PDA

View Full Version : العضو ميما نصاب هو واللي مشغلهم تعالوا اقروا بسرعة

Pages : [1] 2 3 4

الشيماء
09-25-2013, 09:40
انا كنت عالفيس بدور علي شغل دخلتلي واحده اسمها ايمان مصطفي وادتني عضوية هنا عالمنتدي باسم ميما وكمان ادتني الباسورد دخلت وبقالي اربع ايام بكتب ردود ومكنتش بقوم من عالجهاز وتعبت اوي فيهم ولما طلبت منها الحساب قفلت حسابها عالفيس وكمان غيرت الباسورد بتاع ميما فعملت عضوية باسمي عشان اشتكي منها هنا عالمنتدي حسبي الله ونعم الوكيل يرضي مين بس عموما عند الله المنتقم

لمياء
10-29-2013, 16:00
امممممم
الله يعوض عليكى ويصبرك باذن الله
انتى ممكن تبعتى الاميل الى هى مسجله بيه لاداره المنتدى وتسبى شكوتك
ومعلش مره تانيه مفيش حد بيتعلم ببلاش

محمد 123
10-31-2013, 22:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخى على طرح المعلومة
التى افادتنا جميعا وفى انتظار كل جديد تقدمه وربنا يوفق السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الموضوع كتير
سهل والشرح مبسط الله يعطيك العافية يا اخى

---------- Post added at 07:55 PM ---------- Previous post was at 07:53 PM ----------

التى افادتنا جميعا وفى انتظار كل جديد تقدمه وربنا يوفق السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الموضوع كتير
سهل والشرح مبسط الله يعطيك العافية يا اخى

alaa545
10-31-2013, 22:59
معلش يا اختي فعلا الناس مبقاش عندها ضمير قولي حسبي الله نعم الوكيل والله لن يضيع حقك وه يممكن صفقه تضيعهم منها ف دقيقه واحده استعوضي ربنا فيهم واديكي اتعلملتي درس في حياتك وده اكر حاجه انتي استفدتيها ف الدرس ده

alaatreka
10-31-2013, 23:21
طب وانتي ليه دخلتي بهذا الحساب
كان من الاولي ان تفتحي حساب خاص بيكي انتي وتكون بتاعك واذا كانت هذه العضوة تريد ان تستفيد من مشاركتك كنت سجلتي من تحتها كانت هتكسب وانتي هتكسبي
يلا حسبي الله ونعم الوكيل
انتي ابدأ من جديد واعملي حساب في انستا فوركس واربطي الحسابين ببعض عشان يتم تحويل البونص عليه

abo heba
11-01-2013, 01:16
اهلا بكى اختى
ولا يهمك ربنا يعوضك خير ولا تياسى فالتعلم يحتاج لمده وابداى من جديد لكى يكون
لديكى حسابك المنفصل وان واجهتك اى مشكله المنتدى والخبراء لا يتاخرون عن اى عضو
تحياتى لك

ayman.shosha
11-01-2013, 02:34
ده عشان بس نتعلم
اننا لا ننساق وراء الكذابيين
ولا احسن من الامور الواضحة
من فضلك اعملى على المنتدى وتعلمى الفوركس
واربحى المال من المتاجرة وليس من عمليات بيع الحسابات فهى مخالفة..

karam22
11-01-2013, 02:36
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وليه تروح تفتح حساب بتاع حد
متعمل حسابك باسمك وبياناتك عليه بتاعتك
ربنا يعوض عليك تعبك مفيش مشكله اخدت خبرة كبيرة اهو

haithamtito
11-01-2013, 02:45
خلي بالك ان كده انتي بتقولي انك بتعملي اسبام في المنتدي يعني انتي فاتحة اربع ايام ورا بعض بتنزلي في ردود
عشان البونص تجمعيه في يومين تلاتة وهي نصابة ازاي مفهتمش القصة بالظبط بس فيه نصابين كتير جدا ف المجال خلي بالك منهم

tazi larbi
11-01-2013, 02:55
السلام عليكم سلمي امركي لله ةعويها في الشهر القادم وانشاء الله بعد كسب العلم والصر ستصلين الى هدفك فقط لا تحبطين وقولى حسبي الله ونعم والوكيل واكتفي اتمنىلكي النجاح والله الموفق

boudra zakaria
11-01-2013, 02:57
1. لجني الأرباح من التداول في سوق الفوركس، يجب على المتداول ان يكون صاحب معرفة تمكنه التكهن بتقلبات السوق وتدله متى وماذا يجب عليه الشراء أو البيع. في اطار ذلك, عليه اكتساب معرفة التحليلات الفنية والدروس ومعرفة قواعد العمل وأسعار الفائدة في البلدان وحالتها الاقتصادية ، والتوازن في التجارة والاستثمار فيها.
ونوصيه تعقب التطورات بشكل يومي لمعرفة المزيد في مجال الفوركس وعن تحليلات السوق والاستثمار في العملات الأجنبية. ومن المهم فهم الخيارات الاستثمارية في السوق ومعرفة المصطلحات الأساسية. وتساعد هذه المعرفة في بداية تداول النقد الاجنبى في منع الخسائر والأخطاء. وأي محاولة للتداول بدون التحليل تعادل اللعبة. واللعبة هي متعة حتى اللحظة التي تخسر فيها المال الحقيقي...

محمود مرعى
11-01-2013, 05:27
انا كنت عالفيس بدور علي شغل دخلتلي واحده اسمها ايمان مصطفي وادتني عضوية هنا عالمنتدي باسم ميما وكمان ادتني الباسورد دخلت وبقالي اربع ايام بكتب ردود ومكنتش بقوم من عالجهاز وتعبت اوي فيهم ولما طلبت منها الحساب قفلت حسابها عالفيس وكمان غيرت الباسورد بتاع ميما فعملت عضوية باسمي عشان اشتكي منها هنا عالمنتدي حسبي الله ونعم الوكيل يرضي مين بس عموما عند الله المنتقم

اولا برنا يعوض عليكى وان شاء الله حضرتك تقدرى تجمعى بونص تانى وتبدأى من جديد ولازم تعرفى حاجة ان عمرها ما هتكسب
لان البونص ده مش من حقها خالص

بوسي
11-02-2013, 10:02
ربنا يعوضك من اوسع ابوابه
ومعلش الدنيا لازم تتعلمى منها كتير
وبالذات فى مجال الفوركس

latraaa
11-02-2013, 10:34
و الله عيب و عار لمثل هؤلاء، و و أتمنى من المشرفين على المنتدى أن يقوموا بإجراءات ردعية لمثل هده التصرفات، و أتمنى من الإخوة الكرام أن يتخلوا عن مثل هده التصرفات، و يقوموا بالعمل بأنفسهم ي حساباتهم، بالتفويق لك و للجميع إن شاء الله

forex_lionz
11-02-2013, 12:33
ربنا يعوض عليك وممكن حضرتك تتواصلى مع ادارة المنتدى وتزوديهم
بالمعلومات واسم الحساب علشان يتخذوا معاها الاجراءات اللازمة لان ممنوع اصلا امتلاك اكثر من عضوية لشخص واحد

yassoo011
11-02-2013, 14:24
هي استغلتكل في عمل عدد اكبر من المشاركات لكي يكون لديها رصيد بونص
ولكن امنتدى اساسه المشاركة الفعالة في المجال واعلتعلم وليس البونص فقط

waelmma
11-02-2013, 14:29
:yahoo::o:)) المفروض كنت سجلتى ببياناتك انتى بعيد عنها
اعملى حساب جديد ببيانتك انت ويعوض عليكى ربنا :o

NhajajN
11-02-2013, 14:33
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته الله يعوضك يا اخي
بس انت الان قد تعلمت درس وما راح تقع في الفخ مرة تانية
والخين انت سويت حسابك الخاص وراح تكون مطمئن واتمنى لك التوفيق انشاء الله

ABDO010
11-02-2013, 14:41
معلش الله يعوض عليكي بالخير بس ياريت بتعتي للأدارة ممكن يككون لها رد فعل

tarek ahmed
11-02-2013, 14:54
ربنا يعوض عليكى و علينا بالخير و اتمنى من الله سبحانه وتعالى ان نربح من شركة انستا ان شاء الله تعالى لانى بصراحة قلقان شوية لا نى بسمع ان البونص بيختفى

WASEM DALLOUL
11-02-2013, 14:57
السلام عليكم
شكرا لك يا أخي الكريم على هذا التحذير وجزاك الله كل خير وبارك الله فيك ارجو أخذ الحذر
وارجو التوفيق والنجاح للكل

أحمد مصطفى
11-02-2013, 15:21
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أختى العزيزه دا درس تتعلمى منه فمتزعليش إن الله لا يضيع أجر من أحسنا عملا أكيد ربنا هيعوض عليكي فحاجه تانيه المهم إنك تكونى فعلا اتعلمتى .

