PDA

View Full Version : أسرار استراتيجية التلاعب السعري | خفايا الشموع اليابانيه في بورصة

XznMAn
07-13-2017, 19:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
في هدا الموضوع سنتعرف عن استراتيجية جديدة للتداول بدون خسائر انشاء الله

أسرار استراتيجية التلاعب السعري | خفايا الشموع اليابانيه في بورصة

https://www.youtube.com/watch?v=CeR3d5B6imk

Black Scorpion
07-14-2017, 01:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اشكرا اخي شكرا جزيلا على مشاركتك معنا هذه الاستراتيجية التلاعب السعري | خفايا الشموع اليابانيه في بورصة وارجو ان تكون مفيدة حقا

anas ahmed
07-15-2017, 23:00
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
شكرا لك اخي الكريم علي ما تقدمه لي و للزملاء في المنتدي من المعلومات الممتازه عن استراتيجيه التلاعب السعري في سوق الفوركس
و تقبل مروري

michael1
07-16-2017, 00:58
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
اخى العزيز ان ااعتقد فعلا ان من الممكن ان تكونهذه
الاسرارا فى التداول على الفوركس هى فعلا من الجيده جدا

ovvo
07-16-2017, 09:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. اشكرك على هذا الموضوع الرائع والشامل واتمنى ان يستفيد منه جميع اعضاء المنتدى واتمنى لك المزيد من النجاحات في المواضيع القادمة

عبدالرحمن محمد بدوي
04-29-2019, 18:57
فوركس استراتيجية اسرار التلاعب السعري وخفايا الشموع اليابانية في بورصة الفوركس تعتبر في رايي وبصراحة
اسرار قوية

zeze2017
11-10-2019, 16:03
شكرا لحضرتك على الفديو الرائع والذى من خلاله فعلا استفدت كتير جدا وياريت الاعضاء يشوفو الفديو ويستفيدو لان الطريقة سهلة وبسيطة وسهلة الفهم وياريت لو فى فديوهات تانية بحيث نتعرف على استراتيجيات وطرق جديدة ونتعلم من المحترفين من خلال الفيديوهات الجديدة الطرق الى ممكن لا نكن نعرفها من قبل وعلشان كده ياريت مزيد من الفديوهات الى فيها جديد وطرق جديدة واستراتيجيات تكون سهلة وتم تجربتها قبل كده علشان نعرف كل الجديد فى سوق العملات وكل متداول يجب عليه ان يشرح على الاقل جزء من الاستراتيجة او الطريقة الى بيتداول فيها حتى يستفيد كل اعضاء المنتدى من التجارب والمشاركة وتبادل الخبرات بين الاعضاء فى المنتدى حتى نصل الى طرق النجاح سويا واتمنى من حضرتك المزيد وشكرا لك