PDA

View Full Version : لدي سؤالي مهم المرجو الاجابه..

A.mustafa
07-01-2017, 11:19
لماذا صفحه Bonus for post بيضاء هكذا ...
26248

zunebha
08-01-2017, 10:27
اخي الكريم لا تخف ولا تقلق هذا الامر كله يحدث معنا لان المنتدى يواجه مشاكل عديدة وهو الآن في حالة صيانة من اجل تصليح هذا العطل مع العلم قد قدم تنبيهات يومية عن هذا المشكل وقد ابلغنا انه سوف يحل بالقريب العاجل

احمد فوكس
08-15-2017, 21:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته . اخى الكريم اظن ان هذه الصفحة تظهر بيضاء عندما يكون
هناك اصلاحات فى المنتدى فلا داعى للقلق المنتدى من اكثر المنتديات مصداقية واكثرها شهرة على الاطلاق لا تقلق

tahar2015
11-30-2017, 23:28
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
لانه الان اصبح المنتدى يعمل بنظام جديد وستبقى بياء
بالتوفيق لك وللجميع اخي الكريم وتقبل مروري

eelgntel
12-01-2017, 18:20
اخى لكى تعرف البونص اليومى المحدد لك فى كل يوم
اضغط على معلومات عنى وسوف تظهر لى حضرتك تفاصيل الحساب بالكامل
تقبل مرورى

doaa sary
12-02-2017, 14:40
لو مستلمتش بونص قبل كدا انا شايفه ان الحساب مش مربوط اصلا لو لسة مخدتش بونص اربط حسابك اكتب رقم حسابك والباسود ودوس ع اكونت اتاش واوك عشان يتربط لكن لو بيوصلك البونص يبقا تمام وخطاء بس من المنتدى اصلا مش متظبط اليومين دول

alaa50
12-02-2017, 16:50
النظام الجديد لاحتساب البونص بقى مختلف بقى اشبه بالتقدير المختلف من مشاركه للتانيه
فانت لو عايز تحصل على بونص كويس لازم ردودك تبقى قيمه من حيث الحجم والمحتوى
يعنى ابعد عن فكرة شكرا والسلانم عليكوا ولو عندك معلومات حقيقيه ومفيده شاركها يبقى فيدت واستفدت

Mahamme
12-02-2017, 17:32
طالما رقم حساب الشركة مربوط في المنتدى يبقى مفيش قلق من اي نوع وده موجود عند كل اعضاء المنتدى لان المنتدى الان اعتقد ان فيه صيانة ولم يتم الانتهاء

احمد نصر 22
12-02-2017, 18:57
بسم اللة الرحمن الرحيم اخى الكريم انا حقيقه لا اعلم ولمنى ايضا لااعلم ماهى فايدة ان تكون بيضاء اة غير هذا ولكن من الممكن اخى الكريم ان تراسل الدعم وتكون ساعتها فى انتظار الرد الصحيح بدون شك ويكون الرد فى خلال اربع او 3 ايام

فهمى لاشين
12-05-2017, 17:03
بسم الله
بالنسبة لبعض التغييرات فىما تعودنا عليه فى المنتدى فقد اخبرونا علما
بوجودتغيرات متعددة فى الفترة السابقة القريبة ولعل ما وجدت مرجعه الى ظروف التغيير
تحياتى

Sofien
12-05-2017, 18:28
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته ، لقد تم تغير طفيف على المنتدى في ما يخص نظام حساب البونيس
ولكن لا تقلق كوم بالمشاركة بصفة طبيعية وستتحصل على بونيس في الاسبوع الثاني من كل شهر

kkk
12-05-2017, 21:08
لا تقلق هذا الامر كله يحدث معنا لان المنتدى يواجه مشاكل عديدة وهو الآن في حالة صيانة من اجل تصليح هذا العطل مع العلم قد قدم تنبيهات يومية عن هذا المشكل وقد ابلغنا انه سوف يحل بالقريب العاجل

Titodoncr07
12-06-2017, 13:34
لا تقلق اخي الكريم لان النظام تغير في المنتدى و اصبح البونيص على المشاركة تتحكم فيه عدة عوامل من بينها جودة المشاركة و مجموع اللايك الذي تم عليها بالاضافة الى ذلك التقييم

