PDA

View Full Version : أمر يحيرني واتردد في السؤال عنه

zam_bozo
09-02-2017, 18:46
في بداية انضمامي للمنتدى كنت الاحظ ان ثمن الرد 10 سنت في الأقسام التي كنت اشارك فيها بالرد وبالفعل كان البوست يحسب بـ 10 سنت..
بعدها بفترة بسيطة لا حظت ان البوسط في الأقسام التي اشارك فيها مكتوب بجواره 20 سنت ففرحت جدا وقلت سنحصل بونص جيد وعندما شاركت بالردود لاحظت انه لا زيادة عن 10 سنت أيضا
فهل الرقم ده 20 سنت معمول للدعاية ؟؟.. ام الكلام ده سيكون عند حساب البونص بمعنى اللي حسابه 150 دولار سوف ياخذهم 300 دولار كمفاجأة جيدة من المنتدى ؟؟..أم انا فاهم حاجة غلط ؟؟ ارجو التوضيح من اعضاء الادارة أو احد المشرفين المحترمين لأن الأمر يحيرني فعلا وبشدة..

snnaky
09-11-2018, 17:34
لصدقنى مرات عديدة اذكرك بأن حضرتك للأسف يبدوا لى انك حاجة من اتنين
اما انك غير مهتم بمعرفة اقسام المنتدى ومدى تخصيص كل قسم لموضوعات معينة ولايجب تكرارها فى اقسام اخرى لعدم الأختصاص او انك لا تعرف الفرق بين كل قسم وما يتناسب معة من موضوعات والحقيقة الأتنين فى منتهى السؤ ولابد من انك تدرك بشكل او اخر ان هناك اختصاصات لكل قسم ولو عندك سؤال توجة بية فى مكانة المناسب حرصا على المنتدى

Abu_Yassin
09-11-2018, 18:09
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة مرحب اخى الكريم والله انا حاليا شغال بالردود ومش عارف النظام اية بالظبط ولا طريقة احتساب البونص ازاى واتمنى عودة نظام ال١٠ سنت وبالتوفيق لك ولجميع اعضاء المنتدى الكرام