لم تفعل تضل شبه ملغية
و مشكلتها هي انها لا يمكننا شحنها مبا شره من البنوك العادية و السلام

girges
03-14-2013, 17:19
مساء الخير اخي الكريم ..
اعذرنى اخى الكريم علي عدم افادتي لك لاني مبتدئ في مجال الفوركس
تقبل مرورى

make
03-16-2013, 14:58
ربنا يباركلك فيها وانشاء الله تسهلك كتير
والمشرفين هنا والاعضاء قايمين بشغلهم على اتم واجب
بارك الله فيهم

Haidar Ahmed
03-29-2013, 18:46
السلام عليكــــــــم
مبرررروك علي استلام الكارد
و أعقبال الاخرين..و الله الموفق

abdousrk
03-29-2013, 23:41
الف مبروك وصول البطاقة اليك عزيزي
وهي احسن البطاقات لسحب
انا كدلك من المغرب وقمت بطلبها يوم 14 من هدا الشهر
ومازلت انتظرها :)

mohamed-31
03-30-2013, 02:30
مبروك عليك اخي بطاقة الماستركارد

mouadsad
03-30-2013, 02:58

السلام عليكم اخي لاتدفعل على اي خدمة ولاكت ستدفع لى مصاريف اخرى متل مدة الاشتراك السنوي او
النسب التي تقطع في التعاملات

احمد حمدى
04-13-2013, 20:35
الف الف مبرووك اخى الكريم و عقبال ما توصللك الارباح عليها باذن الله

princofpich
04-13-2013, 22:41
مبورك عليك وياريت متنساش الناس بقه بالحلاوه وربنا يباركلك فيها

ahmaddidat
04-13-2013, 22:50
مبروك يا اخي البطاقة وان شاء الله تسحب بها قريبا وللعلم يجب عليك تفعيلها قبل طلب السحب
وان شاء الله اطلبها انا ايضا قريبا

ibrahim2015
04-14-2013, 06:47
ألف ألف ألف مبروك لقد تم طلب البطاقة من قبل أخوك إبراهيم من الجزائر
وإن شاء الله تصل للجميع

loufi20101
04-14-2013, 11:02
اولا مبيروك عليك جاري المغربي ويارب نباركلك على السحب عن قريب انشاء الله
ارجو توفير رابط الالاحالة الخاص بك لدعمك
وشكرا

ashraf askander
04-14-2013, 13:58
مبروك عليكوم يا شباب ... انا كمان في انتظار البطاقة بتاعتي و كان عندي نفس الإستفسار هل من أحد دفع مقابل خدمة التوصيل و انا أظن ان هناك مصاريف لهذا و لكن أريد التأكد من ذلك ؟

ahmedjsk
04-14-2013, 15:41
ألف ألف مبروك أخى
و العاقبة لنا

icomex2
04-14-2013, 16:35
مبروك عليك اخي البطاقة و ان شاء الله تستلم منها الارباح باذن الله
و اتمنى ان تصلني انا كذلك في اقريب وقت ممكن

forex_lionz
04-15-2013, 20:05

اعتقد بقا مش كل المكاتب

كنت بروح اسالهم كل شويه

ربنا يطمنك يا ديمو واله فكرة فعلا
ان انزل اسال مكتب البريد فعلا كل شوية عن وصولها

khaled73
04-15-2013, 20:09
كنت بسال سؤال عن كارد انستا هل السحب عن طريقة اى ماكيبنة صرف الى ولا لية ماكينات معينة؟؟معلش سؤال من مبتدىء

dadaimad
04-15-2013, 22:29
مبروك لك اخي الكريم وصول البطاقة + فعلها احسن لك لكي تتاكد الشركة من وصولها اليك
بالتوفيق لك و السلام عليكم

salma saad
04-16-2013, 18:04
الف مبروك وصول بطاقتك وانا ايضا الحمدلله بطاقتى وصلتنى بعد طلب الماستر ب 28 يوم
بالظبط من خلال البريد

luky007
04-17-2013, 10:07
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
مبروك عليك اخي البطاقة و اتمنى ان تستفيد منها و ان تربح الكثير
من الاحسن ان تفعلها و ترتاح و السلام عليكم

