PDA

View Full Version : evening star

tahar2015
12-03-2017, 05:52
نموذج نجمة المساء evening star
هو نموذج انعكاسي من نماذج الشموع اليابانية يتكون من ثلاث شمعات ويأتي في نهاية اتجاه صاعد وهو عبارة عن شمعة صعود كبيرة يعقبها شمعة صغيرة ثم تليها شمعة هبوط كبيرة يمكن أن تغلق داخل الشمعة الأولى أو ممكن تتخطاها.

ron
12-28-2019, 17:53
تحياتي لكم ?الفوركس من الاعمال الصعبه على الانترنت ولا يمكن النجاح فيه بسهوله ممكن تكون المشكلة في التليفون أو شبكة الإنترنت ضعيفة أو الباسورد خطأ اعد المحاولة المنتدى فيه معلومات مفيده تحياتي اخي او تقبل مروري

Ahmed Mansour
12-28-2019, 19:41
انا صحيح مهتم بالشموع اليابانيه بس انا مهتم بالشموع نفسه مش بالنماذج اللى بتتكون نتيجه حركه الشموع يعنى اهتم بشمعه البن بار الشمعه الابتلاعيه كدا يعنى لو فى شرح افضل من كدا ياريت يعنى يكون فى شرح مفصل عن النموذج اللى اكلمت عنه يبقى افضل علشان بس نقدر نستفيد لو هايقدر يساعدنا فى الشغل طالما متعلق بالشموع اليابنيه هايبقى موضوع مفيد اكيد وياريت لو فى فيديو بيشرح النموذج دا او حتى صور توضح النموذج دا بيكون شكله عامل ازاى اى حاجه توضح الموضوع اكتر يعنى

Mahmoud Rashwan
12-28-2019, 20:27
السلام عليكم بالنسبه لهذا النموذج الذي تكلمت عنه وهو نجمه المساء هو انا نموذج جيد واعتقد انه يمكن الاعتماد عليه يمكن الاعتماد على تداول هو ونموذج الصباح ايضا فسيتم التجربه عليه واشكرك على مجهودك وانتظر منك المزيد..