PDA

View Full Version : **أدارة راس المال هي أساس الفوركس (صفقات لايف على حساب الحقيقي استمرت اكثر من 6 اشهر)

aymansaleh
08-21-2017, 19:04
((السلام عليكم ورحمة الله وبركاته))
الاخوة الكرام
أقدم لكم فيديو عن أدارة راس المال هي أساس الفوركس (صفقات لايف على حساب الحقيقي استمرت اكثر من 6 اشهر)
ارجو اذا استفدت من الفيديو ان تضغط شكرا , ووضع التقييم المناسب للموضوع

https://www.youtube.com/watch?v=C2asq1Ih1F4

zunebha
08-21-2017, 21:21
اساس النجاح بالفوركس هو اتقان كيفية ادارة رأس المال بالطريقة المثالية اولا عن طريق وضع الاوامر المناسبة وبالمكان المناسب وعدم تكرار نفس الأخطاء ويبقى امر وقف الخسارة هو سر النجاح والحفاظ على راس المال مهما كان.

ortegawella
08-21-2017, 21:27
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ادارة راس المال انا شايفها انه لازم يكون الشخص مش طماع عنده صبر في دخول وخروج م الصفقة كمان ادارة راس المال انك متخطرش برصيدك لكن لو خطرت في ثواني هتلاقي نقسك بره السوق والسوق مش بيحب المخاطرة ف بعض الاحيان ممكن نخاطر ودا بنتعلمه من التجارب والخبرات اللي بستخدمها وشكرا ازا عجبك الرد دوس شكرا

BASSMA
08-21-2017, 21:31
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ادارة راس المال انا شايفها انه لازم يكون الشخص مش طماع عنده صبر في دخول وخروج م الصفقة كمان ادارة راس المال انك متخطرش برصيدك لكن لو خطرت في ثواني هتلاقي نقسك بره السوق والسوق مش بيحب المخاطرة ف بعض الاحيان ممكن نخاطر ودا بنتعلمه من التجارب والخبرات اللي بستخدمها وشكرا ازا عجبك الرد دوس شكرا

اولا السلام عليكم اخي
شكرا لحضرتك ع الرد المفيد واتفق معاك تماما في ان الطمع سبب خسارة اي صفقة ف الفوركس وعن تجربة كان معايا 1000 دولار و قد خسرت بسبب طمعي اني كنت عايزه اوصلهم ل 2000 دولار لكن الطمع ادي الي الخسارة والمخاطرة الشديدة اللي بتاجر بيها كانت السبب
اتمني من الجميع انه يحاول ميخطرش اوووي وشكرا
اذ عجبك دوس شكرا

zizoo99
08-21-2017, 23:24
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
شكرا لك اخى على هذا الفيديو فادارة راس المال هو سر من اسرار الاستمرار بسوق الفوركس حتى و لو كانت معظظم الصفقات خاسرة الا انك تستطيع الاحتفاظ بالحساب لاطول فترة ممكنة