هدىابراهيم
11-15-2013, 18:30
فعلا الناس مبقاش عندها ضمير قولي حسبي الله نعم الوكيل والله لن يضيع حقك وه يممكن صفقه تضيعهم منها ف دقيقه واحده استعوضي ربنا فيهم واديكي اتعلملتي درس في حياتك وده اكر حاجه انتي استفدتيها

ahmedshetos97
11-15-2013, 18:37
السلام عليكم ورحمة الله تعالي وبركاتة
معلش خيرها في غيرها وانا والله حصل معايا نصب كتير ومن اعز اصحابي لكن قدر الله وما شاء فعل

shico73
11-17-2013, 09:50
امور النصب تصل الي هنا كمان مش كفايه الشركات كمان احنا اتعلمنا منهم النصب كمان .................................................. ................

walid-c3
11-17-2013, 12:03
الله يعوض عليك اختي الفاضلة شيماء
انتي من المغروض كان تقرئي وتفهمي قبل ماتدخلي لاي مكان تقبل مروري اختي

رفيق محمد
11-17-2013, 12:15
موضوع صعب فعلا نصب علنى عليكى ارسال شكوى لادارة المنتدى
حتى توقف هذه العضوة وبالتوفيق للجميع فى هذا السوق اللى مالوش امان
وعوذى مجهودك بشغلك لحسابك الخاص

dodovedo
11-17-2013, 12:33
اخى الكريم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
المهم انك اتعلمتى وابدئى انتى بنفسك وربنا يوفقك
وتعملى ردود وتقدرى تتاجرى بحسابك
تقبلى احترامى

mohmead ragibi
11-17-2013, 12:35
اهم شي في هدا المجال التعلم والتعلم والايفاده والتعلم والصبر وعدم الطمع وعدم التسرع . وارجو التوفيق لي الجميع.

mazen2508
11-17-2013, 16:53
اختى الفاضله تحياتى
رصيدك لم يضع بل هو موجود فىما هو اعلى من اى منتدى اوفوركس
لكنه في خزائن من لا يضيع عنده حق فسرقة العباد يرها رب العباد
فلا تفكير في الماضى وابدئ من الان في استكمال رصيدك

ramym
11-17-2013, 17:12
عادي يا اخي اللي عند ربنا مش بيروح وانت تعبت وهتاخد حقك منه او منها في وقت م الاوقات متقلقش وحاول انك تكون حريص اكتر
علي حسابك وحاول تبلغ الادارة ممكن يكون فيه اجراء منها

هدىابراهيم
11-20-2013, 06:24
فعلا الناس مبقاش عندها ضمير قولي حسبي الله نعم الوكيل والله لن يضيع حقك وه يممكن صفقه تضيعهم منها ف دقيقه واحده استعوضي ربنا فيهم واديكي اتعلملتي درس في حياتك وده اكر حاجه انتي استفدتيها

Ahmed2020eg
11-20-2013, 13:39
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ثقي تماما ان ما سرقته من مجهودك وتعبك لن تنتفع به تماما وتستاتيها صفقة تاخذ منها الاخضر واليابس وان قامت ببيع البونص ولم تتاجر به فسياتها من عندك ربك ما يعلمها درسا لعلها تفهمه
اما عنك فلا تثقي في احدا يملك الباسوورد لحساب تقومين فيه بمجهود
لا تيأسي وتعلمي وحاولي مرة اخرى وبركة مجهودك لن تضيع ثقي تماما انك ستجديها يوما تنهال عليكي من حيث لا تحتسبي اسال الله لكي السداد والثبات
اسال الله التوفيق لي ولكم
تحياتي لجميع الاعضاء

adamtamer
11-20-2013, 13:44
محدش يعرف الخير فين وهيه ممكن جبتك لهنا علشان تعمللها بونص
وانتى مكنتيش تعرفى حاجه عن الفوركس اديكى بقيتى في منتدى كبير وفيه كل حاجه حاوللى تتعلمى الفوركس واشتغللى عليه وان شاء الله تحققى أرباح كبيره

محمد رجب
11-20-2013, 13:45
رصيدك لم يضع بل هو موجود فىما هو اعلى من اى منتدى اوفوركس
لكنه في خزائن من لا يضيع عنده حق فسرقة العباد يرها رب العباد
فلا تفكير في الماضى وابدئ من الان

Mohamed Morsy
11-20-2013, 13:56
و الله عيب و عار لمثل هؤلاء، و و أتمنى من المشرفين على المنتدى أن يقوموا بإجراءات ردعية لمثل ..
التصرفات، و أتمنى من الإخوة الكرام أن يتخلوا عن مثل هده التصرفات، و يقوموا بالعمل بأنفسهم ي حساباتهم
، بالتفويق لك و للجميع إن شاء الله

mimoforex
11-20-2013, 14:00
والله عيب على الذين يقومون بمثل هذه الاعمال
ولكن يا اخي لماذا لم تقم من البداية بفتح حساب باسمك و تضمن جهودك

محمود مرعى
11-20-2013, 14:29

اولا ربنا يعوض عليكى وان شاء الله ربنا هيكافئك بحاجة احلى من كده وبرزق واسع اما الاخت اللى ميما دى انا عايزك تعرفى وتتأكدى من حاجة واحدة بس ان عمر ربنا ما هيكرمهما مهما عملت واتعلمت وحاولت انها تكسب مستحيل انها تكسب لان كده هى نصبت عليكى فى تعبك وخدته ليها وعمر ربنا ما هيبارك ليها ابدا ابدأى من جديد وربنا يوفقك

oussamafel
11-20-2013, 14:35
بسم الله الرحمن الرحيم أخبرنا الشيخ الجليل أبو الحسين عبد الحق بن عبد الخالق بن أحمد بن عبد القادر بن محمد بن يوسف بقراءتي عليه ببغداد في ذي الحجة سنة ثلاث وسبعين وخمسمائة أخبرنا الشيخ الحافظ أبو الغنائم محمد بن علي بن ميمون النرسي بقراءة والدي عليه وأنا أسمع في جمادى الآخرة من سنة ثلاث خمسمائة قال أخبرنا أبو أحمد عبد الوهاب بن محمد بن موسى الغندجاني بقراءتي عليه في سنة ست وأربعين وأربعمائة قال أخبرنا أبو بكر أحمد بن عبدان بن

anassdr2
11-22-2013, 21:28
معلش يا اختي فعلا الناس مبقاش عندها ضمير قولي حسبي الله نعم الوكيل والله لن يضيع حقك وه يممكن صفقه تضيعهم منها ف دقيقه واحده استعوضي ربنا فيهم واديكي اتعلملتي درس في حياتك وده اكر حاجه انتي استفدتيها ف الدرس ده

ashrafshawky
11-22-2013, 21:30
اخى الكريم انا ل ادرى شىء عما تقول واية اللى يعرفنا ان كلامك صحيح ارجوا اخى ان تقوم بالمشاركة الفعالة وعدم الخوض فى مثل تلك الامور التى لا تجدى

محمد عبادة
11-22-2013, 21:31
اقول لك بأنك اخطأت من البداية لانك سلمتى حسابك لاشخاص اخرى وضمنتيها واعتقد ان هذا يرجع الى قلة
خبرتك ارجو ان تكونى تعلمتى واستفدتى من هذا الدرس .

khaled saad
11-22-2013, 21:35
بشكل عام هناك طرق عديدة للنصب والاحتيال وبعضها لا تخطر على بالك مثل القصة يلي حصلت معاك كمان هناك شركات كثيرة نصابة

forexman55555
11-22-2013, 21:46
السلام عليكم , احب ان اقول انى اتمنى ان يتخذ المنتدى اجراء من الاعضاء النصابين
و المضللين فى المنتدى لو ان قوانين المنتدى تسمح بهذا حتى لا نكون عرضة للنصب طوال الوقت

ysf4
11-22-2013, 23:27
كان من الممكن ان تفتحي حسابا خاصا بك واذا كانت هذه العضوة تريد ان تستفيد من مشاركتك كان بالامكان
ان تقوم بتسجيلك من تحتها وهكدا هي سوف تكسب وانت لن تخسر شيئا المهم ان لا تيأسي
و اعتبريه درسا و تعلمي منه و ربنا سوف يعوضك خير وابداى من جديد

mohamed77
11-22-2013, 23:41
شوفى يا اختى الغاليه عوضك على الله وربنا مش بيضيع حق حد والحساب ده هتخسره كله وممكن يتنصب عليها فى اى مجال كما نصب عن الناس ده طبعا لو كلامك صادق عفوا يعنى انما موضوع تشتكى لادراه المنتدى او غيره كل ده فى الفاضى لانك عارفه قانون الحياه عموما فى شئ نصب من غير دليل او شئ قوى يكون دافع لاسترداد حقك فعوضك على الله وانتى اهو بقى ليكى حساب اجتهدى انتى واتعبى مره اخرى واعملى حساب واتعلمى الفوركس عبر الدورات واليوتيوب والدروس وهنا هنساعدك فى اى شئ تحبى تطلبيه يكون متوفر من دروس من كل شئ واجتهدى وهتبقى ان شاء الله احسن من النصابه دى او النصاب الى عمل كده وربنا هيعوض عليكى

Mr.prince
11-22-2013, 23:51
صراحة في مثل هذه الأشياء لازم الادارة تتدخل و تقفل الحساب هذا يعتبر نصب
و لا يجب أن يمر مرور الكرام أتمنى ان تتكلمي مع المشرفين و المراقبين عشان ياخدو حقك
على الاقل لا يحسبو الردود بالنسبة لي هذه العضوية تستحق الحظر اذا تم اثبات هذا الكلام

wentwor
11-23-2013, 00:20
السلام عليكم و رحمة الله لاحول ولا قوة الا بالله اخي الفاضل من ناحية اخرى هذا درس لتتعلم ان الحياة لا تعطي الهدايا و احدر من تكرار نفس الشيئ و بما انك وصلت لهدا المنتدى اي ان لك حسابات و ارصدة مالية فاحدر اخي

midou
11-23-2013, 00:23
سلام عليكم

موضوع صعب فعلا نصب علنى عليكى ارسال شكوى لادارة المنتدى

بالتوفيق

salim telecom
11-23-2013, 00:28
السلام عليكم أخي الكريم
في الواقع كل شيئ ممكن فيه الصالح و فيه السيئ انت اصبري و فوضي امرك الي الله او قومي بكتابة شكوي للمنتدي والله المستعان
و الله أعلم و الله الموفق

waelbeda
11-23-2013, 00:29
اختى الغاليه فى خذه الحياه التى نعيشها عليك بعدم الثقه

فى اى حد على الاطلاق وخاصه فى مجال الاموال وهذا درس يجب عليك التعلم منه وربنا يعوض عليكى

انس بن تن
11-23-2013, 03:01
من الممن ان تعوضى هذا البونص مرة اخرى فى الشهور القادمة
ولكن ات تحتاجى ال الصبرالتعليم حتى تكونى خبرة فى الفوركس

meshmesha
11-23-2013, 03:32
الســــلام عليــكم ورحمــه الله وبركـــاته معلش يا اختى ربنا يعوضك
بس لازم تتعلمى بعد كده وحاولى تدرسى انتى

salimned
11-24-2013, 00:24
السلام عليكم
طبعا يجب ان تعوضي البونص للشهر القادم
في حسابك الجديد و يجب الاعتماد على نفسك كي تنجحي
لان هؤلاء الاعضاء النصابون يستغلون الناس الدين هم اقل خيرة في هده الامور
موفقة اختي.

forex4
11-24-2013, 12:53
اخى الكريم
هذه المشكلة ان السبب فيها لانك من المفترض ان تسئل عن كيفية
عمل المنتدى وماهو المجال الذى يعمل فيه المنتدى وقوانين المنتدى
المهم اتمنى تكون بدايتك مع الحساب الجديد جيدة

adhibi
11-24-2013, 15:08
فإذا وافق ستأخذ طن الخشب الذي اقترضته وتركض به إلى السوق وتبيعه بسعر 2000$ , الآن لديك 2000$ ولكنك مطالب أن تعيد طن الخشب إلى التاجر الذي أقرضك إياه .

