PDA

View Full Version : ما هو عدد المشاركات التى تتمنى ان تحرزها هذا الشهر؟

Pages : [1] 2

عمرو
05-19-2012, 10:42
بسم الله الرحمن الرحيم
والصلاة والسلام على اشرف المرسلين
اما بعــــــــــــد
كما هو عنوان الموضوع
ما هو عدد المشاركات التى تنوى ان تكملها هذا الشهر؟؟
وهل انت مقتنع بفكرة الدفع مقابل المشاركات؟؟
طبعا الموضوع ليس تشكيكا فى الشركة الراعية ولكن لكى يتفاعل الاعضاء

tutaaaaa
05-19-2012, 10:48
انا ما رح اقدر اجمع عد كبير من الردود
لان مواضيع المنتدى كلها عن الفوركس
وانا ما عندي خبرة بهالمجال
في مواضيع اقراها وما اعرف ارد عليها لمجرد الرد!!

magic777
05-19-2012, 16:45
عن نفسي اجتهد للحصول على اكبر عدد مشاركات مش للحصول على البونص فقط
ولكن لاني كنت اتمنى اشوف منتدى عربي لشركه انستا وكنت انتظر هذه الخطوه من زمان
وبعد تحقق الحلم الان نجتهد لأثراء هذا المنتدى بكل ماهو قيم من معلومات وحتى يكون في يوم من الايام مثل المنتديات الأجنبيه المنافسه لنا
واحسن منها ايضا
وعن رأي في منتديات الدفع مقابل الردود بأنها نظام ممتاز جدا لانها بتكون دافع قوي لينا للعمل للحصول على مبلغ بونص جيد نستطيع تحقيق حلمنا به وتحقيق ارباح ونجاح من خلال الفوركس وايضا في نفس الوقت أثراء لمعلوماتنا وخبراتنا من خلال تبادل المعلومات هنا والاراء وتعلم الجديد دائما

Mohamed90
05-19-2012, 16:49
السلام عليكم
طبعا ايخ الهدف الاولى و الاسمى من المشاكرة و ردود هي الربح
ولكن يبقى ايضا المشاركة و محبة رؤية منتدى عربي يرتقي للاعلى و لازم نعطيه كل ما نملك لكي يصبح دافائدة للجميع الاخوة المحترفين و المبتدئين

kingman
05-19-2012, 22:31
انا واحد من الناس طلبت من فترة كبيرة ان يكون لأنستا منتدى عربى على غرار المنتدى الأندونيسى والألمانى والروسى وغيرهم وخصوصا ان انستا مهتمة بالعملاء العرب حتى وجدنا هذا المنتدى الشهر اللى فات وهى فرصة جيدة لتكوين راس مال من خلال المشاركات وبخصوص عدد المشاركات التى امل تحقيقها كتير جدا ههههه بس اعتقد مش هقدر اوصل للرقم اللى فى دماغى هذا الشهر وانا دائما بفضل الله بحاول اجعل مشاركاتى هادفة مبنية على النقاش والحوار البناء وربنا يوفق الجميع

tervarto
05-19-2012, 22:41
انا واحد من الناس طلبت من فترة كبيرة ان يكون لأنستا منتدى عربى على غرار المنتدى الأندونيسى والألمانى والروسى وغيرهم وخصوصا ان انستا مهتمة بالعملاء العرب حتى وجدنا هذا المنتدى الشهر اللى فات وهى فرصة جيدة لتكوين راس مال من خلال المشاركات وبخصوص عدد المشاركات التى امل تحقيقها كتير جدا ههههه بس اعتقد مش هقدر اوصل للرقم اللى فى دماغى هذا الشهر وانا دائما بفضل الله بحاول اجعل مشاركاتى هادفة مبنية على النقاش والحوار البناء وربنا يوفق الجميع

مولعها انت يا كينج , ههههههههه , ربنا يعينك و يكون المنتدى فاتحة خير عليك و على جميع الأعضاء الجدد , اما انا ففى حاجات كتير شغلانى عن المشاركات فى المنتدى , بس الأهم عندى هو تقديم المعلومات للأخوة المبتدئين , و تبادل الخبرات مع أعضائنا الكرام , لأن لا ربح بدون تعلم جيد

aboualy
05-20-2012, 02:54

فعلا اخى العزيز كلنا سعداء بانه اخيرا بقى فى منتدى عربى تابعة لشركة انستا واكيد ده ممكن يكون فرصة ان الواحد يجمع مبلغ يقدر يبتدى بيه تجارته وانا شخصيا نفسى ان اقدر امشى على معدل 500 مشاركة كل شهر

Smart
05-20-2012, 03:16
بالتوفيق للجميع ان شاء الله
المهم تكون المشاركات جيده ومفيده للاعضاء
وغير مخالفه لقوانين المنتدى او لقواعد حمله البونص
وان شاء الله الاعضاء كلهم رابحين معانا فى المنتدى
تم نقل الموضوع للقسم الصحيح

amar90
05-20-2012, 16:33
بالتوفيق لك ياخى انت حصلت على الرقم القياسى من عدد المشاركات
اتمنى من الله التوفيق لجميع
اما انا عندما اكون غير مرتبط بالعمل او ظروف اشارك لاننى بصراحة هذا المنتدى روعة والاجمل منة
هو جميع الاخوة هنا

ramid
05-23-2012, 23:58
طبعا كلنا يسعى لتحقيق الربح ولكن كل ذلك لا يجب أن يجعلنا نكتب ردودا من أجل الردود والبونص فقط
وانما يجب أن نشعر بالانتماء لهذا المنتدى قبل كل شيء وشكرا أخي

mirimiri
05-26-2012, 20:41
بالنسبة لي أنا بدي هذا الشهر أحقق 120 مشاركة على الأقل رغم اني جديد

mturk2007
06-06-2012, 22:19
المفروض ان احنا ننشر كبر قدر من المشاركات حتى ننشر المنتدى بشكل كبير بالدول العربية

Mohamed90
06-06-2012, 22:28
انا احاول وصول لبونص 100 دولار و الحمد لله حققت هذا الرقم في الشهر الفائت
و اريد تحقيق 100 اخرى شهر المقبل للتعزيز راس المل و ان شاء الله يكون بونص فال خير عيلنا

memostar3
06-07-2012, 22:31
ربنا يكرم ههههههههه
على حسب التساهيل
بس ميقلش عن استك مقفول :d

vamoscapitos
06-08-2012, 01:13
انا لا اتوقع ان احرز عدد كبير من المشاركات

لاني لا املك خبرة بهذا المجال وايضا احيانا اقرا موضوع

ولا اعرف عماذا يتحدث ههههه

ana1990
06-09-2012, 19:00
على الرغم من كبر العدد الا اني اتمنى ان اتخطى حاج ال100 دولار هذا الشهر لابدا المتجرة لذا فانا احتج الى من15 الى20 مشاركة يوميا يعني شهريا من 450 الى 600 و احقق الارباح اللي انا متوقعها و زي ما قال الاخ مهم اوي ان الردود متنسيناش المنتدى ده اساسا معمول للافادة مش للارباح

SCORPION360
06-14-2012, 16:07
اللي الله يقدرني عليـه ,, وطببعا يكون رد ممتاز ليس لـ تكثير الردود

xxmarouanexx
06-14-2012, 16:56
السلام عليكم اخواني اريد ان اقول لكم مبروك على اكتمال الهاك الحمد لله

و اريد اناقول ايضا اريد تحقيق 200 مشاركة

a5rzamn
06-14-2012, 17:00
انا الصراحه كتير قرأت مواضيع عن الردود الي بتعملها منتديات كتيره
بس اول منتدى بشارك فيه هاد المنتدى لانه الصراحه منتدى اكتر من رائع
والهدف كما قال الاخوه هو الفائده اكتر من تجميع الردود لانه تعلم الفوركس على اصوله وكيفية التداول افضل من 100 بونص

fafa280384
06-14-2012, 17:12
بسم الله الرحمن الرحيم
اما بعــــــــــــد
كما هو عنوان الموضوع
لا ادري الصراحة لكن احاول جهدي والله موفق لي ولجميع
والفكرة امليحة مقابل مادي على اقل الواحد يحس انه عمل شيء مفيد لنفسه ولغيره

kingman
06-14-2012, 17:17
انا لا اتوقع ان احرز عدد كبير من المشاركات

لاني لا املك خبرة بهذا المجال وايضا احيانا اقرا موضوع

ولا اعرف عماذا يتحدث ههههه
ده طبيعى لأى واحد فى بدايته فى السوق لكن المهم ان تبدا فى القراءة والتعرف على كل اساسيات السوق من خلال الكتب والفيديوهات والمواضيع ومع الوقت هتلاقى نفسك بأذن الله ملم بكل اساسيات السوق وتسطيع المشاركة بفعالية وربنا يوفقنا جميعا

karbak
06-16-2012, 00:40
طبعا كل الشكر لهذا المنتدى والعاملين عليه نعم نطمح لزيادة مشاركتانا لزيادة البونص مع العلم ان الهدف الاساسي من المشاركه هو التعرف لاشخاص قد يكونو عونا لنا في هذا المجال بشكل خاص واصدقاء اوفياء بشكل عام وزيادة اثراء لهذا الموقع الناهض مع التعلم والنهل من معلومات المنتدى والمشاركين فيه اذ أن الردود وقرائتها تعلمك الكثير بل قد يكون أكثر من قراءة مقالات متخصصه احيانا لان المشاركه من شخص انما هي تجربه حقيقيه لا تنظريا ميتا

mturk2007
06-16-2012, 00:51
اتمنى ان اصل الى 900 مشاركة وال\دفع انا واثق منه لاني اشتركت بمنتديات كثيرة وثم الدفع بسرعة وبساطة

mirimiri
06-16-2012, 20:16
انا الان انهيت الدراسة ورح الان اتفضى للمنتدى الحبيب هذا وان شاء الله رح اكتب في يوم 20 تعليق او اكثر

maklad94
06-16-2012, 20:24
اتمنى انى اوصل ل 1500 مشاركة قبل مالشهر يخلص ويارب يتحقق حلمى لأنى عاوز اعمل مبلغ كويس اتاجر بيه ومش هنام ليل نهار لحد ما احققه وخصوصا انى فاضى وفى اجازة فا عملية التداول سهلة بالنسبالى .

mirimiri
06-16-2012, 20:31
اتمنى ان اصل الى 900 مشاركة وال\دفع انا واثق منه لاني اشتركت بمنتديات كثيرة وثم الدفع بسرعة وبساطة
ان شاء الله تصل ل900 مشاركة لكن اكتب 100 تعليق في نهار رح تصل في 9 ايام لهدفك بس رح تتعب كثيرا

mirimiri
06-16-2012, 20:35
اتمنى انى اوصل ل 1500 مشاركة قبل مالشهر يخلص ويارب يتحقق حلمى لأنى عاوز اعمل مبلغ كويس اتاجر بيه ومش هنام ليل نهار لحد ما احققه وخصوصا انى فاضى وفى اجازة فا عملية التداول سهلة بالنسبالى .

