PDA

View Full Version : قيمة البونص زادت من 0.10 إلى 0.20

mrmrmrmr
08-10-2017, 08:38
شركة انستا فوركس دائما تراعى مصلحة العملاء قبل اى شئ لقد قامت الشركة اليوم برفع قيمة البونص من 0.10سنت إلى 0.20سنت وهذا ما كان يتمناه الاعضاء فى السابق وكان يتمنى دائما أعضاء المنتدى العربى بمعاملته مثل المنتديات الاجنبيه وهذا ما حدث الان
(دائما شركة انستا فوركس الافضل )

mohammedbash
08-10-2017, 08:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة نعم اخي لقد لاحظنا ارتفاع البونص وهدا يدل على ان شركة انستا اصحبت تعامل المنتدى العرب اسوة بالمنتدى الاجنبي شركة انستا هي من افضل الشركات الوسيطة في مجال الفوركس وهدا فرصة جيدة لنا كعضاء في المنتدى للعمل بجد ورفع مستوى البونص الخاص بنا لبدى التجارة تقبل تحياتي ووافر تقديري اخي الكريم

monir123
08-10-2017, 17:26
سلامى اعضاء المنتدى الكرام
فعلا شركه انستا بتساعد عملاءها ومبروك كل الاعضاء لكن مازال يحتسب ب10 ياريت يتفعل فعلا ويحتسب ب20 وان شاء نحقق جميعا ارباح

booda
08-10-2017, 18:11
فعلا شئ جميل جدا واتمني ان البونص يفضل ثابت كده علي طول
ويبقي التقييم بالنظام الجديد وكله هيستفاد علشان المواضيع اللي ملهاش قيمه تتحذف

ahmed.mohamed
08-10-2017, 18:33
السلام عليكم نعم تم تغيير مبلغ الردود إلى عشرين سنت و لكن لم يتم تفعيله و ننتظر هذا في الوقت القريب حتى يستفيد الجميع و تحقيق أرباح و شكرا لشركة انستا على هذا

garraboy
08-10-2017, 21:15
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة انا مخدتش بالى من موضوع الارتفاع ده هل هو فى كل الاقسام ولا اقسام معينة و هل الشكر و التقييمات و المشاركات ليها علاقة بالزيادة و بكدة عيكون لاعضاء و اعضاء لا يا ريت حد يقلنا و تقبل مرورى

anas ahmed
08-11-2017, 01:03
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
المشكله اننا مازلنا نحتاج الي توضيح لان الاقسام من الخارج مكتوب 20 سنت و عند كتابه الردود يحتسب 10 سنت و هل رفع قيمه البونص له علاقه بالشكر و النظام الجديد للبونص
و تقبل مروري

zam_bozo
08-11-2017, 12:19
شركة انستا فوركس دائما تراعى مصلحة العملاء قبل اى شئ لقد قامت الشركة اليوم برفع قيمة البونص من 0.10سنت إلى 0.20سنت وهذا ما كان يتمناه الاعضاء فى السابق وكان يتمنى دائما أعضاء المنتدى العربى بمعاملته مثل المنتديات الاجنبيه وهذا ما حدث الان
(دائما شركة انستا فوركس الافضل )

فين هما الـ 20 سنت دول طيب ما أنا شغال من الصبح المشارة بـ 10 سنت مازادتش سنت
ولو كان ده حقيقي طيب انت عرفت ازاي يعني اتصلت بالدعم وقالولك ام هي منشورة في منتدى معين
ام ان تطبيق هذا البونص هيكون من اول الشهر القادم ام ماذا؟؟