حسناً ستنتظر بعض الوقت وعندما ينخفض سعر الطن إلى 1000$ كما توقعت ستذهب إلى السوق وتشتري طن من الخشب بمبلغ 1000$ ثم تعيده إلى التاجر , ويتبقى معك 1000$ كربح صافي لك .
ماذا لو ارتفع سعر الخشب بدلاً من أن ينخفض ؟

juve4ever
11-27-2013, 22:30
بـــسم الله الرحمان الرحيم السلام عليكم ورحمة الله مشكور اخي الكريم على الموضوع
فعلا نصب علنى عليكى ارسال شكوى لادارة المنتدى امور النصب تصل الي هنا كمان مش كفايه الشركات

Abo Hamdy
11-27-2013, 22:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي العزيز
ربنا يعوضك ومن الافضل انك كنت تفتحي عضوية بنفسك اصلها مش هتتعبك غير دقيقة ومش هتدفعي حاجة
بالتوفيق ليك ولينا جميعا ان شاء الله وبتمنالكم صفقات رابحة باذن الله

كمال الحمادي
11-27-2013, 22:47
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته وانتى مالك ومالهم خليك من الناس الفاضية خليك تتعلم الفوركس احسن لكى يا اختى المحترمة
تحيااااتى لك يا اختى وبالتوفيق للجميع

هدىابراهيم
11-27-2013, 23:26
الناس مبقاش عندها ضمير قولي حسبي الله نعم الوكيل والله لن يضيع حقك وه يممكن صفقه تضيعهم منها ف دقيقه واحده استعوضي ربنا فيهم واديكي اتعلملتي

hamadaalex
11-27-2013, 23:46
ربنا يعوض عليكى بقى فى تعبك ومجهودك الى راح عالفاضى وارجوا انك تكونى اتعلمتى من الموقف ده
وياريت تبدأى من جديد وان شاء الله ربنا هيوفقك

Asmaa_sema
11-28-2013, 14:46
لا حول ولا قوة الا بالله ربنا يعوض عليكي اختي الغالية فالتعرض للنصب في عالم الانترنت اصبح شيئا عاديا لذلك عليكي ان تكوني اكثر حذرا في المرات القادمة ويمكنك استخدام حسابك في المنتدى والمشاركة به والمتاجرة لحسابك الشخصي في الفوركس وربانا يوفقك

maxman2020
11-28-2013, 16:24
السلا عليكم ورحمة الله وبركاة شكرا لكي اختي الكريمة علي مشاركتك وربنا يصبرك علي ما بلاكي وان شاء الله رينا يعوضك خير المهم لا تساسي اصبري

MOHAMED HASSAN MAHMOUD
11-28-2013, 16:26
الناس مبقاش عندها ضمير قولي حسبي
الله نعم الوكيل والله لن يضيع حقك
وه يممكن صفقه تضيعهم منها ف دقيقه
واحده استعوضي ربنا فيهم واديكي
اتعلملتي درس في حياتك وده اكر
حاجه انتي استفدتيها ف الدرس ده

Abo Hamdy
11-28-2013, 16:29
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم
ليه معملتيش عضوية هي بفلوس او في صعوبة ؟ الغلط من الاول عليكي
بالتوفيق لك ولنا جميعا وبتمنالك صفقات رابحة انشالله

farouk guermazi
11-28-2013, 16:45
بسم الله الرحمان الرحيم السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته تحية طيبة لا حول و لا قوة الا باله ربي يعوض عليك انشاء الله

osamamamoon
11-28-2013, 17:01
كان من الاولي ان تفتحي حساب خاص بيكي انتي وتكون بتاعك واذا كانت هذه العضوة تريد ان تستفيد من مشاركتك كنت سجلتي من تحتها كانت هتكسب وانتي هتكسبي
يلا حسبي الله

elzeel
11-28-2013, 17:04
حسبي الله ونعمل الوكيل ربنا مش هيبارك له فيهم
وبلاش احباط اكيد هتحققي اكبر واكتر منهم بكتير
وخلي بالك لان سوق الفوركس فيه نصابين كتير

Bassem1993
11-28-2013, 18:08
الخطأ منك اختي كان عليك فتح حساب خاص بك و لا تعتمدي على احد
الله يعوضك ابدئي من جديد
بالتوفيق و السلام
--------------------------------

farouk guermazi
11-28-2013, 18:27
بسم الله الرحمان الرحيم السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته تحية طيبة ارجو ان تصل هذه الرسالة الى الادارة لتبحث في الامر

Abo Hamdy
11-29-2013, 00:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اختي الكريمة
ان شالله تتمكني من انك تاخدي حقك الشهر القادم اختي
وبالتوفيق ليك ولينا جميعا وبتمنالكم صفقات رابحة انشالله

هدىابراهيم
11-29-2013, 16:17

devman
11-29-2013, 16:27
الله يعوض عليك أختي من الأول كان عليك تفتحي عضوية خاصة بك
أظن أنها ربحت بطريقتين منك العضوية اللتي أعطتها لك كانت ريفرال تحت حسابها الحقيقي يعني تربح مرتين

Moro_Mezo
11-29-2013, 16:29
من الممكن ان تفتحي حسابا خاصا بك واذا كانت هذه العضوة تريد ان تستفيد من مشاركتك كان بالامكان
ان تقوم بتسجيلك من تحتها وهكدا هي سوف تكسب وانت لن تخسر شيئا المهم ان لا تيأسي

gmhd
11-29-2013, 16:42
الشلام عليكم
اختي الفاضل كان بامكانكي ان تغير الحساب حينما كان بين يديكي
الله يعوض عليكي
وهكزا فوا الفوركس ربح وخسارة
ولا كن لايوجد بهي نصب

samirania
11-29-2013, 17:06
ما في قانون يحمي المغفلين في النت من نصب و احتيال:) انشاء الله تجربة و استفدتي منها بالتوفيق اختي

Nilly
11-29-2013, 17:16
من الاولي ان تفتحي حساب خاص بيكي انتي وتكون بتاعك واذا كانت هذه العضوة تريد ان تستفيد من مشاركتك كنت سجلتي من تحتها كانت هتكسب وانتي هتكسبي

remas
11-29-2013, 17:27
انت بس عمال تتهم الناس بالباطل ليه انت لو عندك دجليل على الكلام اللى بتقوله يبقى العيب مش عليها

العيب عليك انت اللى تخلى اى حد يقدر يعرف بيانتك ويشتغل بيها

farouk guermazi
11-29-2013, 17:29
بسم الله الرحمان الرحيم السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته تحية طيبة الله يعوض عليك خير انشاء الله و ارجو من الادارة ان تتثبت في الامر

gr53
12-14-2013, 11:54
ربنا يعوض عليكي أختي و هى تجربة تعلمك ألا تثقي في أي أحد بسهولة
ابدأي بحسابك و اجمعي البونص لكي و تعلمي و تدربي و تاجري لنفسك .. وفقكي الله

zinga1
12-14-2013, 14:25
أما في أسواق العملات وعلى الرغم من أن هناك عشرات العملات التي يمكن المتاجرة بها إلا أن 80% من التعامل بسوق العملات يتم على أربع عملات فقط وهي اليورو والين الياباني والجنية الإسترليني والفرنك السويسري

forex pop
12-14-2013, 14:28
هذه المشكلة ان السبب فيها لانك من المفترض ان تسئل عن كيفية..
عمل المنتدى وماهو المجال الذى يعمل فيه المنتدى وقوانين المنتدى..

sameh elemam
12-14-2013, 14:39
السلام عليكم ورحمتة الله وبركاتة
ومعلش يا اختي فعلا الناس مبقاش عندها ضمير وقولي حسبي الله نعم الوكيل والله لن يضيع حقك وه يممكن صفقه تضيعهم منها ف دقيقه واحده استعوضي ربنا فيهم واديكي اتعلملتي درس في حياتك وده اكر حاجه انتي استفدتيها ف الدرس ده
وتحياتى للجميع

baraano23
12-14-2013, 15:08
لن اقول الا عوضك على الله لكن نصيحة منى لا تعتمد على احد فى
الردود او فى التداول و لكن اذا اعتمدت علىا حد فاعتمد على العملاء

مصطفى حمدان
12-19-2013, 19:52
ههههههه اخى الفاضل اللى عند الله مش بيروح وبعدين اكيد انت اتعلمت اى شىء فى الاربع ايام دول واديك فتحت حسابك جديد اجتهد فيه وربنا يفقك

poop3
12-20-2013, 01:51
السلام عليكم ورحمه اللع وبركاته
اتمنى ان تكون بخير اخى الكريم واعضاء المنتدى
اخى الكريم لا احد يتعلم ببلاش انت الان نصب عليك عادى جدا افتح حساب جديد وابدا به وانسى الماضى ربما هذه تكون اراده الله ان تعرف الفوركس

