PDA

View Full Version : الوصايا العشره في الفوركس

Ayman Abdellatif
10-19-2017, 12:51
الفيديو التالى عن

الوصايا العشره في الفوركس

اتمنى ان ينال اعجابكم ..ارجو اعطاء الموضوع التقييم المناسب :):):)

https://www.youtube.com/watch?v=KTEjk6JR37c

بدر اشطيبي
10-19-2017, 12:56
فعلا اخي من اقوى الفيديوهات نظرا للنصائح التي يتضمنها
فالعمل على تطوير الجانب النفسي يعتبر من اهم خطوات التداول الجيد

alaa50
10-19-2017, 14:17
شكرا ليك على الفيديو وان شاء الله يستفيد منه كل مبتدئ فى سوق الفوركس والمتداول ايضا
الفوركس محتاج للكثير من التركيز واحترام اراء الخبراء فى المجال لانهم عندهم خبره اكبر مننا وواجهوا مواقف مختلفه فى السوق
واكيد الحلول والنصائح الصادره منهم بتكون نتيجة تجربتهم وخبرتهم

latifoo
10-19-2017, 16:27
شكرا جزيلا فيديو قوي جدا يحتوي افكار ممتازة و قيمة
جزاك الله خيرا

محمد جزيري
10-19-2017, 17:05
لقد سبق لي وان رايت هادا الفيديو بالفعل فيديو رائع بما يتضمنه من وصايا للفوركس وهي وصايا لم تا تي من العدم انما من اناس خبراء ولهم تجربه اثبتتها السنين خلال تداولاتهم
فيديو رائع ونصائح قيمه ارجو ان لا يفوت الاعضاء هاد الفيديو وشكرا جزيلا لك اخي الكريم على داد الرفع وفي انتظار المزيد منك سيدي الكريم

aym
10-19-2017, 18:27
الوصايا العشرة فى التداول فى الفوركس من المواضيع المهمة لكل متاجر العمل على هذة الوصايا وتحديد كيفية التداول بطريقة تحقق الربح

adamarwan
10-19-2017, 20:27
نعم اخى كل هدا طرق من خلالها مممكن
ان تكون موجود فى هدا المجال لك الاساس ان تتمكن
من ان ترعف ان ترى السوق وان تترعف على الفرص التى ممكن
ان تصل الاهيا وان تاخدها بكل مرونة

anaboda
10-20-2017, 07:46
لاسف انا محبش اشوف فديوهات انور بدرات بحس انه لا يفهم شىء فى الفوركس وانه بيتكلم وخلاص ودى اخر الاشياء الى انا عرفتها عنه وبيحلل الازواج سعات فى اكتر الاواقات كتير غلط ومعرفش هوا مكمل ازاى فى المجال

doaa sary
10-21-2017, 02:13
مشكور اخى الكريم ع الوصايا والفيديو المميز استفدت جدا لاكن لفت نظرى ان الحساب كبير اكيد ديمو طبعا هههه
هو فى حد حسابة كدا عقبال الجمييع ونكسب كتير وحسابتنا تكون خضرا دايما

Hoda1
10-21-2017, 02:27
السلام عليكم الوصايا العشرة فى الفوركس شكرا لك اخى العزيز على هذا الفديو الرائع فقد إفادتنا كثير لمعرفه الكثير عن الفوركس

Abeer adel
10-21-2017, 02:56
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الوصايا العشرة مفيدة جدا
الصبر والتعلم وعدم الطمع وادارة رأس المال الجيدة من اهم عوامل النجاح والاستمرار في سوق الفوركس

A.mustafa
01-13-2020, 12:47
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ...
شكرا ليك على الفيديو وان شاء الله يستفيد منه كل مبتدئ فى سوق الفوركس والمتداول ايضا
الفوركس محتاج للكثير من التركيز واحترام اراء الخبراء فى المجال لانهم عندهم خبره اكبر مننا وواجهوا مواقف مختلفه فى السوق
واكيد الحلول والنصائح الصادره منهم بتكون نتيجة تجربتهم وخبرتهم بالتوفيق للجميع ...