PDA

View Full Version : مؤشر زوايا جان المطور

michael1
09-11-2017, 21:25
مؤشر زوايا جان المطور

(لو اعجبك الموضوع ارجو منك ان تقيم الموضوع والضغط على شكرا)

https://www.youtube.com/watch?v=r19QYG1qJ_Y

hanane hanane
09-12-2017, 00:03
بسم الله الرحمان الرحيم

بارك الله فيك على الموضوع القيم والمميز

وفي إنتظار جديدك الأروع والمميز

لك مني أجمل التحيات

وكل التوفيق لك يا رب
..............

tahamohamed
09-12-2017, 05:44
السلام عليكم اخى
اسال الله لك دوام الصحه والعافيه
بالنسبه مؤشر زوايا جان المطور فانه جيد جدا
نشكرك على هذا الموضوع وديما فى نجاح

castoil
09-12-2017, 07:57
مؤشر زوايا جان المطور مؤشر أكثر من رائع و يحتوى على الكثير من الزوايا و الخطوط و أيضا الاشكال مما يصعب على مبتدئ مثلى أن يعمل به لكن أتمنى التوفيق لك و لجميع المتداولين إن شاء الله

aym
09-12-2017, 09:09
مؤشر زوايا جان واسرارة موضوع مهم اخى فى التداول ان يعرف المتاجر اكثر من طريقة لتحديد الدخول فى الصفقات بطريقة صحيحة ونشكرك اخى على تقديم مثل هذة الانواع الجيدة فى التداول

sob81
09-12-2017, 11:09
مؤشر زوايا جان المطورة نشكر اخى على تقديم مثل هذة الطريقة الجيدة فى التداول ولكن يجب على المتاجر اختيار احدي الطرق التى تتناسب معة فى التتداول ويتم تجربتها فترة على الحساب التجريبي ومعرفة ما هى النتائج التى يمكن الحصول عليها

michael1
09-12-2017, 20:40
وعليكم السلام ورحمه اللة وبركاته
اعضاء المنتدى الكريم فعلا هناك الكثير من الزوايا السعرية
لاستراتجية جان فى الفوركس

zam_bozo
09-12-2017, 20:47
بص يامشيل الموضوع انا عارفه وشفت الفيديو ده اكتر من مرة .. انا ما بقولكش الموضوع مش كويس والا الفيديو فيعيب لا سمح الله
انا بس برد عليك عشان أعملك لايك وتقييم واشوفك هتعمل معايا ايه ان كبرت وماعملتيش على مشاركاتي هكبر وان عملت حركة جدعنة
هتشوف الجدعنة على اصولها كده انا عداني العيب وده لايك شكرا وتقييم ممتاز عاوز حاج تاني أي خدمة ياعم

michael1
09-12-2017, 20:58
بص يامشيل الموضوع انا عارفه وشفت الفيديو ده اكتر من مرة .. انا ما بقولكش الموضوع مش كويس والا الفيديو فيعيب لا سمح الله
انا بس برد عليك عشان أعملك لايك وتقييم واشوفك هتعمل معايا ايه ان كبرت وماعملتيش على مشاركاتي هكبر وان عملت حركة جدعنة
هتشوف الجدعنة على اصولها كده انا عداني العيب وده لايك شكرا وتقييم ممتاز عاوز حاج تاني أي خدمة ياعم

يا باشا وانا ايضا بحب دائما ان ارد الجميل
الى اى شخص قام بقرائء المواضيع لدى وشكرا لك وتقيم ايضا
وارجو ان تتقبل تحياتى

ahmed.mohamed
10-01-2017, 17:55
السلام عليكم هذا المؤشر خاص بطريقه المتاجرة بالزوايا السعرية الزمنية و هو من صنع ابو حمزة يسهل على المتداول رسم القناة وتحديد الزوايا و النجمة ببساطة دون عناء و هو المعتمد حاليا من طرف المتاجرين بطريقة جان

A.mustafa
01-20-2020, 19:15
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ...
مؤشر زوايا جان المطورة نشكر اخى على تقديم مثل هذة الطريقة الجيدة فى التداول ولكن يجب على المتاجر اختيار احدي الطرق التى تتناسب معة فى التتداول ويتم تجربتها فترة على الحساب التجريبي ومعرفة ما هى النتائج التى يمكن الحصول عليها بالتوفيق للجميع ...