PDA

View Full Version : ضرورى بالله عليكم

mbhs2010
09-29-2017, 05:56
لى استفسارين
الاول جالى رساله من الشركه ان لى 1000 دلار ستارت اب بونص
وانهم خدتهم على رقم حساب غير رقن خساب اللىىكلعلى بعد مسحلت
اجيب الالف دلار ازاى
وهل فعلا حقيقيه

الاستفسار التانى
لو اخطات في فتح الخساب وعاوز ارجع الخساب اسلامى اعملها ازاى

hooda
02-12-2018, 14:59
اخي ارجع افتح الاميل اللي فعلت بيه الحساب هتلاقي رقم حسابك والسرفر والباص بتاعك هتدخلهم علي المنصه هتلاقي البونص علب المنصه
بنسبه لتغير الحساب اسلامي او التعديل فيه علي حسب كل شركه في شركات ممكن تغير وشركات لا

ehabbob
02-12-2018, 20:59
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخى العضو الكريم اشكرك على المشاركة وعلى سؤالك واتمنى من الاعضاء ان يردوا على طلبك وسؤالك وتستفيد من الاجابة لانى فى الحقيقة لم افهم قصد سوالك
والله هو المستعان

DR-olf
02-12-2018, 21:29
لم افهم سؤالك برجاء التوضيح اكثر
يعنى انت مثلا اخذت بونص من اى شركه واتحولو على اى حساب انا مش فاهم السؤال ممكن توضيح اكثر

احمد نصر 22
02-12-2018, 21:35
بسم اللة اخى الكريم احب اقول لحضرتك ان الرساله الى حضرتك كاتبها فى حد ذاتها غير واضحه بالمرة ولكن المشكله التانيه دية حلها سهل خالصص وهيا انك تقوم بمرساله الدعم الفنى والشركات الكبرى تعرف فقط من خلال الدعم الفنى الخاص بها وهذة الشركه بها دعم فنى على اعلى مستوى وتستطيع ان تحل لك مشكله الحساب الاسلامى فى اسرع وقت

doaa sary
02-14-2018, 00:10
وحكاية الحساب اسلامى اعتقد مينفعش وكلم الدعم لو فيها تغير لكن معتقدش فية فاتعمل حساب تانى جديد اولا دول بونص وعرض يتطلب تعمل ربح100 وتودع 100! والالف دولار بيتسحبو تانى يعنى فكك منو وخليك ف بونص الردود بتاعه المنتدى

amine saddiki
02-23-2018, 18:52
اخي الكريم لم اجرب التداول على بونص الالف دولار لكن اعتقد انه غير شغل جيدا اما بالنسبة للتاني فيمكنك صلح دالك الضرر و دالك في حسابك إنستا فوركس و شكرا