ان شاء الله رح تصل لكن ابذل قليل من جهدا ورح تحقق حلمك هذا لكن لا تذكر ان في دنيا هذه لا تحصل على شى دون ان تتعب عليه وانا اشجعك وربي يوفقك

kimokonolove
06-16-2012, 20:58
بسم الله الرحمن الرحيم
اما بعــــــــــــد
كما هو عنوان الموضوع

عدد المشاركات ليس شرط ان احقق مشاركات كثيرة ولاكن الأهم هو قيمة المشاركة من وجة نظرى فممكن تحقق 1000 مشاركة ولا يكون لهم قيمة فى حين ممكن تحقق 100 مشاركة فقط وهنا ممكن تكون ذات قيمة عالية وهدفى بأذن الله احقق نحو او 20 مشاركة او 30 مشاركة يوميآ اعلم ان الكثير يسطتيع تحقيق اكثر من هذا لاكن المثل القائل عصفور فى اليد خير من 10 على الشجرة واتمنى الجميع يحقق ما يريد وليعم الخير على الكل وعلى اعضاء المنتدى الكرام

ahm2020
06-19-2012, 18:56
الله اعلم و بصراحة انا مسجل فى المنتدى مش عشان البونص بس لكن عشان ايضا تعلم الفوركس

aminos
06-20-2012, 16:44
طبعا كلنا يسعى لتحقيق الربح ولكن كل ذلك لا يجب أن يجعلنا نكتب ردودا من أجل الردود والبونص فقط

كلام جميل يا أخي
أنا أتمنى 100 دولار بس ههه

Desperate
06-24-2012, 03:40
انا نفسى اقدر اعمل 50 مشاركة يوميا بس ان شاء الله هعمل ده فى الاجازة بعد الامتحانات ما تخلص فى شهر اول شهر سبعة
وفكرة الدفع مقابل المشاركات فكرة رائعة جدا من شركة انستا عشان تشجع الناس على تجربة الفوركس ولو ب 100 دولار
عشان يعرفوا السوق بيمشى ازاى وايه شعور المتاجر فى الربح والخسارة وبكده هيشجعونا على التعلم وعمل ايداعات حقيقية فى المستقبل

assidi saber
06-24-2012, 17:44
طبعا اخي كل الموجودين في هذا المنتدى يسعونا الى كسب كثير من النقود بواسطة الردود و لكن انا اريد ان اكسب 300 دولار من الردود

ZOUHAIR_ZIZO28
06-24-2012, 17:44
وانما يجب أن نشعر بالانتماء لهذا المنتدى قبل كل شيء

nickynilson
06-24-2012, 18:56
لا استطيع القول احراز عدد كبير من المشاركات انما مشاركات "فاعلة" + هادفة + مفيدة للجميع هذا اهم بكثير لانه في الاصل يعلم الاشخاص كيف تكتب شيء مفيد وتفيد الاشخاص الاخرين بالرغم من ذلك ههذا شيء محفز وان شاء الله نحقق شيء مفيد ومرضي ومربح بنفس الوقت

hardjob
06-27-2012, 14:48
لا اعر ف اخي الغالي
بس يا رب يكون رصيد كويس ان شاء الله
انا اعمل كل جهدي

aminos
06-27-2012, 15:33
طبعا اخي كل الموجودين في هذا المنتدى يسعونا الى كسب كثير من النقود بواسطة الردود و لكن انا اريد ان اكسب 300 دولار من الردود
السلام عليكم
و أنا كذالك أتمنى أن أربح 300 دولار بإذن الله

hossam eldeen mohamed
06-28-2012, 14:34
انا انهاردة اول يوم لي في المنتدى ولكن ليس لي عدد معين من الردود وامل ان استفيد من غيري وافيدهم عن طريق الردود

khaled zizo
06-30-2012, 02:56
كنت اتمنى اشوف منتدى عربي لشركه انستا وكنت انتظر هذه الخطوه من زمان
وبعد تحقق الحلم الان نجتهد لأثراء هذا المنتدى بكل ماهو قيم من معلومات وحتى يكون في يوم من الايام مثل المنتديات الأجنبيه المنافسه لنا
واحسن منها ايضا
وعن رأي في منتديات الدفع مقابل الردود بأنها نظام ممتاز جدا لانها بتكون دافع قوي لينا للعمل للحصول على مبلغ بونص جيد نستطيع تحقيق حلمنا به وتحقيق ارباح ونجاح من خلال الفوركس

---------- Post added at 01:56 AM ---------- Previous post was at 01:55 AM ----------

نعم نطمح لزيادة مشاركتانا لزيادة البونص مع العلم ان الهدف الاساسي من المشاركه هو التعرف لاشخاص قد يكونو عونا لنا في هذا المجال بشكل خاص واصدقاء اوفياء بشكل عام وزيادة اثراء لهذا الموقع الناهض مع التعلم والنهل من معلومات المنتدى والمشاركين فيه اذ أن الردود وقرائتها تعلمك الكثير بل قد يكون أكثر من قراءة مقالات متخصصه احيانا لان المشاركه من شخص

kimoboy
06-30-2012, 19:39
يما أن هذا الشهر إنتهى وفات
أتمنى أن أحقق مبلغ 80 دولار في الشهـر القادم
وان شاء الله سأحاول تحقيق ذلك

eboujie
07-02-2012, 18:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا سأحاول ان احقق اكثر من 500 مشاركة كبداية وان شاء الله سأكسب خبرة مع الوقت وسأبذل جهد اكبر

بالتوفيق للجمييييع

montage
07-04-2012, 17:43
اسعا لي تحقيق عدد كبير من الرباح

---------- Post added at 07:01 PM ---------- Previous post was at 07:00 PM ----------

اسعا لي تحقيق عدد كبير من الرباح في هد الشهر كل شهر

---------- Post added 07-04-2012 at 02:43 PM ---------- Previous post was 07-03-2012 at 07:01 PM ----------

هل تعلم اخي اصل كلمة طز
كلنا بنقولها لما مكنش هاممنا من شئ معين يحاول احد تخويفك منة وبنقول علي طول كلمة طز لكن حد فكر هي معناها اية اواصلها منين

يلا فكرو شوية وعلي فكرة معناة حاجة منقدرش نستغني عنة فاكلنا

forex man
07-04-2012, 18:31
انا بجتهد للحصول على اكبر عدد من المشاركات ومش شرط
رقم محدد يعنى كل ما اكون فاضى ادخل اشارك والدفع مقابل
المشاركات افضل نظام انا شوفته لبدايتك فى الفوركس
تحياتى

yassoo011
07-04-2012, 19:03
انا عملت 350 مشاركة في شهر 6 وكنت جديد
يعني بدأت في نصف الشهر وانوي التعويض في شهر 7
بعدد اكبر من المشاركات ان شاء الله

nourhan ali
07-07-2012, 21:15
اتمنى انى احقق عدد عالى من المشاركات بس ربنا يسهل بحاول لان معظم المواضيع لسه مش فهمهاها اوى فمش برد

sahar elmansory
07-07-2012, 21:29
انا بدأت فش اخر شهر 6 وبصراحة مكنتش واخدة الموضوع جد..لكن باذن الله ناوية الشهر دة احقق اكبر قدر من المشاركة

a5rzamn
07-09-2012, 00:30
الدفع مقابل الردود يساعد الاعضاء الذين لا يملكون راس مال للمتاجره

فهو فرصل للتداول بدون راس مال

واكيد طبعا شركة انستا فوركس شركه محترمه ومعنيه بتجميع اكبر عدد من الاعضاء

mrxr00t3d
07-09-2012, 09:59
واحسن منها ايضا
وعن رأي في منتديات الدفع مقابل الردود بأنها نظام ممتاز جدا لانها بتكون دافع قوي لينا للعمل للحصول على مبلغ بونص جيد نستطيع تحقيق حلمنا به وتحقيق ارباح ونجاح من خلال الفوركس وايضا في نفس الوقت أثراء لمعلوماتنا وخبراتنا من خلال تبادل المعلومات هنا والاراء وتعلم الجديد دائما

موافق لرأيك تمام ، و كما يقول المثل حب ما تعمل لكي تربح
ما يكون تفكيرك بس بالبونص

Looser
07-09-2012, 14:29
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
هذه اول مشاركة لى هنا فى منتداكم الموقر
أنا من المتابعين للموقع منذ فتر قريبة و اخيرا قررت ان انضم لاسرة المنتدى و ارجو ان تقبلونى عضوا جديدا معكم.
اما بخصوص عدد المشاركات فأن لا اهتم بالكم ولكن اتمنى هن شاء الله ان تكون مشاركاتى هادفة و فيها افادة للاخو الاعضاء جميعا ان شاء الله.