بالتوفيق للجميع فى هذا المنتدى الكبير

nader
12-20-2013, 02:00
بغض النظر اختي الكريمة عن اسم العضو او العضوة
فانتي مخطئة تماما
لمادا تتركين احد ما يعطيك حساب شغال على المنتدى ولاتقومين بفتح حساب خاص بك كما فعلتي الان
عندما اردتي ان تشتكي؟
الافضل لك ان تتوجهي الى التعلم والاجتهاد فمسالة البونص هده لابد لها ان تنتهي يوما ما
ولن يبقى في السوق من الاعضاء الا الدين تعلموا بالفعل
بالتوفيق

lobo
12-20-2013, 02:17
على كل حال استفدت شئ من خطائك اخي العزيز ان لا تقوم بشراء عضويات دون اتفاق تام و ضمانات كافية بينك وبين صاحب العرض ثم انك لم تكن ذكيا بشكل كافي لمنع عملية الاحتيال فكان من المفروض ان تغير كلمة العضوية او كلمة السر او البريد الالكتروني للحساب مباشرتا بعد استلامك له.

samara
12-20-2013, 02:21
انا كنت عالفيس بدور علي شغل دخلتلي واحده اسمها ايمان مصطفي وادتني عضوية هنا عالمنتدي باسم ميما وكمان ادتني الباسورد دخلت وبقالي اربع ايام بكتب ردود ومكنتش بقوم من عالجهاز لا ننساق وراء الكذابيين
ولا احسن من الامور الواضحة
من فضلك اعملى على المنتدى وتعلمى الفوركس

saddem
12-20-2013, 04:49
ازاي مفهتمش القصة بالظبط بس فيه نصابين كتير جدا

katm alasrar
12-20-2013, 06:21
النصب بقا في كل شي وعلي ما اظن دة درس ليكي عشان تتعلمي وناس كتير تتعلم من تجربتك
ونصيحة قبل اي خطوة علي النت هتقومي بيها اسالي اكتر من حد وابحثي كويس
‏ واحمدي ربنا انها جات علي قد كدة

tarik_razzouki
12-20-2013, 07:21
الله يخلص جميع ويعوض عليك
لاتعمل اي تقه فياي احد وحنا البشرنتعلم م اخطاء اي خطئ مفيد الينا بدون خطئ ما نتعلم نصلحه

ابو امير
12-20-2013, 09:24
الله يعوض عليكي لاكن هذه المحتاله ان صحت الروايه والمحتال
لابد ان ياخذ جزاءه نتمنا من الادراه متابعت العضو هذا

محمد رجب
12-20-2013, 09:25
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي الكريم فعلا نصب علنى عليكى ارسال شكوى لادارة المنتدى

فاتح
12-20-2013, 22:13
تواصلي مع ادارة المتدي واعطيهم الايميل ربما سيجدون هذا الشخص او اعطيهم رابط الاول اللذي تم ارساله لكي من طرفها
تقبلي مروري

iam_is
12-21-2013, 01:28
السلام عليكم اختي الكريمة
اولا ربنا يعوض عليكي
ثانيا ابداي من جديد والي عملتية هاتقدري تعملية تاني
وكلنا هنا انشاء الله جمبك ي اي حاجة تحتاجيها
تقبي مروري

randa
12-21-2013, 01:52
الحقيقه حاله غريبه جدا ..ازاى تثقى فى حد وتبقى معاكى انتى وهو بيانات الحساب
المفروض تفتحى لنفسك حساب لوحدك وتتعلمى وتفهمى عشان تقدرى تحققى ربح تستفيديى بيه

zidan
12-21-2013, 02:59
انت لابد ان تكتب عضوية خاصة بيك لاتكب عضويات لاشخاص اخرين
وايضا ان ا تفكر فى الماضى وتلك العضووية من الممكن ان تعوضهعا
فى المرات القادمة

zinga1
12-21-2013, 12:03
هذه المفاهيم الخاطئة اثنين يسيران جنبا إلى جنب
هناك على الأرجح أقل من المعلومات المتاحة داخل في العقود الآجلة من هناك في الأوراق المالية
سوق. وزارة الزراعة في الولايات المتحدة، وتداول السلع الآجلة

ahmedomda
12-21-2013, 12:11
السلام عليكم
متسكتيش وابعتى الميل اللى متسجل بيه العضويه لادارة المنتدى
ولو ادارة المنتدى معملتش حاجه ابعتى ميل لدعم شركة انستا فيها شكوى
ومتسكتيش علشان اللى عمل كده يتجازا ويكون عبره علشان محدش يعملها
وياريت لو انتى عارفه الميل ده تنزليه فى تعليق هنا علشان الكل يعرفه والكل يبعت شكوه على الميل ده
وحسبى الله ونعم الوكيل

zinga2
12-21-2013, 12:24
المضاربين القيام بذلك في توقع عوائد الارباح نسبة كبيرة على تقلبات الأسعار.
الرسم البياني أدناه يوضح العلاقة العامة بين المجموعات الثلاث الأساسية من المشاركين في السوق.

mohamed_shehab
12-21-2013, 12:27
مشركورووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووون جميعااااااااااااااااااااا اااااااااااااا شكرا جزيلا لكم على هذه المعلومات القيمة++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++-++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++-

-Mehdi-
12-21-2013, 12:34
الله يعوضك عليك يا اختي
ولكن عملية بيع الحسابات هي مخالفة ومن الأفضل
لك أن تهتمي بالمتاجرة أفضل من قيامك بمثل هذا العمل

magickabo
12-21-2013, 15:52
الله يعوض عليكى اختى الكريمة بس فى حاجة المفرود قبل دخولك اى مجال السؤال المهم خدى احتياطك المرة المقبلة بالتوفيق للجميع

Rajae
12-21-2013, 15:58
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
أختي صراحة لم أفهم القضية جيدا و لكن ربما أنت من أخطأت و جعلتيها تعرف الباسورد للحساب و بالتالي إن أخذته
فاللوم عليك أولا أنك أخطأت

ashrafko
12-21-2013, 16:41
اخى الكريم لا يجب الثقة الزائدة فى هذا العالم الغير مرئى والذى من الصعب معرفة هؤلاء الاشخاص لان هناك الكثير منهم يقوموا باستغلال من هم فى حاجة الى المال

khaled saad
12-21-2013, 16:48
اول انت كيف تكتبي ردود باسم عضوية في المنتدى ليست لكي يعني قد يقال ضحكت عليكي اولا إذا بدك تكتبي ردود بدهخا تكون العضوية انت عملتيها ومكتوب اسمك وعمرك ومن اي بلد الخ

transakshan6
12-21-2013, 16:54
انا اسف في اللي هقوله بس انتي غلطانه كنتي اعملي حساب شخصي ليكي واكتبي فيه و اتعلمي المتاجره بنفسك و كبري نفسك بنفسك و انا برضو بعمل كده احسن ما حد يجي ينصب عليا ..
تحياتي ليكي ..

wolfryn
12-21-2013, 16:59
اشهد ان لااله الا الله واشهد ان محمد رسول الله
الحمد لله سبحان الله الله اكبر
سبحن الله و بحمده سبحان الله العظيم

mou3taz
12-21-2013, 17:07
رابي ياخلف عليك انشاء الله

elmadry
12-21-2013, 17:50
على فكرة فى الاول وفى الاخر انتى اللى غلطانة مادمت انتى بتععرفى تعملى ردود فىالمنتدى ما تدخلى على المنتدى بحسابك انتى واستفادى من خبراتك فى هذا المجال
وعموما الله يعوض عليكى .

zidan
12-21-2013, 18:50
انت بعد ذلك لا تاخذ عضويات كمن احد ابد ان يكون ليك العضوية الخاصة بيك
ولا احد يعرف اى معلومات عن عضويات حتى لا احد يسرقها

samirania
12-21-2013, 19:12
لا يمكنك السكوت على هذا هدا ظلم
اتصلي بالادارة وان شاء الله حقك هيرجعلك انا متاكد من هذا
باتلتوفيق لك اختي

Elrayes
12-21-2013, 20:18
يلا الحمد لله و ربنا يعوض عليكي انا ياما اتنصب عليا بس باشكال مختلفه و مفيش حد بيتعلم ببلاش و افضل حاجه الواحد يكون مع نفسه
و يحاول يعتمد علي نفسه بالكامل من غير اي تدخل من اي شخص غريب

-Mehdi-
12-21-2013, 20:48
أختي الكريمة من الأفضل لك أن تشتغلي بالمتاجرة والتدوال
وابتعدي عن ميادن بيع الحسابات لأنه لن يحقق لك أي شئ

gr53
12-24-2013, 04:19
هى تجربة قاسية لكنها تعلمك ألا تثقي في أي أحد بسهولة
ابدأي و اجمعي البونص و تعلمي لتقومي بالمتاجرة بنفسك و تحافظي على مالك

محمد احمد محمد
12-24-2013, 04:22
انا انصحك وانصح الاخرين بالتعلم وتنمية الذات والاعتماد على نفسك بدلا من اللجو الى بيع الحسابات التي تتحتم من ورائها الكثير من عمليات النصب والاحتيال.ربنا يعوضك واتمنى انك تستفيدي من الدرس.

sososammor
12-24-2013, 04:26
السلام عليكم ورحمة الله
اختي بنصحك تراسلي ادراة المنتدى و اكيد مارح يقصرو ورح ياخدولك حقك بس لازم تذكري اسمها وايمليها
لادارة المنتدى للتاكد
مع تمنياتي بالتوفيق

poop
12-24-2013, 04:56
بدايه ارحب بك اخى الكريم وباعضاء المنتدى الكرام
اخى الكريم حسبن ربنا فيهم وارج اعمل اكونت جديد واشتغل من جديد وانا سوف تربح المثير بامر الله

بالتوفيق لك اخى الفاضل انت وباقى الاعضاء الكرام

magickabo
12-24-2013, 18:15
الله يعوض عليكى اختى الفاضلة واحزرى فهذة الطرق فى تبادل الحسابات للكتابة فيها عوضا عنك و عنة ممنوعة فى المنتدى بالتوفيق للجميع

ilyes chaieb
12-24-2013, 18:20
دى عملية تحيل صارتلك و هو امر عااادى انك تتعرضى لمثل هذا على النت
لذلك كونى حذرة و انت ممكن تعملى كل شيئ باسمك و انت مرتاااحه

reus
12-24-2013, 18:30
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى العزيز
جايز يكون عندك حق واان مش عارف بصراحه وتقبل مرورى
وبالتوفيق ليك ولينا جميعا ان شاء الله والى الامام يا فوركسويه

gr53
12-28-2013, 02:06
هى تجربة قاسية لكنها تعلمك ألا تثقي في أي أحد بسهولة
و نصيحة لك و لغيرك التعلم ليس صعبا لكن المهم أن تحافظي على مالك بنفسك و لا تعتمدي على الآخرين