moez02
04-17-2013, 12:51
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

الف مبرووك اخي لعقوبة لينااا

ان شاء الله تصل للمنتظرين كلهم

nasr100
04-17-2013, 16:52
الف مبروك اخي الكريم علي وصول الفيزا وانني احسدك فعلا علي هذة السرعة
وانا في امشي الان في الطريق لطلب الفيزا لاني في مصر واريد ان اسئلك اذا كنت تعرف
كم المدة التي تذلني فيها اما لا

hamza212
04-18-2013, 15:01
بسم الله الرحمان الرحيم.السلام عليكم ورحمت الله وبركاته
مرحبا اخي العزيز اللف مبروك على البطاقة انستافوركس انا مثلك اعيش في
المغرب ومتشوق لكي اطلب تلك البطاقة

kirozoka
04-18-2013, 17:22
أنا قبل كده كنت عاوز أفعل المونى بوكرز تفعيل العنوان المفروض فيه جواب بيوصل للعنوان اللى انا كتبته فى مونى بوكرز على الرغم من انى كاتبه صح
لكن الجواب موصلش ومر عليه يجى اكتر من سنه دلوقتى وبتبقى فعلا محتاجه الواحد يتابع كل شويه معاهم ده غير انها بتفرق من مكتب لمكتب بس برضه الموضوع صعب بالنسبالى وميطمنش ممكن يكون العيب من المكان اللى انا ساكن فيه

إن شاء الله يارب
أنا حصل معايا نفس المشكلة بالنسبة للتفعيل في الموني بوكرز والجواب أتاخر لولا أن في واحد معرفة في مكتب البريد يعرف اسمي وشاف الجواب وجابهولي ماكنش وصل

slm2pac
04-18-2013, 17:57
السلام عليكم
كيف يمكنني ان اطلب مذه الماستر كارد و كم هو ثمنما

boboyacine
04-18-2013, 18:12
هنيئا لك أخي ممكن تشرح لنا أهم مميزاتها

bidaaa
04-18-2013, 18:16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخى الكريم مبروك يا ديموة عقبل الجميع
شكراً

Osman Rehan
04-18-2013, 19:26
مبروك عليك يا كبير وعقبال الجميع
انا عندى استفسار انتا كدا لما بتسحب بيها بتسحب بعمله بلدك
يعنى مثلا انا مصرى هسحب بالجنيه بسعر البنك مثلا

forexkhan32
04-18-2013, 19:27
مبروك عليك اخي البطاقة و انش اء الله تصلنا احنا كذلك
ساحاول ان اعمل على طلبها في وقت لاحق
تقبل تحياتي لك

i.smaiel
04-18-2013, 19:29
أنا مازلت أخي أنتظر البطاقة وقد طلبتها حوالي أسبوع أو 10 أيام
ألف شكر يا غالي
تقبلو مروري

forex_lionz
04-26-2013, 14:11
وصلتك فى حولى 24 يوم
يا بختك
انا تم الموافقة على طلبى وباذن الله تصل قريبا

mohamedsamy040
05-31-2013, 16:41
كويس انها وصلت ليك فى الوقت المحدد علشان فى ناس كتيرة مش بتوصل ليها فى الوقت المحدد
بس احمد ربنا بقى و حافظ عليها و اوعى تضيعها
علشان مش هتعرف تعملها من تانى

salahmc
05-31-2013, 23:43
السلام عليكم مبروووووووك عليك الماستر كارد و بالتوفيق في المستقبل انشاء الله

K.Trader
05-31-2013, 23:47
مبروك عليك البطاقة لكن هذه البطاقة لم تصلني لحد الان من بايونيير
من شهرين ان شالله تصل

forex_lionz
06-01-2013, 17:04
عقبالنا ياباشا هذه المرة الثانية لتقديم الطلب ويتم الموافقة عليه
وان شاء الله تصلنى على حسب كلام البنك فى 19/6

icomex2
06-01-2013, 18:19
مبروك اخي عن استلام البطاقة و ان شاء الله تصلني
انا طلبتها منذ مدة و لكن لحد الساعة لم تصلني سانتظر

