PDA

View Full Version : افضل استراتيجية متجربة و مربحة

garraboy
08-07-2017, 15:52
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته , النهاردة جايبلكم استراتيجية ناجحة و مجربة من ناس كتير و هى استراتيجية التداول الذكى للاستاذ احمد معطى
الاستراتيجية على فريم الساعة و اضافة ليها بعد الفيديو انك تستخدمها مع مناطق العرض و الطلب عتكون اقوى برضه
اسيبكم مع الفيديو و لازم كل الناس تجربها و انا متاكد ان شاء الله انه محدش عيندم لو جربها و مشي بالشروط اللى فى الفيديو ولا تبخلو بالشكر لو اعجبتكم

https://www.youtube.com/watch?v=aq5y4z_acWY

alqasim
08-08-2017, 00:03
موضوع راااااااائع و مفيد جدا
وشرح كااافي ووافي
شكرا لك اخي
استمرر

ghalem
08-08-2017, 01:16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..
بسم الله والصلاة والسلام على رسول الله ..
اشكرك اخي الكريم على طرح هذا الموضوع المفيد جاري المشاهدة الان وبارك الله فيك ..
تقبل مروري المتواضع و السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته

بروفسير العرب
08-13-2017, 02:10
الفديو طويل جدا جدا صعب الواحد يتابع الفديو دة كله مدة الفديو ساعتين
وشويه يعنى الواحد لو بيسمع فلم مش هيقعد دة كله الافضل ان يكون مدة الفديوهات
التعليميه صغيرة علشان الاعضاء الميتدين فى المجال مش تمل

Zydan
08-13-2017, 17:16
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته , النهاردة جايبلكم استراتيجية ناجحة و مجربة من ناس كتير و هى استراتيجية التداول الذكى للاستاذ احمد معطى
الاستراتيجية على فريم الساعة و اضافة ليها بعد الفيديو انك تستخدمها مع مناطق العرض و الطلب عتكون اقوى برضه
اسيبكم مع الفيديو و لازم كل الناس تجربها و انا متاكد ان شاء الله انه محدش عيندم لو جربها و مشي بالشروط اللى فى الفيديو ولا تبخلو بالشكر لو اعجبتكم

https://www.youtube.com/watch?v=aq5y4z_acWY

مرحبا اخواني الغوالي اعضاء المنتدى الغالي
انه من اجمل الاستراتيجيات تعطيك نقاط دخول قويه للسوق و نعكاسات تاكاد لا تذكر
ادامك الله واثابك على جهودك

garraboy
08-13-2017, 20:31
الفديو طويل جدا جدا صعب الواحد يتابع الفديو دة كله مدة الفديو ساعتين
وشويه يعنى الواحد لو بيسمع فلم مش هيقعد دة كله الافضل ان يكون مدة الفديوهات
التعليميه صغيرة علشان الاعضاء الميتدين فى المجال مش تمل

الفيديو طويل جدا بس فيه حجات عتفيدك و دى استراتيجية مربحة فهل عتكسل تشوف ساعتين فى مقابل استراتيجية مربحة , اكيد ساعتين يستاهلو و التعلم مفيهوش كسل

Anis Aliouachene
10-28-2017, 20:59
الحساب التجريبي هو موضوع الحساب الحقيقي. حساب تجريبي يعطي المزيد من الأرباح للتجار. يمكن للمتداولين أن يخسروا إذا لم يتابع المتداولون التداول التجريبي. والتداول التجريبي هو تماما التوتر أقل للتجار

walkerwalker
05-26-2018, 17:18
استراتيجية من الاستراتيجيات القوية التى يمكن الاعتماد عليها فى التداول بشكل كبير افضل شىء اولا تحديد مناطق الدعوم والمقاومات وبعد ذلك استخدام مناطق الدعوم للدخول عليها والخروج عند مناطق المقاومات

aym
05-26-2018, 18:08
افضل الاستراتيجيات متجربة ومربحة كن الاستراتيجيات المهمة التى يمكن العمل عليها فى التداول ويجبزايضا ان يتم تجربتها بعض الوقت على الحساب التجريبي

عبدالرحمن محمد بدوي
02-25-2019, 11:16
افضل استراتيجية مجربة ومربحة بصراحة من الاستراتيجيات القوية جدا خصوصا انها تحترم اخي اسعار الشارت
جيدا اخي