Abo Hamdy
12-28-2013, 02:21
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الفاضل
اولا: من الافضل تشتغل لنفسك ومتشتغلش لحد او تشغل حد مكانك
ثانيا: بتمنالك صفقات رابحة انشالله وبالتوفيق ليك ولكل عضو هنا في منتدى فوركس العرب الكريم

waelmma
12-28-2013, 12:05
:dance::accute::ok: يارب تبعد عننا النصابين يارب
وربنا يعوض عليك يااخى وكن حذر فى المرات ىالقادمة

YOU HABIB
12-28-2013, 12:27
تروح تفتح حساب بتاع حد
ربنا يعوض عليك تعبك مفيش مشكله اخدت خبرة كبيرة

nabile26
12-28-2013, 12:31
بسم الله الرحمن الرحيم
انا اتمنا ان يساعدك اللاخرين في هذا الموضوع
فاضبري و الشكوى الى لله سبحانه و تعالى
و السلام عليكم.

gr53
01-03-2014, 13:26
تروح تفتح حساب بتاع حد
ربنا يعوض عليك تعبك مفيش مشكله اخدت خبرة كبيرة

هى تجربة ثقيلة دخلتها بحسن نية دون أن تفكر في تبعيات ما ستفعل
لكنها ستتعلم منها الكثير أهمها ألا تضع ثقتها بسهولة في أي أحد و أن تكن حذرة في تعاملها مع الغير

MANI Souheil
01-03-2014, 13:32
السلام عليكم .
دفع الله ما كان اعظم . في البونص و لا في الصحة .
إرفع أمرها للإدارة .
شكرا .

el andaloussi
01-03-2014, 20:26
أختي الكريم أعتذر ولكن القانون لا يحمي المغفلين
يجب ن تكون ذكية وحريصة وفاهمة في مثل هذه الأشياء وشكرا لموضوعك

mohyedal
01-03-2014, 20:30
المهم ان المحتالة علمتك كيف تربح الدولارات من المشاركة بالردود و لو انها احتالت عليك اذن فافتح حسابك و اربح من اجل التداول و اشكر المحتالة على الافادة بالرغم من كل ما حدث

nihed trabelsi
01-03-2014, 20:53
حسبنا الله و نعم الوكيل عسى الله ان يخلفك خيرا و ان يصبرك
وحاول ان تأخذ درس من هذا الخطئ الذي وقعت فيه هذه المرّة انتبه في المستقبل

ansaldo
01-03-2014, 20:55
شكرا لك يا أخي الكريم على هذا التحذير وجزاك الله كل خير وبارك الله فيك ارجو أخذ الحذر

مهاف
01-03-2014, 21:01
اخوتى الاعزاء انا اول يوم النهاردة اريد طريقة عمل المنتدى و ربطه بالارباح

ashraf1988
01-03-2014, 21:36
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لا حول ولا قوة الا بالله طيب ما حضرتك كنتي عملتي حساب جديد ليه خليتي حد يضحك علي حضرتك اقولك حل ابعتلي للادارة الي حصل و ابعتلهم اسم الاكونت و فهميهم الي حصل و هما هيتعامل لان دي نصابه

forexman3
01-03-2014, 23:06
شوف ياغالى
متزعلش على هذا الموقف الغير اخلاقى ولكن هذه الفتاة كانت سببا
حتى تتعرف على هذا المنتدى الجميل يمكنك ان تستمر فى طريق
وتثبت كفائتك فى هذا المجال ولاتنظر الى الخلف

gr53
01-13-2014, 15:32
هى تجربة ثقيلة دخلتها بحسن نية دون أن تفكر في تبعيات ما ستفعل
لكنها ستتعلم منها الكثير أهمها ألا تضع ثقتها بسهولة في أي أحد

choroukguid
01-13-2014, 15:48
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والله يااخي الله يعوض عليك فيوجد كثير
من النصابين لكن لااعرف كيف تعجبهم اتعاب الغير ويفرحون بها عادي

mohcin
01-14-2014, 18:13
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اهلا بك اخى الفاضل بالفعل الموضوع ممتاز

واتمنى الإفادة للجميع ان شاء الله
بسم الله الرحمن الرحيم
والحمد لله
والله الموفق

karimwolf
01-14-2014, 18:53
السلام عليكم و رحمة الله تعالى
رب يخلف نشاء الله و يرزقك خير مما فقدت
هناك نصابون كثيرون لدلك عليك بأخد الحيط و الحدر
انشاء الله خيرها في غيرها
السلام عليكم و رحمة الله تعالى

medka
01-14-2014, 19:18
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم
تحياتي لك وأدعو الله لك بالتعويض قريبا إن شاء الله

aissa00
01-14-2014, 19:55
وليه تروح تفتح حساب بتاع حد
ربنا يعوض عليك تعبك مفيش مشكله اخدت خبرة كبيرة اهو
لازم تكون فاتح عنيك كويس في هذه النقاط

ناظم البحار
01-14-2014, 20:06
بسم الله الرحمن الرحيم حتى تتعرف على هذا المنتدى الجميل يمكنك ان تستمر فى طريق
وتثبت كفائتك فى هذا المجال ولاتنظر الى الخلف و هى تجربة ثقيلة دخلتها بحسن نية دون أن تفكر في تبعيات ما ستفعل
لكنها ستتعلم منها الكثير أهمها ألا تضع ثقتها بسهولة في أي أحد

gr53
01-16-2014, 19:23
شوف ياغالى
متزعلش على هذا الموقف الغير اخلاقى ولكن هذه الفتاة كانت سببا
حتى تتعرف على هذا المنتدى الجميل يمكنك ان تستمر فى طريق
وتثبت كفائتك فى هذا المجال ولاتنظر الى الخلف

هى الحياة المليئة بالتجارب الثقيلة على النفس لكن يجب علينا التعلم من هذه المواقف
و على الأخت الكريمة أن تتعلم ألا تضع ثقتها في أي أحد بهذه السهولة

fillane
01-16-2014, 19:28
يسم الله الرحمان الرحيم
و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
لا يهمك اختي الكريمة و كلي امرك لله هو يعوضك
لكن يجب ان تكون هذه تجربة لك و ان لا تتقي مرة ثانية
بالتوفيق

mga202020
01-16-2014, 20:18
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
بعد اول خسارة لى فى المجال قررت ان اتعلم وبعد ماعرفت بعض الملعومات عن السوق دخلت تانى وخسرت
ودخلت ثالث ورابع وبرضوه خسرت وكلها بنفس السبب وهو عدم الالتزام بكل ما نتعلمه من سوق الفوركس
فالالتزام امر مهم جدا فى المتاجرة

fillane
01-16-2014, 20:46
يسم الله الرحمان الرحيم
و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ممكن اعزيك اختي الفاضلة اجرك الله في مصيبتك
فقط اصبري و الله سيعوضك و ابدئي من جديد و لا تستسلمي
المهم تعلمتي درس مفيد

shico73
01-17-2014, 21:06
معلش يا اختي فعلا الناس مبقاش عندها ضمير قولي حسبي الله نعم الوكيل والله لن يضيع حقك وه يممكن صفقه تضيعهم منها ف دقيقه واحده استعوضي ربنا فيهم واديكي اتعلملتي درس في حياتك وده اكر حاجه انتي استفدتيها ف الدرس ده .......

الفنان الاسمر
01-17-2014, 21:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ----نعم يا اختي فعلا الناس مبقاش عندها ضمير قولي حسبي الله نعم الوكيل والله لن يضيع حقك وه يممكن صفقه تضيعهم منها ف دقيقه واحده استعوضي ربنا فيهم واديكي اتعلملتي درس في حياتك وده اكر حاجه انتي استفدتيها ف الدرس ده .......

reer
01-17-2014, 21:12
حسبنا الله و نعم الوكيل معليش يا اختي جميع الناس تصاب بلخطاء الشائعه عسى الله انا يجعل من كل مفسد في الارض عبرة للمتقين:rules:

FIILO
01-23-2014, 19:55
بسم الله الرحمان الرحيم السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته تحية طيبة و بعد بصي يا اختي انا ما اعرفهاش بس انتي المفروض تستعوضي ربنا و تكملي لوحدك مش تحطي مشاركة واحدة بس

heroo252
01-23-2014, 20:17
مش عارف اى حد بيقدر ينصب ازاى ويكسب من حرام
والله الحرام لا بيوم ولا بينفع رلنا يرزقنا من حلال
ان شاء الله

doola2020
01-23-2014, 20:27
يا أخي مثل هذه الأفعال لا تنجر ورائها ، طب وأنا عايز أعرف حاجة وانت لما تكتب لها ردود علي منتدي فوركس العرب إنت بقي استفدت إيه يعني هتديك بونص يعني

ahmadinho100
01-23-2014, 20:38

حداري يا اختي هناك اشخاص خطيرين انا اضن تمت صرقة عضوتي وبها 70دولار و تم سحبها من السارق

medo323
01-23-2014, 20:57
ارجوا ان لااا تزعلى أيتها الشيماء وارجوا ان تكونى قد تعلمتى من ذلك فلذا لااابد لكى ان تنتبهى
لأن الفوريكس يحتاج الى التركيز والانتباه وسوف يعوضكى الله إن شاء الله

mohamed alsaead
01-23-2014, 20:59
ودة خطاء منكى من الاول بدان انتى بتعرفتى تكتبى ردورد لية تكتب بعضوية حد غيرك ويضحك عليكى وياخد البنص منك ويسرقك مجهودك عموما دة درس ليكى وتتعلمى منة العلام مش بالمجان