Smart
07-09-2012, 14:48
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
هذه اول مشاركة لى هنا فى منتداكم الموقر
أنا من المتابعين للموقع منذ فتر قريبة و اخيرا قررت ان انضم لاسرة المنتدى و ارجو ان تقبلونى عضوا جديدا معكم.
اما بخصوص عدد المشاركات فأن لا اهتم بالكم ولكن اتمنى هن شاء الله ان تكون مشاركاتى هادفة و فيها افادة للاخو الاعضاء جميعا ان شاء الله.

اخى
ياريتك تقراء شروط المنتدى كويس
ولازم تعرف ان نقل الردود او المواضيع مخاف لشروط المنتدى
بالتوفيق

abdodomino
07-12-2012, 16:41
لو كان لدي الوقت الكافي
لساهمت كل يوم 100 مشاركة
لكن الله غالب ضيق الوقت
و بالتأكيد أنا مقتنع بالشركة
مادامت عربية

mohamed yossef
07-15-2012, 02:21
السلام عليكم اعضاء المنتدى الكرام
سؤال جميل للتفاعل
والله نفسى احقق اعلى عدد مشاركات ممكنة وبجتهد عشان اتفاعل مع جميع مواضيع المنتدى
وربنا يوفق الجميع

thebest
07-15-2012, 16:39
انا اتمني ان اجمع 100
بس فعلا المشكلة ان لسة مبتدا في الفوركس
في الردود بتبقي صعبة

mamon
07-17-2012, 09:37
6 مليون
أو أكثر شوي ما بدي أطمع صراحه لانو الطمع مو منيح

mostafakamal
07-17-2012, 16:42
انا عن نفسى اتمنى ان اضع كل يوم من 100 مشارة الى 200 مشاركة
ونفسى اجمع فوق 100 ريفيرال لكى ازود ارباحى وادخل قريبا فى العقود الكبيرة

Aker001
07-17-2012, 16:49
المهم عندي الافادة والاستفادة و انا أفكر في التطور في هذا المجال أما بنسبة العدد الذي أحلم به في الشهر فهذا كبير ربي أوفقني في الرقي بهذا المنتدى من خلال مأملك من خبرة بسيطة

BiG MoNeY
07-17-2012, 16:57
اخي مع احترامي للناس الشغالين في المنتدى ارجوا ان لا نجد مشكل مع الاعضاء لان العرب عندهم مشكل مع الشركات الاجنبية لانها تظن ااننا حتالة اسف على فضاضة الكلام لكن هده الايام بدأت تتبدل نظرتهم لنا وهدا لم يأتي مجانا و دلك بجهود الكتير من العرب كادارة المنتدى وان شاء الله ما بواجهوا مشاكل مشاكل بسببنا والان ارد على سؤالك بخصوص العدد الدي راح احصل عليه في نهاية الشهر انا لا اهتم بعددها لاني اريد الافادة والاستفادة وبخصوص الدفع مقابل المشاركات انا شاركة في الكتير من المنتديات التي تقدم نفس عروض المنتدى ولا مرة تم الرنصب علينا خاصة من منتدى mt5
التابع لانستا وان شاء الله يكون النتدى متله موفقين

abaragh
07-17-2012, 19:19
لا اكره ان اصل الى 10000 مشاركة هذا الشهر مع انه صعب لكن ساحاول في المرات القادم

SlaiteR
07-18-2012, 07:08
السلام عليكم

لا اعلم صراحة ولكن احاول ان اجاوب على اسئلة الاخوة

وهناك مواضيع لا اعلم بها شيئا

تحياتي

nrgslawi
07-18-2012, 07:16
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
انا هدفي ان اجمع 400 دولار من جميع المنتديات التابعة لانستا فوركس وان شاء الله قد اقتربت من الهدف

khaled zizo
07-20-2012, 11:58
ممكن من فترة كبيرة ان يكون لأنستا منتدى عربى على غرار المنتدى الأندونيسى والألمانى والروسى وغيرهم وخصوصا ان انستا مهتمة بالعملاء العرب حتى وجدنا هذا المنتدى الشهر اللى فات وهى فرصة جيدة لتكوين راس مال من خلال المشاركات وبخصوص عدد المشاركات التى امل تحقيقها كتير جدا ههههه بس اعتقد مش هقدر اوصل للرقم اللى فى دماغى هذا الشهر وانا دائما بفضل الله بحاول اجعل مشاركاتى هادفة مبنية على النقاش والحوار البنا

mena
07-26-2012, 13:55
عليه افضل الصلاه والسلام
اريد ان احقق عدد مشاركات كبير ولكن الله اعلم يمكن ان اصل لهذا الرقم ام لا

bell1895
07-26-2012, 17:51
صحيح انا نفسي اجمع عدد كبير
بس مثل ما قال البعض انه اغلب المواضيع عن الفوركس و انا ما افهم فيها
اضطر للذهاب للاستراحة كي ارد عليها

xxmarouanexx
07-26-2012, 18:09
ان شاء الله انا عم فكر اني اعمل 200 مشاركة ان شاء الله و بالتوفيق للجميع

eng2012
07-26-2012, 19:09
اعتقد ان كل الناس تفضل ان تصل الى اكبر عدد ممكن من المشاركات ولكنى اعتقد انه الافضل ان نقوم كم من المعلومات تستطيع ان تستفيد من هذه المشاركات

---------- Post added at 06:09 PM ---------- Previous post was at 06:05 PM ----------

اعتقد ان كل الناس تفضل ان تصل الى اكبر عدد ممكن من المشاركات ولكنى اعتقد انه الافضل ان نقوم كم من المعلومات تستطيع ان تستفيد من هذه الم

medhat
07-28-2012, 03:09
انا احاول كل ما استطيع مش عارف بالضبط لكن اتمنى ان احقق هذا الشهر 50 دولار وده تكون بدايه جيده
وربنا يسهل الشهر القادم يكون 300 فده اول شهر لى ولسه بتعود واشوف النتيجه

mohamed
07-28-2012, 03:14
الف صراحه علشان اقدر اتاجر بميت دولار يبقى جميل جدا بجانب حساباتى واغامر بالمبلغ ده والشهر القادم ان شاء الله اسوى عشره الالف مشاركه بالتوفيق

no1forex
07-28-2012, 10:21
اتمنى انى اعمل 2000 رد و 500 موضوع كي يكون هذا المنتدى بتعونا كلنا افضل منتدى عربى خصوصا ان تعبنا مش هيروح على الفاضى كلنا هنربح وهنفيد غيرنا بكل معلومتنا

mohammedtaka
07-28-2012, 10:24
انا بالنسبة لي ليس المهم هو جمع اكبر عدد من الردود , ولكن المهم هو فهم الموضوع ومن ثم الرد عليه
بالتوفيق للجميع:bravo:

thehulk3
08-02-2012, 15:55
هو أكيد كلنا داخلين وكل واحد عايز يحقق ربح ويتاجر بيه
لكن يجب أن نعرف فكرة المنتدى الرئيسية ونحافظ عليها كي يظل المنتدى يعمل ويحقق هدفه
فيجب أن تكون المشاركات ليست من أجل النقود فقط ولكن نحن نعلم ونتعلم من غيرنا ونتداول الخبرات فهذا المنتدى الغرض الأساسي منه نشر علم الفوركس
وكرما منه وسعيا وراء بث الحماسة فينا فيقوم بعمل موضوع البونص من باب جعلنا ندخل في التجربة بأنفسنا
لذلك أنا نعم أطمح لأصل لأكبر عدد من الردود وتحقيقي أقصى ربح ولكن
أريد أن أستفيد وأفيد وأفيد غيري كما أستفيد ولا أبخل على غيري في المساعدة أو نصحه

alhanidz
08-02-2012, 18:21
هو فكرة المنتدى فكرة سديدة لأن حتى لو لم تكن تعرف الفوركس فباحتكاكك مع الأعضاء العارفين لهذا المجال في المنتدى يمكنك أن تتعلم
وهذا ما أعجبني في هذا المنتدى
يعني تتعلم و في نفس الوقت تاخذ بونس
وفي نفس الوقت الشركة تجلب الأعضاء الجدد
ورفع ترتيب منتدى في محركات البحث وباتالي من يسجل في المنتدى يسجل في الشركة وبهذا تصبح الشركة أكثر شهرة
مبادرة ولا اروع يعني شركة ذكية
أما فيما يخص الردود فبطبيعة الحال يجب على العضو أن لايكثر من الردود السخيفة
وغير المفيدة يعني لازم تكون ردود مقبولة ومتفاعلة مع المواضيع

hichemdz
08-02-2012, 18:58
اكبر قدر ممكن من المشاركات ان شاء الله
المهم ان تكون مشاركات في صلب الموضوع وفي اطار قوانين المنتدى.

abdeslam33
08-02-2012, 18:58
أضن أني سأكتفي بردود قليلة جدا لأنه ليس لدي دراية عن مجال الفوركس
أتمنى أن أتعلم هنا ههههه
و شكرا أخي على الموضوع

simox big
08-03-2012, 15:35
السلام عليكم بارك الله فيك على هدا الطرح المميز بالنسبة لي فانني اجتهد لقي احقق عدد مشاراكات قياسي في الشهر لكي اضمن بونص كبير مع ان لدي مشكل بسسب معرفتي المتواضعة جدا بالفوركس حيت انا جل المواضيع متعلقة بالفوركس وانا لا اعرف كيفية الرد عليها

noureen
08-03-2012, 15:40
شكرا كتير على طرح هذا الموضوع
و الله اعتقد ان كل شخص يجتهد قدر الامكان لتحقيق اعلى بونص ممكن
و بالتاكيد كل شخص يرغب فى الحصول على اعلى بونص ممكن

bell1895
08-04-2012, 22:20
انا بصراحة اتمنى اني احصل على عدد كبير من المشاركات و بالتالي زيادة في الربح
لكن انا مع الاخ يلي قال انه ما بيقدر فعلا لانه اغلب المواضيع هنا في المنتدى عن الفوركس و انا ما عندي خبرة كثيرة فيه
فاتجه الى هذا القسم بما انه يشمل مواضيع بعيدة عن مجال الفوركس و نتمنى من الله التوفيق

y4x
08-04-2012, 23:47
انا وصلت لرقم معقول من الردود بس اتمنى
الشهر القادم اكون عملت ردود اكتر من الشهر دة

