PDA

View Full Version : مشكلة ### قمت بتحويل من انستا الى ليبرتى ولم يتم تحويله حتى الان

msh4egy
08-15-2012, 23:18
السلام عليكم

انا واخد حساب بونص من المنتدى لشهر 7

وبعدها عملت صفقة وحولت 90 سنت من حسابى الانستا على الليبرتى وقالى ان العملية تمت بنجاح وسيتم التحويل
وحتى الان مر اكتر من 24 ومافيش حاجه اتحولت على الليبرتى

رغم ان الـ 90 سنت اتسحبوا من حسابى فى انستا

Mohamed90
08-15-2012, 23:39
اخي العزيز فقط اصبر اذا كنت ارسلتهم البارحة ان شاء الله غذا يكونو عندك

Desperate
08-15-2012, 23:47
يا رب متستلم ابدا ولا شلن
انت ردودك كلها سبام اساسا
اذا كان داخل موضوعى انا
عامل يجى 5 ردود هم هم نفس الرد وناقلهم من عضو تانى
وعايز تكسب ,, ايه يا عم مبتفكرش فى ربنا مش فى حاجة اسمها حلال وحرام
ولا انت فاكرها كوسة داخل الجنة وخلاص

ارحم نفسك وارحمنا وارحم الادارة اللى بتعذب نفسها عشان تفحص الردود وممكن الواحد يسهو ويعدى عليه رد او حاجة
وانت حضرتك مستلم بونص حرام فى حرام من مجهود اعضاء تانية والله اعلم مسجل بكام عضوية اساسا

لا وعايز تسحب وكمان قلقان على 90 سنت بتوعك ..

يا اخى دا انت مستفز وجارى تبليغ الادارة باسم عضويتك والموضوع بتاعى اللى حضرتك بوظته بالكوبى بست

ويا رب متسلتم مليم احمر و تاخد بان كمان

meroo
08-15-2012, 23:49
فعلا يوجد مشاكل فى السحب وبيتاخر كتير جدا عن المعتاد من انستا رغم انى كلمت الدعم اكتر من مرة
دلوقتى السحب بيقعد لاكتر من 24 ساعة وانا فى الموقف ده دلوقتى ربنا كريم

silverfox
08-15-2012, 23:52
يا رب متسلتم ابدا ولا شلن
انت ردودك كلها سبام اساسا
اذا كان داخل موضوعى انا
عامل يجى 5 ردود هم هم نفس الرد وناقلهم من عضو تانى
وعايز تكسب ,, ايه يا عم مبتفكرش فى ربنا مش فى حاجة اسمها حلال وحرام
ولا انت فاكرها كوسة داخل الجنة وخلاص

ارحم نفسك وارحمنا وارحم الادارة اللى بتعذب نفسها عشان تفحص الردود وممكن الواحد يسهو ويعدى عليه رد او حاجة
وانت حضرتك مستلم بونص حرام فى حرام من مجهود اعضاء تانية والله اعلم مسجل بكام عضوية اساسا

لا وعايز تسحب وكمان قلقان على 90 سنت بتوعك ..

يا اخى دا انت مستفز وجارى تبليغ الادارة باسم عضويتك والموضوع بتاعى اللى حضرتك بوظته بالكوبى بست

ويا رب متسلتم مليم احمر و تاخد بان كمان

فين الموضوع يا كبير وانا هحقق بشخصى فى الموضوع دا

Desperate
08-16-2012, 00:02
فين الموضوع يا كبير وانا هحقق بشخصى فى الموضوع دا

اتفضل يا غالى وشكراا لاهتمامك
الموضوع هنا (http://forex-masr.com/showthread.php?2210-ده-اللــى-بيحصـــل-لمـــا-تقــــدم-الفوركــــس-لشخــــص-جديـــد!&p=113417#post113417)

اول لما تفتح الرابط هتلاقى الرد اللى عمله الاستاذ فى وشك علا طوول بعد كده انزل تحت شوية هتلاقى نفس الرد
تانى مع العلم ان نقله من احد الاعضاء وكمان تخيل نفس الرد ده لو رجعت بالصفحات هتلاقيه مضاف تانى وهو اللى ضيفوا بردوا يعنى ممكن يكونوا اكتر من 5 ردود داخل نفس الموضوع

كمان هتلاقى عضو اسمه madoxegy
نفس النظام بتاع العضو ده وناقل الردود وداخل نفس الموضوع وانا بلغت عن اكثر من مشاركة ليه

ربنا يعينك