PDA

View Full Version : نصيحتي من تجربتي الشخصية فى الفوركس

Ahmed youssef elgareb
11-13-2017, 00:32
اتعلم كويس واشتغل بدماغك اهم حاجة اتعلم عرض وطلب دعوم ومقومات
وخليك واثق فى تحليلك حتة لو فشل اعرف السبب وعدلو متستناش توصية من حد
لو دخلت توصية ولقيت حد معروف داخل عكسك خليك فى صفقتك وملكش دعوة بى الفوركس ملهوش كبير
يعنى ممكن تكون انت الى صح انا اقسم بالله بقالى 4 سنين فى المجال خسرت كتير وتبعت ناس كتير وكان عندى جروبات وقنوات تلجرام وواتساب وحجات كتير وكنت بخسر كتر اختلاف الاراء والتحليلات من قناة لقناة بيخليك انت مش مواثق من نفسك ومش عارف تمشى ورة مين وبيشتتك ويتعبك نفسيا
خليك كدة مع حالك ادخل صفقتك حط استوبك وربحك وسبها على الله وتابع الاخبار اهم حاجة انا عن نفسى ولا بنزل تحليل ولا بدخل ابوص على تحليل ولا بدخل انزل منشور
متشتغلش من غير استوب لوز الاستوب لوز هو صحبك فى المجال دة زى مابيقلو لو مش بتحب تشتغل من غير استوب متلمش غير نفسك هتفضل تقول السعر دلوقتى يجى فى صلحى وهو يفضل يعكس ويخسرك .تقريبا انا قولت اللى عندى ????????
اشتغل بدماغك ومتخافش.. متمشيش وره حد عشان مش هيفضل دايما على طول
..تابع الاخبار كويس اوى ..خليك واثق فى تحليلك
وربنا يكرم الجميع

muhammad ismail
12-24-2017, 16:52
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
نصيحه لاى مبتدا لازم تبدا تتعلم الفوركس لفترة كويله جدا ممكن توصل لشهور لان الفوركس مش سهل وكمان مواضيعه كتيرة جدا ومتفرعه ومضطر انك تطبق مهظمها
على تحليل واحد فقط واشتغل على الديمو فترة طويله ولما تكتسب خبرة اشتغل على الحقيقى

norur
12-24-2017, 16:58
السلام عليكم
اكيد و مشكور على نصيحتك فعلا للتداول احكام و دلك لوصول الهدف و بالتالي العمل على التعلم و التددريب و فيه ربح و خسارة اكيد بالتوفيق للجميع

forexone1
12-24-2017, 17:03
افضل شيء هو ان تعمل كثير من الامور التي تجعلك تربح الارباح الكبيره جدا من سوق الفوركس والعمل مع الدعوم والمقاومات و عدم المبالغه في الدخول في صفقات كثيره واختيار اداره راس مال ناجحه جدا فهي من اهم الاشياء التي تجعلك تربح في سوق الفوركس