PDA

View Full Version : فوركس | استراتيجيه الدقيقه الجزء الثاني

ovvo
11-29-2017, 06:39
. & . {الســـــــلام عليــــــــــــــكم ورحـــــــــــــــمه الله وبركــــــــــــــاته} . & .
احبائي في الله اعضاء المنتدي اقدم اود ان اقدم لكم فيديوهات تعلمت منها الكثير في مجال الفوركس
واليوم اليكم فيديو عن فوركس | استراتيجيه الدقيقه الجزء الثاني .

https://www.youtube.com/watch?v=Hl6PUKhc6DA&t=9s

تقبلوا فائق الإحترام . اخوكم فى الله

(&) اذا عجبكم شرح الفيديو ارجو الضغط على زر الشكر والتقييم اسفل الموضوع وشكرا لكم جميعا (&)

engayman
10-07-2019, 17:05
الجزء الثانى من استراتيجية الدقيقة وتحديد اهم المناطق التى يمكن العمل عليها على هذة الاستراتيجية ويجب على المتاجر عدم التسرع فى التداول والانتظار الى تحقيق الشروط الخاصة بالاستراتيجية على الشارت والعمل عليها بطريقة صحيحة

Ahmed Mansour
10-08-2019, 07:24
تفتكر فى متداول ممكن يشتغل على فريم اسمه فريم الدقيقه الحقيقه انا ماشوفتهاش فى حياتى قبل كدا ولا احب انى اشوفه وطبعا من عنوان الفيديو انا مافكرتش افتحه حتى يعنى اتفرج على فيديو ولا اقرا شرح بيقولى اشتغل على فريم الدقيقه احنا كدا بنهزر مش بنشتغل والتداول على فريم الدقيقه دا بيكون اسمه ايه علشان انا فعلا ماعرفش اللى اعرف ان اسرع تداول بيكون اسمه اسكالبينج ودا يعنى يوم مانقول اشتغلنا على اصغر فريم بيكون النص ساعه دا اللى هو اضغر حاجه لكن فريم الدقيقه دا اسميه ايه ولا اشتغل عليه ازاى يعنى افتح الشارت ومع كل دقيقه الاقى شمعه تشتغل وابدا اقول الشمعه دى تدل على كذا مثلا شمعه دقيقه دا معقول يعنى