FCBSTING
06-01-2013, 19:22
المشكل في البطاقة يا اخواني انك تسحب من صراف الالي اي سعر الدولة اي سعر كارثي لان احسانا الدولار في المنتديات يكون تقريبا ضعف السعر في البنك

انا عندي ماستر كارد و لكن لا استعملها الا في الشراء من النت اما السحب فاسحب على البايزا و ابيع في المنتديات

yazed
06-10-2013, 14:34
مبروك عليها وبالنسبه لى هى افضل وسيله وامن للسحب عن اى بنك الكترونى

saminebli
06-22-2013, 23:59
السلام عليكم
مبروك اخي انا طلبتها و قد وافقوا على مطلبي
و انا انتظر وصولها

abofaddah2013
06-23-2013, 00:02
الف مبروك يا قمر شرف لينا كلنا

amr elking
06-23-2013, 00:49
اخى الكريم من اللممكن ان تفعل البطاقة حتى لو كان لايوجد بها اموال
فاحرص على تفعيلها حتى عندما تسحب لاتتعرض لعقبات تحياتى وبالتوفيق

ayoub-bentajer
06-23-2013, 17:58
مبرووك عليك يا اخي الكريم .
انا ايضا من المغرب و اتمنالكالنجاحبادن الله.

canforex68
06-23-2013, 18:01
مبروك اخي على وصول البطاقة و حتى انا فلقد توصلت
بها منذ اليومين الفاءتين و فعلا فهي جميلة تستحق كل هذا

tooro
06-23-2013, 19:59
لو لم تكن مستعجل يمكنك إنتضار
لكني أنصحك بتفعيلها لأنك الان لا يمكنك فعل شيء و لا حتي ربطها بالبايبال
بالتوفيق

forex24day
07-17-2013, 10:29
الحمد لله على وصولها لحضرتك
والله كنت بدات افقد الامل وموضوعك طمنى رغم تاخيرها

l'optimiste
07-17-2013, 13:07
مبرووووك عليك تستاهل للمجهود

zohra
07-17-2013, 13:57
بسم الله الرحمن الرحيم
اول اخي مبروك البطاقة ام بنسب للتفعيل تتم عندم تشحنه ستخسم 16 دولار اتومتيك و نشاء الله بتوفيق لك

Habib Hammi
07-17-2013, 17:33
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
ألف مبروك أخي العزيز
و أحسن التصرف في أموالك و الله المستعان

joker7diaa
07-17-2013, 20:28
مبروك عيك يا كبير وان شاء الله تحسب عليها
انا عن نفسي طلتها منذ يومين ومستنى ردهم وكتبت موضوع مستنى الرد عليه والله يجب العواقب سليمة

gamal20
07-18-2013, 20:46
مبروك اخى الكريم وانا ايضا انتظر وصولها بفارغ
الصبر وعندنا للاسف مشكله فى البريد اتمنى انها
توصل مش تترمى

zikoforex
07-18-2013, 20:49
السلام عليكم ورحمة الله...
مبروك يا اخي فنحن ننتظرها جميعا بفارغ الصبر
العقوبة لنا ان شاء الله

salah001
07-19-2013, 01:05
السلام عليكم اخي مبرووك عليك البطاقة هي فعلا رائعة و مدة لا تتجاوز 20 يوما و بالتوفيق

Eng_Amr
07-19-2013, 06:27

اعتقد بقا مش كل المكاتب

كنت بروح اسالهم كل شويه

السلام عليكم اخى يعنى انا لو فضلت رايح جاى على مكتب البريد توصلى :(
مشكور

MAHMOUD ASHRAF
07-19-2013, 06:36
مبروك اخى على الماستر كاردولكن يجب تفعليها تقريبا لكى تعرف تسحب الفلوس منها