بس بجد انا استفد من المواضيع هنا اكبر استفادة

lzw41188@gmail.com
08-05-2012, 05:20
بالنسبة لي أنا بدي هذا الشهر أحقق 500 مشاركة على الأقل رغم اني جديد

perdromen
08-05-2012, 06:35
انا جديد بالمنتدى و بعالم الفوركس
و احمد لله لوجود منتدى عربي من اجل تحسين مدارك العرب و خصوصا المبتدئين مثلي في هذا المجال
لذالك فاننا نواضب على المشاركات من اجل البونص من جهة و من جهة اخرى من اجل الرفع بالفوركس العربي
و بالتوفيق

meeco
08-05-2012, 06:50
اتمنى ان اشارك بعدد جيد حتى يكون المنتدى من افضل المنتديلت من حيث نشاط اعضاؤه
اما بالنسبة لموضوع الدفع مقابل المشاركات فهو ممتاز فهو يشجع الكثير على الدخول فى مجال الفوركس

freemo14200
08-05-2012, 08:59
السلام عليكم
انا ان شاء الله بتمنى اجيب اكثر من 200 مشاركة

x-sat-x
08-05-2012, 23:10
بصراحة أنا أشارك في المنتدى لغاية واحدة
هي أن أستفيد منه وأكتسب الخبرات والمعلومات الأساسية

عندها ‘ن شاء الله سأمول نفسي من مال جيبي وليس الرصيد المقدم من المنتدى
فالحمد لله الذي رزقنا، لدي ما يكفي من المال لكن أين سأستثمره ؟؟
إعتقد أن الفوركس هو الجواب

rabah
08-05-2012, 23:16
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته

هي المشاركات لا تهم بقدر ما يهم تحصيل المعلومات وتكون خبرة في المجال

أحلى نوجة
08-06-2012, 01:36
انا عن نفسى حبيت الفوركس و ابتدى يبقى مهم جدا عندى حتى المواضيع الصعبة على
بحب اقرأ تعليقات اخوانى اللى عندهم خبرة و استفاد منهم و اعرف حاجات كتيرة
وانا لو فضلت على المعدل بتاع المشاركة بتاعتى اتمنى احقق 500 مشاركة هذا الشهر

hocin
08-06-2012, 01:47
1000 مشاركة ام امكن مشاركة هذا الشهر

heropero
08-06-2012, 02:05
بسم الله الرحمن الرحيم
اما بعــــــــــــد
كما هو عنوان الموضوع

والله يا فندم انا مش بفكر فى عدد ردود انا بدخل لو وجدت اننى استطيع الرد على بعض الاخوة
او افيد حد بمعلومة باكتب رد غير كدة انا مش داخل لتحقيق مشاركات على الفاضى والمليان
اتكلم لما الاقى موضوع اعرف اتكلم فيه فقط لا غير واتمنى من الجميع ان يفعل ذلك لانى ارى مواضيع فااارغة تماما من المضمون
ومش عايز اقول انها هايفة ولا تجعل منتدانا العزيز يتقدم ارجو من كل شخص ان يراعى ضميرة وان يستغل البونص بطريقة سليمة

AladinMonster
08-06-2012, 02:26

أنا حقيقة أريد تفسيرا كاملا حول فوركس

و شكرااا

maf
08-06-2012, 03:47
اتمني ان اصل لمعدل مشاركات ما بين ٥٠٠ الي ٦٠٠ مشاركة شهريا لكي يكون لدي في نهاية الشهر رصيد كافي كي إبداء التداول
لكن الواقع أني لازالت بعيد عن تحقيق هذا الرقم

youssry
08-06-2012, 04:43
لدى راى : توسيع نطاق ومجال العمل فى المنتدى ليشمل جميع نواحى التحصيل المالى من على النت
فنجد مجالا اكبر للتداول فى الردود والمشاركات المفيدة فى المجالات المختلفة فى الربح
وتوضيح الافكار العامة لنا كمبتدئين ولتسهيل الامور علينا وعلى من ياتى بعدنا

tlal5
08-06-2012, 09:33
ليس لي هدف محدد من المشاركات

لان كثير من المواضيع لا ارغب في الرد عليها
اما بسبب جهلي في الموضوع او عدم اهتمامي بالموضوع
ولكن المواضيع الجاذبة لي لا اتردد في الرد عليها والشماركة بها

ولذالك ليس لي خطة محدد
فربما رد واحد في اربع ايام وربما عشر مشاركات في اليوم

sofiane
08-06-2012, 10:09
اللي الله يقدرني عليـه ,, وطببعا يكون رد ممتاز ليس لـ تكثير الردود فقط تقبل تحياتي

eslam92
08-06-2012, 16:32
بسم الله الرحمن الرحيم
اما بعــــــــــــد
كما هو عنوان الموضوع

المنتدى به موضوعات مفيدة جدا
تجذب للمشاركه بدون النظر للبونص
فبالرغم من تعدد مواقع تعلم الفوركس الا اننى ارى انى المنتدى العربى اكثرهم ايجابية نظرا للتفاعل بين اعضاءه
اتمنى ان اصل لعدد مشاركات كافى ومقنع بالنسبى لى خاصة انى اتابع المنتدى بشكل دائم فكما ذكرت به شروحات ودروس اكثر من رائعه

hamid_aada
08-06-2012, 17:29
السلم عليكم ورحمت الله وبركاته
اتمنى ان شاء الله 100000 مشاركة وان لا يلهيني هذا عن الصلاوات المفروضة
والسلام عليكم

MohamedAdel
08-07-2012, 08:00
عن نفسي اجتهد للحصول على اكبر عدد مشاركات مش للحصول على البونص فقط ......... جيد جدا

banbardico
08-07-2012, 09:32
السلام عليكم
طبعا ايخ الهدف الاولى و الاسمى من المشاكرة و ردود هي الربح
ولكن يبقى ايضا المشاركة و محبة رؤية منتدى عربي يرتقي للاعلى و لازم نعطيه كل ما نملك لكي يصبح دافائدة للجميع الاخوة المحترفين و المبتدئين

Mohamed Osman
08-12-2012, 23:18
انا اريد ان اصل الى 300 بونص كل شهر واعمل جاهدا اهه انا لسة مبتدئ وان شاء الله هشد حيلى

pato71
08-12-2012, 23:22
نعم اخي صراحة هذا المنتدى فتح الابواب للعديد من الناس لكي تدخل عالم الفوركس
بالنسبة للمشاركات نتمنى ان تكون كثيرة لكن نكون راس مال استطيع البداية به في هاذ المجال

مالك قلبى
08-13-2012, 22:01
اتمنى ان احقق اكبر عدد من المشاركات ان شاء الله

maddy
08-13-2012, 23:21
اتمنى ان يكون هذا العمل مصدر حقيقي للدخل الشهري

وبذلك اطمح لمشاركات تفوق المئات ان شاء الله

شكرا لك

Eslam Torres
08-14-2012, 01:20
اتمنى ان ابلغ 1000 مشاركه وان شاء الله اعملها
بس لازم ناخد بالنا انها تكون مشاركات فعاله لان ده اهم حاجه

demitri86
08-14-2012, 01:37
اتمنى اني

احرز 600 رد على الاقل في هذا الشهر حتى اتمكن من جمع مبلغ جيد لبدا التداول به

red line
08-14-2012, 09:59
حصول على اكبر عدد مشاركات مش للحصول على البونص فقط
ولكن لاني كنت اتمنى اشوف منتدى عربي لشركه انستا

hossam eldeen mohamed
08-14-2012, 18:01
انا اريد ان اكمل 100 دولار بونص نظراا للقواعد الجديدة للمنتدى

nourfx
08-14-2012, 18:56
اكبر عدد ممكن من المشاركات حتى نفيد نستفيد من كل الاعضاء الكرام بغض النظر عن البونص

sami212
08-14-2012, 21:49
طبعا أنا مقتنع بفكرة دفع بالمقابل المشركات
و عدد الدي أريد أن أصل اليه في هدا الشهر انشاء الله
100 مشاركة

zasd
08-15-2012, 18:53

goodman
08-16-2012, 05:57
انا اتمنى ان اصل فى هذا الشهر الى 300 مشاركة
وبالنسبة للدفع مقابل المشاركات فاتمنى الشركة تستمر على ذلك ليزيد عدد اعضاءها ولتشتهر الشركة

moury_2002
08-24-2012, 02:15
اتمني ثبل احراز عدد معين هو انني استفسيد من خبره الاخرين في التداول في الفوركس
و ما اتمناه اككثر هو جني االرباح الفعليه لانني اعتمد علي الفوركس اعتماد كلي فانا لا املك وظيفه محدده

bachirislam
08-24-2012, 14:44
ان شاء الله العدد الذي اريد بلوغه في هذا الشهر يكون 1000 مشاركة محترمة طبعا ولها
معنى اسال الله توفيق في ذالك

GIS110
08-24-2012, 18:31
أتمنى الإستفادة أولا من مشاركات الأعضاء ثانيا تمنى أن أحضل على عائد مادي جيد ,اطمح أن يصل عدد مشاركاتي الى 100 مشاركة حتى نهاية شهر 8

ThE.pRoF
08-25-2012, 15:25
انا عايز اعمل 1000 مشاركه مفيده الشهر ده عشان اكمل 100 دولار اللي هما الحد الاقصي للسحب دلوقتي
و ربنا يوفقنا جميعا و يكون بفايده للمنتدي و لينا

رضا جامع
08-25-2012, 16:17
ان شاء الله 30 او اربعين مشاركة لبلرغ الحد الاقصي
للدفع اللي هو 100 دولار علشان اتاجر بيها