كريم المكاوى
01-23-2014, 21:00
عزيزتى الشيماء
فى نصب كتيييييييير اوى من النوع دا
كان لازم تفهمى ان مفيش حد ولا يعرفك ولا تعرفيه هيخليكى تشتغليله وبعدين يديكى حسابك
للاسف زى مافى ناس شرفاء فى نصابين كتير اوى
اهم حاجة تتعلمى من الدرس ومتوديش مجهودك لغيرك ولا يلدغ المؤمن من جحر مرتين

mohamed alsaead
01-23-2014, 21:05
طبعا دة درس قويى ليكى عشان تتعلمى بعد كدة تشتغلى فى حسابك ومش اى حد تثقى فية بالسهل احنا فى زمن الوحوش والناس مبيرحموش كل بياكل من كلة محدش بقة بيخاف من ربنا خلاص

الفنان الاسمر
01-23-2014, 21:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته --اخي انت الي خليت الشخص الي ينصب عليك لو انت عامل الحساب بيدك افضل ولاكن على العموم انت مش خسران بل كسبان لانك تدخل معنا في هذه الاسرة الكريمة

alaatreka
01-23-2014, 21:42
وانتي ليه ماعملتيش حساب باسمك واشتركتي انتي وعملتي الردود لحسابك وجمعتي بونص كان من الادهي انك تعملي كده وهي كانت هتستفيد برده لان كل مشاركة تعمليها هتاخد عليها نسبة
يلا عوضك علي ربنا ابدا اعملي بقي مشاركات تاني

محمد عز الدين عيد خضري
01-23-2014, 21:47
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اختي الكريمة
ربنا يعوض عليكي واهه بنتعلم من الدنيا عشان مننساقش ورا الاشاعات والكدابين ابدئي انت هنا في المنتدي واتعلمي وان شاء الله هتربحي جامد
اتمني لك التوفيق
تخياتي

ndoe
01-23-2014, 21:58
ولية ياجماعه ندى الحساب بتعنا لجد يتاجر بية طيب امال نتعلم منين لازم احنا نشتعل علشان نقدر نتعلم من السوق
والتعليم دا الى هيفيدنا فى فتح الصفقات اما لو اعتمدنا على حد دا شئ مش كويس

ahmedibrahim258259
01-23-2014, 22:03
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته معلش يعني انت موش عارف تفتحي حساب لوحدك يالا ربنا يعوض عليكي في الردود اللي ضاعت منك ويعوضك عنها
تقبلي مروري

mr.dragon
01-23-2014, 22:36
السلام عليكم
الله يعوضك عليك يا اختي الكريمة
ولكن عملية بيع الحسابات هي مخالفة ومن الأفضل
لك أن تهتمي بالمتاجرة أفضل من قيامك بمثل هذا العمل
بالتوفيق لك وللجميع

محمد مؤمن
01-24-2014, 06:29
طب يا ريت تكوني استفدتي من التجربة دي وفعلا مفيش حد بيتعلم من غير ما يغلط.. وأكيد عرفتي انه ما كانش فيه داعي تدخلي بحساب شخص تاني لأنها هي اللي استفادتك بس على العموم ربنا يعوض عليكي.. وهي أكيد مش هتشوف خير
المهم انك دلوقتي عملتي حساب لنفسك وحاولي تجتهدي في انك تزودي المشاركات والبونص وتربطيه حسابك بحساب في انستا وتعملي أرباح

gamal20
01-24-2014, 09:16
اختى الكريمه الافضل ان يكون مجهودك لكى وحد وليس لغيرك انا اقدرشعورك وحرام تعبك اللى راح ياريت تتعملى من الدرس
ده كويس

محمد رجب
01-24-2014, 09:30
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته صعب فعلا نصب علنى عليكى ارسال شكوى لادارة المنتدى
حتى توقف هذه العضوة وبالتوفيق للجميع فى هذا السوق اللى مالوش امان وعوضك علي الله

احمد سلامه
01-24-2014, 10:04
شكرا اخي الكريم علي الموضوع وارجو منك الجديد دائما
مع تمنياتي بنجاح الدائم

reus
01-24-2014, 18:30
طيب ياريت الكل يعرف لانها معلومه خطيره مان

alaeddine
01-27-2014, 00:48
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ولا يهمك ربنا يعوضك خير ولا تياسى
فالتعلم يحتاج لمده وابداى من جديد لكى
يكون لديكى حسابك المنفصل وان واجهتك
اى مشكله المنتدى والخبراء لا يتاخرون عن اى عضو .

waelmma
01-27-2014, 12:57
;):(:( ربنا يعوض عليك فى هذا المجهود اللى بذلته وجزاك الله خيرا
وبالتوفيق ان شاء الله اخى الكريم :)):(

koussila
01-27-2014, 13:30
أما إن أصبحت أسعار الذهب منخفضة أكثر من السعر الذي اشتريت به لوت الذهب معنى ذلك قد تأمر الشركة ببيع اللوت المحجوز باسمك بالسعر المنخفض حيث سيتم تعويض فارق السعر من الخصم من حسابك الموجود لديها , طبعاً سيكون لك الحرية بالانتظار لعل السعر يعود للارتفاع على أن لا يزيد الفارق ما بين سعر شراءك للوت الذهب وسعره الحالي عن المبلغ الموجود في الهامش المتاح لديك كما ذكرنا , والسبب الذي قد يدفعك للبيع بخسارة هو الخوف من المزيد من الانخفاض في السعر وبالتالي الخوف من توسيع الخسارة .

ينطبق على الذهب ما ينطبق على غيرة من السلع , وإن كان لكل سلعة بورصتها الخاصة , فهناك بورصة للنفط الخام وهناك بورصة للحديد .. الخ .

تختلف المؤثرات التي تؤثر على سعر كل سلعة على حدة , فمثلاً يتأثر سعر النفط الخام بالتغيرات السياسية في مناطق الإنتاج وبالسياسة الدولية أما سعر القمح مثلاً فيتأثر على حسب الظروف المناخية وإمكانات الإنتاج في الدول الرئيسية المصدرة للقمح وهكذا ..

creatorman1978
01-27-2014, 13:33
مش فاهم هل اشتريت العضوية منه ؟؟ ولو كدة لا افهم لماذا الاقدام على هذا الامر مادام انت كدة كدة هتكتب مشاركات وتكمل ... من الافضل ان تبدأ مشوارك بنفسك اخى الكريم واظن انه درس لكل مبتدئ هنا

koussila
01-27-2014, 13:40
أما في سوق العملات , فلضخامة هذا السوق وهو كما ذكرنا أكبر سوق في العالم فأنت دائماً قادر على بيع ما تملك من عملات في الوقت الذي تراه مناسباً وستجد دائماً من يشتري منك قبل فوات الأوان وهذه ميزة تقلل المخاطرة التي قد تواجهها في الأسواق المالية الأخرى .
عدالة السوق وشفافيته Fair and Transparency
يعتبر سوق العملات هو أعدل سوق في العالم ..!! لماذا ؟
لأنه سوق ضخم جداً فإنه لايمكن لفئة محدودة أو جهة ما أن تؤثر فيه بسهولة .

فووركس
01-27-2014, 13:42
كان عليك من الاول عمل حسابك بنفسك في المنتدى اختي
الله يعوض عليكي
بالتوفيق و السلام

sara ali
01-27-2014, 13:47
الله يعوض عليكى ويصبرك باذن الله

Abo Hamdy
01-27-2014, 13:59
السلام عليكم ورحمة والله وبركاته اخي الفاضل
بتمنالك كل خير وموضوع جيد وبشكرك علي طرحه
وخصوصا انك بتفيد وتستفيد من خلال الرد مقابل البونص
الغلط عليكم مش عليه لانكم اللي ائتمنتوه

amoune
01-27-2014, 17:35
اليش خبره اوي في الموضوع ده بس كنت دايما يشوف تجار الفوركس مستنيين الاخبار
بتاعة ضرب سورية عشان يستعدو لدخول السوق ويقومو ببيع الدولار قصاد العملات الاخرى
ولكن الخبر لم يكن ولكن اللي احنا شايفينه دلوقتي ان الدولار ماشي طبيعي جدا..
تقبل مروري شسيشسيشسي

---------- Post added at 03:35 PM ---------- Previous post was at 03:35 PM ----------

تقبل مروري شسيسييش

koussila
01-27-2014, 18:59
تقبل مروري سشيسشي

islame
01-27-2014, 19:01
تقبل مروري شسيشسيشسي

walid08
01-27-2014, 19:08
السلام عليكم
الحقيقة يا اخي انت خاطئ
كيف تسمح لاحد ان يعطيك حسابه فهذا شيئ اكيد على انه حسابه و عندما تجمع البونص سيأخذه منك
لو فتحت حسابك بنفسك لكان افضل اليس كذلك

على
01-27-2014, 19:10
-----------------------------------

أخى الفاضل العزيز
-----------------------------
شكرا لك اخي العزيز على هذه المعلومات القيمة
وننتظر باقى الاعضاء للتوضيح اكثر
--------------------------------------
وبارك الله فيك وجزاك الله كل خير-
تقبل مرؤى
---------------

fillane
01-27-2014, 19:16
بسم الله الرحمان الرحيم
و السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
عوضك الله اختي الكريمة
نعم في ناس كثر نصابين

islame
01-28-2014, 18:21
من يدخل عالم الفوركس فهو من أجل المال والربح ولن تجد أي أحد يقول دخلت هذا المجال من أجل المتعه والترفيه
فالكل يريد المال ولكن بأهداف مختلفه فمنهم من يرد دخل أضافي ومنهم من يريد إستثمار مال إضافي..... إلخشسيسشيسشي

gr53
01-31-2014, 03:23
كان عليك من الاول عمل حسابك بنفسك في المنتدى اختي
الله يعوض عليكي
بالتوفيق و السلام

هو درس و تجربة قاسية تتعلم منها ألا تثق في أحد في مثل هذا السوق الاحترافي الواسع
و عليها لو أرادت الاستمرار في السوق أن يكون لها حسابها تديره بنفسها و تتاجر فيما تحب

