PDA

View Full Version : هل سوق الفوركس ادمان

mohamad ahmed 21
09-10-2017, 07:21
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخواني اسال نفسى متحيرا هل انا ادمنت سوق الفوركس اسال وانا اغض الطرف عما حدث لى من مرجنة متكررة
فان ما الاحظة انا من يدخل هذا السوق اذا كان خاسرا فانة يائبى الا ان ينتقم من السوق ويعود مرة اخرى
والرابح يقرح بما حدث معة ولا يتوقف ايضا عن التداول ويكتفى
فهل ترون ان سوق الفوركس فعلا ادمان ؟

ehabbob
04-13-2019, 11:31
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا لا انظر هذه النظرة للفوركس فهو ليس الا عمل اضافي و ليس عمل اساسي بمعني انك تعمل في وظيفتك بشكل عادي جدا و تتاخد من الفوركس عمل اضافي من المنزل لانه افضل عمل اضافي ممكن ان تجده في حياتك كلها لانه عمل بلا رقيب بلا وقت محدد بلا متطلبات ليست موجودة عندك اي انه عمل انت فيه صاحب العامل و العامل في نفس الوقت
و بالتوفيق للجميع

asmaamagdy3
04-15-2019, 05:32
ما شئ ابدا اسمه ادمان الموضوع انك بعد ان تجتهد في، الفوركس، تستطيع ان تحقق شذ فتظل مستمر كعمل إضافي ، جيد لك لكي تحسن دخلك و امورك

hema515
04-15-2019, 15:35
كل ما في الموضوع انو يحقق ربح اكتر ليزداد الدخل والاجتهاد في العمل لكي أصبح متداول اكبر في الفوركس وبالتوفيق للجميع أن شاء الله

drahmedmagdy
04-15-2019, 20:00
انا تعتبر الفوركس شغل و لابد من العمل عليه و التعامل معه بجهد و بذكاء للوصول للربح و التعامل والوصول للربح و الخبرة

Ahmedshakeer
04-15-2019, 20:04
فعلا الفوركس ادمان والله سواء كنت كسبان وبكدة هتسعي ورا مكسب اكتر او لو كنت خسران في الحالة ديه بتكون عايز تعوض الخسارة وفي كلا الحالتين بتخسر في الاخر

A.mustafa
07-09-2019, 20:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. ..
لا لا شئ ابدا اسمه ادمان الموضوع انك بعد ان تجتهد في، الفوركس، تستطيع ان تحقق شذ فتظل مستمر كعمل إضافي ، جيد لك لكي تحسن دخلك و امورك بالتوفيق للجميع. ...

theprof
07-10-2019, 00:52
انا بعتقد انه عامل نفسيانت عايز تشوف تحرك السوق كل ثانية ازاي وده عامل التشويق اللي في الفوركس زي ماتشات الكورة انت ممكن تكون مش متابع الماتش ولا حتي تعرف مين بيلعب ومع ذلك اول لما يدخل هدف تقوم تشوف مين اللي جابه وتستني لما تشوف الهدف وبعد كدة تروح تشوف اللي وراك
واهتمامك بيه ذلك لحب الربح اللي هيجي من وراهارجو منك تقييم مستواك جيدا بدون ان تضحك علي نفسك قبل المجازفة باموال تقبل تحياتي

hamadasalama2
07-10-2019, 00:59
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته للاسف الشديد سوق الفوركس فعلا ادمان ومن يدخل هذا السوق لا يستطيع الخروج منه اطلاقا بل تريد دائما ان تتداول وتتعلم فيه وتحاول كيفيه الربح منه وعندما تخسر تنقطع لفتره ثم تعاود الي اسلوق مره اخري وهذا ما يؤكد لنا انه بالفعل سوق ادمان ولكن يا اخي الكريم لا تدجعل الادمان يشغلك عن امور حياتك فلا بئس ان تتداول وان تكون مدمن في حب سوق العملات الفوركس اما ان يشغلط السوق عن عملك واسرتك واي شئ اخر له اولويه في حياتك فهذا هو الخطا ولابد حينها من وقفه مع النفس والله اعلمم

elsiafy1
07-10-2019, 05:01
انا بعتقد انه عامل نفسي
انت عايز تشوف تحرك السوق كل ثانية ازاي
وده عامل التشويق اللي في الفوركس زي ماتشات الكورة
انت ممكن تكون مش متابع الماتش ولا حتي تعرف مين بيلعب
ومع ذلك اول لما يدخل هدف تقوم تشوف مين اللي جابه
وتستني لما تشوف الهدف وبعد كدة تروح تشوف اللي وراك
واهتمامك بيه ذلك لحب الربح اللي هيجي من وراه