HOUSAMMI
08-25-2012, 16:55
بسم الله

اريد ان استفيد من الحد الاقصى المتاح من البونص وهو 100 دولار ولكن هذا يعنى 1000 مشاركة بعد التخفيض الناشئ على البونص

وهو امر قد يكون مستحيل بالنسبة لى لضيق الوقت وانعدام الموضوعات الجذابة

abdo
08-25-2012, 20:37
منتديات الدفع مقابل الردود بأنها نظام ممتاز جدا لانها بتكون دافع قوي

لينا للعمل للحصول على مبلغ بونص جيد نستطيع تحقيق حلمنا به

وتحقيق ارباح ونجاح من خلال الفوركس وايضا في نفس الوقت أثراء لمعلوماتنا وخبراتنا من خلال تبادل المعلومات

والمهم المهم هو انها تعطينا فرصة لغد افضل نحقق فية اهدافنا

hesham itch
08-29-2012, 16:52
انا الان اعمل من اجل ان اصل الى الحد الذى قد حددته ادارة المنتدى
وهو عبارة عن 1000 رد فقط للحصول على بونص بقيمة 100 دولار

ayaa
09-15-2012, 14:08
اتمني بان احقق الحد الاقصي للبونص وهو1000 رد مقابل100 دولار
انا اري ان هذه دافعه قويه من المنتدي الي اعضائها

abdulhadi
09-15-2012, 16:47
والله هذا يعتمد على الوقت
الذي من الممكن ان اقضيه على النت
يعني حسب الفضا تكون الردود

DaRkEMpRoR
09-15-2012, 19:54
والله انا عن نفسى بقيت اعتبر الموقع زى الفيس بوك كده خصوصا انو اسرع كمان
والمشاركات حلوة قوى نفسى فى 1000مشاركة :)

eng.memo
09-15-2012, 20:14

انا بجد عندي خطة اني احقق اكثر من 1000 مشاركة فى الشهر ... بصراحة عندي طموح عالي فى اي مشروع او فكرة ادخلها

maaado
09-23-2012, 17:39
اجد الرد علي المواضيع فرصة جيدة للتعلم
كلما قرأت موضوعات كثيرة تعلمت كثيرا
وليست ردود فقط
اتمني ان تزيد مشاركاتي وردودي علي الف موضوع في الشهر

ahmedamz
09-24-2012, 01:03
اتمنى ان احصل على 200س هذا الشهر
وربنا الموفق للجميع وانا مع فكرة المشاركه مقابل البونس لانها مشجعة على اثراء الاعضاء
وهذا المروض يحدث فى جميع المنتديات لان المنتديات تربح ايضا من وراء الاعضاء

Moselhy
09-24-2012, 01:45
انا شوفت خطط كتير فى الموضوع ده بس بجد لازم قبل وكمان لازم نقراء كويس الموضيع علشان نتعلم الكتير منها علشان ده ممكن يكون خبرات ناس وده اكيد هيفيدك فى حاجات كتير انا اتمنى ان اصل الى عدد لا نهائى من الردود بس ياريت ينفع بس كده احسن علشان بيخلينى اقرا كل حاجه لوحدها

CoRLeoN300
10-02-2012, 16:18
سلام عليكم ورحمه الله بركاته
أنا في رأيي هدا أفضل منتدى عربي مختص في الفوركس
و في المستقبل يكون هدا المنتدى مثل المنتديات الأجنبية بادن الله

جيجي
10-25-2012, 12:23
انا حبيت المنتدى هنا بس مش لازم نكتب ردود وخلاص
يعنى نكتب ردود فيها معنى مغزى مش كجرد اى رد والسلام
وبالنسبه لعدد المشاركات مفتكرش انى هقدر احقق اللى عايزاه الشهر ده
وبالنسبه لمصداقثيه الدفع اعتقد صادقه على الرغم انى كنت لا اثق بهذا الموضوع
رغم انى سمعته من صديقاتى
اتمنى لكم الارتقاء

mozoabdo
10-28-2012, 09:38
ده طبيعى لأى واحد فى بدايته فى السوق لكن المهم ان تبدا فى القراءة والتعرف على كل اساسيات السوق من خلال الكتب والفيديوهات والمواضيع ومع الوقت هتلاقى نفسك بأذن الله ملم بكل اساسيات السوق وتسطيع المشاركة بفعالية وربنا يوفقنا جميعا

ahmedsaied
11-05-2012, 02:24
السلان عليكم روحمه الله وبركاته انا انوى ان احقق اكثر من 80 دولار وانا مقتنع بالفكرة لانها تساعد من لايمتلك راس مال كبير فقط وقت ما يبقى فى راتس مال كويس هتقدر وقتها متعتمدش على البونص

m.sulyman5555
11-26-2012, 10:31
انا لا اتطمع الذى اقدر عليه اشارك به ولكن التمنى 100 شارك حتى اكو مطمئن واكونمترف فى ذلك

منذر
11-26-2012, 15:46
اتامل بعد توفيق الله ان اصل الى 300 مشاركه

بحر الدولارات
11-29-2012, 17:42
انا اعتقد ان شاء الله سوف اقوم بعمل
500 مشاركة لانى بدأت متأخر والوقت
كان مشغول عندى

issa1988
11-29-2012, 17:43
اتمنى ان احرز هدا الشهر 1000 مشاركه ولكن للاسف الوقت فات ولم يبقى الا يومين على نهايت الشهر

ayman.shosha
11-29-2012, 17:45
300 مشاركة
ولكن ليست العبرة بالمشاركات العبرة
بالتفاعل مع الاعضاء فمكسب عضو خير من مكسب البونص
ولو ان اغلبنا هنا للبونص الا اننا نفضل الصداقة قبل كل شىء

ahmed99mido99
11-29-2012, 18:07
انا اكيد اتمنى اكبر عدد من المشاركات حتى احقق ارباح بس لازم الانسان يتحلى بالصبر
ويجب ان تقرا المواضيع وتتعلم منها الاساسيات للربح

karam mimo
11-30-2012, 03:59
350 مشاركة باذن الله
واهم حاجة في المشاركات مش العدد
اهم حاجة انها تكون بناءة لانى اؤمن ان كل مشاركة بتدل على شخصية صاحبها فاذا كان اللسان ترجمان لعقل
فان مشاركتك لاتقل عن هذا ههى تدل على شخصيتك
لذلك ان لاتمنى ان احصد عدد كبير من المشاركات بقدر ماهتم ان تكون مشاركاتى بناءة ومهمة ومفيدة وشكرا

ع~زوز
11-30-2012, 08:40
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

اولاًَ لا استبعد حأجتى للبونص

الا اننى بعض اوقاأت افكر حين اكتب مشأركأتى هل اكتبها حباًَ ف البنص

ام اكنبها حبناًَ لما قدم من طرح

لذالك فكره كم سأجنى من البونص احاول استبعادها من مخى قليلا حتى اعرف اكون عضو له فائده

بلتوفيق اخى وبأرك الله ف عمرك

hisham faqir
12-01-2012, 13:07
احسنتم نعم الردود المفيده فعلا يدل على الرقي والرقي يصنع الجد في العمل وبهكذا بعد فضل الله نصبح جميعنى مستفيدين

---------- Post added at 01:07 PM ---------- Previous post was at 01:05 PM ----------

عفوا اخواني وانا اكتب المشاركه الي قبل هذا قالي هذي الشاركه نسخه مطابقه
فهل هذا تحذير

sarah
12-01-2012, 13:15
انا ايضا اتمنى عمل 300 مشاركه ولكن من غير اى بونص
او اى استثمار او متاجرة _انا عايزة اعمل فى مجال الردود فقط
يعنى اسحب المبلغ من خلال المشاركات فقط

---------- Post added at 12:15 PM ---------- Previous post was at 12:12 PM ----------

انا عايزة اعرف هو انا امتى اخد 10 سنت على الرد وامتى اخد 5 سنت
لو سمحتوا حد يرد عليا ويفهمنى ارجوكوا _لانى عملت مشاركه دلوقتى
وفجاة بدل ما اخد 10 سنت على المشاركه دى _خدت 5 سنت فقط
ياريت حد يفهمنى من خبراء الفوركس والمندوبين لانى جديده فى مجال الفوركس

radoinehajhouji
12-01-2012, 15:37
هدفي هو ان اصل الى 500 مشاركة كل شهر و الله ولي التوفيق

alinader5
12-01-2012, 19:57
انا اطمح لتحقيق 100 مشاركة في الشهر ومن ثم ربطها بتاجر محترف في نظام الفوركس كوبي لتحقيق ربح 40 دولار شهريا باذن الله تعالى ولابد من الصبر لتحقيق هذا

SCORPION360
12-02-2012, 00:23
مشكلة الموقع جميع مواضيعه تتمحور على موضوع واحد الا وهي ( الفوركس ) يعني لو يكون في تفاعل في الاقسام الاخرى و يتم فتح اقسام عديده ,, راح يتم عدد الزوار و يتم زيادة عدد المشاركات ,, ,, و بـ النسبة لـ عدد المشاركات اللي يكتبه الله لي خير و بركه ,,

أسامة العاني
12-12-2012, 13:38
السلام عليكم

بصراحة أحلم ان اخصص وقت للمشاركات بشكل يومي
بان تكون عدد او الحصيلة لشهر واحد هي لاتقل عن 300 دولار
حلمي ان احصل على 1000 دولار من المشاركات وهذا سيوفر لي الكثير من العناء

شكرا لكاتب الموضوع

zeze mohamed
12-26-2012, 18:48
بسم الله الرحمن الرحيم
اما بعــــــــــــد
كما هو عنوان الموضوع

انا ان شاء الله انوى ان احقق اكبر عدد مشاركات خلال الشهر ولكن صعب تحديد الكمية بالضبط لاختلاف الظروف وانا مقتنعة بفكرة الدفع مقابل المشاركات .