Nader7
01-31-2014, 03:24
شكرا لك اخي العزيز
على هذه المعلومات القيمة
وبارك الله فيك وجزاك الله كل خير
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته :):)

scyori
01-31-2014, 03:26
الله يعوض عليكى اختى الكريمة بس فى حاجة المفرود قبل دخولك اى مجال السؤال المهم خدى احتياطك المرة المقبلة بالتوفيق للجميع

zinga5
01-31-2014, 16:47
حلمت أي وقت مضى. على ما يبدو، وايلدر يتم وضع كل جهوده في نظرية آدم له، ودلتا الظواهر.
مؤشرات التذبذب المشتقة من الزخم تحظى بشعبية كبيرة بين التجار في المستقبل، وعلى نحو متزايد متعاملين

oo0khaled0oo
01-31-2014, 17:39
انتا غلطان انك سلمتها دماغك متسلمش دماغك لاي حد مهما قالك لانه ممكن يخدعك في ثانيه بالاخص لو انتا جديد في المجال و كده ربنا يعوض عليك اخي و حسبي الله و نعم الوكيل في الظالم

reus
01-31-2014, 19:17
شكرا على التنبيه يا اخى بارك الله فيك وجزاك الله الخير كله

marem2007
01-31-2014, 20:07
لازم نغلط علشان نتعلم من اخطائنا الحمد للة علي كل شيء واحمدربنا ان مفيش حاجة اكبر من كدا ممكن تزعل عليها جدا

hunter_world
01-31-2014, 20:51
السلام عليكم ورحمه الله وبركتو اخواني الكرام ام بعد اديك اتعلمت ودفعت حق تعليمك وربنا هيعوضك بس الغلطه منك انت ولا تلوم احد ومعتقدش ان ممكن حد يعملها حاجا لان انت الي غلطان

waleedhafez
01-31-2014, 20:52
الله يعوضك يا اخي
بس انت الان قد تعلمت درس وما راح تقع في الفخ مرة تانية
والخين انت سويت حسابك الخاص وراح تكون مطمئن واتمنى لك التوفيق انشاء الله

اخر النهار
01-31-2014, 20:53
معلش خيرها في غيرها وانا والله حصل معايا نصب كتير ومن اعز اصحابي لكن قدر الله وما شاء فعل

olla
01-31-2014, 21:08

متزعليش ياقمر هو الدنيا مليانه فلازم ناخد حزرنا
وكنت اعملي عضويه ليكي انتي من الاول
بدل مانتي دخلتي بعضويتها هيا
واشتغلتي مكانها
يلا الحمد لله
معلش ياجميله

mvpopcina
01-31-2014, 22:24
اهلا بكى اختى
ولا يهمك ربنا يعوضك خير ولا تياسى فالتعلم يحتاج لمده وابداى من جديد لكى يكون
لديكى حسابك المنفصل وان واجهتك اى مشكله المنتدى والخبراء لا يتاخرون عن اى عضو
تحياتى لك

oneman
02-01-2014, 00:46
عن عبادة بن الصامت ـ رضي الله عنه قال: سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول: "أتاني جبريل ـ عليه السلام ـ من عند الله تبارك وتعالى، فقال: يا محمد إن الله عز وجل قال لك: إني قد فرضت على أمتك خمس صلوات، من وافاهن على وضوئهن ومواقيتهن، وسجودهن، فإن له عندي بهن عهد أن أدخله بهن الجنة، ومن لقيني قد انقص من ذلك شيئا ـ أو كلمة تشبهها ـ فليس له عندي عهد، إن شئت عذبته، وإن شئت رحمته".

finga2
02-01-2014, 23:34
شكرا لك على التعريفات ومهم جدا طبعا من خلال التعريفات ان تحدد فى صفقتك بعد فتحها
اوامر وقف الخساره وايضا امر التيك بروفيت او اخد الارباح
بص ياريس وقف الخسارة ده على فكرة
من اهم اساليب النجاح فى الفوركس لانه يقوم بالحفاظ على الحساب من الخسارة
لابد ان يكون لك صفقه حد او هدف لو لم يتحقق تكون هناك اقصى خساره ممكن اتحملهاسشؤئءؤسشؤ

finga1
02-01-2014, 23:35
شكرا لك على التعريفات ومهم جدا طبعا من خلال التعريفات ان تحدد فى صفقتك بعد فتحها
لابد ان يكون لك صفقه حد او هدف لو لم يتحقق تكون هناك اقصى خساره ممكن اتحملهارسؤءريسششس

finga4
02-01-2014, 23:35
لابد ان يكون لك صفقه حد او هدف لو لم يتحقق تكون هناك اقصى خساره ممكن اتحملهاشسؤسسشؤءئسش

finga3
02-01-2014, 23:36
لابد ان يكون لك صفقه حد او هدف لو لم يتحقق تكون هناك اقصى خساره ممكن اتحملهاسشؤءشسؤشس

محمد سعودى احمدى
02-01-2014, 23:44
السلام عليكم
معلش ربنا يعوض عليكى وحسبنا الله ونعم الوكيل فى كل نصاب .
اربع ايام مش كتير وانتى باردو عرفتى المنتدى وتقدرى تعملى حساب لنفسك وتشتغلى منة
والف شكر لأنك حذرتى الاعضاء من مثل هذة الافعال

Ali Mahmoud
02-02-2014, 06:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ..........
اللهم صلى وسلم على خاتم المرسلين محمد صلى الله علية وسلم ....

انت لابد ان تكتب عضوية خاصة بيك لاتكب عضويات لاشخاص اخرين
وايضا ان ا تفكر فى الماضى وتلك العضووية من الممكن ان تعوضهعا
فى المرات القادمة

DREAM-99
02-02-2014, 06:56
هههههههههههههه مش بضحك عليكى انا بضحك على اللى ضحكت عليكى صدقينى
كويس انك قضيتى مده بسيطه وقفشتيها كنتى هاتزعلى جدا مثلا لو فضلتى تردى مثلا شهر
اختى من السهل جدا عمل حساب هنا كنتى جيتى وتصفحتى المنتدى الاول وسجلتى بدل مايسرقو مجهودى معلهش
دى بنت نصابه اكيد

hchoch
02-02-2014, 07:05
كي يستفيد من الخطئ الجميع
الله يعوض ويصبرك وربنا يوفق السلام عليكم ورحمة الله

zied.gad
02-02-2014, 11:09
اللهم مالك الملك تؤتي الملك من تشاء وتنزع الملك ممن تشاء وتعز من تشاء وتذل من تشاء بيدك الخير إنك على كل شىء قدير
تولج الليل في النهار وتولج النهار في الليل وتخرج الحي من الميت وتخرج الميت من الحي وترزق من تشاء بغير حساب
رحمن الدنيا والآخره تعطيهم من تشاء وتمنع منهما من تشاء إرحمني رحمة تغنينى بها عن رحمة من سواك

ainga
02-10-2014, 20:32
طب وانتي ليه دخلتي بهذا الحساب
انتي ابدأ من جديد واعملي حساب في انستا فوركس واربطي الحسابين ببعض عشان يتم تحويل البونص عل

batna
02-11-2014, 02:29
الناس مبقاش عندها ضمير قولي حسبي الله نعم الوكيل والله لن يضيع حقك وه يممكن صفقه تضيعهم منها ف دقيقه واحده استعوضي ربنا فيهم واديكي اتعلملتي درس في حياتك وده اكر حاجه انتي استفدتيها

ahmedhawash
02-11-2014, 04:45
ربنا اكيد مش هيباركلها وانتى ربنا يعوض عليكى ومحدش بيتعلم مجانا

وعموما هى عرفتك على المنتدى ممكن تبدئى بحساب خاص بيكى والله المستعان

BOULBOUL2
02-11-2014, 16:13

--------------------------------------------------------------------

abdelaziz 10
02-11-2014, 21:35
اولا اصبري يا اختي وربنا يعوض عليكي ففعلا الدنيا مليانة نصابين والواحد ياخد حذره ولا يصدق كل شيء
بالتالي هذا درس بالنسبة لكي وفي المستقبل لا تعملي اي جهد دون ان تعرفي جيدا مع من تتعاملين وبالتوفيق

gr53
02-21-2014, 20:39
هو درس و تجربة قاسية تتعلم منها ألا تثق في أحد في مثل هذا السوق الاحترافي الواسع
و عليها لو أرادت الاستمرار في السوق أن يكون لها حسابها الخاص بها

adilrabah72
02-21-2014, 23:30
يتكون هيكل النظام الاحتياطي الفيدرالي من ( مجلس المحافظين او مجلس الاحتياطي الاتحادي ) و (اللجنة الفيدرالية للسوق المفتوحة fomc ) و ( اثني عشر من البنوك الاحتياطية الفيدرالية الاقليمية الموزعة على المدن الرئيسية) في جميع انحاء الولايات المتحدة الامريكية. في الواقع ان لجنة السوق المفتوحة هي المسؤولة عن وضع السياسة النقدية، وتتألف من جميع اعضاء مجلس الاحتياطي الفيدرالي السبعة و رؤساء البنوك الاقليمية الاثني عشر. ان 5 من الاثني عشر من رؤساء البنوك الاقليمية يسمح لهم بالتصويت في اي وقت وهم رئيس بنك الاحتياطي في نيويورك واربعة اخرون يتجددون في كل عام.

eman.said
02-22-2014, 14:33
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أختى العزيزه دا درس تتعلمى منه فمتزعليش إن الله لا يضيع أجر من أحسنا عملا أكيد ربنا هيعوض عليكي فحاجه تانيه المهم إنك تكونى فعلا اتعلمتى .

yacrao
02-22-2014, 14:45
آ للاسف الشديد اختي الكريمة انا ااسف عندما ارى عبادا بهاته النفس الشريرة وكانه قد تمكن منهم
الشيطان اختي والسرقة طبعا لها عقوبتها عند رب العباد سبحانه وتعالى انا لله وانا اليه راجعون

med.abd
02-22-2014, 14:57
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بتقولي انك بتعملي اسبام في المنتدي يعني انتي فاتحة اربع ايام ورا بعض بتنزلي في ردود
عشان البونص تجمعيه في يومين تلاتة ليه تروح تفتح حساب بتاع حد

payza
02-22-2014, 16:13
ادتك عضوية عشان تكتبي عليها
ههههه يا اخيت دي نصابة عشان تاخد بونص
من غير وجه حق

