PDA

View Full Version : هل اكون مليونير من الفوركس؟

waelmma
10-08-2017, 09:27
:):):):) شاهدوا اخوانى هذا الفيديو اللى بسال سؤال هام
هل ممكن ان اكون مليونير من الفوركس؟
اذا عجبكم الفيديو ارجو الضغط على زر الشكر والتقييم اسفل الموضوع وشكرا

https://www.youtube.com/watch?v=D1Lz3gy44nA

امير الفتلاوي
10-08-2017, 09:57
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة اخي الكريم ....
نفس الشخص و له فديو عن كيفية بداء رحلة المليونير
و هذا الشخص كلامة عجبني
عاشت ايدك

sirwan jamil ali
10-08-2017, 10:32
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .... صراحة كل من يقول لك بانك لن تستطيع ان تصبح مليونير في الفوريكس فهو لم يتعلم الفوريكس بشكل صحيح حيث هناك اشخاص معرؤفين كسبو الملايين من خلال الفوريكس بذكائهم لاكن الامر ليس سهلا ولكنه ليس مستحيلا

Adnan Mustafa
10-08-2017, 13:26
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
فى الحقيقه يمكن يا اخى ولكن يجب ان تدرس بجد واجتها وايضا يجب ان تملتك راس مال كبير لتكون مليونير وبالتوفيق لكو بالتوفيق للجميع انا يضا اود ان اكون غنى

doaa sary
10-08-2017, 14:37
ممكن لية لا طبعا اى حد ممكن يبقا مليونير لو التزم وبقا عندة استراتيجية قوية وخطة عمل
وبعد عن الطمع وفى حاجه كمان نفصانا جميعا
راس المال
مهو مش من 100دولار يعنى هنبقا مليونيرات
مش اقل من حساب 10000 عشان تعرف تعمل ربح كويس لاكن لو حساب اقل هتعمل مصروف فقط تصرف بيه ع نفسك

tazi larbi
10-11-2017, 21:30
اسلام عليكم اخي ممكن ان تكون مليونيلر من الفوركس وحتى 100 دولار يمكنها ان تصبح 100 ويكبر راس المال لكن اهم شئ الصبر وليس باربح السريع لانك ان كان الوت كبير لن تربح الى الخروج السريع ليكن الربح قليل ويومي وشهرى وسنوي ستصل الى المليون اتمنى لكم النجاح والله الموفق

shr
10-22-2017, 19:28
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته خلين نقول الواقع بيقول عشان تصبح مليونير لازم كيون معاك رصيد كبيير اكتر من المليون الي هتجمعه وغير كده يبقا في خطر على الحساب عشان تجمع المبلغ ده من مبلغ تاني

A.mustafa
01-11-2020, 17:29
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ...
اى حد ممكن يبقا مليونير لو التزم وبقا عندة استراتيجية قوية وخطة عمل وبعد عن الطمع وفى حاجه كمان نفصانا جميعا راس المال مهو مش من 100دولار يعنى هنبقا مليونيرات مش اقل من حساب 10000 عشان تعرف تعمل ربح كويس لاكن لو حساب اقل هتعمل مصروف فقط تصرف بيه ع نفسك بالتوفيق للجميع. ...