forex-bader
12-29-2012, 14:28
انشاء الله الجميع يربح من هذا الموقع الرائع

محمود شبايك
01-15-2013, 00:38
انا عايز اعمل 100 دولار يعنى الف رد لان ده اقصى
عدد ردود ممكن يتعمل بس لو فى اكتر من كده ياريت

محمد طارق
01-15-2013, 14:09
كلنا سعداء بانه اخيرا بقى فى منتدى عربى تابعة لشركة انستا واكيد ده ممكن يكون فرصة ان الواحد يجمع مبلغ يقدر يبتدى بيه تجارته وانا شخصيا نفسى ان اقدر امشى على معدل 500 مشاركة كل شهر
وشكرا

تشلساوي مكناسي
01-15-2013, 15:13
أنا أتمنى أن أصل الى 1000 مشاركة هذا الشهر أو حتى أكثر
وهذا أول شهر أريد فيه أن أصل إلى 100 دولار بونص

حامل_الخير
01-16-2013, 18:40
انا احب ان اضع ردود للحد الاقصى المدفوع
و هوه 100 دولار ب 1000 رد ان شاء الله تعالى

madaninho
01-18-2013, 11:17
كلنا نسعى لتحقيق الربح ولكن كل ذلك لا يجب أن يجعلنا نكتب ردودا من أجل الردود والبونص فقط

belaid
01-18-2013, 11:25
السلام عليكم و رحمته الله تعالى و بركاته
مشكور على هذة المعلومات ونتمنى ان تكون فعالة وتفيدنه وتفيد كل الناس في الفوركس
وننتظر منك المزيد و المزيد انشاء الله

safwane
01-22-2013, 16:18
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
شكران اخي العزيز علي المعلومات واراء جميلة جدا صراحة استفدت كتيرا واتمنى من الاخ كل التوفيق

adiloh
01-26-2013, 17:08
أحاول أن أصل إلى مبلغ معقول لأكمل طريقي للمتاجرة على الفوركس ....
إن نجحت بإذن الله و حققت أرباحاً أقوم بالإستثمار مباشرة
بالتوفيق لجميع إخواني و أخواتي والله العظيم الموضوع كله موضوع تغيير نمط العيش

فارس بلاحدود
01-26-2013, 17:17
بالنسبة لي أنا بدي هذا الشهر أحقق 100 مشاركة على الأقل رغم اني جديد

yoka
01-30-2013, 17:23
السلام عليكم
اكيد هقدر اعمل الي اقدر عليه ف الحاجات الي انا فهماها
و يارب نقدر نشارك ف نجاح المنتدى دة ب مجهودنا

mddellel
01-31-2013, 08:07
عدد المشاركات يمكن ان يكون كبيرا وذلك لغاية تجميع اكبر ما يمكن من نقاط بونص
و تبقى نوعية المشاركات و اهميتها محل نقاش

محمود شبايك
01-31-2013, 16:55
على فكرة ياجماعة اى حد يقدر يعمل اكتر من
100 دولار قاون ال100 دولار ده اتلغى من زمان

Mohamed Ramadan Helal
02-02-2013, 18:27
السلام عليكم ورحمة الله اتمنى الشهر ده اوصل لل 100 دولار
بس احيانا بتحصل ظروف ومبقدرش اجيبه سابذل قصارى جهدى لاصل لهدفى

alokaily
02-02-2013, 20:18
لا يهمنى عدد المشاركات كام ولكن أهم شئ بالنسبة لى هو التفاعل فى المنتدى وجلب أصدقاء أكثر ومعرفة أكثر المعلومات عن الفوركس وتعلمه واتقانه
وبالطبع كل منا يريد زيادة عدد المشاركات ولكن بالنسبة لى فهو شئ مهم ولكن غير أساسى أما بالنسبة للدفع مقابل المشاركات فهذا شئ جيد بالنسبة لى ومقبول لأنك بتتفاعل فى المنتدى وتجتهد وتساعد الأخرين وتحصل على مقابل لتعبك فهذا ليس عيب .

الماهر
02-02-2013, 21:44
اكيد الكل يطمح بأعلى مشاركات لكي يتحصل على بونص اعلى بالنسبة لي اطمح بان اتحصل على 100 دولار لكي ادخل في المتاجرة وان شاء الله اصل اليها واكثر
مقتنع مليون في المئة فقوافل الاعضاء الذين يتحصلون على البونص خير شاهد بل ان الكثير من الاعضاء تحصلو عليه اكثر من مره

medo323
02-02-2013, 22:16
أتمنا تحقيق مبلغ لايقل عن 100دولارفى هذا الشهر والله وانا متفائل جداص واتمنا ربنا يقوينا لكى نصل لاهدافنا...

hamid
02-02-2013, 23:14
السلام عليكم ورحمة الله اتمنى اوصل الى150دولار ولكن بس عندي مشكل واحد هو ضيق الوقت

gouda1969
02-02-2013, 23:52
انا احاول ان تكون عدد مشاركاتى كبير ولكن للاسف اخطأت خطأ وهو انى استلمت البنص الخاصة بى فى اول شهر وكانت بسيطة ودخلت

بها فى حساب حقيقى فى شركة انيستا لذلك اخذتنى التجارة بعيدا عن المشاركات واصبحت مقل جدا فلا انا جمعت رصيد يفيدنى فى التجارة

ولاتاجرت بمبلغ يمكن ان يساعدنى فى ربح معقول احاول الان ان ابتعد قليلا عن التجارة والتركيز على المشاركات

zubair
02-03-2013, 02:21
بالنسبة لي أنا بدي هذا الشهر أحقق 100 مشاركة على الأقل رغم اني جديد

samiam2012
02-03-2013, 11:02
انا نقسى اعمل 100 دولا على فكرة الموضوغ صغب جدا
ومحتاج وقت ومحهود كبير عشان تعمل 100 دولار يعنى محتاج الف مشاركة يعنى 30 فى اليوم

maher
02-03-2013, 12:02
انا اتمنَى ان احقَق مكاسب مرتفعة هنا في الفوركس مع ان امر صعب ولكن اي عضو اذا جد كسب فلا شيء ياتي هكذا اما في ما يخص هذا المشروع فانه حقيقة فكرة جيدة جدا تاتي بالنفع للجانبين

nawris
02-03-2013, 21:55
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اتمنى اخي العزيز ان احصل على عدد كبير من المشاركات
وانا مقتنع بفكرة الدخل مقابل الشركات
وشكرا على تقبلكم

alpacino ramos
02-04-2013, 00:27
السلام عليكم
ساحاول جمع 100 دولار
اعتقد ان المبلغ الاقصى للبونص لكل شهر هو 100 دولار

ahmed atef
02-04-2013, 22:46
أكيد كلنا بنتمنى نعمل عدد لانهائي من الردود شهريا ..

ولا شك انه كلما زادت الردود كلما زادت الفائده ..

ولكن العبرة مش في كتر الردود المهم تكون الردود مفيده ومنتجه ..
وشكرا وتقبل مروري

piraaatm
02-05-2013, 07:02
انا عن نفسي كبقية الأخوة أريد جمع الكثير من البنص
اريد 100$ من البونص ما يقارب 1020 مشاركة و هذا غير مستحيل يأتي بمجهود
"ليس العيب ان نسقط بل العيب ان نبقى حيث سقطنا"
لذى اخواني عليكم بالبحث و جلب الأفكار

zisimo
02-05-2013, 14:22
بطبيعة الحال الربح هو غاية كل اعضاء هذا المنتدى الرائع لاكن التعاون هو الوسيلة للوصول الى المبتغى فردود الاعضاء الخبراء تفيد الاعضاء المبتدئين مثلي و تغني ثقافتهم في هذا المجال
يعني الوسيلة للوصول الى المبتغى و هو الربح نبيلة لانه تحث على العطاء و مشاركة المعلومة و التعاون بين اعضاء المنتدى اتمنى صراحة ان اصل الى عدد مناسب من الردود التي يمكن يستفيد منها الاخوة لاكن لحد الان انا لا املك خبرة كافية في ما يخص الفوريكس و ردودي محدودة صراحة بالتوفيق للجميع

Bassemrko
02-05-2013, 14:25
انا اتمنى ان احزر عدد من الماشاركات بحيث يكون لى بنونص لا يقل عن 100$
علشان ابدأ التداول

مروة
02-05-2013, 22:36
انا اسعل لتحقيق 1000 مشاركة في الشهر وتجنب المحخافات لان المنتدي هو الوسيلة الوحيدة اللي بيها ممكن تتاجر من غير راس مال وتربح باذن الله

hokagedj
02-07-2013, 03:42
السلام و الرحمة ..

الأمر مجرد وقت لا غيــر .. استطيــع وضع حتاا ألاف الردوود في مجرد أقل من نصف شهر .. لو يعنـي ركزّت 80 بالمئة في الموضوع فقط

لأنو لدي أشغال أخرى .. لكن واضع نسبة كبيرة لهذا المنتدى .. لما له من فائدة كبيرة حقا =)

ميوية حسن
02-11-2013, 02:05
ويجب ان نشعر بالانتماء لهذا المنتدى قبل اى شئ

otman18
02-12-2013, 15:21

Mambo
02-12-2013, 20:42
يعني حوالي 3000 مشاركه في الشهر مثلا ههههههههههههههههه
وسعت مني شويه دي يا سيدي كل اللي يجيبو ربنا كويس

ayoub0
02-12-2013, 21:48
وغير مخالفه لقوانين المنتدى او لقواعد حمله البونص
وان شاء الله الاعضاء كلهم رابحين معانا فى المنتدى
تم نقل الموضوع للقسم الصحيح

sarah19
02-13-2013, 14:43
السلام عليكم..