Mo7a
12-06-2017, 16:46
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
اخي الكريم نظام البونص الجديد مبقاش بيحسب بونص على كل مشاركه زى زمان فدلوقت العداد متوقف وبيتم تحديث البونص المستلم بعد تقيم المشاركات وارسالها كل شهر

muhammad ismail
12-22-2017, 18:05
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
النظام الجديد اخى الكريم مش بيقولك على عدد الردود اللى انت كتبتها او البونص اللى هيوصلك مش عارف ايه السبب لكن ده اعتقد لان سعر الرد ازداد من 0.10 $ الى 0.20 $
وده افضل طبعا لينا عشان تقدر تحصل على بونص اكبر

Najmi
01-13-2018, 23:50
مرحبا أخي الكريم
أنا عندي فكرة أريد أن أستوضحها منكم
هل أصلا تكون هذه الصفحة في العادة بها بعض العناصر
أنها عندي فارغة دائما
تقبل مروري

waelmma
01-14-2018, 07:38
:o:o:o اخى الفاضل بارك الله فيك والحقيقة انه مع النظام الجديد للبونص اصبح البونص الذى
تستحقه هو اللى بيوصلك اوائل الشهر ولم يعد عدا البونص بيعمل او تم الغائه بمعنى اخر

mahmoud111
01-14-2018, 07:43
دا النظام الجديد للبونص غير معروف إلا عند استلامه في الاسبوع الثاني من كل شهر وهذا لا يهم المهم العمل واحترام قوانين المنتدى والحفاظ على البونص عند التداول رزقنا الله وإياكم بالعمل الصالح والرزق الصالح

كامل
01-14-2018, 07:47
السلام عليكم ، اعتقد ان هذا بسبب الطريقة الجديد لحساب البونص في هذا المنتدى لذلك تم حجبه لغرض ما حقيقة لاادري ماهو ولكن الاكيد هو ان العملية اصبحت مغايرة .

emadomda
01-14-2018, 17:34
اولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي العزيز
ثانيا بصراحه لا اعرف وحتي الصوره ليست جيده حتي تفتح عندي
لكن الاخوي الكرام يقولون ان المنتدي كان يواجه صيانه ولا تقلق سوف يعود الي شكله العادي
اتمني ان لا يحدث لاحد مشاكل في المنتدي او انستا وبالتوفيق للجميع

Abo Hamdy
01-14-2018, 17:37
مفيش داعي للقلق الموضوع ده موجود عندنا كلنا , الصفحة فارغة لان مفيش حاجة فيها ممكن تتضاف غير الربط
ولو انت من الاعضاء القدامى فأكيد مستغرب ان كان المفروض يكون مكتوب في الصفحة البونص اللي انت حققته ولكنك ملقتش حاجة
وده بسبب ان النظام اتغير واصبح عداد البونص لا يحتسب في السحب وانما نظام جديد يتم العمل به الان مبني على الردود والتقييمات والاعجاب

Anas.Talaat2
01-28-2018, 20:20
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
يا أخى النظام تغير تماماً أصبح يحسب حسب المشاركات المفيدة و الاعجابات التى تحصل عليها من الأعضاء يمكنك التأكد من الكلام الذى أسفل الصورة التى تظهر بعد تعليقك أو بعد تحويل البونص فى حساب الانستا

ehabbob
02-04-2018, 22:25
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخى العضو الكريم للاسف الاجابه مش عند الاعضاءبس عند الاداره واتمنى صيانه المنتدى وتحسينه
والتوفيق من عند الله

kareem mohamed
02-04-2018, 23:47
هل هي لا يجب ان تكون بيضاء ف الاساس
انا جديد في المنتدى وهي بيضاء عندي ايضا منذ ان بدأت لا اعرف اذا كانت هكذا دائما ولكن من الممكن ان يكون الوضع كما شرحه بعض الاخوه ف الاعلى انه يوجد بعض المشكال في المنتى وهم بضدد اصلاحها لذلك نصبر ونرى ماذا سيحدث
تقبل مروري

booda
02-05-2018, 00:19
جرب وادخل بعدها بفتره لان المننتدي حاليا فيه تحديثات كبيره وجميله
الفحه هي بيضاء دائما ولكن لو المعلومات مش ظاهره كويس جرب تدخل بعد شوية وقت بالتوفيق اخي الكريم.