أحمد بيكس
07-19-2013, 17:49
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أالف مبرك أخي وربنا يباركلك فى الرصيد مقدما بالحلال ان شاء الله
بصراحة بشارة حلوة وتحفيز للذين لم تصلهم البطاقة حتى الأن أن ينتظروا فالصبر مفتاح الفرج باذن الله
تحياتي لك والف شكر ومزيدا من التقدم والنجاح

rayeswahbi
07-19-2013, 21:38
احذر أخي يجب ارسال نسخة من جواز السفر أو بطاقة الهوية و الا سيلغى حسابك

ahmeddvx
07-19-2013, 21:49
امتعك الله براحة البال
حضورك أسكنني السماء وجعلني أحلق بين النجوم كيفما أشاء
وجودك بالقرب ينير مشاركاتي
مـآ أفرحني بك يـآ صديق آلحرف ,,
دمت بحفظ الرحمن
مبروك عليك أخي

please
07-20-2013, 00:01
مبروك عليك أخي عقبالنا إن شاء الله
كم ثمنها أخي الرسوم السنوية أو الشهري إن كان هناك رسوم وهل لطلبها قيود معينة كتوفرها لبعض الدول مثلا أو أنك لن تشحن بها حسابات أخرى وتفعيل بنوك وغيره

Mr.Kareem
07-21-2013, 13:08
مبروك البطاقة ولو انها متاخرة شويتين تلاتة وعقبال ما توصل لنا جميعا ...... احترامي لك

أحمد بيكس
07-23-2013, 01:29
أكيد كلنا نتوجه بالشكر للأخ mrdark والأخ smart على جهودهم الكبيرة في هذا المنتدى ،، وبالتوفيق للجميع ..

doola2020
08-20-2013, 17:55
نتوجه جميعا لمستر مارك مندوب شركة انستا وبخصوص التفعيل فبراحتك إن أردت أن تفعله الآن أم لاحقا

ilyes chaieb
08-20-2013, 18:56
مبروك عليك البطاقة البلاستيكية
ويمكنك تفعيلها دون شحنها و ذلك من خلال موقع بايونر

تمنياتي لك بوفير الارباح

forex_lionz
08-20-2013, 19:27
والله حضرك انا مقدم عليها منذ 4 اشهر ولم تصلنى وكل فترة يقوم البنك
بارسال رسالة لتفعيل الفيزا على الرغم من انها لم تصلنى

lahcen merroun
08-21-2013, 14:17
عليكم السلام ورحمه الله وبركاته اخي الكريم
ألف ألف مبروك أخي العقوبا ليا ههه انشاء الله

kadi islam
08-21-2013, 15:30
مبروك عليك أخي ولعقوبة لنا نحن
أيضا ليس بالامر الصعب ولكن يستحق المثابرة
على الاقل تكون اكثر ضمانا لأموالك

berserkern
08-21-2013, 15:54
مبارك عليك هذه البطاقة مفيدة جدا في سحب الاموال خاصة ،هنيئا لك بك

rashab
08-21-2013, 16:23
الف مليون مبروك ويارب تكون فتحت خير عليك وعقبالنا احنا كمان
يااااااااارب مــــــــــــــــــــــــ نـــــــــــــــــــروك

hicham07
08-21-2013, 17:18
السلام عليكم
نعم اخي فمجهدات مندوبي انستا في المنتدى العزيز وضيحة
و ارج استمرار بهده الوتيرة

samieh
08-26-2013, 05:30
مبروك عليك البطاقة البلاستيكية
ويمكنك تفعيلها دون شحنها و ذلك من خلال موقع بايونر

تمنياتي لك بوفير الارباح

السلام عليكم الف مبروك يا اخى على البطاقة عقبال اما تسحب بيها الارباح ان شاء الله ..
ليا سؤال للاخ ilyes chaieb ازاى افعل البطاقة من غير ما اشحنها
ارجو الرد للاهمية
تحياتى للجميع

mvpopcina
08-26-2013, 17:57
مبروووووك ياغالي حتى انا في المغرب واتمنى الحصول عليها العبا لي انشاء الله

hebkar
08-29-2013, 21:10
عليكم السلام ورحمه الله وبركاته
بالفعل المشرفين والخبراء هنا لا يتاخرون عننا فى اى استفسار
والف مبروك على وصول ماستر كارد ويمكنك تفعيلها بالفعل كما تحب
تحياتى لك

mvpopcina
10-11-2013, 17:43
مرووووووووووووووك اخي الكريم على صول البطاقة حتى انا وصلتي اليوم طلبتها في 7 من شهر 9 والحمد لله وصلت في 11 من شهر 10
حيااااااااااااكم الله

kaaf
10-29-2013, 00:36
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مبروك يا ابن بلدي على هده البطاقة الرائعة التي توصات بها وارجو ان يوفقني الله واياكم في هدا العالم والسلام

forexaly5
10-29-2013, 00:38
مبروك اخي الكريم على وصول البطاقة اليك و التي هي فعلا احسن وسلة للسحب علهيا
و انا لم اعمل على طلبها و لكن ريثما يتفعل حسابي ساطلبها

ahmedhawash
10-29-2013, 21:37
مبروك الحصول على البطاقه واتمنى انى استطيع الحصول عليها