---------------------------------------------------------------

menoer1248
02-22-2014, 16:21
اظن انك اخطئت حين دخلت باسمها وعملت الردود
وكان بامكانك ان تفتح حساب خاص بك لكن على العموم قد وقت في المصيدة والمؤمن لا يلدغ من الجحر مرتين
كن منتبها لحالك

gehad87
02-24-2014, 02:16
بس المفروض العضوة دي تتوقف لانها بتسيء لسمعة المنتدى وبتستغل الناس بدا ما انها كانت تخليها تستفيدعن طريق انها
تخليها تسجل تحتها من حساب ها الشخصي
بس في ناس حسبي الله ونعم الوكيل فيهم الاذى بطبعهم

zinga7
02-24-2014, 15:13
كبيرة على حد سواء. ومن شأن التجارة الهامش أكثر واقعية لشخص جديد إلى الأسواق ** يكون 05:01
أو حتى 10:01، ولكن في النهاية يعتمد على شهية المستثمرين للمخاطرة. من ناحية أخرى، 100:1

Mohamed Morsy
02-25-2014, 13:14
لا يجب الثقة الزائدة فى هذا .. الغير مرئى والذى من الصعب معرفة هؤلاء الاشخاص
لان هناك الكثير منهم يقوموا باستغلال من هم فى حاجة الى المال..

zinga8
02-25-2014, 14:15
وعلى خط التداول ثورة في أسواق العملات من خلال جعلها في متناول الصغير و
المستثمر الحجم المتوسط. للمرة الأولى، هؤلاء المستثمرين لديها القدرة على تنفيذ المعاملات

merengue
02-25-2014, 14:41
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته . يا اخي يجب عليك الاحتياط من الهاكرز و لا تعطي اي واحد الباسورد لان هذا خطير

zinga8
02-25-2014, 16:10
لا تفقد الخاص الصعب كسب المال، كما في كثير من الأحيان من الصعب للغاية لاستعادتها. الحقيقة هي أن
أكثر من مرة انك لن تحصل عليه مرة أخرى، وبدلا من جعل المال الذي سيتم تكافح

zinga8
02-26-2014, 17:52
قيمة صرف الدولار. تشير الطلب على واردات السلع والخدمات الأجنبية هنا و
تظهر صادرات الولايات المتحدة من الطلب على السلع الأمريكية في البلدان في الخارج. يمكن أن يكون الدولار بشكل

anamoody
02-26-2014, 18:25
الله يعوض عليكى يا اختى الفاضلة وان شاء الله تحصلى على ما قدمت و ربنا يزيدك ربح
ومن هنا انصح كل متداول بالا يأتمن احد على حسابه مهما كان ويجب على كل متداول ان يدير حسابه بنفسه

ahmed kabo
02-26-2014, 20:45
يعوض عليك ربنا وبعدين الفرود اللى يديك حساب يبقى يديك الياهو بتاعة وحضرتك تغيرى الباسوردات الخاصة بالحسابات بالتوفيق للجميع

coop_lemima
02-26-2014, 20:48
لا حول ولا قوة إلا بالله
إلى هذا الحد وصل الغش والطمع
على العموم شكرا على هذا التحذير
وربنا يعوض عليك
وأتمنى لك التوفيق معنا في هذا المنتدى الرائع

voxaln
02-26-2014, 21:29
في ناس مافيها لاذمة ولا ضمير
وربنا يعوض عليك

---------- Post added at 06:29 PM ---------- Previous post was at 06:28 PM ----------

في ناس مافيها لاذمة ولا ضمير
وربنا يعوض عليك

Bouani
02-26-2014, 22:09
السلام عليكم و رحمة الله عز و جل و بركاته
لا تخافي أختي هنالك رب في الوجود حقك لن يضيع باذن الله عز و جل
و أنا أنصحك بالقيام بحساب جديد هنا و ربنا يعوضك

moto1
02-28-2014, 20:49
دخلت وبقالي اربع ايام بكتب ردود ومكنتش بقوم من عالجهاز وتعبت اوي فيهم ولما طلبت منها الحساب قفلت حسابها عالفيس وكمان غيرت الباسورد بتاع ميما فعملت عضوية باسمي عشان اشتكي منها هنا عالمنتدي حسبي الله ونعم الوكيل يرضي مين بس عموما عند الله المنتقم لله يعوض عليكى ويصبرك باذن الله
ومعلش مره تانيه مفيش حد بيتعلم ببلاش

mgw
02-28-2014, 22:19
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الفاضل
طيب ممكن الاول الواحد يعرف مين ميما ده
وازاى ينصب عليا اصلا ارجو التوضيح يا اخى

SaeedEgypt
03-07-2014, 03:27
لازم نغلط علشان نتعلم من اخطائنا الحمد للة علي كل شيء واحمدربنا ان مفيش حاجة اكبر من كدا ممكن تزعل عليها جدا`

hatem27
03-07-2014, 03:30
أإسـ عٍ ـد الله أإأوٍقـآتَكُـم بكُـل خَ ـيرٍ

دآإئمـاَ تَـبهَـرٍوٍنآآ بَمَ ـوٍآضيعكـ

أإلتي تَفُـوٍح مِنهآ عَ ـطرٍ أإلآبدآع وٍأإلـتَمـيُزٍ

لك الشكر من كل قلبى

ssnsafi
03-07-2014, 03:38
الحمد لله انه كانت بهذا الشكل ولم تنصب منك مالا وعوضك الله عن تعبك الذي تعبتيه هنا في المنتدى ولكن يا اختي الكريمة لما لم تستمري في المنتدى وتتعلمي الفوركس فانا ارى ان لك رد واحد فقط او مشاركة واحدة هي هذا الموضوع ولم تكتبي بعدها أي شيئ فلماذا توقفت ؟ اتمنى ان تعودي وتشاركي وتكسبي البونص وتتعلمي الفوركس لعله يكون في يوم ما العمل الذي طالما بحثتي عنه

عبد الحكيم
03-07-2014, 10:35
كيف تم هذا والحساب معهك لمدة تقريبا من شهر لابد ان هناك سوزء فهم أو حقا تمت قرصنتك بنجاح لكن لا تغلم ربما هناك خيرا وأنت لاتعلم ان الله سيعوضك خيرا

محمد أبو بكر
03-17-2014, 19:58
السلام عليكم رحمته و بركاته
خلي بالك ان كده انتي بتقولي انك بتعملي اسبام في المنتدي
يعني انتي فاتحة اربع ايام ورا بعض بتنزلي في ردود
عشان البونص تجمعيه في يومين تلاتة ...

hunter_world
03-18-2014, 00:09
السلام عليكم ورحمه الله وبركتو اخواني الكرام اهل المنتتدي ام بعد اخي الكريم ربنا يعوض عليك ويكون ليك الخير بعد كدا بعد ما اتعلمت انت من الموضيع دي ربنا معاك ويعوضك

gr53
03-26-2014, 01:26
و عليها لو أرادت الاستمرار في السوق أن يكون لها حسابها الخاص تديره بنفسها لتحافظ على مالها

ilyaselouafi
03-26-2014, 01:27

Heisenberg
03-29-2014, 15:54
السلام شكرا لك يا أخي الكريم على هذا التحذير وجزاك الله كل خير وبارك الله فيك ارجو أخذ الحذرعليكم ورحمة الله وبركاته
تحياتي لك وللجميع
بالتوفيق

dont
03-29-2014, 16:18
الله يعوض عليك ولذلك يجب ان تتعلم من تلك الدور لانه قد يحدث نصب عليك
ومن الضروى انك تختار ناس ثقة فى حالة ان تتداول عن طريقهم

ebram
03-29-2014, 16:50

هقولك علي حاجه.. اولا ممكن تبلغي الاداره وهي ممكن تاخد الاجرائات
ثانيا مدام انتي دخلتي المنتدي يبقا تعملي ف المنتدي وتسيبك من الفات
وتبداي تتعلمي المجال ده
ومكن ده يكون سبب لمعرفتك بالمجال

mehildin
03-29-2014, 17:13
السلام عليكم اخي الكريم.
حسبنا الله ونعم الوكيل تكفيكي اختي الكريمة وان شاء الله بتعوي وبتنجحي وبتمنالك اجمل الاوقات.
تقبل مني فائق الاحترام.

a7med84
03-29-2014, 17:21
ربنا يعوضك ان شاء الله وانتى حاولى انك تتعلمى التداول واعملى حساب ليكى واشتغلى عليه

دون ان تعتمدى على حد فى الرود والتعلم الانفسك وربنا يوفقك فى التعلم والربح من البوةنص ان شاء الله

forex90
03-29-2014, 17:23
طبعا دة درس عشان تتعلمى لا تعطى اى بنيات لاى شخص مهما كان الا بعدا ان تتاكد
منة تمام وللا يمكن ان يسرق اى شخص حساب الا لو معاة باسورد الهاتف هوة اللى بية يقدر يغير بيانات الحساب

mina256
03-29-2014, 17:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته - اخى الكريم
لاحول ولا قوة الا بالله - ولكن هذه غلطتك من البداية
لماذا وافقت على هذا الهراء

salim telecom
03-29-2014, 17:47
كيف الحال اخي الكريم
اتمنى ان تكون بصحه وعافيه
اما بعد اسمح لي ان اقوم بالمشاركه في الموضوع
اخي الحبيب يجب الحذر و ان لا تمد المعلومات لاى شخص مهما يكن
والله اعلم و الله الموفق

owtinod
03-29-2014, 22:24
الناس مبقاش عندها ضمير قولي حسبي الله نعم الوكيل والله لن يضيع حقك وه يممكن صفقه تضيعهم منها ف دقيقه واحده استعوضي ربنا فيهم واديكي اتعلملتي درس في حياتك

Hossam Samy
03-29-2014, 23:47
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي العزيز
اخي المفروض متثقش ف حد الثقة دي
الغلط مهما كان مش عليه لانك الي صدقته
وتعبت عشانه وانت مش عارفه كويس