PDA

View Full Version : فوركس | استراتيجية الصفقات المعلقه

ovvo
11-29-2017, 06:34
. & . {الســـــــلام عليــــــــــــــكم ورحـــــــــــــــمه الله وبركــــــــــــــاته} . & .
احبائي في الله اعضاء المنتدي اقدم اود ان اقدم لكم فيديوهات تعلمت منها الكثير في مجال الفوركس
واليوم اليكم فيديو عن فوركس | استراتيجية الصفقات المعلقه .

https://www.youtube.com/watch?v=g_lqgL2mZtw&t=10s

تقبلوا فائق الإحترام . اخوكم فى الله

(&) اذا عجبكم شرح الفيديو ارجو الضغط على زر الشكر والتقييم اسفل الموضوع وشكرا لكم جميعا (&)

engayman
10-07-2019, 17:30
استراتيجية الصفقات المعلقة من الاستراتيجيات القوية التى تستخدم فى التداول والتى تساعد فى وقت الاخبار حيث وقت الاخبار يكون السعر فى حالة تذبذب عالى ولذلك يجب على المتاجر عدم التسرع والعمل على الاستراتيجيات المعلقة

Ahmed Mansour
10-08-2019, 06:38
صعب جدا موضوع الصفقات المعلقه دى وفيه نسبه خطوره عاليه جدا الحقيقه انا لا افضل ابدا هذا النوع من التداول ودا راجع بسبب السوق اللى احنا فيه متقلب بشكل عنيف وحركته سريعه جدا فا ممكن اعمل امر معلق ويتفعل ويضرب الاستوب وانا مش موجود اصلا ودا شئ بيزعجنى جدا الحقيقه انا احب افتح الشارت واحلل الزوج واشوف رايح فين وابدا ابص على الشارت وانتظر نقطه الدخول اللى حددتها وافتح صفقتى وبعد كدا احدد البروفيت والاستوب واتابع حركه الصفقه رايح للبروفيت ولا رايحه للاستوب وابدا اشوف هل اغير قرارى استمر ولا اخرج دلوقتى سواء على الربح او الخساره