وهى بطاقه جميله زى ما انا سمعت عنها واتمنى انى احصل عليها وعليك تفعيلها قبل ان تسحب عليها

WASEM DALLOUL
10-29-2013, 22:38
السلام عليكم
يا أخي الكريم مبروك لك وصول البطاقة وانشالله يتم منها السحب لأرباح وفيرة ويجب عليك تفعيلها ياأخي قبل عملية السحب
وشكرا

yassine11
10-30-2013, 02:44
٠السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مبرووووووووووووووووووك عليك اخي رغم انها مكلفة شيئ ما والمزيد من اارباح اخي الكريم

abo heba
01-03-2014, 02:17
عليكم السلام ورحمه الله وبركاته
بالفعل انه فريق رائع لا يبخل علينا باى سؤال وباى مشكله ونجده بجانبنا دوما الف شكر لانيستا على اختيارها لهم
والف مبروك على الماستر كارد وعقبال السحب بها باذن الله
تحياتى لك

hamza180
01-03-2014, 02:20
اللف مبروك لبطاقة انستافوركس انا ايضا من المغرب وانشاء الله في القريب العاجل اقومم بطلب
تلك البطاقة

مصطفى حمدان
01-20-2014, 00:46
الف مبروك ليك اخى الفاضل على وصول البطاقة وطبعا من خلال التاريخ الموضح وصلتلك من حوالى سنة فياريت تقولنا عن تجربتك مع البطاقة ليستفيد الجميع والله الموفق

RomanyMoreed
01-22-2014, 00:09
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

الف الف مبروك اخي العزيز علي وصول البطاقه الخاصه بك وانا ايضآ سوف اطلبها الاسبوع القادم

تحياتي

rkarim33
01-22-2014, 17:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى العزيز
الف مبروك عقبالى انا طلبتها وبردة جالى رسايل ع الميل مفهمتهاش
ومش عارف بجد اعمل اية

waelmma
01-24-2014, 16:36
:p:yahoo::o والله يااخى الكريم انا من مصر وطالب البطاقة لى 3 شهورولم تصل الى الان وحتى
جواب مونى بوكرز لم يصلنى الى الان :p

simook2
01-24-2014, 16:46
نشاء الله مبروك عليك البطاقة و انشاء الله بالاربعح الوفيرة
اريد ان اسال mrdark انى طلبت لكاقة من بايونير و من ناتلر و ما وصلونى و ان بطاقة اودسك و فرند فندر وصلتنى
ارجو ان تفيدوتى ارجوكم فانا محتاج كثير
ولكم منى صالح الدعاء

Wdiaa41
01-24-2014, 16:56
تحياتى أسأل الله ان يرزقنا وإياكم رزقا واسعا
لك وشكرا لك

وان شاء الله بالربح
ونسأل الله الخيرة واتمنى لك ولجميع المشاركين التوفيق والسلام عليكم

تـقبـل مـروري .. بـالتـوفيـق للجميع

واتمنى لك المكسب الوفير فى سوق الفوركس ياعزيزى

yopibianco
01-24-2014, 17:07
ألف مبروك لك أخي

مستر كارد انستا فوركس تسهل الامور جدا للتاجر عند السحب والايداع وتجعل الامور الماليه اسرع واسهل وافضل بكثير

