PDA

View Full Version : ازاى تشحن حساب الفوركس

one12
09-12-2017, 10:11
لما تفتح الحساب وتاخد رقمه هاتدخل على موقع الشركة وهيبعتولك اميل بطرق الايداع فى حسابك .. فى طرق كتير زى حوالة بنكية لرقم حساب شركة الفوركس او بالفيزا او بالبنوك الالكترونية
بس اسهل طريقة للايداع هيا الفيزا .. واول ماتدخل على الموقع وتشحن حسابك ب 100 دولار مثلا هينزلو فى حسابك فى نفس الوقت وتبدأ بالتداول
ولما تحقق ارباح برده هاتدخل على الموقع وتعمل طلب لسحب الربح وهتختار برده ان الربح ده يجيلك على حسابك البنكى فى مصر او الفيزا

hanane hanane
09-20-2017, 23:30
بارك الله فيك أخي الكريم .. موضوع مهم و
شرح وافي سيستفيد منه الجميع ان شاء الله
مشكور أخي على هذا الموضوع القيم وننتظر
منك المزيد ..
...........................................

doaa sary
09-21-2017, 20:15
سهل جدا بس نودع لية ومعانا بونص ههه
عموما من صفحتك الشخصية تدخل ع الشمال عمليات مالية سحب او ايداع تختار وتختار البنك المناسب وتتتبع التعليمات المطلوبة اميلك المبلغ وهكذا
بالتوفيق للجمييع

ahmed.mohamed
09-21-2017, 21:17
السلام السلام لشحن حسابات الفوركس هناك العديد من الوسائل التي تسهل هذه العمليات منها البنوك الالكترونيه مثل البايبال و نتلر و اسكريل و بايزا و بايبر و كذلك التحويلات البنكية و الفيزا كارد و المتداول يختار و يعتمد الوسيلة التي تناسبه في عملية السحب و الإيداع

محمد جزيري
09-21-2017, 21:21
طرق الايداع لدى وسطاء الفوركس اصبحت من الامور السهلة جدا ولا يوجد فيها تعقيدات حتى لمن لا يتوفر على ارصده الكترونيه
ففي بعض الوسطاء تسمح لك بتعبئه رصيدك عن طريق صديق بتحويل مبلغ معين من المال من حساب الى حساب اخر

moha-star
09-22-2017, 18:12
*الســــــلام علــــــــــــيــــكم و رحمــــة الله و بركـــــــاتـــه*

بالنسبة للشحن اخي الكريم انه ما يجب على المبتديء هو اختيار كلمة ايداع على الشركة ومن ثم

يختار البنك الاليكتروني من بين البنوك التي تدعمها الشركة ثم يقوم بملاء البيانات بشكل سليم

بالتوفيق للجميع