PDA

View Full Version : فوركس | اقوي استراتيجيه سكالبينج

ovvo
11-29-2017, 06:28
. & . {الســـــــلام عليــــــــــــــكم ورحـــــــــــــــمه الله وبركــــــــــــــاته} . & .
احبائي في الله اعضاء المنتدي اقدم اود ان اقدم لكم فيديوهات تعلمت منها الكثير في مجال الفوركس
واليوم اليكم فيديو عن فوركس | اقوي استراتيجيه سكالبينج .

https://www.youtube.com/watch?v=-4YHnUxoisU&t=12s

تقبلوا فائق الإحترام . اخوكم فى الله

(&) اذا عجبكم شرح الفيديو ارجو الضغط على زر الشكر والتقييم اسفل الموضوع وشكرا لكم جميعا (&)

engayman
10-08-2019, 11:44
اقوي استراتيجية اسكاليبنج فى التداول فى الفوركس من الاستراتيجيات المهمة التى تساعد.المتاجر فى التداول وتحقيق الربح منها اولا التدريب على هذة الاستراتيجية فترة على الحساب التجريبي الى ان يعرغها جيدا فى التداول

Ahmed Mansour
10-08-2019, 19:43
الاسكالبينج ليه ناسه الحقيقه يعنى مش اى متداول يقدر يقول انا بشتغل اسكالبينج هى كاجمله تتقال عادى لكن انته بتقدر تحقق ارباح والطبيعى طالما اسكالبينج يبقى ارباح كبيره يعنى بتجمع عدد نقاط محترمه كل يوم نتيجه لدخول عدد كبير من الصفقات ماهو دا الاسكالبينج لكن انا بقول شغال اسكالبينج انا بقا بقدر انجح فى كدا ولا هو مجرد اسم وخلاص وانا شايف ان الاسكالبينج من اصعب انواع التداول واعتقد المحترفين بس هما اللى بقدروا يشستغلوا ومش بس مجرد شغل اسكالبينج لا دا بيشتغل وبينجح وبيحقق المطلوب من الاسكالبينج وهو جمع اكبر عدد من النقاط اليوميه