قد تستغرق حتى 30 يوم وبالتوفيق

elnosa
01-24-2014, 17:12
بسم الله الرحمن الرحيم انا لسه مبتدىء اخى فا انت حفذتنى الصراحه وشوقتنى للبطاقه الماستر كاد وتهانينا لك بها وانا لسه فى اول الطريق وانشاء الله سوف اشتريها

choroukguid
02-24-2014, 17:24
الف مبروووك عليك اخي الكريم على استقبال البطاقة
بسلام لابد لك ان تفعلها الان ولايتطلب دلك ايداع او مال التفعيل
مجانا حتى تكسب الوقت

xdorex
02-24-2014, 19:12
مرحبا الف مبروك على البطاقه انصحك بافعيلها حتى تحصل على كل المميزات في البطاقه وشكر خاص للمشرفين على شرحهم الوفي
ارجو لك التوفيق يا غالي تقبل مروري تحيااتي

dellos
02-24-2014, 21:03
السلام عليكم
مرحبا اخي مبروك عليك البطاقة اولى وانشاء الله للاعضاء المنتدى كلهم يحصل على البطاقة انا ايضا قمت
بطلبها ولكن للاسف وجهتني مشكلة

a7med84
03-23-2014, 04:04
مبروك لكل من حصل على البطاقه وعقبالنا

لانى طلبتها على عنوان البيت ول تصل ومش عارف هقدر اطلبها تانى لا هى بتكون مره واحده بس

fatma abdelhay
03-23-2014, 04:22
السلام عليكم
الف مليوووووووووووون مبروووك استاذى وعقبال يااارب كل اللى طلبها
اتمنى ان تتقبل مرورى وبالتوفيق للجميع باذن الله :) :happy:

Ahmed Rami Ben Fradj
03-23-2014, 13:22
مبروك أخي العزيز اتمنى لك الربح الوافر فالمتاجرة على انست فوركس
بتوفيق صديقي ..

ahmed mohsen92
03-23-2014, 13:23
الف مبروك يا اخى
يمكنك الان ان تسحب امولك التى تتاجر بها كما يمكنك الاستفادة من مميرزات البطاقة
بالتوفيق فى تجارة رابحة فقط تابعنا بمميزات تللك البطاقة

abokarem
08-21-2014, 01:09
عليكم السلام
بالفعل الاستاذ مستر دارك قدم ويقدم الكثير بالنسبه لنا ويمد لنا يد العون ان طلبنا اى شىء او اى استفسار
والف مبروك على الماستر كارد

walidabou
08-21-2014, 01:16
أنا أخوك من المغرب أيضا وأنا سعيد بتوصلك ببطاقة انستافوركس
صراحة لم أطلب بطاقة الاسنتا ولا أعرف مميزاتها ،، ولكن لدي mastercard التابعة لبنك neteller وهي أيضا رائعة

nuclear2010
09-30-2014, 21:43
السلام عليكم جميعا
اخى العزيز يمكنك تفعيل البطاقه فى اى وقت
تريده ولكن لابد من تفعيلها قبل ان تقوم بالسحب عليها
تقبل تحياتى

محمد عبد اللطيف
10-12-2014, 23:11
عليكم السلام
الف شكر للمشرفين وفعلا مجهوداتهم اكثر من رائعه ولا يبخلون علينا باى شىء وخصوصا مستر دارك حبيبنا
وللاسف الماستر لم تعد متاحه للسحب حاليا ولكن هناك طرق اخرى

esshazly
11-01-2014, 17:44
السلام عليكم .. مع اول تحويل اخي الكريم بيتم خصم كل المتطلبات والمصاريف اللي انت عارفها بخصوص اصدار البطاقة او المصاريف الشهرية .. وكويس خالص طالما وصلتك بالتوفيق ان شاء الله

ahmedibrahim258259
11-01-2014, 17:53
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته للاسف انستا استبدلت البطاقة بواحدة اخرى اسمها اي باي منتس
تقبل مروري اخي الكريم

اسامه كمال بدوي
11-12-2014, 02:12
السلام عليكم العضو الكريم شكرا لستفسارك
وتهانينا علي بطاقة ماستر كارد انستا واري
ان تقوم بتفعيلها حتي يمكنك السحب بها وبالتوفيق

samir1980442013
11-12-2014, 04:22
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته للاسف انستا استبدلت البطاقة بواحدة اخرى اسمها اي باي منتس
تقبل مروري اخي الكريم

السلام عليكم أخي الكريم ما معناها أنها استبدلت البطاقة بواحدة أخرى وهل البطاقة الجديدة بمميزات البطاقة الاولى وشكرا