هه لو استطيع 100 رد قد يكون انجزة انجاز كبير
الدراسة لا تتكرنا نفتح كثير

tazi larbi
02-14-2013, 01:24
صحيح يا اخي فيجب مراعاة الضمير في هذا الشان فلناخذه باب رزق ونجعله حلالا اي ان تكون مشاركتنا لنفيد ونستفيد وليس لمجرد جمع البونص والله الموفق

bidaaa
02-14-2013, 01:27
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الاجابه هيه لحد ما ازهئ
او أقدر

thunderfot
02-15-2013, 01:29
المهم ليس عدد المشاركات في حد ذاته ولكن قيمة المشاركات وإسهامها في إثراء المنتدى وتطويره

أنا أستغربت من أعضاء جدد دخلوا المنتدى من شهر وأستطاعوا أن يكتبوا أكثر من 1000 مشاركه

شكلهم قاعدين واكلين نايميين شاربين في المنتدى

هههههههههه

وهذا يحتاج لتفرغ

mena2000
02-28-2013, 15:15
واحسن منها ايضا

sally sayed
03-02-2013, 17:54
فى الحقيقه دا اول مره اشترك فى منتدى بجد و موضوع البونص دا هواللى مشجعنى بس مش عارفه هقدر فعلا اوصل لعدد كبير زيكم فى المشاركات ولا لا ... الله اعلم

Faysal-Forex
03-02-2013, 18:00

لانفكر في الردود لأجل الردود فحسب وإنما نطمح للتعلم وقديما قيل إذا أردت أن ترسخ المعلومة فاكتبها وكتابة الردود مملة جدا لكن الشيئ الجميل فيها هو ترسيخ المعلومات التي تعلمتها من المنتدى والكتب والأعضاء.

وقلمك السيال يجعلك نجما من نجوم الكتابة.

Dr.Waseem
03-02-2013, 20:38
تحية طيبة
ارجو الحصول على عدد جيد من المشاركات هذا الشهر على ان لا تكون مشاركات وهمية من التي تضيع وقت متابعي المنتدى ...أرجو التوفيق للجميع

maged mohamed
03-02-2013, 21:26
بسم الله الرحمن الرحيم
فى المتوسط عليك ترد على حوالى 33 رد فى الشهر
انا مقنتع بقكرة الدفع مقابل المشاؤكات طب هتغامر بفلوسك الحقيقية وانت مش عارف تسكب ولا اية
لان المنتدى زرق من عند ربنا فنحة علينا

sherymoon
03-02-2013, 22:38
اتمنى ان اعمل حوالى الفين مشاركة واكون بونص عاليه واتعلم كويس جدا وبعد كدا ابتدى تاجر صح واحاول احقق اللى بتمناه في عالم الفوركس مشكور صاحب الموضوع وتسلم ايديك وتقبل مرورى

ejebha
03-03-2013, 01:22
السلام عليكم
بخصوصي انا أتمنى الحصول على 20 مشاركة في اليوم
لكن بشرط أن تكون فعالة وتناسب محتوى الموضوع

Wael Moharram
03-09-2013, 22:04
كلنا اكيد بنتمنى نحقق اكبر عدد من الشاركان عشان نقدر نجمع
بونص كويس فى الاخر انا عن نفسى عاوز اكمل الشهر ده 1000 وشويه وربنا يكرم

emanrabia
03-10-2013, 17:28
اتمنى ان احرز الف مشاركة ان شاء الله ولكنى اشعر انى لا استطيع ان احرز هذا العدد من المشاركات مع قراءت كل هذه المواضيع والرد عليها ووقتى لا يسمح بسبب انشغالى بزوج وطفلة رضيعة دعواتكم ليا حتى استطيع سداد ديونى

GHOST_07
03-22-2013, 22:14
السلام عليكم
لا يهمني عدد المشاركات التي أحققها في هذا الشهر بل كل ما يهمني إستفادة الأعضاء من مشاركاتي أو ردودي

algerinoforx
03-23-2013, 01:19
السلام عليكم
سوف اجتهد لتحقيق أكبر عدد من المشاركات الجيده والمفيده للاعضاء
و في الأخيرأرجو الافائدة لجميع الاخوة

Heba Elhawal
03-23-2013, 02:21
انا عاوزة اجمع ال 100 دور و خلاص ايا كان عدد المشاركات
و الفكرة دي كويسة اصلل اعتقد ان اغلبنا طلبة و طبعا صعب وجود 100 دولار مرة واحدة

ايهاب عادل
03-23-2013, 02:51
شكرا لك اخى الكريم على موضوعك اكيد اخى الكريم الكل يتمنى ان يصل
اللى 1000 مشاركه حتى يحصل على بونص 100 دولار

doaa sary
03-23-2013, 03:12
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
ايوة الرد بيزيد من البونص دى فكرة راائعه ومش محتاجه لمجهود ع الاقل ف الاول لحد مانتعلم التجارة بالمال
بالتوفيق لك وللمنتدى

thabet
04-17-2013, 11:24
أنا أجهتد لكي أكتسب معلومات كافية عن الفوركس و جعل كل ما أكتبه في المنتدى الرائع ليس لكسب البوننص فقط و إنما أفكار نتدولها بيننا و الشعور بالانتماء الحقيقية لهذا المنتداء وختما شكر اخي الكريم

mmxxmm2
04-17-2013, 11:43
السلام عليكم ورحمة البله وبركاتة
والله اخى موضوع مهم جدا انا عن نفسى اتمنى اعمل 100 دولار انا عارف انه مبلغ
صغير بس انا راضى الحمدلله
وان شاء الله الجميع يربح

احمد محمد ع
04-17-2013, 14:19
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
فكره الربح من المشاركات اكثر من رائعه و اتمنى انى اعدى ال 1000 مشاركه و بالتوفيق للجميع

abdooagadiri
04-17-2013, 16:07
انشاء الله ساصل الى 1000بونص لان صراحة فكرة البونس بالردودو جميلة

sunrise
04-30-2013, 18:50
نرغب في تحقيق اكبر قدر ممكن من المشاركات ولكن الله اعلم ماهي العدد المستطاع

tamer.marsel
05-12-2013, 19:42
بالنسبالي مكن اوصل ل 100 مشاركة شهريا او حسب نايكون الوقت متاح لي لكتابة اكبر عدد من الماركات
فلا يمكن للشخص تحديد عدد المشاركات شهريا

hannou
05-12-2013, 23:13
السلام عليكم و رحمة الله
حاليا نحن في شهر ماي سنة 2013
و أطمح إنشاء الله أن أصل إلى 200 دولار على مستوى هذا الشهر و الشهر الذي يليه (ماي و يونيو)
لأني لن أتمكن من استلام بونص هذا الشهر في موعده و دلك بسبب مشكل (الربط مع المنتديات الأخرى)
أتمنى أن يوفقني الله تعالى و أن يوفق الجميع إن شاء الله..

hejjawi2013
05-13-2013, 15:07
انا حابب اوصل 500
بكفيني :)

mardollar
05-13-2013, 15:10
أنا قمت بالتسجيل في المنتدى من أجل التعلم و قد تفاجأت بوجود بونص و كما نقول في تونس : زيادة الخير ما فيها ندامة.

Hesham YOUSSEF
05-13-2013, 15:11
لا استطيع تحديد عدد المشاركات التي انوي كتابتها هذا الشهر
حيث انني مشترك جديد وسوف اقوم بحساب عدد المشاركات اليومي
اولا ثم شهريا .

hejjawi2013
05-13-2013, 15:41
انا شخصيا بدي اوصل ان شاء الله 2000
مش كتير صح

vodafon
05-13-2013, 17:09
انا احب ان اصل الى 1000 فى الشهر لان الردود فكرة رائعة وتعطينى خبرة لا بد ان نكنو فريق واحد فى الفوركس علشان هذا عملنا ونحقق نجاح باهر

hassaneid1
05-14-2013, 15:59
اولا انا بحب اشكر شركة انستا لانها اتاحت لنا هدا المنتدى باللغة العربية لزيادة الدخل و بطبيعة الظروف ان الواحد كل ما يكون فاضي في اي وقت في اليوم بيحاول يشارك اد ما يقدر عشان يحقق اكبر نسبة من الربح بهدف المتاجرة على فوركس و ربنا يوفق الجميع

فاطمه الزهراء كمال
05-14-2013, 22:00
كلنا سعداء بانه اخيرا بقى فى منتدى عربى تابعة لشركة انستا واكيد ده ممكن يكون فرصة ان الواحد يجمع مبلغ يقدر يبتدى بيه التجاره انا نفسى احقق كل شهر 2000 مشاركه

Ahmed sarhan
05-14-2013, 23:58
اتمنى ان احقق الكثير من المشاركات ولكن كل هذا بيد الله والوقت ربنا يسهل علينا جميعا قولواااااااااااااااااا امين

chikopiko
05-15-2013, 01:19
واحسن منها ايضا

اتفق في الراي معاك وفعلا دا بيكون دافع قوي ان الكل يشارك و في نفس الوقت بيقرا المواضيع و يفهم يعني ايه و فوركس و كمان تبادل جيد للخبرات

