PDA

View Full Version : -:> فوركس |احتراف الاسكالبين <:-

boooody
09-28-2017, 02:28
-:} الســـــــلام عليــــــــــــــكم ورحـــــــــــــــمه الله وبركــــــــــــــاته {:-

الفوركس مجال ممتع جدا ولابد من ان تكون ذو صبر

ولذلك اود ان اقدم لكم فوركس |احتراف الاسكالبين .

https://www.youtube.com/watch?v=1OfQ7gPVWHg&t=92s

:bravo: تقبلوا فائق الإحترام والتقدير :bravo:

anaboda
09-28-2017, 04:58
انا عن نفسى بحب شغل الاسكالبينج جدا وان شاء الله فى الفترة القادمه هشتغل اسكالبينج فقط بس اكيد فى شركه تانيه غير انستا فوركس لان شركه انستا لاسف لا تدعم الاسكالبينج ودا شرط من شروطها فى البونص

doaa sary
09-29-2017, 02:19
تحترف الاسكالبينج او اى استراتيجية ازاى
انك تجربها كذا مرة لمدة لا تقل عن 3 شهور ع حساب تجريبى
انا عن نفسى حبيت الاسكالبنج
لانة سهل 5نقطة كدا
اخطف واجرى

Hany mostafa
09-30-2017, 13:43
تحترف الاسكالبينج او اى استراتيجية ازاى
انك تجربها كذا مرة لمدة لا تقل عن 3 شهور ع حساب تجريبى
انا عن نفسى حبيت الاسكالبنج
لانة سهل 5نقطة كدا
اخطف واجرى

أستطيع أيضاً أن أخطف بنفس الطريقة نقاطاً أكثر و أجري لو طبقنا نفس ما تفعلين على فريم أكبر قليلا@ً كالربع ساعة مثلاً
مع تمنياتي بالتوفيق

hanyahmed
09-30-2017, 14:13
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
استراتيجية الاسكلبنج استراتيجية جميلة ولكن يجب ان يراعى المتداول وقت الاخبار ولا يخاطر بهذه الاستراتيجية لانه ممكن ان تعرضه لخسارة راس المال بالكامل

mohcine amari
10-01-2017, 19:36
السلام عليكم و رحمة الله
لكي تحترف السكالبينغ اولا عليك احتراف التداول اليومي و تصبح قادر على تحديد الحركة بنسبة عاليه هذا اول شيء لانو يجب ان تكون صفقاتك مع اتجاه الحركة ثم عليك ان تكون ذو خبره لتكتسب رزانه و ثقة في النفس فنفسية المتداول لها دور كبار فما بالك لما تتعامل مع صفقات مدتها ثواني بعفود كبيره ..... بالتوفيق

A.mustafa
01-20-2020, 19:25
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ...
بحب شغل الاسكالبينج جدا وان شاء الله فى الفترة القادمه هشتغل اسكالبينج فقط بس اكيد فى شركه تانيه غير انستا فوركس لان شركه انستا لاسف لا تدعم الاسكالبينج ودا شرط من شروطها فى البونص بالتوفيق للجميع ...