PDA

View Full Version : اقتراح جديد للاداره لمنع الردود الاسبام والرسائل المنسوخه بشكل نهائى

king
08-13-2012, 19:03
السلام عليكم

اقدم لادارة المنتدى الغالى اقتراح واعتقد انه اقتراح جيد جدا وافضل من اى طريقه اخري وهناك بعض المنتديات قامت بتنفيذ هذه الخاصيه ونجحة نجاح كبير جدا فى القضاء النهائى على الغش والردود الاسبام وارجو من ادارة منتدى فوركس العرب دراسة هذا الاقتراح جيدا وضع هاك منع النسخ وهذا الهاك سوف يحمى المنتدى من اى موضوع او مشاركه منسوخه من منتدى اخر وسوف يحمى المنتدى ايضا من الردود السبام ووضع ايضا هاك منع اضافة المشاركات اقل من سطرين هكذا وبكل سهوله لن يكون هناك اى وجود لردود السبام او غش او ردود منسوخه او حتى مشاركات عدد الحروف قليل لا تتناسب معا حجم بونص الرد المفرود ان يكون على موضوع فى منتدى فوركس العرب وهكذا مهمة الاداره تكون افضل واسهل ارجو دراسة هذا الاقتراح بعنايه والرد ونرجو القبول بائذن الله وهذا افضل لنا جميعا ان شاء الله

وشكرا

elgohary
08-13-2012, 19:49
اناا متفق معاك 200% في هذا الاقتراح

و بالنسبة لخفض الثمن للنصف اوك بس المفروض يبدؤو في بداية الشهر و ليس منتصفه ..

king
08-13-2012, 22:53
اناا متفق معاك 200% في هذا الاقتراح

و بالنسبة لخفض الثمن للنصف اوك بس المفروض يبدؤو في بداية الشهر و ليس منتصفه ..

اكيد اخى اقتراحات مفيده جدا وهذه الاقتراحات من دافع حبى وتقديرى لاول منتدى فوركس عربى متميز تابع لاكبر شركة فوركس فى العالم انستا فوركس

واتمنا فقط رد الاداره سواء بالرفض او القبول على هذا الاقتراح

واكرر مره اخرى انا لا يهمنى بونص او غيره انا يهمنى مصلحة المنتدى فى الاول والاخر

وفى انتظار رد الاداره ان شاء الله

yusef2011
08-14-2012, 03:31
فكرتك حلوه .. المقصد منها انه فيه سكربت في المنتديات

لاتقبل المشاركه الا بثلاث اسطور .. او مجموع محدد من الاحرف

ولكن اخي الكريم .. فيه ناس مايخافون الله يعني ممكن يكرر الحرف اكثر من مره ..

ebtehag
08-14-2012, 06:11
والله اقتراحك ممتاز اخى الكريم وياريت الادراره تاخد بيها او لو عندها اقتراحات اخر ياريت تبغنا بيها وتاخد على الاقل راينا فيها لاننا اعضاء فى المنتدى ده كمان نقطه مهمه لازم تطبق وهى تطبيق القانون بكل حزم على المخالف وبدون سابق انذار

hussaina2008
08-14-2012, 06:38
والله يا اخي اقتراحك جميل جدا اتمنى من المشرفين فعل ذلك للتخلص من الردود السبام وتريحونا نحن في انتضار رد المشرفين
ارجو منك تطبيق هذا النضام لانه افضلنضام اذا انتم لاتريدون زيادة عدد المشرفين

islam96
08-14-2012, 07:00
اقتراح جميل جداً وأتفق معك 100%

وأضيف إلى أنه من الضروري جداً زيادة عدد المشرفين وبالتالي تسهيل الكشف عن السبامرز

king
08-14-2012, 14:52
والله يا اخي اقتراحك جميل جدا اتمنى من المشرفين فعل ذلك للتخلص من الردود السبام وتريحونا نحن في انتضار رد المشرفين
ارجو منك تطبيق هذا النضام لانه افضلنضام اذا انتم لاتريدون زيادة عدد المشرفين

اكيد اخى هذا الاقتراح مفيد جدا للجميع سواء لنا او للاداره وانا معك
فى انتظار رد الاداره على الاقتراح سواء كان بالقبول او الرفض
وشكرا جزيلا لكل من ساهم بمجهود كبير من اجل رقى منتدى فوركس العرب

elking
08-14-2012, 14:58
ياجماعة الغريب ان المشرفين بيبقوا اون لاين
ومبيردوش على ولا موضوع معرفش فى ايه بالظبط