Mohamed Mamdouh
05-15-2013, 03:48
والله أتمنى أن أصل إلى 1000 مشاركة على الأقل هذا الشهر .. هذا هو أول شهر لى معكم (مايو 2013) ووجدت موضوع البونص والذى هو محفز قوى جداااااا لعمل مشاركات أكثر بل وأفضل وذات معنى .. ولكى أستطيع البدء بالمتاجرة في إنستا فوركس أحتاج إلى 100 دولار مثلا أى 1000 مشاركة على الأقل .. إدعولى أقدر أحقق الرقم ده والبونص ده وأقدر أحقق ربح جيد في إنستا فوركس .. بالفعل إذا تحقق ذلك سيكون كل الفضل لهذا المنتدى اللذى سأبصم له بالعشرة أصابع ;) .. دعواتكم ياشباب

mika
05-17-2013, 04:19
والله يا اخي الكريم انا اتمني ان اصل الي 3500 رد في الشهر لاني اريد ان
اجمع راس مال محترم ابدا بيه المتاجره في الفوركس
شكرا علش المشاركه

ezewave
05-17-2013, 07:01
انا ان شاء الله هحاول اوصل الى 50 $ اخر الشهر بالرغم من انه شهر امتحانات و سوف ادخل اصدقاء لى ان شاء الله لوجود الربح الحقيقى هنا

mshmsha
05-27-2013, 18:11
والله يا اخي الكريم انا بتمني اني اعمل الشهر ده 100 دولار يا رب اقدر احققهم
بس الشهر اللي فات كمان كنت عامله فيه 100 يا رب الشهر ده يوصلوا ل 200 دولار

zoheir
06-20-2013, 17:38
واحسن منها ايضا

abo123s3od
06-20-2013, 18:00
لا اسعى لتحقيق اكبر عدد من المشاركات لكن اريد ان استفيد وافيد لاغير
وفكرة البونص فكرة ابداع بل قليلة كلمة ابداع , فالبونص يعتبر حافز بأن كل الاعضاء يردوا ويفيدوا ويستفيدوا
وموضوع جميل شكراً لك أخي

AhmedHameid
06-20-2013, 21:04
على حسب دخولي 50-100

samoul
06-22-2013, 01:09
السلامة عليكم جميعا
طبعا انا نفسى اجمع اكبر قدر ممكن من البونص لان طبعا كل ما كان راس المال كبير كل
ما كانت الارباح اكتر بس للاسف انا لسة مبتدئ فمعنديش خبرة كبيرة انى ارد على كل المواضيع

houarisat
06-22-2013, 03:19
أسعى بالطبع لتحقيق أكبر عدد ممكن من الردود ولو كان كله لكن في حدود المقبول
+
لما لا تأخذ مال بوضع ردود جيدللشركة وللأعضاء الكل مستفيد الشركة تزهر والعضو يأخذ أموال معادلة عادلة جدا ولا يوجد أي إلتباس

shawa99
06-30-2013, 23:05
فكرة دفع مقابل عن المشاركة خطوة رائعة
و هي صراحة اللي شجعتني ادخل هالمجال شكرا انستا

ahmedvic
07-01-2013, 18:54
وغير مخالفه لقوانين المنتدى او لقواعد حمله البون

Daly7
07-02-2013, 00:50
انا جديد بالمنتدى و اتمنى اكسب بونص محترم من الردرد على ان تكون ردودا مفيدة و سؤالي هو هل هناك حد اقصى للردود ام ان بامكاني كتابة ما شئت من الردود

karam22
07-02-2013, 21:14
اتمني ان اصل الي الف مشاركة لكي استفيد من معدل البونص الكامل هذا الشهر
واتمني ان تكون كلها فيها افادة للجميع

lolo111
07-02-2013, 23:07
والله انا مو طماعة اللي اقدر عليه !وعلي قول احد الاعضاء مش كل شئ راح ارد لانه فيه حاجات كتيرة مااعرف عنها
فكرة حلوة انه الشركة تدفع مقابل الرد وخاصة للمبتدئين امثالي

amr.y
07-04-2013, 20:04
فكرة المنتدى في الحصول على البونص مقابل المشاركه فكره جيده للشباب
و فكرة منتدى عربي لشركة انستا جيده

shoshostar1
07-07-2013, 13:56
اتمنى اكبر عدد من المشاركات عشان اعرف ادخل السوق
واقدر احقق كل احلامى
وبالنسبه للفكرة بتاعه المنتدى فكرة اكتر من رائعه بجد
جميله جدا وتستاهل كل التقدير

Businessmen
07-14-2013, 00:52
لسلام عليكم يا اخي
تقبل مروري
شرح جميل جدا ومهم جدا لكل مبتدء مثلي بارك الله فيك
بالتوووفيق للجميع

abazet92
07-15-2013, 05:56
بصراحة أتمنى أن أشارك لكي أحصل
على البونص وأتمنى أن أعرف
أقل بونص لكي أبدأ المتاجرة به
وشكرا

Hossamabouelsoud
07-27-2013, 13:45
نفسى احقق اكبر عدد من المشاركات لزياده البونص لان الهدف الول عند اى حد هو زيادة البونص الذى يقوم به بالتداول

forex199069
07-27-2013, 19:59
بسم الله الرحمن الرحيم
أحاول بالنسبة لهذا الشهر تحقيق على الأقل معدل 500 مشاركة إنشأ الله رغم أن هذا العدد الكبير من المشاركات متعب جداً لكن الحمد الله أطمح إلى رفعها بنسبة كبيرة جداً أي 1000 شهرياً وإنشأ الله اتوفق في ذلك بالنسبة lihadha الشهر واجهتني بعض المشاكل لذلك لمدة أسبوع لم أقوم بوضع ردود

jehad
07-27-2013, 21:07
الجميع طبعا يسعي لزيادة البونص ولكن لابد من وجود نوع من الانتماء لهذا المنتدي العريق

90-r-m
07-28-2013, 06:20
السلام عليكم ورحمة الله بركاته
اتمنى للجميع التوفيق وانا بصراحه لايوجد لدي الكثير من الخبرة

WASEM DALLOUL
08-25-2013, 13:56
السلام عليكم
انا اطمح كل شهر ب 1000 مشاركة لكي احصل على الحد الأعظمي للبونص وبالنسبة للشركة فهي محترمة جدا وصادقة جدا وانا جربتها بالنسبة للبونص و لسحب الأرباح وليس هناك اي تأخير

ahmed sobhi
08-25-2013, 18:21
انا اكيد اتمنى اكبر عدد من المشاركات حتى احقق ارباح
واتمنى انى احصل على 500 مشاركة فى كل شهر

ayoubsana
08-26-2013, 02:24
و الله يا اخي
احلم بان احقق 30000 مشاركة و لما لا اكتر من دلك

الهادي
08-27-2013, 23:49
هلاً بأخي كريم فالحقيقة أنا جديد في هذا موقع ولأعلم كثير لكن أتماً أن تصل مشاركتي إلى رقم جيد لن أحدده بضبط فكل شخص طموح ويتمنى رقم لحدود له

أما بنسبة لدفع مقابل مشاركة مادمت دخلت إلى هذا موقع فهذا يعني انني رضي بذلك لكن اتمنى أنا هذا ليس حرام

Seham.Elshekh
08-29-2013, 17:17
السلام عليكم اخى الفاضل طبع الفوركس دا حلم كل انسان للحصول على المال وايضا متعة التداول عند تحقيق المكسب ولذا اتمنى ان احصل على اكبر نسبة مشاركة هذا الشهر

aminos123
08-29-2013, 18:36
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم
الموقع رائع ومفيد جدا وجاري الاجتهاد انشاءالله
شكرا لكم

hellelali1
08-29-2013, 19:05
اتمني تحصيل نسبة كبيرة من المشاركة لكي اتمكن من التداول من خلال البونص وتحقيق الربح الكبير واللانتهاء من مرحلة المراقبة والخسارة والتي طالت كثيرا وانا اعتقد ان الربح سيكون حليفي في الايام القادمة

مهاب موسى
08-29-2013, 19:32
التارجت عندى 200 خلينى واقعى - بس الاهم من المشاركات الواحد بيشوف ناس بتشرح مواضيع بطريقه مبسطه وجميله

ebram
08-29-2013, 19:37
انا اتعامل بمنطق مختلف ويكمكن اكون غلط او صح الله اعلم
انا اعمل مشاركات الي بشوف انها فيها فايده للاعضاء وانا لا تتعدي مشاركاتي الشهريه ال200 مشاركه
انا عارف انهم قليلن
بس المهم ان تكون مشاركات هدافه لاني لا استطيع ان اشارك فشيء لا اتعامل بجد به

glgl
08-29-2013, 23:56
على قد ما أقدر رح أكتب مشاركات يعني أيامي صارت زحمه
في هذا الشهر فأحاول أفضي نفسي لو ساعه باليوم

jody
09-01-2013, 23:57
السلام عليكم
ممكن افهم معنى البونص انا جديدة في هاد المنتدى
ولكم الشر الجزيل

ayoub1
09-02-2013, 01:10
اطمح للوصول الا الف مشاكة ان شاء الله وفقني وأعانني للوصول الا دالك

raftani
09-02-2013, 09:47
و الله هدا حلم والحمد لله تحقق فلطالما رأيته في المنتديات الاجنبية المرجو تقديم كل قدراتنا

aa56
09-02-2013, 13:03
لقد أنقطعت عن المنتدى منذ فترة (عدة شهور) أرجو أن أعاود نشاطى مرة أخرى

محمود ناصر 2013
09-02-2013, 14:09
فى الحقيقة أنا فى الاول مقتنعتش أبدا أن الربح من الردود حتى الان لست متيقن لكن سوف أرى بــس ياريت حد يقولى أنه سحب قبل كده من المنتدى بــس الله أعلم أنا هفضل فى المنتدى لحد لما أكون واثق جــدا

azizhaddad2013
09-20-2013, 14:12
نعم أن شخصيا أعجبتني هذه الفكرة كثيرا و أن أدعمه
و ان شاء الله أريد اكمال 1000 مشاركة

az3im
09-20-2013, 19:07
اسعى للوصول لاكبر عدد ممكن .

epda3craft
09-20-2013, 21:31
ان شئ الله
اجيب مشاركات عالية خلال هذا الشهر

mi3taze
09-21-2013, 22:41
السلام عليكم
بكل صراحة انا اتمنا تحقيق اكتر من 2000 رد

djihad939
09-23-2013, 15:35
اتمنا الوصول الى 500 رد أي 16.66 في اليوم انشاء الله
صعب لانه لا خبرة لي في الاقساو الاخرى

---------- Post added at 12:35 PM ---------- Previous post was at 12:34 PM ----------

:yahoo:اتمنا الوصول الى 500 رد أي 16.66 في اليوم انشاء الله
صعب لانه لا خبرة لي في الاقساو الاخرى طبعا اتمنى اكثر